Događanja
Održan treći sajam namještaja i dekora
Prošlog tjedna održan je sajam namještaja i dekora na kojem su brojni izlagači predstavili trendove u uređenju interijera i eksterijera.
Treći po redu sajam namještaja i dekora u Family mallu, na tri je dana ugostio brojne izlagače s ciljem direktne promocije vlastitih proizvoda i novih trendova u dizajnu, funkcionalnosti te udobnosti življenja.
Organizatorica sajma, Anela Conary rekla je da je cilj sajam upoznati posjetitelje i širu publiku s trendovima, inspiracijama i rješenjima za poslovni i životni prostor za interijere i eksterijere. Trendovi se uvijek mijenjaju tako da su bili popularni zemljani tonovi, a sad možemo vidjeti na sajmu da je dosta prisutna siva boja te različiti oblici i teksture koje možemo pronaći na tapetama i keramici koji su definitivno hit i trend u svijetu namještaja za 2023. godinu.
Okupili smo više od sedamdeset izlagača, od renomiranih brendova do malih proizvođača namještaja po mjeri, od stolica, kreveta i jacuzzija do božićnih dekoracija, mirisa za dom, keramike i tapeta, izjavila je Conary.

Anela Conary, organizatorica sajma namještaja i dekora
Prirodni materijali i zemljani tonovi
Bogat izložbeni prostor poslužio je kao inspiracija za uređenje životnog prostora. Ove su godine istaknuti prirodni materijali i boje koje u interijer unose dojam ugode i topline.
Ove je godine u fokusu maksimalno iskorištavanje prirodnog svjetla koje će dodatno istaknuti umirujući učinak zemljanih tonova koji su vrlo popularni u segmentu namještaja.
Namještaj su neki detalji koji se s vremenom mogu mijenjati, ako dođe do zasićenja ili se traži neka promjenu u domovima. No, provlače se neke neutralne boje, zemljane boje koje se mogu lako kombinirati sa ostalim detaljima u prostoru, rekao je Antonije Terman iz Loft Design House za Dom na kvadrat.

Antonije Terman, Loft Design House

Povezanost s prirodom
Ovogodišnji sajam namještaja i dekora potvrdio je da je staro novo naglašavajući povezivanje s prirodom u interijerima. Antonije Terman kaže da su preferencije kupaca prirodna vlakna u materijalu, poput mješavine lana i pamuka te Aquaclean materijal, koji je već neko vrijeme iznimno popularan, a riječ je o specijalnoj obradi tkanine koja je zahvalna za održavanje i čišćenje. Podnosi čak i grublja sredstva za čišćenje, a osobito je popularan u domovima gdje žive i kućni ljubimci.



Jednostavna promjena životnog prostora unošenjem novih detalja u trendi bojama, teksturama i oblicima, osvježiti će interijer te stvoriti ugodno jesensko ozračje, a sve se to moglo vidjeti na sajmu.

Hisense, globalni predvodnik u potrošačkoj elektronici i kućanskim uređajima, 21. svibnja 2025 organizirao je nogometni turnir, drugi po redu Hisense cup u Hrvatskoj, pod sloganom „Doživi trenutak“, kojim obilježava sponzorstvo nadolazećeg FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™. Na ovaj način Hisense slavi zajedništvo i uzbuđenje koje nogomet donosi milijunima navijača diljem svijeta, a prati misiju pružanja vrhunskih tehnologija koje obogaćuju svakodnevni život.
Kao službeni partner ovog prestižnog natjecanja, Hisense potvrđuje svoju globalnu prisutnost i strast prema najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu. Dugogodišnja suradnja s FIFA-om i UEFA-om, uključujući sponzorstva na dva posljednja FIFA Svjetska prvenstva te tri UEFA Europska prvenstva, svrstava Hisense među najvažnije tehnološke partnere u svijetu sporta.

Hisense cup 2025
Kako bi dodatno približio duh turnira hrvatskom tržištu, Hisense Hrvatska organizira vlastito nogometno natjecanje – Hisense cup 2025. Riječ je o sportskom događaju u kojem sudjeluje 10 timova sastavljenih od prodajnih predstavnika i partnera iz sektora bijele tehnike i potrošačke elektronike. Turnir je osmišljen kao simbol zajedništva, natjecateljskog duha i strasti prema sportu – vrijednosti koje dijele Hisense i njegovi partneri.
Na Hisense cupu 2025 okupljeni su mogli vidjeti najbolje od službenih proizvoda FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™, odnosno Hisense hladnjake, televizore i klima uređaje, kao i nekoliko drugih uređaja.
Inovativni uređaji Hisense dodatno obogaćuju navijačko iskustvo, osiguravaju kućnu udobnost gledanja utakmica kao da ste na stadionu. Uz 100-inčni U7 televizor i C2 projektor, korisnici mogu doživjeti živopisne boje, vrhunsku kvalitetu slike i impresivni zvuk, gotovo kao da su na tribinama. Za potpuni komfor tu su i PureFit, FreshFit i PureFlat hladnjaci – idealani za druženja uz utakmice. Hisense hladnjaci spajaju suvremeni dizajn i naprednu tehnologiju. Osim što se savršeno uklapaju u svaki prostor, ovi hladnjaci donose vrhunske funkcionalnosti koje olakšavaju svakodnevicu. Predstavljena je i Energy Pro serija klima uređaja koje automatski prilagođavaju uvjete u prostoru zahvaljujući naprednim senzorima pokreta. Osim što učinkovito čisti i pročišćava zrak, Hisense klima uređaj ima i pametnu stranu. Zahvaljujući suvremenoj AI Smart funkciji, automatski prilagođava temperaturu, brzinu puhanja i vlažnost zraka prema vašim potrebama i aktivnostima.

Sportski spektakli na dlanu – potpuno besplatno
Kao ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025., Hisense dodatno obogaćuje korisničko iskustvo na svojim pametnim televizorima. Svi korisnici Hisense TV-a s VIDAA platformom imaju besplatan pristup DAZN aplikaciji, jednom od najvažnijih sportskih streaming servisa na svijetu.
Prema istraživanju Ampere Analysis, DAZN predvodi globalno tržište sportskog sadržaja zahvaljujući ekskluzivnim pravima na prijenose FIFA CWC-a i brojnih europskih liga. Hisense omogućuje gledanje svih utakmica FIFA Club World Cupa 2025. bez dodatnih troškova – izravno s vašeg TV-a.
Hisense cup 2025 – sportski dan za pamćenje
Pred brojnom publikom u Sport Factory-u više od 100 igrača uključujući i domaćine, Hisense ekipu, pokazalo je zavidno nogometno umijeće i majstorstvo.
Uz odličnu atmosferu i u sportskom duhu, bila je ovo uistinu izvrsna prilika za najavu FIFA CWC 2025™.



Nakon službenog ždrijeba i odigranih 14 utakmica finalistima i pobjednicima dodijeljene su vrlo vrijedne nagrade – Hisense televizori, soundbarovi i usisavači. Veselo je bilo i u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira koja je dodatno zabavila brojne navijače izvrsnim ritmovima DJ-a, slasnim zalogajima, stolnim nogometom i posebno kreiranim Hisense koktelima. Nagrade dobili su i najbolji golman, najbolji strijelac i najbolji navijač, više nego zasluženo.
Pobjednik Hisense turnira za 2025. godinu je momčad Emmezete drugu godinu za redom. Drugo je mjesto osvojila ekipa Ekupi, a treće Lesnina.
Posebna atrakcija bila je finalna utakmica između Emmezete i Ekupi. Utakmica je pokazala da predstavnici ovih tvrtki, osim što odlično prodaju uređaje, znaju i igrati nogomet! Momčad u dresu Emmezete je slavila je pobjedu nakon penala.
Nogometno zagrijavanje za EURO 2024 uz Hisense
Hisense i ovog puta dokazuje da se izvanredni trenuci stvaraju kada se tehnologija i emocije spoje – na terenu, pred ekranom ili kroz timski duh lokalnih partnera.
Događanja
Floraart, nova dimenzija sajma cvijeća
Na Floraartu smo naišli na instalaciju koja spaja ruke, vodu i život – doslovno

Floraart, najveći i najstariji hrvatski sajam cvijeća, iz godine u godinu dokazuje da hortikultura može biti više od dekoracije – može biti doživljaj.
Na Bundeku, gdje se Floraart održava od 2006. godine, posjetitelje je ove godine dočekala scena koja je podsjećala na bajku: vizualno raskošna, mirisna i – umjetnički konceptualna.
Trend report – prekrasne instalacije Floraarta 2021.

Instalacija koja spaja ruke, vodu i proces stvaranja
Ovogodišnji Floraart donio je novu dimenziju – spoj pejzažne arhitekture, suvremene skulpture i urbanog vrtnog dizajna. Instalacija u središtu sajma, koju su osmislili Vrtni centar Šestine i akademski kipar Branimir Boban, bila je vrhunac tog spoja. Skulptura Transmutacija, ujedno i fontana, prikazala je ne samo vizualnu estetiku, već i osobnu priču.
“Transmutacija je proces u kojem se početna ideja mijenja, razvija, postaje nešto drugo. Baš kao u životu,” objasnio je Boban.
Iz ljubavi prema glini: Kiparstvo, keramika i Onye
Skulpturu čine otisci ruku njegovih bližnjih – prijatelja, obitelji, suradnika – kroz koje prolazi voda, simbolički prikazujući protok vremena i energije.

Urbani vrt s pričom
Taj emotivni narativ poslužio je kao inspiracija za cijeli urbani vrt oko skulpture.
“Htjeli smo spojiti priču o radu rukama s biljkama koje i sami uzgajamo,” kaže Matej Ećimović iz Vrtng centra Šestine.
Instalacija je uključivala festuke, pustinjske ruže i japanske javore – biljke koje podnose sunce i vizualno doprinose harmoniji prostora.

Floraart kao platforma za dizajn i emociju
Za razliku od prethodnih godina, ovogodišnji Floraart nije imao zadanu temu. To je izlagačima dalo potpunu slobodu izražavanja, što je rezultiralo inovativnijim i osobnijim pristupima – poput ove skulpturalne cjeline koja briše granicu između vrta, galerije i javnog prostora.



Uz više od 150 izlagača, razne radionice i cvjetne instalacije, Floraart je potvrdio svoj status ne samo kao sajma cvijeća, već i platforme za umjetnost, dizajn i stvaranje novih doživljaja. Ove godine, više nego ikad, pokazao je da cvijeće nije samo ukras – već medij.