Povežimo se

Događanja

Održan treći sajam namještaja i dekora

Prošlog tjedna održan je sajam namještaja i dekora na kojem su brojni izlagači predstavili trendove u uređenju interijera i eksterijera.

Treći po redu sajam namještaja i dekora u Family mallu, na tri je dana ugostio brojne izlagače s ciljem direktne promocije vlastitih proizvoda i novih trendova u dizajnu, funkcionalnosti te udobnosti življenja. 

Organizatorica sajma, Anela Conary rekla je da je cilj sajam upoznati posjetitelje i širu publiku s trendovima, inspiracijama i rješenjima za poslovni i životni prostor za interijere i eksterijere. Trendovi se uvijek mijenjaju tako da su bili popularni zemljani tonovi, a sad možemo vidjeti na sajmu da je dosta prisutna siva boja te različiti oblici i teksture koje možemo pronaći na tapetama i keramici koji su definitivno hit i trend u svijetu namještaja za 2023. godinu.

Okupili smo više od sedamdeset izlagača, od renomiranih brendova do malih proizvođača namještaja po mjeri, od stolica, kreveta i jacuzzija do božićnih dekoracija, mirisa za dom, keramike i tapeta, izjavila je Conary.

Anela Conary, organizatorica sajma namještaja i dekora

Prirodni materijali i zemljani tonovi

Bogat izložbeni prostor poslužio je kao inspiracija za uređenje životnog prostora. Ove su godine istaknuti prirodni materijali i boje koje u interijer unose dojam ugode i topline.

Ove je godine u fokusu maksimalno iskorištavanje prirodnog svjetla koje će dodatno istaknuti umirujući učinak zemljanih tonova koji su vrlo popularni u segmentu namještaja.

Namještaj su neki detalji koji se s vremenom mogu mijenjati, ako dođe do zasićenja ili se traži neka promjenu u domovima. No, provlače se neke neutralne boje, zemljane boje koje se mogu lako kombinirati sa ostalim detaljima u prostoru, rekao je Antonije Terman iz Loft Design House za Dom na kvadrat.

Antonije Terman, Loft Design House

Povezanost s prirodom

Ovogodišnji sajam namještaja i dekora potvrdio je da je staro novo naglašavajući povezivanje s prirodom u interijerima. Antonije Terman kaže da su preferencije kupaca prirodna vlakna u materijalu, poput mješavine lana i pamuka te Aquaclean materijal, koji je već neko vrijeme iznimno popularan, a riječ je o specijalnoj obradi tkanine koja je zahvalna za održavanje i čišćenje. Podnosi čak i grublja sredstva za čišćenje, a osobito je popularan u domovima gdje žive i kućni ljubimci.

Jednostavna promjena životnog prostora unošenjem novih detalja u trendi bojama, teksturama i oblicima, osvježiti će interijer te stvoriti ugodno jesensko ozračje, a sve se to moglo vidjeti na sajmu.

Oglas

Događanja

GREEN4DAZ – uloga i značaj zelene tranzicije u procesu projektiranja

Društvo arhitekata Zagreba (DAZ) u suradnji s Green HQ Knowledge Hub-om – edukacijskom platformom i centrom znanja za zelenu i digitalnu tranziciju, od 28.05. do 17.06.2024. godine, provodi program edukacije s ciljem podizanja razumijevanja i znanja arhitekata i pripadnika drugih inženjerskih struka, investitora, voditelja projekata i konzultanata, kako bi u svojem radu primijenili najnovija znanja i odgovorili na zahtjeve u procesu pripreme investicijskih – infrastrukturnih i ostalih građevinskih projekata – u skladu sa zahtjevima zelene i digitalne tranzicije.

Edukativni program GREEN4DAZ temeljen je na sveobuhvatnom Zelenom europskom planu, EU taksonomiji te se provodi s ciljem prilagodbe i ublažavanja klimatskih promjena.

Uz teorijsku i praktičnu zanimljivu interakciju predavača i polaznika edukacije, u ukupno 6 modula koji se provode u 6 dana kroz mjesec dana, sa po 4 školska sata edukacije po modulu, polaznici će dobiti stručna znanja iz područja zelene i digitalne tranzicije u okviru investicijskih projekata izgradnje, rekonstrukcije i obnove s određenim specifičnim detaljima i primjerima iz prakse. Moduli po temama su: Uvod u edukativni program/Zakonska regulativa i trendovi, Dekarbonizacija i klimatski rizici; Otpornost i ESG (Environmental & Social & Governance); Certifikati i dokazivanje održivosti; Financiranje i kretanja na tržištu nekretnina; Zajednička proaktivna radionica/pitanja i odgovori.

Program edukacije provode osnivačice Green HQ – Snježana Turalija, Vedrana Likan, Monika Kordić i doc. dr. sc Vlasta Zanki sa suradnicima.

Edukacija se odvija uživo, u prostorijama Društva arhitekata Zagreba, Trg Bana Josipa Jelačića 3/1, a boduje se kao program Stalnog stručnog usavršavanja preko bodova Hrvatske komore arhitekata koji su važeći za članove svih komora (ukupno 21 sat).

Prije početka edukacije donosimo izjave predsjednika Društva arhitekata Zagreba Ivana Križića i Vedrane Likan, predavačice i osnivačice Green HQ.
⦁ Ivan Križić: „Zelena i digitalna tranzicija nije više izbor, već obaveza, zato je važno da svi zajedno naučimo kako regulatorne zahtjeve provesti u praksi i budemo promjena koju želimo vidjeti!“
⦁ Vedrana Likan: „Već danas, jedan od glavnih rizika pri odlučivanju banaka i fondova o investiranju i financiranju projekata temelji se na odgovornosti prema okolišu i utjecaju na klimatske promjene! Nema smisla projektirati građevine koje će biti skoro pa nemoguće financirati, a u konačnici neće imati značajnu vrijednost za sve dionike!“

Više informacija o prijavi i kotizacijama možete pronaći na stranicama Društva arhitekata Zagreba.

Nastavite čitati

Događanja

Nogometno zagrijavanje za EURO 2024 uz Hisense

Ususret 17. izdanju Europskog prvenstva u nogometu, tvrtka Hisense organizirala je nogometni turnir Hisense kup 2024 na kojem su sudjelovale ekipe prodajnih partnera ovog prestižnog tehnološkog brenda i ekipa medija. Pred brojnom publikom u Sport Factory-u više od 100 igrača uključujući i domaćine, Hisense ekipu, pokazalo je zavidno nogometno umijeće i majstorstvo kao pravi profesionalci. Uz odličnu atmosferu i u sportskom duhu, bila je ovo uistinu izvrsna prilika za najavu UEFA EURO 2024™, čiji je Hisense globalni partner, već treći put zaredom.

Sportski marketing je ključni element u globalnom rastu Hisense-a te izgradnji prepoznatljivosti brenda diljem svijeta. Hisense je zabilježio gotovo udvostručene brojke u kategoriji ‘’svijest o robnoj marki’’ u proteklih pet godina, pri čemu su sponzorstva i povezanost s turnirima značajno pridonijeli toj brojci.

Na Hisense kupu 2024 okupljeni su mogli vidjeti najbolje od službenih proizvoda Europskog nogometnog prvenstva UEFA EURO 2024™, odnosno Hisense hladnjake, televizore, perilice rublja, male kućanske uređaje i klima uređaje.

Iskustvo stadiona u vašem domu

Hisense, podržava mnoge sportske priče visokog profila, svakodnevno oduševljavajući milijune obožavatelja diljem svijeta, pružajući im ultimativno iskustvo gledanja raznih utakmica. Nije drugačije ni s UEFA EURO 2024™, čiji su službeni televizori – Hisense televizori.

Ako ne možemo biti u Njemačkoj, možemo dočarati iskustvo stadiona izravno u dnevnoj sobi uz Hisense televizore. Mnogi pogledi su bili upereni u TV iz nove serije uređaja za 2024. godinu. Posebno se istaknuo 85E7NQ PRO, iznimne veličine i kvalitete slike koja je rezultat inovativne tehnologije pozadinskog osvjetljenja uparenog s QLED tehnologijom.
Hisense hladnjaci – pobjednici na svakom stadionu

Osim nove serije TV-a, Hisense je također prezentirao svoje hladnjake kojima je cilj poboljšati svakodnevno životno iskustvo i pružiti osvježenje u svakom trenu. Najviše pažnje je ukrao prostran, energetski učinkovit, dobro organiziran hladnjak izuzetno elegantnog dizajna – model RQ760N4IFE iz serije Pureflat. Krasi ga veliki zaslon od 21 inča na vratima hladnjaka, a to znači da se kuhanje i gledanje utakmice mogu odvijati istovremeno!

Savršena temperatura za ugodnije navijanje

Hisense klima uređaji su također službeni uređaji prvenstva. Uz Hisense klime ste samo jedan klik udaljeni od savršene temperature u svom domu, ali i svježeg te zdravog zraka – kao u prirodi. Štetni virusi i bakterije mogu na različite načine ući u vaš dom, ali uz pomoć Hisense klima možete održavati svoj zrak čistim i zdravim.

Perilice za svaki dres

Nježno, ali učinkovito pranje rublja, čak i onog uprljano tvrdokornim mrljama, zemljom i travom, pronašle su svoje mjesto u asortimanu službenih uređaja prvenstva. Istaknuo se predivan model WF5S1045BW koji ima inovativni dizajn, Auto Dosing, kapacitet od čak 10,5 kilograma, te opciju pametnog povezivanja putem aplikacije ConnectLife.

Hisense kup 2024 – sportski dan za pamćenje

Nakon službenog ždrijeba i odigranih 14 utakmica na natjecanju Hisense kup 2024 finalistima i pobjednicima dodijeljene su vrlo vrijedne nagrade – Hisense televizori, soundbarovi i ledomati, a veselo je bilo i u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira koja je dodatno zabavila brojne navijače izvrsnim ritmovima DJ-a, slasnim zalogajima, stolnim nogometom i posebno kreiranim Hisense koktelima. Nagrade su dobili i najbolji golman, najbolji strijelac i najbolji navijač, više nego zasluženo.

Pobjednik Hisense turnira za 2024. godinu je Emmezete, dok je drugo mjesto osvojila ekipa Maxmart, a treće Sancta Domenica. Usprkos neizvjesnosti na terenu, momčadi su nam uvjerljivo pokazale da prodajni predstavnici, osim što odlično prodaju uređaje, znaju i igrati nogomet!

Hisense kup postaje regionalna tradicija tvrtke Hisense koja i na ovaj način pokazuje svoju odlučnost da podrži lokalna tržišta u razvoju zdravijih navika i bolje kvalitete života.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice