Događanja
Otvoren Studijo Boutique Factory – Nova oaza umjetnosti zidnih tapeta
Početkom studenog u Zagrebu je svečano otvoren Studijo Boutique Factory, nova oaza umjetnosti koju potpisuje Josipa Maras. Riječ je o jedinstvenom kompleksu, prvom tog tipa na ovim prostorima, koji pruža zaljubljenicima u interijere priliku doživjeti autentično iskustvo stvaranja i proizvodnje zidnih tapeta. Veliki interes javnosti, posebice predstavnika industrije dizajna i arhitekture, potvrdio je kako je Hrvatska dobila novu prijestolnicu dizajna.
Novi poslovni kompleks objedinjuje sve faze proizvodnje zidnih tapeta pod istim krovom – od idejnog koncepta, dizajna, razvoja i proizvodnje. Impresivan interijer na prvu odaje dojam posjete umjetničkom muzeju. To je mjesto gdje svaka tapeta priča svoju priču, a dizajn oslikava izvornu umjetnost. Prevladava profinjenost, pastelne boje te namještaj s potpisom hrvatskih i svjetskih brendova. Personalizirane Studijo tapete prekrivaju više od 450 kvadratnih metara zidova, dodatno oplemenjujući prostor. Impresivan interijer potpisuje Klaudija Zupčić koja je na jedinstven način uspjela utjeloviti osobnost vlasnika i vrijednosti brenda Studijo.
Svevremenski uređen stan za radost življenja
Stan grafičke dizajnerice i umjetnice Josipe Maras kojeg je uredila arhitektica Belinda Pušić odlikuje vrhunski dizajn i nježna suptilnost. Pročitaj više
Josipa Maras, vizionarka koja potpisuje nagrađivani dizajn tapeta, imala je cilj stvoriti ugodno poslovno iskustvo za arhitekte i dizajnere te osigurati zadovoljstvo rada iza kulisa. Na taj način, klijenti diljem svijeta imaju priliku osobno doživjeti autentičnost kreativnog izričaja ove umjetnice, inovativan pristup razvoju proizvoda, visoku kvalitetu materijala te ekološke procese održivosti. Njihov pristup poslovanju, s čovjekom u fokusu, omogućio je svakom članu Studijo tima da bude dio velike priče i da u potpunosti živi Studijo brend.
“Studijo se razvija i raste nevjerojatnom brzinom. U posljednje tri godine svakodnevno smo morali raditi nove iskorake po pitanju kapaciteta. Nova Studijo adresa predstavlja je još jedan logičan slijed proširenja našeg poslovanja. Imala sam potrebu napraviti jedinstveno mjesto u kojem će naši klijenti iz prve ruke moći vidjeti i doživjeti cjelokupni proces stvaranja tapeta, ući u našu proizvodnju i sudjelovati u kreiranju interijera s potpisom umjetnosti. U isto vrijeme htjela sam svom timu osigurati zavidno iskustvo rada i dozu luksuza koju zaslužuju svakodnevno živjeti. Nadam se da smo u tome i uspjeli.” – izjavila je Josipa Maras, osnivačica tvrtke Studijo.
Studijo tapete prije svega odlikuje autentičnost i bezvremenska umjetnost. Svaka tapeta pažljivo je osmišljena i oslikana rukom. Tržištu su se predstavili personaliziranim tapetama, a među prvima u regiji predstavili su vodootporne tapete. Godine 2022. godine cjelokupan proizvodni proces stavili su pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku tvornicu zidnih tapeta. Izvrsnost Studijo rada potvrđena je dominacijom brenda Studijo na pobjedničkom postolju najprestižnijih natjecanja u svijetu dizajna. Još 2020. godine izabrani su za najuspješnije u kategoriji ‘Razvoj ideja i inovacije u poduzetništvu u srednjoj i jugoistočnoj Europi’. Godine 2021. na prestižnom natjecanju Archiproducts Design Award tapeta Maslinik proglašena je najljepšom na svijetu. Godinu dana nakon, tu titulu odnijela je Studijo tapeta Mramorni cvijet koja je i 2023. odlikovana nagradom German Design Award za najbolji svjetski dizajn.
“Neizmjerno sam zahvalna svima koji su s nama koračali makar jedan korak na ovom putu. Upravo ljudi su oni zbog kojih ovo sve – vrijedi. Kada vidim kako naše zidne tapete žive sreću domova diljem svijeta, znamo da smo ostvarili svoju misiju. Danas, nakon pet godina od prve Studijo tapete, iznimno sam ponosna što smo u Hrvatskoj stvorili još neviđen poslovni kompleks – jedinstveno mjesto susreta koje slavi umjetnost i ljepotu življenja.” – zaključila je Josipa Maras.
Događanja
Artmarkova Jesenska aukcija u Hotelu Sheraton
Artmarkova Jesenska aukcija jedinstvena je prilika da oplemenite svoj dom umjetničkim djelom, ali i sudjelujete u humanitarnoj akciji
Artmark započinje novu sezonu sa Jesenskom aukcijom koja ujedno obilježava godinu dana izložbi i aukcija Artmarka u Zagrebu. Ovoga puta aukcija ima i dobrotvorni segmet posvećen udruzi Osmijeh, organiziran uz Rotary klub Zagreb – Donji grad.
Aukcija će se održati u Hotelu Sheraton, u srijedu 09. listopada sa početkom u 19 h, a do tad umjetnička djela možete razgledati u Kući Amruš, Trg J.J. Strossmayera 5, Zagreb. Ovdje možete pronaći jedinstvena remek-djela moderne i klasične umjetnosti, rijetke antikvitete, ali i suvremene kreacije koje intrigiraju i oduševljavaju.
Klasici hrvatske moderne
Umjetnost obogaćuje naš život estetski i emocionalno. Umjetničko djelo može izazvati različite osjećaje, inspirirati, povezati nas s kulturnim nasljeđem i produbiti naše razumijevanje svijeta, a kvalitetna umjetnička djela često s vremenom dobivaju na vrijednosti. Kupovina umjetnosti može biti dugoročno ulaganje koje donosi financijsku dobit, dok istovremeno uživate u ljepoti djela.
Prvi dio selekcije Jesenske aukcijske izložbe čini hrvatska moderna umjetnost. Hrvatska moderna u slikarstvu, koja se razvijala krajem 19. i početkom 20. stoljeća. Obilježena je prelaskom s tradicionalnog akademskog realizma na individualne, subjektivne pristupe umjetnika, inspiriranih europskim modernističkim pravcima poput impresionizma, simbolizma i secesije, a među ključnim predstavnicima ističu se Vlaho Bukovac, Bela Čikoš Sesija i Oton Iveković čije radove možete pokušati ugrabiti na aukciji.
Suvremena umjetnost
Ovoga puta, aukcija poprima i humanitarni dio u organizaciji Rotary kluba Zagreb – Donji grad. 18 suvremenih umjetnika poklonila su svoja djela za ovaj dobrotvorni segment s ciljem pomaganja djece koja boluju od rascjepa usne i nepca.
Dobrotvorni lotovi aukcije numerirani su 67 – 84 i označeni su posebnom oznakom ( ❤️ )
Kupnjom umjetničkog djela u dobrotvorne svrhe izravno pomažete onima kojima je pomoć potrebna i time aktivno sudjelujete u stvaranju pozitivnih promjena u društvu.
Kako odabrati savršeno umjetničko djelo za svoj dom, otkriva stručnjak
Događanja
Rekordan broj posjetitelja i izlagača na sajmu graditeljstva, opremanja i uređenja Promoarh
Sajmovi su jedinstvena platforma za istraživanje inovacija i stvaranje strateških partnerstva, zbog čega bilježe sve veći broj posjetitelja i izlagača, a jedan je održan upravo prošloga tjedna u Poreču.
Četvrto izdanje međunarodnog sajma graditeljstva, opremanja i uređenja Promoarh održano je prošloga tjedna u Poreču, a okupio je brojne stručnjake iz graditeljskog sektora.
“Imamo rekordan broj izlagača, ove godine čak preko 100. izlagači nam dolaze iz sedam europskih zemalja, dakle, iz Hrvatske, Austrije, Italije, Slovenije, Njemačke i Češke. Sajam se proteže na 2,500 metara kvadratnih unutrašnjeg izložbenog prostora i preko 1000 metara kvadratnih vanjskoj izložbenog prostora.”, izjavila je Ivana Štiković, direktorica sajma.
Proizvođači ovakve sajmove vide kao idealnu priliku za demonstraciju najnovijih dostignuća i tehnologija u graditeljstvu te razmjenu znanja i iskustva. Organizatori su izrazito ponosni na izlagače koji im daju povjerenje i koji se rado vraćaju svake godine.
Izložbeni program pratile su i stručne edukcije. Održano je više od 30 predavanja na temu sigurnosti, energetske učinkovitosti te digitalizacije.
“Povjerena nam je jedan dan da organiziramo stručna predavanja iz područja energetske učinkovitosti i održivosti, evo to smo i ove godine napravili gdje su članovi klastera pripremili predavanja, razna predavanja upravo s temom energetske učinkovitosti, poboljšanja energetske učinkovitosti i održivosti u zgradarstvu.
U sklopu samog predavanja smo prezentirali na početku i smjernice za energetsku obnovu zgrada koje su proglašene kulturnim dobrom, smjernice koje Arhitektonski fakultet sveučilišta u Zagrebu, sa svojim stručnjacima napravio za potrebe Ministarstva kulture i medija i u suradnji sa Ministarstvom graditeljrada koje su zaštićeno kulturno dobro.”, pojašnjava dr.sc. Zoran Veršić, Klaster NZEB.
Nedavno provedeno istraživanje potvrdilo je važnost sajmova za uspješno ostvarivanje kontakta s potencijalnim klijentima te širenje poslovnih kontakata, zato ne čudi što sajam svake godine bilježi sve veći broj posjetitelja i izlagača.