Povežimo se

Događanja

Nagrada za najbolji dizajn, osvajanje Pariza i predstavljanje američkom tržištu

Za hrvatsku tvrtku Studijo, specijaliziranu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obilježen je značajnim uspjehom na globalnoj razini. Prošli tjedan predstavili su svoje umjetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posjetilo više od 70 000 zaljubljenika u interijere. Izvrsnost njihovog personaliziranog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda. Dodatno, ovaj vikend najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosječno doseže gotovo šest milijuna gledatelja, predstavila je ovu inspirativnu priču američkom tržištu.

Hrvatska tvrtka na prestižnom pariškom sajmu

Danas, više nego ikad prije, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtjevnije potrebe tržišta, primjenu višeperspektivnog pristupa te angažiranje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osjetljivom prema resursima i okolišu. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umjetnički izričaj, danas se također ističe važnost stvaranja dodatne vrijednosti za društvo u cjelini. Na temelju ovih vrijednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila. Svaka izložba, bilo da je fizička ili virtualna putem platforme MOM, predstavljala je jedinstvenu priliku za izražavanje kreativnog talenta, okupljajući 650 novih brendova pred očima 70 000 posjetitelja iz Francuske i inozemstva. S više od 2 500 izlagača iz 150 zemalja i više od 1 000 predstavnika medija, ovaj događaj privukao je pažnju širom svijeta i rezultirao s 87% ostvarenih suradnji i provedenih narudžbi nakon završetka izložbe. Ove godine, tvrtka Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabilježila značajan uspjeh:

“Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje. Takvi iskoraci, koliko god bili zahtjevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli niti sanjati. Otvorilo nam se tržište 30-ak novih zemalja i duboko vjerujem da ćemo u narednom periodu itekako osjetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka” – izjavila je Josipa Maras, umjetnica i osnivačica tvrtke Studijo Wallart.

Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna

Na ovogodišnjoj dodjeli njemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award, na kojem su postavljeni novi međunarodni standardi za inovativne dizajnerske proizvode i jačanje konkurentnosti na globalnom tržištu, ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras. Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svjetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobjednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.

  

“Uz neopisiv osjećaj zahvalnosti što mi je povjeren talent, navela bih samo jedan stih za sve one koji se tek upuštaju u poduzetničke vode – Na vrhu uvijek ima mjesta ako se krene sa dna. Upravo tim pristupom vodila sam se od samih početaka naše priče. I dogodile su se velike stvari. Vjerujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije.” – izjavila je autorica pobjedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade. 

Iskorak na američko tržište

Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije Europe By Design koja svakodnevno u domove diljem svijeta donosi svježu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu. Emisija je fokusirana na priče o inovacijama. Istražuje genijalnost dizajna i ljude koji ga oblikuju razotkrivajući izazove i uspone iza svake fascinantne ideje. Ovaj vikend, hrvatska priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosječno prati 5,96 milijuna gledatelja. 

“Na ovom projektu radili smo gotovo godinu dana. Velika je čast biti odabran od tako velike produkcije i premijerno ispričati svoju priču pred šest milijuna ljudi koja se kasnije prenosi u više od 180 zemalja. Vjerujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta.” – zaključila je Josipa Maras.

Emisiju Europe by Design / Innovations, sa Studijem u glavnoj ulozi, možete pogledati i na web stranici: www.studijo.co. 

Događanja

LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.

Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“

Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.

O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution

LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.

LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama

LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/

Nastavite čitati

Događanja

Hisense predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu: Tehnološka izvrsnost u velikom formatu

Hisense, jedan od vodećih globalnih proizvođača potrošačke elektronike, spektakularno je predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu na događanju u Zagrebu. Pred partnerima, novinarima i tehnološkim entuzijastima, otkriveno je nekoliko novih modela velikih dijagonala, uključujući televizore do čak 116 inča, čime Hisense odgovara na sve veću potražnju za uređajima koji nude više – veću sliku, naprednije performanse i vrhunsko korisničko iskustvo.

Dosad najširu i najnapredniju ponudu Hisense televizora – od UHD, QLED, OLED, ULED MiniLED, RGB-MiniLED do MicroLED modela prezentirao je Denis Oštir iz VIDAA-e. Dodatno je istaknuo da je Hisense ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025™, a svi pametni TV uređaji s VIDAA OS-om dolaze s besplatnim pristupom DAZN aplikaciji – jednom od vodećih sportskih streaming servisa. Korisnici mogu pratiti sve utakmice FIFA Club World Cupa izravno na svom Hisense televizoru, u visokoj kvaliteti i bez dodatnih troškova.

Posebno se istaknula nova RGB MiniLED tehnologija, kojom je Hisense još jednom pomaknuo granice u kvaliteti prikaza slike. „Ponosno ističemo kako smo prvi brend koji je tržištu predstavio novu RGB MiniLED tehnologiju, čime postavljamo nove standarde u kvaliteti slike. Naši premium modeli – U7 PRO, U8 i flagship UX – dolaze s brzinom osvježavanja do impresivnih 165Hz, što će posebno razveseliti gaming entuzijaste i sve ljubitelje dinamičnog sadržaja,“ istaknuo je Patrik Primorac, regionalni produktni manager za Hisense televizore.

Gaming bez kompromisa

Za ljubitelje videoigara, nova linija nudi impresivne performanse kroz 165Hz Game Mode Ultra, AMD FreeSync Premium Pro, Full HDMI 2.1, ALLM, HDR10+ Gaming i Gaming in Dolby. Ove funkcionalnosti jamče vrhunski doživljaj igre bez kašnjenja i zastajkivanja, s glatkim prikazom i preciznim odzivom.

Vrhunska slika i zvuk

Bez kompromisa kada je u pitanju kvaliteta slike – Hisense televizori koriste tehnologije poput MicroLED, RGB-MiniLED, Quantum Dot Colour, Dolby Vision i Total HDR, uz Dynamic X Display i Anti-Reflection PRO. Zvuk je jednako impresivan: CineStage X Surround (do 6.2.2), Dolby Atmos, sustavi Tuned by Devialet, ugrađeni subwooferi i Front-Firing zvučnici te novi inteligentni sustav za analizu prostorije koji automatski optimizira akustiku prostora.

Dizajn, fleksibilnost i pametni sustav

Hisense televizori odlikuju se elegantnim i funkcionalnim dizajnom: bez rubova (bezelless), Uni-Body estetika i Swivel Stand koji omogućuje rotaciju ekrana prema korisničkim potrebama. Svi modeli dolaze s unaprijeđenim i intuitivnim VIDAA operativnim sustavom, koji omogućuje hands-free glasovno upravljanje i pristup lokalnim i globalnim sadržajima izravno iz pakiranja – bez dodatnih instalacija.

Hisense TV linija za 2025. godinu donosi snažne performanse, najnaprednije tehnologije i izuzetnu vrijednost za novac. Bilo da ste ljubitelj filmova, gaminga ili sportskih događanja – Hisense ima televizor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice