Povežimo se
challenge konferencija

Događanja

Obišli smo potpuno preuređeni i prošireni prodajni centar Lesnine

Lesnina XXXL u Dugopolju dobila je potpuno novu vizuru i proširila je ponudu asortimana.
Otvorenje za javnost je 13.4.2023., a sve kupce očekuju prigodni popusti kao i dodatni sadržaji, poput cooking showa i zabavnog programa.

Lesnina Hrvatska, vodeći lanac trgovina za opremanje doma u Hrvatskoj i regiji, u potpunosti je renovirala i preuredila svoj prodajni centar u Dugopolju, a proširena je i ukupna kvadratura prostora s nekadašnjih 14.700 m2 na novih 17.550 m2, pri čemu su u aktualnu ponudu asortimana za opremanje eksterijera i interijera uključeni i neki novi brendovi.

Iako Lesnina XXXL trgovina u Dugopolju djeluje još od 2003. godine, nova vizura, proširenje i njeno preuređenje ovu Lesnina XXXL trgovinu čine najvećom ovakvog tipa u cijeloj regiji i ona nedvojbeno predstavlja veliki značaj za cijelu Splitsko – dalmatinsku županiju i njenu okolicu. Ukupna vrijednost investicije iznosi više od 20 milijuna eura.

Obišli smo prostor renoviranog Centra i uvjerili se u zaista impresivan opseg ponude, a osvojio nas je i novi način prezentacije namještaja s mnoštvom zanimljivih ideja za uređenja doma. Još ljepša, veća i modernija Lesnina XXXL trgovina u Dugopolju bez dvojbe donosi posebno iskustvo kupnje uz znatno širu ponudu asortimana i neke nove brendove koji su od sada dio stalne ponude, kao što su robne marke Emilio Belluti, IN VIVUS ili BIO VIO.
Renovirana trgovina opremljena je po najnovijim standardima grupacije – više izložbenog prostora uz inspirativni način prezentacije proizvoda.

Lesnina XXXL Dugopolje bit će prva Lesnina trgovina u Hrvatskoj u kojoj će se koristiti uslužni robot!

Novitet predstavlja i restoran, čija se ponuda temelji na dobro poznatim Lutz restoranima u Austriji, a kojeg imaju samo još Lesnina trgovine u Puli, Rijeci i Zagrebu. Međutim, posebna novost restorana je robot za posluživanje koji će pomagati osoblju u restoranu i posluživati goste. Servisni robot „Lesi“, kako ga nazivaju u Lesnini, visok 1,29 metara, težak 57 kilograma, samostalno poslužuje hranu i piće, te odvozi posuđe.

Grupacija XXXLutz, kojoj pripada i Lesnina, već koristi uslužnog robota u svojim trgovinama
namještajem u Würzburgu i Nürnbergu, a trgovina Lesnina XXXL u Dugopolju prva je Lesnina trgovina u Hrvatskoj u kojoj će od sada biti uvedena ta usluga.

„Bitno je naglasiti da su naši zaposlenici i dalje nezamijenjivi, kako prodajno osoblje, tako i zaposlenici u odjelu gastronomije. Osim toga, poznati smo na tržištu po kontinuiranom ulaganju u nova prodajna mjesta i nova zaposlenja, pa smo i zbog samog proširenja trgovine u Dugopolju, zaposlili dodatne djelatnike u trgovini. Korištenjem umjetne inteligencije, odnosno operativnog robota, cilj nam je rasteretiti zaposlenike i olakšati im njihov rad u često stresnoj svakodnevici. Robot poslužuje u restoranima grupacije XXXLutz i prve povratne informacije su iznimno pozitivne – kako od osoblja, tako i od kupaca“, naglašavaju iz Lesnine Hrvatska.

Posebna prodajna akcija povodom otvorenja – vikend zabave i pogodnosti kupnje!

Lesnina XXXL Dugopolje za građanstvo otvara svoja vrata od četvrtka 13.4.2023. Tim povodom sve kupce očekuje i posebna prodajna akcija koja se odnosi na minimalno 15% popusta na namještaj i minimalno 20% popusta na kompletan asortiman opreme za dom kao i posebne cijene pojedinih proizvoda koje će vrijediti isključivo kod otvorenja.
Uz sve navedene novosti za svoje kupce Lesnina je pripremila i dodatne zabavne sadržaje – vikend cooking show kao i koncert Marka Pecotića u petak 14.4.2023. u 17 sati.

Događanja

Nemojte da vas zaigrani naslovi panela zavaraju: ChalLEANge 2025 možda ima smisla za humor, ali s poslom se ne šali

ChalLEANge 2025 konferencija u Zagrebu donosi 25 sati sadržaja u pet dvorana, s panelima o Lean, digitalizaciji, zelenom menadžmentu, financijama i liderstvu.

ChalLEANge 2025 konferencija

Još jedan dan u proizvodnji. Još jedan mail s oznakom hitno. Još jedna kava koja se pije uz uzdah i pogled prema satu. Kolega kasni, printer opet ne radi, a tablica ima tri verzije istog podatka. Zvuči poznato? A što ako ne mora biti tako?

Postoje metode koje ne gase požare nego ih sprječavaju. Pristupi koji nisu reaktivni, nego proaktivni. Zamislite da dolazite na posao s osmijehom, a ne s grčem u želucu. Da sustav
radi za vas, a ne protiv vas. Što bismo mogli promijeniti da to postane stvarnost?

Odgovori se ne traže u korporativnim floskulama nego u znanju, praksi i ljudima koji su promjene već napravili i upravo ih okuplja ChalLEANge 2025.

Ako vam se učini da je “I know what you did last shift” naslov nove serije, a “Ja bih bio vuk s Wall Streeta” samo onaj film sa DiCapriom, varate se. To su paneli.

Ove godine, 13. studenog 2025., CineStar u Z Centru u Zagrebu postaje epicentar svega što pokreće hrvatski biznis. ChalLEANge 2025 u organizaciji Culmene ponovno okuplja one koji znaju, one koji rade i ne čekaju da promjena „dođe sama od sebe“.

ChalLEANge 2025 konferencija

DINO NINKOVIC, DENINE PRODUCTION

Culmena, za one koji možda još ne znaju, već 20 godina uči hrvatske tvrtke kako prestati „gasiti požare“ i početi raditi pametnije. Više od 350 projekata kasnije, i dalje guraju teme o kojima se kod nas šapuće – Lean, digitalizacija i zeleni menadžment. Ukratko: manje floskula, više rezultata.

„Naša misija nikada nije bila samo učiti o promjenama, nego ih stvarati. ChalLEANge je mjesto gdje ljudi otvoreno dijele iskustva, čak i ona kad nešto nije išlo po planu.“ kaže Anja Štefanić, COO Culmene.

Program? Pet dvorana, 25 sati sadržaja i nijedan panel koji ćete brzo zaboraviti
kad izađete van ili nedajbože zadrijemati tokom. U dvorani Lean & Green razgovarat će se o procedurama koje spašavaju živote, ne metaforički, nego doslovno. Digital će vas oduševiti panelom pod imenom „Not another AI panel“, jer kome treba još jedan generički razgovor o
„budućnosti umjetne inteligencije“ i tome kako će nas AI sve uništiti jednog dana. Money dvorana ulazi u ostvarivost i realnost kripto i ostalih ideja kroz “Ja bih bio vuk s Wall Streeta”, dok Leadership dvorana pokušava shvatiti kako motivirati generaciju Z, a Competition dvorana daje priliku onima koji vole dobru, ali zdravu poslovnu utakmicu.

ChalLEANge 2025 konferencija

DINO NINKOVIC, DENINE PRODUCTION

ChalLEANge nije konferencija na kojoj šefovi sjede u prvim redovima i tipkaju mailove, a vizitke se dijele ‘uzalud’. To je dan kad svi zaista slušaju jedni druge. I to se osjeti.

A da nitko ne padne s nogu od tolikog razmišljanja, pobrinuli su se Barcaffe s najboljom kavom, Carlsberg s Blanc pivom, Mlinar sa svojim tortama i pecivima te OPG Rossi sa svježim sokovima (za one koji još drže zdravu fazu). Zlatni sponzori su Pastor TVA, Biepe i Fasek, a Toyota donosi i svoj “Toyota Corner” te vlastiti panel o tome kako Lean i Green filozofiju provode u stvarnosti. Uz njih su i Petrokov, Hrvatska kovnica novca, ORKA, Lean Scheduling Europe i CVH, dok Borotalco, Chilly i Tinktura pune goodie bagove koje ćete, realno, ponijeti kući jer „nikad se ne zna kad će zatrebati“.

Ako tražite konferenciju koja ne pokušava biti „drugačija“, nego jednostavno je, vidimo se na ChalLEANgeu 2025.
Ulaznice i sve informacije pronađite na www.culmena.hr/challeange ili na društvenim mrežama Culmene.
Vidimo se tamo.

Nastavite čitati

Događanja

Kad lideri progovore: ‘chalLEANge 2025 stvarno nije još jedna konferencija u nizu

Nemojte da vas duhoviti i zaigrani nazivi panela zavaraju; riječ je o nevjerojatno moćnom programu vodeće poslovne konferencije.

ChalLEANge 2025

Ovogodišnje izdanje konferencije chalLEAnge, koje se održava 13. studenog 2025. u CineStaru, Z Centar Zagreb, u organizaciji tvrtke Culmena, najavljuje se kao dosad najbogatije i najambicioznije. Nakon prošlogodišnjih 500 sudionika i 50 govornika, organizatori očekuju više od 700 sudionika i još snažniju medijsku pokrivenost, uz velik broj medijskih partnera, među kojima su Večernji list i Journal kao glavni medijski pokrovitelji.

Što kažu organizatori

Iza organizacije konferecnije stoji Culmena, koja iza sebe ima više od 20 godina rada i 350
uspješnih projekata. Poznata je kao jedna od prvih tvrtki koja je hrvatskim poduzećima približila japansku Lean metodologiju, zagovarajući važnost digitalne transformacije i zelenog menadžmenta, a znanje o optimizaciji procesa i uštedama provela je između ostalog među najvećim proizvodnim tvrtkama u Hrvatskoj i regiji.

“Naša misija nikada nije bila samo učiti o promjenama, nego ih stvarati. ChalLEANge je mjesto gdje se spajaju znanje, iskustvo i energija ljudi koji pomiču granice poslovanja,” ističe Anja
Štefanić, COO Culmene.

Konferencija će i ove godine okupiti lidere, inovatore i stručnjake nove generacije u područjima Lean metodologije, digitalizacije, zelenih rješenja, financija i liderstva. Program se i ove godine odvija u pet paralelnih dvorana: Lean & Green, Digital, Money, Leadership i Competition, tijekom čak 25 sati paralelnog sadržaja.

Anja
Štefanić, COO Culmene

Anja Štefanić, COO Culmena

Bogat i neočekivan program konferencije

U dvorani Lean & Green održat će se tako i panel “3,2,1. Polijećemo: Procedure koje spašavaju živote”, na kojem će se raspravljati o važnosti postupaka i protokola u industrijama poput zrakoplovstva i medicine, gdje procedure nisu birokracija, već sigurnosna mreža. Dvorana Digital istovremeno donosi panel pod provokativnim naslovom “Not another AI panel”, na kojem će se bez tehnološkog hypea govoriti o stvarnim primjenama umjetne inteligencije u poslovanju, planiranju i svakodnevnim operacijama. U dvorani Money održat će se panel “Ja bih bio vuk s Wall Streeta”, koji će realno sagledati prilike i rizike na današnjim financijskim tržištima, dok će se u dvorani Leadership između ostaloga raspravljati o generaciji Z na panelu “GEN Z – Izazovi”, s fokusom na nove vrijednosti, očekivanja i stilove rada mladih zaposlenika koji sve više mijenjaju pravila poslovne igre. Dvorana Competition ponovo vam donosi dinamične izazove i prezentacije novih poslovnih ideja.

“ChalLEANge nije samo konferencija, to je poslovni ‘bootcamp’ koji puni baterije i otvara oči.
Sudionici odlaze s konkretnim idejama koje odmah mogu primijeniti u svom radu,” nadodaje
Anja Štefanić iz Culmene.

Anja
Štefanić, COO Culmene

Anja Štefanić, COO Culmena

Partneri i sponzori koji upotpunjavaju doživljaj

Za potpuni doživljaj konferencije pobrinut će se i brojni sponzori. U gastro kutku posjetitelje će dočekati Barcaffe s najfinijom kavom, Carlsberg s Blanc pivom, Mlinar s bogatom ponudom slanih i slatkih zalogaja, uključujući torte, te OPG Rossi koji će ponovno osvježiti sve prisutne
zdravim, svježe cijeđenim sokovima.

Zlatni sponzori konferencije su Pastor TVA, Biepe i Fasek, dok će Toyota, osim što će predstaviti svoj “Toyota Corner” s informacijama o poslovnim vozilima, održati i vlastiti panel u dvorani Lean & Green o implementaciji Lean&Green filozofije u svakodnevni rad. Među ostalim sponzorima nalaze se i Petrokov, Hrvatska kovnica novca, ORKA, Lean Scheduling Europe i CVH, te Borotalco, Chilly i Tinktura koji će dodatno razveseliti sudionike poklonima u goodie bagovima!

U izlagačkom dijelu konferencije posjetitelji će moći upoznati i brojne partnere i inovativne
kompanije, te se iz prve ruke upoznati s njihovim uslogama i proizvodima. Bogati goodie bagovi bit će prepuni korisnih proizvoda, zalogaja i kozmetike, dok će pauze između panela biti savršena prilika za networking i upoznavanje s predstavnicima vodećih hrvatskih i međunarodnih kompanija.

Saznajte više

Ako tražite mjesto gdje kvalitetan sadržaj, inspirativni razgovori i pravi poslovni kontakti
zauzimaju središnje mjesto, ChalLEANge 2025 je događaj koji ne smijete propustiti.

Ulaznice i sve informacije dostupne su na stranici www.culmena.hr/challeange te na društvenim mrežama Culmene i konferencije.
Jer promjene ne čekaju. Zašto biste vi?

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice