Povežimo se
challenge konferencija

Događanja

Ambienta, ArhiBau, Zagreb Design Week i Art Zagreb na jednom mjestu

Jubilarna pedeseta Ambienta ove je jeseni koncepcijski osvježena te se pozicionirala kao centralno mjesto događanja u Zagrebu.

Sinergijski nastup Zagrebačkog Velesajma, Zagreb Desing Weeka te sajmova Arhi bau i Art Zagreb posjetiteljima je predstavio novosti iz svijeta arhitekture, dizajna, graditeljstva, opremanja interijera i umjetnosti.

Cilj je zapravo otpočetka bio jasan, na jednom mjestu okupiti arhitekte i cijeli graditeljski sektor, a ove godine smo dodatno to proširili, naš sajam Arhi Bau vezan je još sa tri sajma, tako da istovremeno okupljamo i dizajnere i sve one koje se bave unutarnjim uređenjem te namještajem, rekao je Tihomil Matković iz Društva arhitekata Zagreb koji je bio suorganizator ove manifestacije. Njegova kolegica Snježana Turalija objasnila je da je Arhi bau ove godine specifičan jer su se preselili sa dosadašnje lokacije na Zagrebački Velesajam, te da je to bio pun pogodak.

U čak osam paviljona na 18.000 metara kvadratnih izložbenog prostora predstavili su se najznačajniji sudionici tržišta namještaja i drvne industrije – od dizajnera do proizvođača.

Mnoštvo izlagača

Ove godine imamo 45 izlagača samo ovdje u prostoru Arhi bau sajma, međutim zajedno sa svima ostalima, to je negdje više od 200 izlagača i ove godine zaista je sajamski prostor međunarodni. Dakle, osim hrvatskih tvrtki ovdje su bile tvrtke iz Slovenije, Italije, Austrije, neki su ovdje iz Beograda, iz Irana, tako da je bilo vrlo živahno, izjavila je Snježana Turalija, generalna direktorica Greenike. 

Arhi bau kao jedan od najvećih sajmova kulture građenja i održivog razvoja ponudio je zanimljive teme panela na pratećoj konferenciji koju je organiziralo Društvo arhitekata Zagreb.

Ove godine konferencijski program bio je izrazito bogat, jedan dan je bio posvećen svima onima koji se bave problematikom razvoja prostora, dakle urbanizma ili ruralnog ili urbanog prostora oko nas i posvećen je ustvari otpornosti gradova. Dakle, svi smo svjesni klimatskih promjena, problema koje nam se događaju zbog prirodnih nepogoda kojih je sve više, jednako tako imamo neke demografske i geografske probleme, tako da  smo u jednom danu razgovarali sa urbanistima, arhitektima, dakle onima koji planiraju ali i projektiraju i grade prostor oko nas oko toga kako bi trebao izgledati prostor budućnosti, odnosno budućnost našeg prostora. Zatim u dva dana smo imali konferenciju koja je više bila vezana uz realizacije, bilo da se radi o domaćim ili stranim arhitektonskim uredima i možemo reći da je to nešto što privlači arhitektonsku publiku zaista, dodatno je pojasnila Turalija.

Snježana Turalija, Društvo arhitekata Zagreb

Zagreb Design Week

Zagreb Design Week već je deset godina najveće događanje koje okuplja sva područja dizajna, od vizualnih komunikacija, produkt i modnog dizajna, predstavljajući svježinu i kreativnost na domaćoj sceni.

Organizator Daniel Tomičić objasnio je da uz to idu izložbe fakulteta i škola, izložbe međunarodne nagrade za dizajn i idu partner lokacije po gradu. Nama je otpočetka bio cilj napraviti Milano, salone del mobile, to mi je uzor. I sad evo sa dolaskom na velesajam, imamo tu središnju lokaciju koja je pravi sajam, sa vrhunskim paviljonima, ukupno 5000 kvadrata, za Art Zagreb koji je bio jedan manji dio, tisuću i nešto kvadrata, to je sajam umjetnina, a ostalo je sve bilo Zagreb Design Week, s time da je paviljon 8 ispunjen isključivo namještajem, dakle, ovdje smo organizirali promociju dizajnerskog namještaja, ovo nije sajam nego smo specijalizirali za te brendove koji baziraju poslovanje na dizajnu i sretni smo jer smo uspjeli okupiti veliku većinu najboljih proizvođača iz tog segmenta iz jugoistočne Europe. Dakle, svi najbolji hrvatski proizvođači ali i iz BiH, Srbije, Slovenije i čak Makedonije.

Art Zagreb

Art Zagreb sajam je suvremene likovne umjetnosti pokrenut još 2018. godine i ubrzo se etablirao kao središnje mjesto za upoznavanje s radom domaćih umjetnika.

Branimir Boban, mladi umjetnik kipar iz Zagreba prvi je put izlagao na Art Zagreb, a izložio je svoju seriju lica koje je napravio tijekom Corone s poantom otkrivanja onog dijela lica koji smo skrivali pod maskama i koji je nedostajao u socijalnoj interakciji. Također je izložio i kip samuraja koji je bio njegov završni rad na drugoj godini Likovne akademije u Zagrebu, a predstavlja umjetnikovu osobnu preobrazbu.

Art Zagreb je definitivno vrhunska stvar i definitivno fali puno više ovakvih dešavanja i kulturnih događaja pogotovo vezanih direktno za umjetnost i za mlade umjetnike, izjavio je Branimir Boban za Dom na kvadrat.

Edukativan program, mnoštvo izložbi i predstavljenih noviteta te suradnja srodnih sajmova, ponudili su cjelovit program kojem se nadamo i iduće godine.

Događanja

Nemojte da vas zaigrani naslovi panela zavaraju: ChalLEANge 2025 možda ima smisla za humor, ali s poslom se ne šali

ChalLEANge 2025 konferencija u Zagrebu donosi 25 sati sadržaja u pet dvorana, s panelima o Lean, digitalizaciji, zelenom menadžmentu, financijama i liderstvu.

ChalLEANge 2025 konferencija

Još jedan dan u proizvodnji. Još jedan mail s oznakom hitno. Još jedna kava koja se pije uz uzdah i pogled prema satu. Kolega kasni, printer opet ne radi, a tablica ima tri verzije istog podatka. Zvuči poznato? A što ako ne mora biti tako?

Postoje metode koje ne gase požare nego ih sprječavaju. Pristupi koji nisu reaktivni, nego proaktivni. Zamislite da dolazite na posao s osmijehom, a ne s grčem u želucu. Da sustav
radi za vas, a ne protiv vas. Što bismo mogli promijeniti da to postane stvarnost?

Odgovori se ne traže u korporativnim floskulama nego u znanju, praksi i ljudima koji su promjene već napravili i upravo ih okuplja ChalLEANge 2025.

Ako vam se učini da je “I know what you did last shift” naslov nove serije, a “Ja bih bio vuk s Wall Streeta” samo onaj film sa DiCapriom, varate se. To su paneli.

Ove godine, 13. studenog 2025., CineStar u Z Centru u Zagrebu postaje epicentar svega što pokreće hrvatski biznis. ChalLEANge 2025 u organizaciji Culmene ponovno okuplja one koji znaju, one koji rade i ne čekaju da promjena „dođe sama od sebe“.

ChalLEANge 2025 konferencija

DINO NINKOVIC, DENINE PRODUCTION

Culmena, za one koji možda još ne znaju, već 20 godina uči hrvatske tvrtke kako prestati „gasiti požare“ i početi raditi pametnije. Više od 350 projekata kasnije, i dalje guraju teme o kojima se kod nas šapuće – Lean, digitalizacija i zeleni menadžment. Ukratko: manje floskula, više rezultata.

„Naša misija nikada nije bila samo učiti o promjenama, nego ih stvarati. ChalLEANge je mjesto gdje ljudi otvoreno dijele iskustva, čak i ona kad nešto nije išlo po planu.“ kaže Anja Štefanić, COO Culmene.

Program? Pet dvorana, 25 sati sadržaja i nijedan panel koji ćete brzo zaboraviti
kad izađete van ili nedajbože zadrijemati tokom. U dvorani Lean & Green razgovarat će se o procedurama koje spašavaju živote, ne metaforički, nego doslovno. Digital će vas oduševiti panelom pod imenom „Not another AI panel“, jer kome treba još jedan generički razgovor o
„budućnosti umjetne inteligencije“ i tome kako će nas AI sve uništiti jednog dana. Money dvorana ulazi u ostvarivost i realnost kripto i ostalih ideja kroz “Ja bih bio vuk s Wall Streeta”, dok Leadership dvorana pokušava shvatiti kako motivirati generaciju Z, a Competition dvorana daje priliku onima koji vole dobru, ali zdravu poslovnu utakmicu.

ChalLEANge 2025 konferencija

DINO NINKOVIC, DENINE PRODUCTION

ChalLEANge nije konferencija na kojoj šefovi sjede u prvim redovima i tipkaju mailove, a vizitke se dijele ‘uzalud’. To je dan kad svi zaista slušaju jedni druge. I to se osjeti.

A da nitko ne padne s nogu od tolikog razmišljanja, pobrinuli su se Barcaffe s najboljom kavom, Carlsberg s Blanc pivom, Mlinar sa svojim tortama i pecivima te OPG Rossi sa svježim sokovima (za one koji još drže zdravu fazu). Zlatni sponzori su Pastor TVA, Biepe i Fasek, a Toyota donosi i svoj “Toyota Corner” te vlastiti panel o tome kako Lean i Green filozofiju provode u stvarnosti. Uz njih su i Petrokov, Hrvatska kovnica novca, ORKA, Lean Scheduling Europe i CVH, dok Borotalco, Chilly i Tinktura pune goodie bagove koje ćete, realno, ponijeti kući jer „nikad se ne zna kad će zatrebati“.

Ako tražite konferenciju koja ne pokušava biti „drugačija“, nego jednostavno je, vidimo se na ChalLEANgeu 2025.
Ulaznice i sve informacije pronađite na www.culmena.hr/challeange ili na društvenim mrežama Culmene.
Vidimo se tamo.

Nastavite čitati

Događanja

Kad lideri progovore: ‘chalLEANge 2025 stvarno nije još jedna konferencija u nizu

Nemojte da vas duhoviti i zaigrani nazivi panela zavaraju; riječ je o nevjerojatno moćnom programu vodeće poslovne konferencije.

ChalLEANge 2025

Ovogodišnje izdanje konferencije chalLEAnge, koje se održava 13. studenog 2025. u CineStaru, Z Centar Zagreb, u organizaciji tvrtke Culmena, najavljuje se kao dosad najbogatije i najambicioznije. Nakon prošlogodišnjih 500 sudionika i 50 govornika, organizatori očekuju više od 700 sudionika i još snažniju medijsku pokrivenost, uz velik broj medijskih partnera, među kojima su Večernji list i Journal kao glavni medijski pokrovitelji.

Što kažu organizatori

Iza organizacije konferecnije stoji Culmena, koja iza sebe ima više od 20 godina rada i 350
uspješnih projekata. Poznata je kao jedna od prvih tvrtki koja je hrvatskim poduzećima približila japansku Lean metodologiju, zagovarajući važnost digitalne transformacije i zelenog menadžmenta, a znanje o optimizaciji procesa i uštedama provela je između ostalog među najvećim proizvodnim tvrtkama u Hrvatskoj i regiji.

“Naša misija nikada nije bila samo učiti o promjenama, nego ih stvarati. ChalLEANge je mjesto gdje se spajaju znanje, iskustvo i energija ljudi koji pomiču granice poslovanja,” ističe Anja
Štefanić, COO Culmene.

Konferencija će i ove godine okupiti lidere, inovatore i stručnjake nove generacije u područjima Lean metodologije, digitalizacije, zelenih rješenja, financija i liderstva. Program se i ove godine odvija u pet paralelnih dvorana: Lean & Green, Digital, Money, Leadership i Competition, tijekom čak 25 sati paralelnog sadržaja.

Anja
Štefanić, COO Culmene

Anja Štefanić, COO Culmena

Bogat i neočekivan program konferencije

U dvorani Lean & Green održat će se tako i panel “3,2,1. Polijećemo: Procedure koje spašavaju živote”, na kojem će se raspravljati o važnosti postupaka i protokola u industrijama poput zrakoplovstva i medicine, gdje procedure nisu birokracija, već sigurnosna mreža. Dvorana Digital istovremeno donosi panel pod provokativnim naslovom “Not another AI panel”, na kojem će se bez tehnološkog hypea govoriti o stvarnim primjenama umjetne inteligencije u poslovanju, planiranju i svakodnevnim operacijama. U dvorani Money održat će se panel “Ja bih bio vuk s Wall Streeta”, koji će realno sagledati prilike i rizike na današnjim financijskim tržištima, dok će se u dvorani Leadership između ostaloga raspravljati o generaciji Z na panelu “GEN Z – Izazovi”, s fokusom na nove vrijednosti, očekivanja i stilove rada mladih zaposlenika koji sve više mijenjaju pravila poslovne igre. Dvorana Competition ponovo vam donosi dinamične izazove i prezentacije novih poslovnih ideja.

“ChalLEANge nije samo konferencija, to je poslovni ‘bootcamp’ koji puni baterije i otvara oči.
Sudionici odlaze s konkretnim idejama koje odmah mogu primijeniti u svom radu,” nadodaje
Anja Štefanić iz Culmene.

Anja
Štefanić, COO Culmene

Anja Štefanić, COO Culmena

Partneri i sponzori koji upotpunjavaju doživljaj

Za potpuni doživljaj konferencije pobrinut će se i brojni sponzori. U gastro kutku posjetitelje će dočekati Barcaffe s najfinijom kavom, Carlsberg s Blanc pivom, Mlinar s bogatom ponudom slanih i slatkih zalogaja, uključujući torte, te OPG Rossi koji će ponovno osvježiti sve prisutne
zdravim, svježe cijeđenim sokovima.

Zlatni sponzori konferencije su Pastor TVA, Biepe i Fasek, dok će Toyota, osim što će predstaviti svoj “Toyota Corner” s informacijama o poslovnim vozilima, održati i vlastiti panel u dvorani Lean & Green o implementaciji Lean&Green filozofije u svakodnevni rad. Među ostalim sponzorima nalaze se i Petrokov, Hrvatska kovnica novca, ORKA, Lean Scheduling Europe i CVH, te Borotalco, Chilly i Tinktura koji će dodatno razveseliti sudionike poklonima u goodie bagovima!

U izlagačkom dijelu konferencije posjetitelji će moći upoznati i brojne partnere i inovativne
kompanije, te se iz prve ruke upoznati s njihovim uslogama i proizvodima. Bogati goodie bagovi bit će prepuni korisnih proizvoda, zalogaja i kozmetike, dok će pauze između panela biti savršena prilika za networking i upoznavanje s predstavnicima vodećih hrvatskih i međunarodnih kompanija.

Saznajte više

Ako tražite mjesto gdje kvalitetan sadržaj, inspirativni razgovori i pravi poslovni kontakti
zauzimaju središnje mjesto, ChalLEANge 2025 je događaj koji ne smijete propustiti.

Ulaznice i sve informacije dostupne su na stranici www.culmena.hr/challeange te na društvenim mrežama Culmene i konferencije.
Jer promjene ne čekaju. Zašto biste vi?

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice