Događanja
Predstavljena ekskluzivna suradnja GEMMA B&D i SMEG-a
Ekskluzivna suradnja hrvatske tvrtke GEMMA B&D i talijanskog proizvođača SMEG svečano je predstavljena na događanju koji je privukao pažnju javnosti. Pod reflektorima su zablistale obje kompanije naglašavajući jedinstvenu povezanost između sofisticiranog stila poznatog talijanskog brenda i stručnosti domaće tvrtke osnovane prije više od 30 godina.

GEMMA B&D
Davor Jurčić kaže da je GEMMA B&D startala 1992. godine s kućanskim aparatima i nastavili sve do danas, a u međuvremenu, od 2004. godine ušli su i u svijet profesionalne tehnike, laboratorijske, gastro, HOREKA biznisa, poslovanja s kavom i zadržala se evo i do danas, kad predstavljaju ekskluzivnu suradnju koja nije samo poslovni spoj već i izraz strateške vizije obje tvrtke.

Danas predstavljamo SMEG koji je na neki način šlag na torti, pored svih brendova koje mi već dugi niz i predstavljamo i favoriziramo u ovoj regiji, ne samo Hrvatskoj nego i u još ostalih pet zemalja i SMEG koji je vrlo poznat, jak kao brend u kućanstvu ali u medicinsko laboratorijskom i u gastro segmentu, tako da se fenomenalno uklapa sa našom poslovnom politikom, izjavio je Davor Jurčić za Dom na kvadrat.
Od svog osnutka, SMEG je izgradio ugled kao sinonim za eleganciju, inovaciju i pouzdanost u kućanskim uređajima, što vješto ujedinjuje s privlačnim dizajnom.
SMEG
SMEG je najvjerojatnije najpoznatiji talijanski proizvođač kućanskih uređaja. To je obiteljska tvrtka osnovana 1948., još uvijek u rukama obitelji i tijekom godina postala je simbol talijanskog dizajna, talijanske kvalitete i talijanske proizvodnje. Od sedamdesetih godina, SMEG je počeo suradnje s poznatim dizajnerima, poput slavnog arhitekta Canali sa sveučilišta u Parmi koji je dizajnirao naše sjedište, na primjer, Renzo Piano koji je vjerojatno jedan od najpoznatijih arhitekata u svijetu, rekao je Massimo Zava iz SMEG-a

Posebnu pažnju posjetitelja privlačila je kolekcija koja je rezultat suradnje sa slavnom talijanskim dizajnerskim dvojcem Dolce & Gabana.
Ovo je naš zadnji projekt, posljednja suradnja s poznatim talijanskim dizajnerima, koje imamo posljednjih godina i ove godine imamo novu liniju, Blue Mediterraneo u skladu s mediteranskim stilom, talijanskim stilom, objasnio je Zava.

Jedna od ključnih značajki SMEG proizvoda jest njihov prepoznatljiv retro dizajn koji spretno spaja klasične elemente s modernom tehnologijom. Osobito je prepoznatljiv FAB, hladnjak inspiriran pedesetim godinama prošlog stoljeća koji oživljava nostalgiju za prošlim vremenima.
Uređaji u paleti živopisnih boja
FAB je rođen 1997., ovo je stvarno ikonski proizvod, vjerojatno simbol SMEG-a, i ako pitate što je SMEG ili koji proizvod prepoznajete kao SMEG to je frižider, rekao je Zava.

Svoje mjesto na prezentaciji dobili su i mikseri, aparati za kavu te mnogi drugi uređaji, izrađeni u paleti živopisnih boja.
Mi smo prije dvije godine inicijalno krenuli s profesionalnim segmentom prvenstveno gastro, nakon toga smo implementirali i njihov takozvani instrument division koji je uglavnom orijentiran na bolničke i laboratorijske sisteme, a sredinom ove godine startali smo s kućanskim programom podijeljenim na male i velike kućanske aparate, izjavio je Jurčić.


Pećnice elegantnog dizajna, koje obožavaju entuzijasti, savršeno se uklapaju u različite kuhinjske ambijente, pružajući pritom preciznu kontrolu temperature, različite načine pečenja te brojne funkcionalnosti koje olakšavaju pripremu jela. Prepoznatljiv stil i domaća stručnost, kombinacija je koja će pomoći u oživljavaju dizajna brojnih domaćih kuhinja.


Događanja
ChalLEANge 2025 oborio sve rekorde – Kad hrvatska proizvodnja pokaže što zna
Hrvatska proizvodnja oborila sve rekorde – ChalLEANge konferencija okupila stručnjake i važna imena hrvatske proizvodnje
Konferencija ChalLEANge 2025 , održana 13. studenoga u CineStaru, Z Centar Zagreb, ponovno je dokazala zašto nosi titulu najvažnijeg poslovnog događaja godine u području hrvatske proizvodnje.
U organizaciji tvrtke Culmena, ovogodišnje izdanje okupilo je više od 600 sudionika i 50 vrhunskih govornika: lidere, direktore, članove uprava, poduzetnike i inovatore koji svakodnevno oblikuju poslovnu scenu Hrvatske i regije.
Tijekom više od 25 sati paralelnog programa u pet dvorana: Lean & Green, Digital, Money, Leadership i Competition raspravljalo se o najaktualnijim temama koje definiraju budućnost poslovanja.

Novi paneli, svježe perspektive
Ovogodišnji ChalLEANge donio je niz novih panela koji su privukli veliku pozornost.
Tako je na panelu ‘3.2.1. Polijećemo’ pokrenuta inspirativna rasprava o tome koliko su procedure važne za spašavanje ljudskih života. A tko bi o ovoj temi mogao bolje govoriti nego upravo okupljen tim stručnjaka: ravnatelj bolnice Sv.Duh uz govornike iz tvrtke Pastor TVA i Međunarodne Zračne Luke Zagreb.
Toyotin panel ‘Samuraji biznisa’ otkrio nam je kako japanske vrijednosti oblikuju globalni uspjeh i zašto kompanije koje ih slijede pobjeđuju. Toyoti su se priključili govornici iz tvrtke Culmena i JGL, a poštovanje, preciznost i strpljenje bile su ključne riječi i ideje oko kojih se je nadograđivala rasprava.
Na panelu ‘Ja bih bio Vuk s Wall Streeta’ doslovno se je tražilo mjesto više. Od prilika za ‘vukove’ na tržištu pa sve do realnih i stvarnih savjeta kako ‘loviti’ profit i preživjeti u financijskoj džungli, odlična kombinacija panelista govorila je o svemu što treba znati prije
nego što ozbiljnije zakoračimo u svijet velikih brojki, kriptovaluta, dionica, te smislenih ulaganja i nekretnina.
Razgovarali smo s organizatorima
Naime, dio s izlagačima vrvio je sudionicima konferencije, sponzorima i govornicima koji su
networkali između brojnih štandova. Tako su se tamo našli AD Plastik, Calsberg, Ledo, Connekt, Nestiom, Toyota, Fasek, Biepe, Barcaffe, Mlinar, Pastor, LiderDent, INNOM
savjetovanje, BNI, OPG Rossi, Meneghetti, Badurini, Red AI Solution i Probotica.
“Ove godine posebno smo ponosni na panele i govornike, ali i na izlagače. Naime, ove godine imali smo toliki interes za izlagačkim prostorom da smo morali iskoristiti doslovno svaki dostupni centimetar, a već imamo i izlagače za 2026.!”, istaknula je Anja Štefanić, COO Culmene.


Kad lideri progovore: ‘chalLEANge 2025 stvarno nije još jedna konferencija u nizu
Partneri koji grade iskustvo
ChalLEANge 2025 nije mogao ovako sjajno funkcionirati bez brojnih partnera i sponzora koji su se odlučili na razne načine priključiti konferenciji. Zlatni sponzori bili su Barcaffè, Pastor TVA, INNOM savjetovanje, Fasek i BIEPE.
Sponzori su bili Petrokov, Končar, Hrvatska Kovnica novca, Mlinar, Borotalco i Chilly, ORKA, Lean Scheduling Europe i Centar za vozila Hrvatske, Tinktura, Smash, Marles i Ringeis. Svoje vlastite panele odlučili su se imati Toyota i LiderDent.
Prijatelji konferencije su Boombox, Lasta, Violeta, Cockta, Lacalut, Kim Natura, Rowspirit by Martin Sinković, Jana, Sanytol, Iroha, Lactourea, FABU spot, ETC Adriatic, Brigljević destilerija i Kliker Enigmatika, a upravo ovi brandovi ’napunili’ su goodie bagove za sve sudionike svojim proizvodima.
Posebno nas je oduševio kutak za osvježenje, koji je posjetiteljima nudio odličan izbor: od najfinije Barcaffe kave, Ledo sladoleda, Mlinarove bogate ponude slanih i slatkih zalogaja, zdravih hladno prešanih sokova OPG-a Rossi, a nakon programa brojni gosti počastili su se
i Carslbergovom Blanc pivom. Organizatori su se tako u zahvalnom govoru zahvalili i sponzoru pauze Mlinaru i Barcaffeu te ANTE., partnerskoj agenciji za Marketing i PR konferencije.

Zaključak koji traje
ChalLEANge 2025 još je jednom dokazao da nije samo konferencija već prostor gdje se susreću znanje, iskustvo i energija ljudi koji mijenjaju način poslovanja.
“Iznimno mi je drago vidjeti kako ChalLEANge značajno raste iz godine u godinu, ali i da okuplja baš one koji ne čekaju promjene, nego ih vode.“, nadodala je A.Štefanić.
Organizatori iz Culmene već su najavili veliki novitet za ChalLEANge 2026: ‘NOVE NADE BIZNISA’ kao dio programa.
Jedva čekamo!
Događanja
Green Energy Fair predstavio inovacije koje oblikuju održivu budućnost
Zelena tranzicija više nije budućnost – ona se događa sada
U Zagrebu je održan Green Energy Fair, međunarodni sajam posvećen obnovljivim izvorima energije, zelenim tehnologijama i održivim rješenjima. Sajam je okupio više od 150 izlagača i stručnjaka iz cijele regije.
Na izložbenoj površini većoj od 3.000 m² predstavili su se proizvođači solarnih sustava, inovatori u području elektromobilnosti i brojni stručnjaci koji oblikuju energetsku budućnost Hrvatske.
Kroz spoj konferencijskog programa i izložbe, Green Energy Fair pokazao je da Hrvatska ima velik potencijal u razvoju solarne energije. Sajam je istaknuo i važnost povezivanja tehnologija koje donose energetsku neovisnost – od krovova koji proizvode struju do pametnih punionica i električnih vozila.
Solarna energija u fokusu – krovovi koji proizvode struju
Velik interes posjetitelja privukle su inovacije u solarnoj tehnologiji.
Izlagač Darian Pešut predstavio je koncept energetskog krova – rješenja koje spaja krovni pokrov i fotonaponski modul u jedan sustav.
„To je panel koji proizvodi električnu energiju i ujedno je pokrovni element. Manjeg je formata i izdržljiviji od klasičnih panela. Puno je otporniji na tuču, vjetar i kišu,“ objašnjava Pešut.
Osim funkcionalnosti, ističe i estetiku: „Izgleda elegantnije jer se ne postavlja iznad krova, nego postaje njegov sastavni dio.“
Ovakav sustav instalira se tijekom gradnje ili obnove krova, bez dodatnih konstrukcija. To ga čini dugoročno isplativim i vizualno prihvatljivim.
„Cijena je oko 30 posto viša od klasičnog krova s elektranom, ali se isplati kroz uštedu energije i ljepši izgled kuće,“ dodaje Pešut.
Takva rješenja pokazuju da solarna energija više nije rezervirana samo za industriju – postaje standard i u obiteljskim domovima.

Sve veći interes za solarne elektrane i edukaciju građana
Među izlagačima je bila i Zelena energetska zadruga, koja u području obnovljivih izvora djeluje više od 15 godina.
Posljednjih pet godina bilježi naglo povećanje interesa građana za solarne elektrane.
„Sve više ljudi prepoznaje prednosti solarne energije,“ kaže Veselina Harabajs.
„Uz subvencije i promjene modela obračuna, povrat investicije za prosječno kućanstvo iznosi oko sedam godina. Uz državna sufinanciranja, može se smanjiti i na tri godine.“
Zadruga osim realizacije projekata provodi besplatne edukacije.
One pomažu građanima i poduzetnicima da razumiju tehničke i financijske aspekte ulaganja u solarnu energiju.
Takvi programi potiču bržu zelenu tranziciju i jačaju svijest o važnosti održive energetike.

Električna vozila i pametne punionice – infrastruktura koja raste
Električna vozila više nisu budućnost – postala su stvarnost hrvatskih cesta.
Sve više vozača prelazi na električni pogon, što potiče razvoj punionica.
Izlagač Zasolt Pölhe predstavio je zidne i stupne pametne punionice snage do 22 kW.
„Naše punionice su univerzalne i odgovaraju svim tipovima vozila. Mogu se postaviti na zid ili stup, u zatvorenom ili vanjskom prostoru,“ objašnjava.
Klimatski neutralni gradovi u borbi protiv klimatskih promjena
Punionice se konfiguriraju prema potrebama korisnika i omogućuju jednostavno punjenje kod kuće ili u poslovnim objektima.
Time postaju dio svakodnevne infrastrukture – poput kućnog aparata, ali s velikim utjecajem na smanjenje emisija i povećanje energetske neovisnosti.

Inovacije koje oblikuju održivu budućnost na sajmu Green Energy Fair
Green Energy Fair pokazao je da su solarni krovovi, pametne punionice i električna vozila dio iste priče – one o održivoj i samodostatnoj budućnosti.
Razvoj obnovljivih izvora i pametnih tehnologija nije više samo tehnički izazov. On postaje društveni iskorak prema odgovornijem i ekološki osviještenom načinu života.
10 savjeta kako postići da vaš dom postane energetski učinkovitiji
Inovacije predstavljene na sajmu jasno pokazuju da energetska tranzicija u Hrvatskoj ubrzava – i da se promjene koje oblikuju sutrašnji svijet događaju već danas, na našim krovovima, cestama i u domovima.





