Događanja
Održan treći sajam namještaja i dekora
Prošlog tjedna održan je sajam namještaja i dekora na kojem su brojni izlagači predstavili trendove u uređenju interijera i eksterijera.
Treći po redu sajam namještaja i dekora u Family mallu, na tri je dana ugostio brojne izlagače s ciljem direktne promocije vlastitih proizvoda i novih trendova u dizajnu, funkcionalnosti te udobnosti življenja.
Organizatorica sajma, Anela Conary rekla je da je cilj sajam upoznati posjetitelje i širu publiku s trendovima, inspiracijama i rješenjima za poslovni i životni prostor za interijere i eksterijere. Trendovi se uvijek mijenjaju tako da su bili popularni zemljani tonovi, a sad možemo vidjeti na sajmu da je dosta prisutna siva boja te različiti oblici i teksture koje možemo pronaći na tapetama i keramici koji su definitivno hit i trend u svijetu namještaja za 2023. godinu.
Okupili smo više od sedamdeset izlagača, od renomiranih brendova do malih proizvođača namještaja po mjeri, od stolica, kreveta i jacuzzija do božićnih dekoracija, mirisa za dom, keramike i tapeta, izjavila je Conary.

Anela Conary, organizatorica sajma namještaja i dekora
Prirodni materijali i zemljani tonovi
Bogat izložbeni prostor poslužio je kao inspiracija za uređenje životnog prostora. Ove su godine istaknuti prirodni materijali i boje koje u interijer unose dojam ugode i topline.
Ove je godine u fokusu maksimalno iskorištavanje prirodnog svjetla koje će dodatno istaknuti umirujući učinak zemljanih tonova koji su vrlo popularni u segmentu namještaja.
Namještaj su neki detalji koji se s vremenom mogu mijenjati, ako dođe do zasićenja ili se traži neka promjenu u domovima. No, provlače se neke neutralne boje, zemljane boje koje se mogu lako kombinirati sa ostalim detaljima u prostoru, rekao je Antonije Terman iz Loft Design House za Dom na kvadrat.

Antonije Terman, Loft Design House

Povezanost s prirodom
Ovogodišnji sajam namještaja i dekora potvrdio je da je staro novo naglašavajući povezivanje s prirodom u interijerima. Antonije Terman kaže da su preferencije kupaca prirodna vlakna u materijalu, poput mješavine lana i pamuka te Aquaclean materijal, koji je već neko vrijeme iznimno popularan, a riječ je o specijalnoj obradi tkanine koja je zahvalna za održavanje i čišćenje. Podnosi čak i grublja sredstva za čišćenje, a osobito je popularan u domovima gdje žive i kućni ljubimci.



Jednostavna promjena životnog prostora unošenjem novih detalja u trendi bojama, teksturama i oblicima, osvježiti će interijer te stvoriti ugodno jesensko ozračje, a sve se to moglo vidjeti na sajmu.
Događanja
Promondis grupa slavi 25 godina izvrsnosti u opremanju interijera
Idealan partner za vrhunsku kvalitetu interijera na svjetskoj razini

Promondis grupa d.o.o., vodeća hrvatska tvrtka specijalizirana za projektiranje, proizvodnju i opremanje interijera, s ponosom obilježava 25 godina uspješnog poslovanja.
Tijekom četvrt stoljeća, Promondis grupa je postavila standarde u industriji interijera, prepoznata je po kvaliteti, inovacijama i vrhunskoj izvedbi projekata, kako u Hrvatskoj, tako i na međunarodnoj razini.

Promondis grupa – partner po mjeri za sve interijerske potrebe
Tvrtka nudi cjelovita rješenja za opremanje interijera poslovnih, prodajnih, komercijalnih, ugostiteljskih i stambenih prostora. Specijalizirani su za transformaciju prostora u inspirativna okruženja visokog estetskog i funkcionalnog standarda.
Predanost kvaliteti projektiranja, proizvodnje namještaja te opremanja poslovnih prostora ističu Promondis grupu kao partnera po mjeri za sve interijerske potrebe. Njihov tim stručnjaka posebno se ističe u izradi inovativnih idejnih rješenja koje klijentima omogućuju precizan uvid u izgled budućih prostora.
Osim projektiranja, tvrtka ima vlastitu proizvodnju namještaja, što osigurava visoku razinu kontrole kvalitete, unikatne proizvode te brzu isporuku.

Prostori koji inspiriraju
„Ono što nas razlikuje je naša strast prema stvaranju prostora koji inspiriraju. Kroz sve ove godine, fokusirali smo se na dizajn i izvedbu prostora koji su funkcionalni, estetski privlačni i prilagođeni specifičnim potrebama klijenata. Naš tim stručnjaka, s dugogodišnjim iskustvom, garantira da svaki projekt odražava najviše standarde inovacije i funkcionalnosti. Uz vlastitu proizvodnju namještaja, osiguravamo da svaki komad koji izlazi iz naših radionica nosi pečat svjetske kvalitete i originalnog dizajna. S ponosom obilježavamo 25 godina rasta i razvoja Promondis grupe kao sinonima za kvalitetu i inovaciju u industriji interijera.
Naša predanost stvaranju inspirativnih poslovnih prostora, kombinirana s beskompromisnom brigom o estetici i funkcionalnosti, nastavit će nas voditi u budućnost kao partnera za sve buduće interijerske projekte. Ova obljetnica za nas nije samo slavlje, već i prilika da se zahvalimo našim partnerima, klijentima i zaposlenicima koji su dio ove priče o uspjehu.“, izjavio je Zdravko Krznarić, vlasnik tvrtke.
Jedan od istaknutih projekata koji svjedoči stručnosti tima Promondis grupe je poslovna zona hrvatskog paviljona na Dubai EXPO 2020. Zona je kreirana prema projektu poznatog arhitekta Ante Vrbana.
Najrecentniji projekt tvrtke je Muzej novca Hrvatske narodne banke – Moneterra za koji je Promondis grupa osigurala sveobuhvatno rješenje zidnih obloga, namještaja i dijela specijalnih samostojećih muzejskih elemenata.
Događanja
Floraart, nova dimenzija sajma cvijeća
Na Floraartu smo naišli na instalaciju koja spaja ruke, vodu i život – doslovno

Floraart, najveći i najstariji hrvatski sajam cvijeća, iz godine u godinu dokazuje da hortikultura može biti više od dekoracije – može biti doživljaj.
Na Bundeku, gdje se Floraart održava od 2006. godine, posjetitelje je ove godine dočekala scena koja je podsjećala na bajku: vizualno raskošna, mirisna i – umjetnički konceptualna.
Trend report – prekrasne instalacije Floraarta 2021.

Instalacija koja spaja ruke, vodu i proces stvaranja
Ovogodišnji Floraart donio je novu dimenziju – spoj pejzažne arhitekture, suvremene skulpture i urbanog vrtnog dizajna. Instalacija u središtu sajma, koju su osmislili Vrtni centar Šestine i akademski kipar Branimir Boban, bila je vrhunac tog spoja. Skulptura Transmutacija, ujedno i fontana, prikazala je ne samo vizualnu estetiku, već i osobnu priču.
“Transmutacija je proces u kojem se početna ideja mijenja, razvija, postaje nešto drugo. Baš kao u životu,” objasnio je Boban.
Iz ljubavi prema glini: Kiparstvo, keramika i Onye
Skulpturu čine otisci ruku njegovih bližnjih – prijatelja, obitelji, suradnika – kroz koje prolazi voda, simbolički prikazujući protok vremena i energije.

Urbani vrt s pričom
Taj emotivni narativ poslužio je kao inspiracija za cijeli urbani vrt oko skulpture.
“Htjeli smo spojiti priču o radu rukama s biljkama koje i sami uzgajamo,” kaže Matej Ećimović iz Vrtng centra Šestine.
Instalacija je uključivala festuke, pustinjske ruže i japanske javore – biljke koje podnose sunce i vizualno doprinose harmoniji prostora.

Floraart kao platforma za dizajn i emociju
Za razliku od prethodnih godina, ovogodišnji Floraart nije imao zadanu temu. To je izlagačima dalo potpunu slobodu izražavanja, što je rezultiralo inovativnijim i osobnijim pristupima – poput ove skulpturalne cjeline koja briše granicu između vrta, galerije i javnog prostora.



Uz više od 150 izlagača, razne radionice i cvjetne instalacije, Floraart je potvrdio svoj status ne samo kao sajma cvijeća, već i platforme za umjetnost, dizajn i stvaranje novih doživljaja. Ove godine, više nego ikad, pokazao je da cvijeće nije samo ukras – već medij.