Povežimo se

Događanja

Zajednica dizajnera interijera organizirala dizajnerski izlet inspiriran prirodom i kreativnošću

U opuštajućem ruralnom krajoliku Moslavine, novinari i dizajneri su razgovarali o zajedničkom doprinosu razvoju dizajna interijera i eksterijera u Hrvatskoj, regiji, ali i šire. Saznajte gdje pronaći dizajnere unutarnjih i vanjskih prostora te kako dizajn našega doma i ureda utječe na kvalitetu života i rada općenito.

Slikovitost ruralnoga krajolika te arhitekture i dizajna interijera nadahnutih kulturnim naslijeđem Lijepe naše, izvrsna su scenografija za druženje sa Zajednicom dizajnera interijera. Naime, prisjetimo se da su među vodećim trendovima u dizajnu upravo priroda (i njena zaštita) te autentični interijeri koji pričaju o kulturnim bogatstvima neke regije ili države (ili spajaju dizajnerske elemente nekoliko regija, država, kontinenata).

Započnimo ovo dizajnersko druženje upoznavanjem domaćina. Nedavno osnovana Zajednica dizajnera interijera (ZADIN) je profesionalno udruženje koje okuplja dizajnere interijera, dekoratere, stiliste, arhitekte, krajobrazne arhitekte, dizajnere vrtova i ostale zaljubljenike u dizajn na jednom mjestu – s fokusom na zajednički rast, razmjenu iskustava, razvoj talenata te promociju dizajna interijera i eksterijera.

Izlet u opuštajući ruralni krajolik Moslavine

Predstavnici Zajednice (Tatjana Kos, Ada Kezić, Drago Veselčić, Danica Maričić) su 27. lipnja okupili urednike i novinare partnerskih medija te ih poveli na izlet u opuštajući ruralni krajolik Moslavine, uz ukusne zalogaje i kušanje vina. Na prekrasnom seoskom imanju u Šumećanima, novinari i dizajneri su se zabavljali i na radionici oblikovanja skulptura od gline (uz stručno vodstvo) i kreirali svoje suvenire i uspomene na ovaj kreativan izlet i druženje. Stručni žiri je odabrao i pobjednike radionice. Na trećem i drugom mjestu su novinari Tara Šitum i Nebojša Subanović, a prvo mjesto je osvojila dizajnerica interijera Iris Androšević Pinjuh.

Uz skulpture od gline koje su sami kreirali te nagrade za pobjednike radionice, urednici i novinari su kao uspomenu ponijeli i hrvatske proizvode od drva i pluta – za dekoriranje doma.
Poput oblikovanja skulptura od gline, okupljeni medijski partneri su s predstavnicima Zajednice oblikovali načine suradnje s ciljem zajedničkog doprinosa razvoju dizajna. Također, spomenimo i cilj upoznavanja javnosti s profesijama dizajnera interijera i eksterijera u Hrvatskoj, regiji, ali i šire.

Dizajn našega doma i radnoga prostora utječe na nas

Među načinima suradnje novinara i dizajnera, svakako treba istaknuti i informiranje javnosti o prednostima koje kvalitetan dizajn donosi u stambeni i radni prostor. Naime, dizajn našega doma i ureda utječe na naše raspoloženje, produktivnost, relaksaciju te kvalitetu života i rada općenito. Drugim riječima, uređenje unutarnjih i vanjskih prostora komunicira s nama, bilo da smo mi toga svjesni ili ne.

Primjerice, kako odabrati boje koje će povećati našu produktivnost u radnim prostorima? Kako kombinirati materijale u stambenim interijerima? Koji sve dizajnerski elementi kreiraju najugodnije prostore? Kako pozicionirati rasvjetu u multifunkcionalnim interijerima? Kakvi interijeri nas najviše opuštaju? Ovo su samo neka od brojnih pitanja na koja će vam dizajneri(ce) interijera ponuditi svoj stručan odgovor.

Zaključimo… U Hrvatskoj djeluje sve veći broj dizajnera interijera, budući da su klijenti prepoznali važnost angažiranja profesionalaca prilikom uređenja stambenog ili poslovnog prostora. Gdje pronaći dizajnere interijera, pitate se? Pozivamo vas da posjetite web platformu Zajednice dizajnera interijera – ZADIN.eu.

Događanja

PromoArh 2025: Uživo pratite kako nastaje održiva kuća i postavite pitanja najboljim građevinskim stručnjacima

Prvi specijalizirani sajam gradnje, opremanja i uređenja u Istri, PromoArh ove godine uvodi novi dio programa. Na otvorenom dijelu sajma posjetitelji će moći iz prve ruke vidjeti kako nastaje održiva kuća i tijekom gradnje postaviti pitanja najboljim stručnjacima u svom području.

U porečkoj dvorani Žatika od 17. do 19. rujna i ove godine okupit će se najvažniji predstavnici građevinske industrije i opremanja na sajmu PromoArh. Peto izdanje ove međunarodne manifestacije okuplja vodeće strane i domaće brendove iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Češke i Danske, a zbog  velikog interesa izlagača sajam se ove godine proširuje na dodatni prostor. U velikom asortimanu naći će se sve od skela, građevinskih strojeva, preko solarnih elektrana, energetskih i klimatizacijskih sustava do usluga agencija za apartmane i kuće za odmor. Sajam time još jednom potvrđuje status jednog od vodećih događanja u sektoru graditeljstva u regiji i pokazuje da se ne moraju sve manifestacije odvijati u velikim gradovima.

“Još od organizacije prvog sajma, vodili smo se željom da Istra i Poreč postanu mjesto susreta i okupljanja vodećih aktera građevinske industrije, koje povezuje projektante, građevinske inženjere, vlasnike nekretnina ili one koji tek kreću s gradnjom te nudi stručnost, inspiraciju i poticaj za bolja inovativna rješenja. Po kontinuiranom rastu i broju izlagača, ponosni smo što je PromoArh u samo nekoliko godina ostvario taj cilj. No još važnije, što naši posjetitelji svake godine imaju sve kvalitetniji pregled trendova, noviteta i u konačnici, usporedbe dostupnih cijena i tehnologija”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.

Veliku pozornost ove godine već je izazvala gradnja održive kuće koja će se odvijati uživo na vanjskom dijelu sajma. Posjetitelji će na licu mjesta moći pratiti napredak i educirati se o strukturi, elementima i čimbenicima na koje treba paziti prilikom gradnje. Stručnjaci iz svih segmenata gradnje nekretnina, u organizaciji Klastera nZEB.hr tijekom ovog projekta prikazat će konkretna rješenja kroz niz demonstracija: od ugradnje energetski učinkovitih prozora i balkonskih vrata, izolacijskih sustava i prekida toplinskih mostova, do montaže krovnih prozora i unutarnje izolacije.

U vrijeme kad su gotovo sve informacije dostupne online, važno nam je osigurati i izravnu komunikaciju sa stručnjacima, jer puno toga se kvalitetnije dozna u dvosmjernom razgovoru. Zato je PromoArh izvrstan format za posjetitelje, ali i brendove, jer ‘iz prve ruke’ imaju mogućnost dobiti sve informacije o trendovima, budžetima i očekivanjima. Gradnja održive kuće zasigurno je jedinstvena prilika za posjetitelje da uživo dobiju odgovore na sva svoja pitanja. Generalno se edukativni program na PromoArhu pokazao kao bitan element sajma – lani smo za Education Point morali dodavati i dodatne stolice radi broja zainteresiranih”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.

O važnosti sajma najviše govore rezultati ankete među posjetiteljima – čak 80 posto ovu vrstu događanja smatra ključnim izvorom za otkrivanje novih proizvoda i usluga, dok 60 posto njih navodi kako su demonstracije i prezentacije izlagača uživo presudni čimbenici pri donošenju odluka o kupnji. Uz Klaster nZEB.hr koji stoji iza cjelodnevnog stručnog programa, edukacije i radionice održavat će se tijekom cijelog trajanja PromoArha. Posjetitelji će u srijedu doznati kako pomiriti umjetnu inteligenciju s pravnim okvirom u svijetu koji se ubrzano digitalizira dok će se društvo arhitekata Istre pak vratiti u prošlost i istražiti pristupe oblikovanju kroz povijest. Naposljetku će se održati prezentacije izlagača o sustavima za trajnu zaštitu balkona i terasa. Prezentacije će izlagači održati i u četvrtak i to o važnosti pravilnog projektiranja i izvedbe dilatacijskih naprava u građevinskim objektima, kao i o učinkovitosti sustava klimatizacije i dizalica topline.

Sponzor sajma je grad Poreč-Parenzo, uz brojne pokrovitelje, a organizator Studio 053 iz Poreča koji od svog osnutka 1989., sudjeluje u organizaciji mnogobrojnih sajamskih, kulturno-zabavnih, sportskih te kongresnih manifestacija na području Istre. Za sve dodatne informacije posjetite službenu web stranicu PromoArha.

Nastavite čitati

Događanja

LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.

Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“

Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.

O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution

LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.

LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama

LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice