Događanja
Otvoren Studijo Boutique Factory – Nova oaza umjetnosti zidnih tapeta

Početkom studenog u Zagrebu je svečano otvoren Studijo Boutique Factory, nova oaza umjetnosti koju potpisuje Josipa Maras. Riječ je o jedinstvenom kompleksu, prvom tog tipa na ovim prostorima, koji pruža zaljubljenicima u interijere priliku doživjeti autentično iskustvo stvaranja i proizvodnje zidnih tapeta. Veliki interes javnosti, posebice predstavnika industrije dizajna i arhitekture, potvrdio je kako je Hrvatska dobila novu prijestolnicu dizajna.

Novi poslovni kompleks objedinjuje sve faze proizvodnje zidnih tapeta pod istim krovom – od idejnog koncepta, dizajna, razvoja i proizvodnje. Impresivan interijer na prvu odaje dojam posjete umjetničkom muzeju. To je mjesto gdje svaka tapeta priča svoju priču, a dizajn oslikava izvornu umjetnost. Prevladava profinjenost, pastelne boje te namještaj s potpisom hrvatskih i svjetskih brendova. Personalizirane Studijo tapete prekrivaju više od 450 kvadratnih metara zidova, dodatno oplemenjujući prostor. Impresivan interijer potpisuje Klaudija Zupčić koja je na jedinstven način uspjela utjeloviti osobnost vlasnika i vrijednosti brenda Studijo.
Svevremenski uređen stan za radost življenja
Stan grafičke dizajnerice i umjetnice Josipe Maras kojeg je uredila arhitektica Belinda Pušić odlikuje vrhunski dizajn i nježna suptilnost. Pročitaj više
Josipa Maras, vizionarka koja potpisuje nagrađivani dizajn tapeta, imala je cilj stvoriti ugodno poslovno iskustvo za arhitekte i dizajnere te osigurati zadovoljstvo rada iza kulisa. Na taj način, klijenti diljem svijeta imaju priliku osobno doživjeti autentičnost kreativnog izričaja ove umjetnice, inovativan pristup razvoju proizvoda, visoku kvalitetu materijala te ekološke procese održivosti. Njihov pristup poslovanju, s čovjekom u fokusu, omogućio je svakom članu Studijo tima da bude dio velike priče i da u potpunosti živi Studijo brend.

“Studijo se razvija i raste nevjerojatnom brzinom. U posljednje tri godine svakodnevno smo morali raditi nove iskorake po pitanju kapaciteta. Nova Studijo adresa predstavlja je još jedan logičan slijed proširenja našeg poslovanja. Imala sam potrebu napraviti jedinstveno mjesto u kojem će naši klijenti iz prve ruke moći vidjeti i doživjeti cjelokupni proces stvaranja tapeta, ući u našu proizvodnju i sudjelovati u kreiranju interijera s potpisom umjetnosti. U isto vrijeme htjela sam svom timu osigurati zavidno iskustvo rada i dozu luksuza koju zaslužuju svakodnevno živjeti. Nadam se da smo u tome i uspjeli.” – izjavila je Josipa Maras, osnivačica tvrtke Studijo.

Studijo tapete prije svega odlikuje autentičnost i bezvremenska umjetnost. Svaka tapeta pažljivo je osmišljena i oslikana rukom. Tržištu su se predstavili personaliziranim tapetama, a među prvima u regiji predstavili su vodootporne tapete. Godine 2022. godine cjelokupan proizvodni proces stavili su pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku tvornicu zidnih tapeta. Izvrsnost Studijo rada potvrđena je dominacijom brenda Studijo na pobjedničkom postolju najprestižnijih natjecanja u svijetu dizajna. Još 2020. godine izabrani su za najuspješnije u kategoriji ‘Razvoj ideja i inovacije u poduzetništvu u srednjoj i jugoistočnoj Europi’. Godine 2021. na prestižnom natjecanju Archiproducts Design Award tapeta Maslinik proglašena je najljepšom na svijetu. Godinu dana nakon, tu titulu odnijela je Studijo tapeta Mramorni cvijet koja je i 2023. odlikovana nagradom German Design Award za najbolji svjetski dizajn.

“Neizmjerno sam zahvalna svima koji su s nama koračali makar jedan korak na ovom putu. Upravo ljudi su oni zbog kojih ovo sve – vrijedi. Kada vidim kako naše zidne tapete žive sreću domova diljem svijeta, znamo da smo ostvarili svoju misiju. Danas, nakon pet godina od prve Studijo tapete, iznimno sam ponosna što smo u Hrvatskoj stvorili još neviđen poslovni kompleks – jedinstveno mjesto susreta koje slavi umjetnost i ljepotu življenja.” – zaključila je Josipa Maras.
Događanja
PromoArh 2025: Uživo pratite kako nastaje održiva kuća i postavite pitanja najboljim građevinskim stručnjacima
Prvi specijalizirani sajam gradnje, opremanja i uređenja u Istri, PromoArh ove godine uvodi novi dio programa. Na otvorenom dijelu sajma posjetitelji će moći iz prve ruke vidjeti kako nastaje održiva kuća i tijekom gradnje postaviti pitanja najboljim stručnjacima u svom području.

U porečkoj dvorani Žatika od 17. do 19. rujna i ove godine okupit će se najvažniji predstavnici građevinske industrije i opremanja na sajmu PromoArh. Peto izdanje ove međunarodne manifestacije okuplja vodeće strane i domaće brendove iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Češke i Danske, a zbog velikog interesa izlagača sajam se ove godine proširuje na dodatni prostor. U velikom asortimanu naći će se sve od skela, građevinskih strojeva, preko solarnih elektrana, energetskih i klimatizacijskih sustava do usluga agencija za apartmane i kuće za odmor. Sajam time još jednom potvrđuje status jednog od vodećih događanja u sektoru graditeljstva u regiji i pokazuje da se ne moraju sve manifestacije odvijati u velikim gradovima.

“Još od organizacije prvog sajma, vodili smo se željom da Istra i Poreč postanu mjesto susreta i okupljanja vodećih aktera građevinske industrije, koje povezuje projektante, građevinske inženjere, vlasnike nekretnina ili one koji tek kreću s gradnjom te nudi stručnost, inspiraciju i poticaj za bolja inovativna rješenja. Po kontinuiranom rastu i broju izlagača, ponosni smo što je PromoArh u samo nekoliko godina ostvario taj cilj. No još važnije, što naši posjetitelji svake godine imaju sve kvalitetniji pregled trendova, noviteta i u konačnici, usporedbe dostupnih cijena i tehnologija”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.
Veliku pozornost ove godine već je izazvala gradnja održive kuće koja će se odvijati uživo na vanjskom dijelu sajma. Posjetitelji će na licu mjesta moći pratiti napredak i educirati se o strukturi, elementima i čimbenicima na koje treba paziti prilikom gradnje. Stručnjaci iz svih segmenata gradnje nekretnina, u organizaciji Klastera nZEB.hr tijekom ovog projekta prikazat će konkretna rješenja kroz niz demonstracija: od ugradnje energetski učinkovitih prozora i balkonskih vrata, izolacijskih sustava i prekida toplinskih mostova, do montaže krovnih prozora i unutarnje izolacije.

“U vrijeme kad su gotovo sve informacije dostupne online, važno nam je osigurati i izravnu komunikaciju sa stručnjacima, jer puno toga se kvalitetnije dozna u dvosmjernom razgovoru. Zato je PromoArh izvrstan format za posjetitelje, ali i brendove, jer ‘iz prve ruke’ imaju mogućnost dobiti sve informacije o trendovima, budžetima i očekivanjima. Gradnja održive kuće zasigurno je jedinstvena prilika za posjetitelje da uživo dobiju odgovore na sva svoja pitanja. Generalno se edukativni program na PromoArhu pokazao kao bitan element sajma – lani smo za Education Point morali dodavati i dodatne stolice radi broja zainteresiranih”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.
O važnosti sajma najviše govore rezultati ankete među posjetiteljima – čak 80 posto ovu vrstu događanja smatra ključnim izvorom za otkrivanje novih proizvoda i usluga, dok 60 posto njih navodi kako su demonstracije i prezentacije izlagača uživo presudni čimbenici pri donošenju odluka o kupnji. Uz Klaster nZEB.hr koji stoji iza cjelodnevnog stručnog programa, edukacije i radionice održavat će se tijekom cijelog trajanja PromoArha. Posjetitelji će u srijedu doznati kako pomiriti umjetnu inteligenciju s pravnim okvirom u svijetu koji se ubrzano digitalizira dok će se društvo arhitekata Istre pak vratiti u prošlost i istražiti pristupe oblikovanju kroz povijest. Naposljetku će se održati prezentacije izlagača o sustavima za trajnu zaštitu balkona i terasa. Prezentacije će izlagači održati i u četvrtak i to o važnosti pravilnog projektiranja i izvedbe dilatacijskih naprava u građevinskim objektima, kao i o učinkovitosti sustava klimatizacije i dizalica topline.

Sponzor sajma je grad Poreč-Parenzo, uz brojne pokrovitelje, a organizator Studio 053 iz Poreča koji od svog osnutka 1989., sudjeluje u organizaciji mnogobrojnih sajamskih, kulturno-zabavnih, sportskih te kongresnih manifestacija na području Istre. Za sve dodatne informacije posjetite službenu web stranicu PromoArha.
Događanja
LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.
Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“
Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.
O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution
LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.
LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama
LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/