Povežimo se

Događanja

Novi trendovi sa milanskog sajma Salone del Mobile

Gotovo dvije i pol godine arhitekti, dizajneri, proizvođači namještaja i ljubitelji lijepih interijera čekali su da se Salone del Mobile napokon održi. Pod strogim epidemiološkim mjerama, ali i svih šest dana otvoren za javnost, početkom rujna dočekali su Supersalone koji svake godine donosi nove trendove u uređenju interijera.

Briga o okolišu i reciklabilni materijali

„Ako govorimo o kvadraturi, on je bio nešto manji. Ali samo zbog toga što su sami izložbeni prostori, ali i prostori u kojima su održani različiti eventi, bili dizajnirani tako da budu nešto skromnije kvadrature“, otkriva nam Danica Maričić, savjetnica za dizajn i komunikacije koja je i ove godine bila na sajmu.

Skromnost je u ovom slučaju vrlina jer su organizatori tako željeli pokazati da brinu o okolišu. Svi su izložbeni prostori bili napravljeni od materijala koji se mogu reciklirati. Proizvođači namještaja, rasvjetnih tijela, tkanina, dekora isto su pokazali svijest o važnosti održivosti.  

„Što se tiče samih brendova, njihovog namještaja, rasvjetnih tijela, tkanina, dekora i slično. Tu isto ima različitih opcija, primjerice, tkanine koje su izrađene od plastičnih boca, namještaj od recikliranog materijala, bilo da se radi o plastici ili o možda već recikliranom drvu. Nakon toga i namještaj koji je izrađen od plastike, izvađene iz oceana. Dakle, sve teme koje su vrlo aktualne i vrlo bitne za svijet u kojem živimo“, dodaje Maričić.

U sklopu sajma održani su i popratni događaji – već tradicionalna izložba radova mladih dizajnera, izložba nagrađivanih stolica, a na sajmenom prostoru i u centru Milana posađeno je više od 200 stabala u sklopu događaja Forestami, odnosno Pošumi me.

Trendovi u uređenju doma

„Sjedeća garnitura je centralni dio dnevne sobe. Bilo je izloženo puno kreativnih rješenja, vrlo udobnih, udobnost je na cijeni. Kada govorimo o materijalima, ono što sam najviše vidjela su upotreba baršuna, jednog vrlo elegantnog i otmjenog materijala. Isto tako i ekoloških razno raznih varijanti ekoloških materijala, što je jedan od glavnih trendova sajma“, kaže naša sugovornica.

Radni prostori u domu sve su potrebniji i uobičajeniji, a za njih trebaju police.

„Najviše se radi o visokim otvorenim policama za knjige ili možda upravo za taj radni dio i kućni urede. Znamo od prošle godine da je porasla njihova upotreba, tako da su i dizajneri nastojali što bolje smisliti i uspjeli su u tome da što bolje osmisle što funkcionalniji i udobniji radni prostor kod kuće“, kaže nam Maričić.

Zdrava klima u interijeru

Sve je važnija i zdrava klima u interijeru, pa se različiti detalji u domu stavljaju upravo u tu funkciju.

„Što se tiče rasvjetnih tijela izbor je bio zapravo jako velik, od onih najluksuznijih, primjerice lustera, do recimo onih koji su osmišljeni u zadnje vrijeme kao odgovor na našu trenutnu situaciju, primjerice rasvjetna tijela koja dezinficiraju prostor“, dodaje naša sugovornica.

Zdravi, udobni i održivi interijeri su, čini se, glavni trendovi koje diktira jedan od najvećih svjetskih sajmova namještaja na svijetu.

Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Događanja

LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.

Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“

Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.

O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution

LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.

LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama

LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/

Nastavite čitati

Događanja

Hisense predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu: Tehnološka izvrsnost u velikom formatu

Hisense, jedan od vodećih globalnih proizvođača potrošačke elektronike, spektakularno je predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu na događanju u Zagrebu. Pred partnerima, novinarima i tehnološkim entuzijastima, otkriveno je nekoliko novih modela velikih dijagonala, uključujući televizore do čak 116 inča, čime Hisense odgovara na sve veću potražnju za uređajima koji nude više – veću sliku, naprednije performanse i vrhunsko korisničko iskustvo.

Dosad najširu i najnapredniju ponudu Hisense televizora – od UHD, QLED, OLED, ULED MiniLED, RGB-MiniLED do MicroLED modela prezentirao je Denis Oštir iz VIDAA-e. Dodatno je istaknuo da je Hisense ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025™, a svi pametni TV uređaji s VIDAA OS-om dolaze s besplatnim pristupom DAZN aplikaciji – jednom od vodećih sportskih streaming servisa. Korisnici mogu pratiti sve utakmice FIFA Club World Cupa izravno na svom Hisense televizoru, u visokoj kvaliteti i bez dodatnih troškova.

Posebno se istaknula nova RGB MiniLED tehnologija, kojom je Hisense još jednom pomaknuo granice u kvaliteti prikaza slike. „Ponosno ističemo kako smo prvi brend koji je tržištu predstavio novu RGB MiniLED tehnologiju, čime postavljamo nove standarde u kvaliteti slike. Naši premium modeli – U7 PRO, U8 i flagship UX – dolaze s brzinom osvježavanja do impresivnih 165Hz, što će posebno razveseliti gaming entuzijaste i sve ljubitelje dinamičnog sadržaja,“ istaknuo je Patrik Primorac, regionalni produktni manager za Hisense televizore.

Gaming bez kompromisa

Za ljubitelje videoigara, nova linija nudi impresivne performanse kroz 165Hz Game Mode Ultra, AMD FreeSync Premium Pro, Full HDMI 2.1, ALLM, HDR10+ Gaming i Gaming in Dolby. Ove funkcionalnosti jamče vrhunski doživljaj igre bez kašnjenja i zastajkivanja, s glatkim prikazom i preciznim odzivom.

Vrhunska slika i zvuk

Bez kompromisa kada je u pitanju kvaliteta slike – Hisense televizori koriste tehnologije poput MicroLED, RGB-MiniLED, Quantum Dot Colour, Dolby Vision i Total HDR, uz Dynamic X Display i Anti-Reflection PRO. Zvuk je jednako impresivan: CineStage X Surround (do 6.2.2), Dolby Atmos, sustavi Tuned by Devialet, ugrađeni subwooferi i Front-Firing zvučnici te novi inteligentni sustav za analizu prostorije koji automatski optimizira akustiku prostora.

Dizajn, fleksibilnost i pametni sustav

Hisense televizori odlikuju se elegantnim i funkcionalnim dizajnom: bez rubova (bezelless), Uni-Body estetika i Swivel Stand koji omogućuje rotaciju ekrana prema korisničkim potrebama. Svi modeli dolaze s unaprijeđenim i intuitivnim VIDAA operativnim sustavom, koji omogućuje hands-free glasovno upravljanje i pristup lokalnim i globalnim sadržajima izravno iz pakiranja – bez dodatnih instalacija.

Hisense TV linija za 2025. godinu donosi snažne performanse, najnaprednije tehnologije i izuzetnu vrijednost za novac. Bilo da ste ljubitelj filmova, gaminga ili sportskih događanja – Hisense ima televizor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice