Povežimo se

Događanja

Otvoren Studijo Boutique Factory – Nova oaza umjetnosti zidnih tapeta

Početkom studenog u Zagrebu je svečano otvoren Studijo Boutique Factory, nova oaza umjetnosti koju potpisuje Josipa Maras. Riječ je o jedinstvenom kompleksu, prvom tog tipa na ovim prostorima, koji pruža zaljubljenicima u interijere priliku doživjeti autentično iskustvo stvaranja i proizvodnje zidnih tapeta. Veliki interes javnosti, posebice predstavnika industrije dizajna i arhitekture, potvrdio je kako je Hrvatska dobila novu prijestolnicu dizajna. 

Novi poslovni kompleks objedinjuje sve faze proizvodnje zidnih tapeta pod istim krovom – od idejnog koncepta, dizajna, razvoja i proizvodnje. Impresivan interijer na prvu odaje dojam posjete umjetničkom muzeju. To je mjesto gdje svaka tapeta priča svoju priču, a dizajn oslikava izvornu umjetnost. Prevladava profinjenost, pastelne boje te namještaj s potpisom hrvatskih i svjetskih brendova. Personalizirane Studijo tapete prekrivaju više od 450 kvadratnih metara zidova, dodatno oplemenjujući prostor. Impresivan interijer potpisuje Klaudija Zupčić koja je na jedinstven način uspjela utjeloviti osobnost vlasnika i vrijednosti brenda Studijo.


Svevremenski uređen stan za radost življenja

Stan grafičke dizajnerice i umjetnice Josipe Maras kojeg je uredila arhitektica Belinda Pušić odlikuje vrhunski dizajn i nježna suptilnost. Pročitaj više


Josipa Maras, vizionarka koja potpisuje nagrađivani dizajn tapeta, imala je cilj stvoriti ugodno poslovno iskustvo za arhitekte i dizajnere te osigurati zadovoljstvo rada iza kulisa. Na taj način, klijenti diljem svijeta imaju priliku osobno doživjeti autentičnost kreativnog izričaja ove umjetnice, inovativan pristup razvoju proizvoda, visoku kvalitetu materijala te ekološke procese održivosti. Njihov pristup poslovanju, s čovjekom u fokusu, omogućio je svakom članu Studijo tima da bude dio velike priče i da u potpunosti živi Studijo brend. 

“Studijo se razvija i raste nevjerojatnom brzinom. U posljednje tri godine svakodnevno smo morali raditi nove iskorake po pitanju kapaciteta. Nova Studijo adresa predstavlja je još jedan logičan slijed proširenja našeg poslovanja. Imala sam potrebu napraviti jedinstveno mjesto u kojem će naši klijenti iz prve ruke moći vidjeti i doživjeti cjelokupni proces stvaranja tapeta, ući u našu proizvodnju i sudjelovati u kreiranju interijera s potpisom umjetnosti. U isto vrijeme htjela sam svom timu osigurati zavidno iskustvo rada i dozu luksuza koju zaslužuju svakodnevno živjeti. Nadam se da smo u tome i uspjeli.” – izjavila je Josipa Maras, osnivačica tvrtke Studijo.

Studijo tapete prije svega odlikuje autentičnost i bezvremenska umjetnost. Svaka tapeta pažljivo je osmišljena i oslikana rukom. Tržištu su se predstavili personaliziranim tapetama, a među prvima u regiji predstavili su vodootporne tapete. Godine 2022. godine cjelokupan proizvodni proces stavili su pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku tvornicu zidnih tapeta. Izvrsnost Studijo rada potvrđena je dominacijom brenda Studijo na pobjedničkom postolju najprestižnijih natjecanja u svijetu dizajna. Još 2020. godine izabrani su za najuspješnije u kategoriji ‘Razvoj ideja i inovacije u poduzetništvu u srednjoj i jugoistočnoj Europi’. Godine 2021. na prestižnom natjecanju Archiproducts Design Award tapeta Maslinik proglašena je najljepšom na svijetu. Godinu dana nakon, tu titulu odnijela je Studijo tapeta Mramorni cvijet koja je i 2023. odlikovana nagradom German Design Award za najbolji svjetski dizajn.

“Neizmjerno sam zahvalna svima koji su s nama koračali makar jedan korak na ovom putu. Upravo ljudi su oni zbog kojih ovo sve – vrijedi. Kada vidim kako naše zidne tapete žive sreću domova diljem svijeta, znamo da smo ostvarili svoju misiju. Danas, nakon pet godina od prve Studijo tapete, iznimno sam ponosna što smo u Hrvatskoj stvorili još neviđen poslovni kompleks – jedinstveno mjesto susreta koje slavi umjetnost i ljepotu življenja.” – zaključila je Josipa Maras.

Događanja

Hisense predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu: Tehnološka izvrsnost u velikom formatu

Hisense, jedan od vodećih globalnih proizvođača potrošačke elektronike, spektakularno je predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu na događanju u Zagrebu. Pred partnerima, novinarima i tehnološkim entuzijastima, otkriveno je nekoliko novih modela velikih dijagonala, uključujući televizore do čak 116 inča, čime Hisense odgovara na sve veću potražnju za uređajima koji nude više – veću sliku, naprednije performanse i vrhunsko korisničko iskustvo.

Dosad najširu i najnapredniju ponudu Hisense televizora – od UHD, QLED, OLED, ULED MiniLED, RGB-MiniLED do MicroLED modela prezentirao je Denis Oštir iz VIDAA-e. Dodatno je istaknuo da je Hisense ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025™, a svi pametni TV uređaji s VIDAA OS-om dolaze s besplatnim pristupom DAZN aplikaciji – jednom od vodećih sportskih streaming servisa. Korisnici mogu pratiti sve utakmice FIFA Club World Cupa izravno na svom Hisense televizoru, u visokoj kvaliteti i bez dodatnih troškova.

Posebno se istaknula nova RGB MiniLED tehnologija, kojom je Hisense još jednom pomaknuo granice u kvaliteti prikaza slike. „Ponosno ističemo kako smo prvi brend koji je tržištu predstavio novu RGB MiniLED tehnologiju, čime postavljamo nove standarde u kvaliteti slike. Naši premium modeli – U7 PRO, U8 i flagship UX – dolaze s brzinom osvježavanja do impresivnih 165Hz, što će posebno razveseliti gaming entuzijaste i sve ljubitelje dinamičnog sadržaja,“ istaknuo je Patrik Primorac, regionalni produktni manager za Hisense televizore.

Gaming bez kompromisa

Za ljubitelje videoigara, nova linija nudi impresivne performanse kroz 165Hz Game Mode Ultra, AMD FreeSync Premium Pro, Full HDMI 2.1, ALLM, HDR10+ Gaming i Gaming in Dolby. Ove funkcionalnosti jamče vrhunski doživljaj igre bez kašnjenja i zastajkivanja, s glatkim prikazom i preciznim odzivom.

Vrhunska slika i zvuk

Bez kompromisa kada je u pitanju kvaliteta slike – Hisense televizori koriste tehnologije poput MicroLED, RGB-MiniLED, Quantum Dot Colour, Dolby Vision i Total HDR, uz Dynamic X Display i Anti-Reflection PRO. Zvuk je jednako impresivan: CineStage X Surround (do 6.2.2), Dolby Atmos, sustavi Tuned by Devialet, ugrađeni subwooferi i Front-Firing zvučnici te novi inteligentni sustav za analizu prostorije koji automatski optimizira akustiku prostora.

Dizajn, fleksibilnost i pametni sustav

Hisense televizori odlikuju se elegantnim i funkcionalnim dizajnom: bez rubova (bezelless), Uni-Body estetika i Swivel Stand koji omogućuje rotaciju ekrana prema korisničkim potrebama. Svi modeli dolaze s unaprijeđenim i intuitivnim VIDAA operativnim sustavom, koji omogućuje hands-free glasovno upravljanje i pristup lokalnim i globalnim sadržajima izravno iz pakiranja – bez dodatnih instalacija.

Hisense TV linija za 2025. godinu donosi snažne performanse, najnaprednije tehnologije i izuzetnu vrijednost za novac. Bilo da ste ljubitelj filmova, gaminga ili sportskih događanja – Hisense ima televizor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.

Nastavite čitati

Dizajn i trendovi

Eichholtz by Mashroom i Intera hub uspješno održali ekskluzivni masterclass za profesionalce u dizajnu interijera

Ekskluzivni masterclass spojio je stručnjake iz dizajna interijera na inspirativnom i edukativnom događaju.

U showroomu Eichholtz by Mashroom, u suorganizaciji s portalom Intera hub, 11. lipnja održan je iznimno uspješan stručni događaj — masterclass radionica namijenjena arhitektima, dizajnerima interijera, građevinskim investitorima i hotelijerima. Događaj je okupio velik broj relevantnih sudionika iz industrije i poslužio kao platforma za umrežavanje, razmjenu ideja i praćenje najnovijih trendova u svijetu interijera.

Program je započeo inspirativnim predavanjem predstavnika brenda Eichholtz, koji su sudionicima predstavili filozofiju brenda, razvojne smjernice te pretpremijerno otkrili novu liniju proizvoda koja se službeno lansira u rujnu 2025. Ova nova kolekcija namijenjena je profesionalnom projektiranju interijera u ugostiteljskom sektoru, s naglaskom na izdržljivost, funkcionalnost i estetsku vrijednost, ali i mogućnost personalizacije prema zahtjevima krajnjih korisnika.

Kroz niz primjera i demonstracija, prisutni su imali priliku upoznati se s inovativnim rješenjima koja podižu standard dizajna i dodaju stvarnu vrijednost prostoru — bilo da je riječ o luksuznim hotelima, restoranima ili suvremenim kafićima.

Uz edukativni sadržaj, masterclass je bio popraćen vrhunskim gastronomskim doživljajem u izvedbi chefova iz restorana Forty Two, dok je za opuštenu atmosferu tijekom večeri bio zadužen DJ Sven Pravica.

Odaziv i reakcije sudionika potvrđuju da je ovakva vrsta događanja iznimno važna za daljnje jačanje profesionalne zajednice. Ostvareni su brojni novi kontakti, pokrenute buduće suradnje i potvrđena zajednička želja za nastavkom edukacije i inspiracije u industriji.

“Eichholtz nije samo brend namještaja – to je platforma za povezivanje, profesionalni razvoj i poticanje kreativnosti u interijerima.”

Zahvaljujemo svim sudionicima na prisutnosti, entuzijazmu i podršci. S nestrpljenjem iščekujemo sljedeće prilike za susret i nastavak stvaranja jedinstvenih iskustava u svijetu dizajna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice