Povežimo se

Događanja

Obišli smo potpuno preuređeni i prošireni prodajni centar Lesnine

Lesnina XXXL u Dugopolju dobila je potpuno novu vizuru i proširila je ponudu asortimana.
Otvorenje za javnost je 13.4.2023., a sve kupce očekuju prigodni popusti kao i dodatni sadržaji, poput cooking showa i zabavnog programa.

Lesnina Hrvatska, vodeći lanac trgovina za opremanje doma u Hrvatskoj i regiji, u potpunosti je renovirala i preuredila svoj prodajni centar u Dugopolju, a proširena je i ukupna kvadratura prostora s nekadašnjih 14.700 m2 na novih 17.550 m2, pri čemu su u aktualnu ponudu asortimana za opremanje eksterijera i interijera uključeni i neki novi brendovi.

Iako Lesnina XXXL trgovina u Dugopolju djeluje još od 2003. godine, nova vizura, proširenje i njeno preuređenje ovu Lesnina XXXL trgovinu čine najvećom ovakvog tipa u cijeloj regiji i ona nedvojbeno predstavlja veliki značaj za cijelu Splitsko – dalmatinsku županiju i njenu okolicu. Ukupna vrijednost investicije iznosi više od 20 milijuna eura.

Obišli smo prostor renoviranog Centra i uvjerili se u zaista impresivan opseg ponude, a osvojio nas je i novi način prezentacije namještaja s mnoštvom zanimljivih ideja za uređenja doma. Još ljepša, veća i modernija Lesnina XXXL trgovina u Dugopolju bez dvojbe donosi posebno iskustvo kupnje uz znatno širu ponudu asortimana i neke nove brendove koji su od sada dio stalne ponude, kao što su robne marke Emilio Belluti, IN VIVUS ili BIO VIO.
Renovirana trgovina opremljena je po najnovijim standardima grupacije – više izložbenog prostora uz inspirativni način prezentacije proizvoda.

Lesnina XXXL Dugopolje bit će prva Lesnina trgovina u Hrvatskoj u kojoj će se koristiti uslužni robot!

Novitet predstavlja i restoran, čija se ponuda temelji na dobro poznatim Lutz restoranima u Austriji, a kojeg imaju samo još Lesnina trgovine u Puli, Rijeci i Zagrebu. Međutim, posebna novost restorana je robot za posluživanje koji će pomagati osoblju u restoranu i posluživati goste. Servisni robot „Lesi“, kako ga nazivaju u Lesnini, visok 1,29 metara, težak 57 kilograma, samostalno poslužuje hranu i piće, te odvozi posuđe.

Grupacija XXXLutz, kojoj pripada i Lesnina, već koristi uslužnog robota u svojim trgovinama
namještajem u Würzburgu i Nürnbergu, a trgovina Lesnina XXXL u Dugopolju prva je Lesnina trgovina u Hrvatskoj u kojoj će od sada biti uvedena ta usluga.

„Bitno je naglasiti da su naši zaposlenici i dalje nezamijenjivi, kako prodajno osoblje, tako i zaposlenici u odjelu gastronomije. Osim toga, poznati smo na tržištu po kontinuiranom ulaganju u nova prodajna mjesta i nova zaposlenja, pa smo i zbog samog proširenja trgovine u Dugopolju, zaposlili dodatne djelatnike u trgovini. Korištenjem umjetne inteligencije, odnosno operativnog robota, cilj nam je rasteretiti zaposlenike i olakšati im njihov rad u često stresnoj svakodnevici. Robot poslužuje u restoranima grupacije XXXLutz i prve povratne informacije su iznimno pozitivne – kako od osoblja, tako i od kupaca“, naglašavaju iz Lesnine Hrvatska.

Posebna prodajna akcija povodom otvorenja – vikend zabave i pogodnosti kupnje!

Lesnina XXXL Dugopolje za građanstvo otvara svoja vrata od četvrtka 13.4.2023. Tim povodom sve kupce očekuje i posebna prodajna akcija koja se odnosi na minimalno 15% popusta na namještaj i minimalno 20% popusta na kompletan asortiman opreme za dom kao i posebne cijene pojedinih proizvoda koje će vrijediti isključivo kod otvorenja.
Uz sve navedene novosti za svoje kupce Lesnina je pripremila i dodatne zabavne sadržaje – vikend cooking show kao i koncert Marka Pecotića u petak 14.4.2023. u 17 sati.

Događanja

ChalLEANge 2025 oborio sve rekorde – Kad hrvatska proizvodnja pokaže što zna

Hrvatska proizvodnja oborila sve rekorde – ChalLEANge konferencija okupila stručnjake i važna imena hrvatske proizvodnje

ChalLEANge 2025

Konferencija ChalLEANge 2025 , održana 13. studenoga u CineStaru, Z Centar Zagreb, ponovno je dokazala zašto nosi titulu najvažnijeg poslovnog događaja godine u području hrvatske proizvodnje.

U organizaciji tvrtke Culmena, ovogodišnje izdanje okupilo je više od 600 sudionika i 50 vrhunskih govornika: lidere, direktore, članove uprava, poduzetnike i inovatore koji svakodnevno oblikuju poslovnu scenu Hrvatske i regije.

Tijekom više od 25 sati paralelnog programa u pet dvorana: Lean & Green, Digital, Money, Leadership i Competition raspravljalo se o najaktualnijim temama koje definiraju budućnost poslovanja.

ChalLEANge 2025

Nemojte da vas zaigrani naslovi panela zavaraju: ChalLEANge 2025 možda ima smisla za humor, ali s poslom se ne šali

Novi paneli, svježe perspektive

Ovogodišnji ChalLEANge donio je niz novih panela koji su privukli veliku pozornost.

Tako je na panelu ‘3.2.1. Polijećemo’ pokrenuta inspirativna rasprava o tome koliko su procedure važne za spašavanje ljudskih života. A tko bi o ovoj temi mogao bolje govoriti nego upravo okupljen tim stručnjaka: ravnatelj bolnice Sv.Duh uz govornike iz tvrtke Pastor TVA i Međunarodne Zračne Luke Zagreb.

Toyotin panel ‘Samuraji biznisa’ otkrio nam je kako japanske vrijednosti oblikuju globalni uspjeh i zašto kompanije koje ih slijede pobjeđuju. Toyoti su se priključili govornici iz tvrtke Culmena i JGL, a poštovanje, preciznost i strpljenje bile su ključne riječi i ideje oko kojih se je nadograđivala rasprava.

Na panelu ‘Ja bih bio Vuk s Wall Streeta’ doslovno se je tražilo mjesto više. Od prilika za ‘vukove’ na tržištu pa sve do realnih i stvarnih savjeta kako ‘loviti’ profit i preživjeti u financijskoj džungli, odlična kombinacija panelista govorila je o svemu što treba znati prije
nego što ozbiljnije zakoračimo u svijet velikih brojki, kriptovaluta, dionica, te smislenih ulaganja i nekretnina.

Razgovarali smo s organizatorima

Naime, dio s izlagačima vrvio je sudionicima konferencije, sponzorima i govornicima koji su
networkali između brojnih štandova. Tako su se tamo našli AD Plastik, Calsberg, Ledo, Connekt, Nestiom, Toyota, Fasek, Biepe, Barcaffe, Mlinar, Pastor, LiderDent, INNOM
savjetovanje, BNI, OPG Rossi, Meneghetti, Badurini, Red AI Solution i Probotica.

“Ove godine posebno smo ponosni na panele i govornike, ali i na izlagače. Naime, ove godine imali smo toliki interes za izlagačkim prostorom da smo morali iskoristiti doslovno svaki dostupni centimetar, a već imamo i izlagače za 2026.!”, istaknula je Anja Štefanić, COO Culmene.

Anja Štefanić, COO Culmene
ChalLEANge 2025

Kad lideri progovore: ‘chalLEANge 2025 stvarno nije još jedna konferencija u nizu

Partneri koji grade iskustvo

ChalLEANge 2025 nije mogao ovako sjajno funkcionirati bez brojnih partnera i sponzora koji su se odlučili na razne načine priključiti konferenciji. Zlatni sponzori bili su Barcaffè, Pastor TVA, INNOM savjetovanje, Fasek i BIEPE.

Sponzori su bili Petrokov, Končar, Hrvatska Kovnica novca, Mlinar, Borotalco i Chilly, ORKA, Lean Scheduling Europe i Centar za vozila Hrvatske, Tinktura, Smash, Marles i Ringeis. Svoje vlastite panele odlučili su se imati Toyota i LiderDent.

Prijatelji konferencije su Boombox, Lasta, Violeta, Cockta, Lacalut, Kim Natura, Rowspirit by Martin Sinković, Jana, Sanytol, Iroha, Lactourea, FABU spot, ETC Adriatic, Brigljević destilerija i Kliker Enigmatika, a upravo ovi brandovi ’napunili’ su goodie bagove za sve sudionike svojim proizvodima.

Posebno nas je oduševio kutak za osvježenje, koji je posjetiteljima nudio odličan izbor: od najfinije Barcaffe kave, Ledo sladoleda, Mlinarove bogate ponude slanih i slatkih zalogaja, zdravih hladno prešanih sokova OPG-a Rossi, a nakon programa brojni gosti počastili su se
i Carslbergovom Blanc pivom. Organizatori su se tako u zahvalnom govoru zahvalili i sponzoru pauze Mlinaru i Barcaffeu te ANTE., partnerskoj agenciji za Marketing i PR konferencije.

ChalLEANge 2025

Zaključak koji traje

ChalLEANge 2025 još je jednom dokazao da nije samo konferencija već prostor gdje se susreću znanje, iskustvo i energija ljudi koji mijenjaju način poslovanja.

“Iznimno mi je drago vidjeti kako ChalLEANge značajno raste iz godine u godinu, ali i da okuplja baš one koji ne čekaju promjene, nego ih vode.“, nadodala je A.Štefanić.

Organizatori iz Culmene već su najavili veliki novitet za ChalLEANge 2026: ‘NOVE NADE BIZNISA’ kao dio programa.

Jedva čekamo!

Nastavite čitati

Događanja

Green Energy Fair predstavio inovacije koje oblikuju održivu budućnost

Zelena tranzicija više nije budućnost – ona se događa sada

Green Energy Fair

U Zagrebu je održan Green Energy Fair, međunarodni sajam posvećen obnovljivim izvorima energije, zelenim tehnologijama i održivim rješenjima. Sajam je okupio više od 150 izlagača i stručnjaka iz cijele regije.

Na izložbenoj površini većoj od 3.000 m² predstavili su se proizvođači solarnih sustava, inovatori u području elektromobilnosti i brojni stručnjaci koji oblikuju energetsku budućnost Hrvatske.
Kroz spoj konferencijskog programa i izložbe, Green Energy Fair pokazao je da Hrvatska ima velik potencijal u razvoju solarne energije. Sajam je istaknuo i važnost povezivanja tehnologija koje donose energetsku neovisnost – od krovova koji proizvode struju do pametnih punionica i električnih vozila.

Solarna energija u fokusu – krovovi koji proizvode struju

Velik interes posjetitelja privukle su inovacije u solarnoj tehnologiji.
Izlagač Darian Pešut predstavio je koncept energetskog krova – rješenja koje spaja krovni pokrov i fotonaponski modul u jedan sustav.

„To je panel koji proizvodi električnu energiju i ujedno je pokrovni element. Manjeg je formata i izdržljiviji od klasičnih panela. Puno je otporniji na tuču, vjetar i kišu,“ objašnjava Pešut.

Osim funkcionalnosti, ističe i estetiku: „Izgleda elegantnije jer se ne postavlja iznad krova, nego postaje njegov sastavni dio.“
Ovakav sustav instalira se tijekom gradnje ili obnove krova, bez dodatnih konstrukcija. To ga čini dugoročno isplativim i vizualno prihvatljivim.

„Cijena je oko 30 posto viša od klasičnog krova s elektranom, ali se isplati kroz uštedu energije i ljepši izgled kuće,“ dodaje Pešut.
Takva rješenja pokazuju da solarna energija više nije rezervirana samo za industriju – postaje standard i u obiteljskim domovima.

Green Energy Fair

Sve veći interes za solarne elektrane i edukaciju građana

Među izlagačima je bila i Zelena energetska zadruga, koja u području obnovljivih izvora djeluje više od 15 godina.
Posljednjih pet godina bilježi naglo povećanje interesa građana za solarne elektrane.

„Sve više ljudi prepoznaje prednosti solarne energije,“ kaže Veselina Harabajs.
„Uz subvencije i promjene modela obračuna, povrat investicije za prosječno kućanstvo iznosi oko sedam godina. Uz državna sufinanciranja, može se smanjiti i na tri godine.“

Zadruga osim realizacije projekata provodi besplatne edukacije.
One pomažu građanima i poduzetnicima da razumiju tehničke i financijske aspekte ulaganja u solarnu energiju.
Takvi programi potiču bržu zelenu tranziciju i jačaju svijest o važnosti održive energetike.

Električna vozila i pametne punionice – infrastruktura koja raste

Električna vozila više nisu budućnost – postala su stvarnost hrvatskih cesta.
Sve više vozača prelazi na električni pogon, što potiče razvoj punionica.

Izlagač Zasolt Pölhe predstavio je zidne i stupne pametne punionice snage do 22 kW.
„Naše punionice su univerzalne i odgovaraju svim tipovima vozila. Mogu se postaviti na zid ili stup, u zatvorenom ili vanjskom prostoru,“ objašnjava.

Klimatski neutralni gradovi u borbi protiv klimatskih promjena

Punionice se konfiguriraju prema potrebama korisnika i omogućuju jednostavno punjenje kod kuće ili u poslovnim objektima.
Time postaju dio svakodnevne infrastrukture – poput kućnog aparata, ali s velikim utjecajem na smanjenje emisija i povećanje energetske neovisnosti.

Green Energy Fair

Inovacije koje oblikuju održivu budućnost na sajmu Green Energy Fair

Green Energy Fair pokazao je da su solarni krovovi, pametne punionice i električna vozila dio iste priče – one o održivoj i samodostatnoj budućnosti.
Razvoj obnovljivih izvora i pametnih tehnologija nije više samo tehnički izazov. On postaje društveni iskorak prema odgovornijem i ekološki osviještenom načinu života.

10 savjeta kako postići da vaš dom postane energetski učinkovitiji

Inovacije predstavljene na sajmu jasno pokazuju da energetska tranzicija u Hrvatskoj ubrzava – i da se promjene koje oblikuju sutrašnji svijet događaju već danas, na našim krovovima, cestama i u domovima.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama