Događanja
Sajam za ljubitelje svijeta interijera – Family Mall
Ljubitelji svijeta interijera u rujnu su mogli posjetiti sajam namještaja i dekora, koji je okupio čak 100 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Srbije te BiH. Bili smo ondje i saznali koji nas trendovi čekaju ove jeseni.
Ljubitelji svijeta interijera u rujnu su mogli posjetiti sajam namještaja i dekora, koji je okupio čak 100 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Srbije te BiH. Bili smo ondje i saznali koji nas trendovi čekaju ove jeseni.
Razne dekoracije, biljke, rasvjetu, namještaj pa čak i parkete, moglo se pronaći na sajmu namještaja i dekora Story home koji je sredinom rujna održan u Zagrebu.
Sajam koji broji preko 100 izlagača

‘Radi se o sajmu namještaja i dekora koji broji čak 100 izlagača. Izlagači, znači mali i veliki proizvođači i namještaja i dekoracija dolaze nam čak iz susjednih zemalja, tako da smo ugostili brendove iz Slovenije, iz Italije, iz Srbije i Bosne i Hercegovine. Htjeli smo im osigurati jednu kartu prema direktnoj prodaji i direktnoj promociji zato što se s vremenom i zadnjih godina izgubio taj jedan direktni ‘touch’ između kupca i prodavatelja’, kaže Anela Conary, organizatorica.
‘Ovaj sajam je super i očekujemo puno posjetitelja, da se možemo predstaviti i da ljudima možemo pokazat zapravo s čime se bavimo jel sam ja ovaj posao iz hobija stvorila’, kaže Ivona Vukasović, izlagačica.
Osim svojih proizvoda, izlagači su predstavili i nove trendove.
Parketi Sever – obiteljska tradicija

‘Zapravo je novo staro, vraćaju nam se naši hrastovi podovi, u natur izvedbi. Tu nam dolaze i neki novi trendovi, neki novi dizajni kao što su 3D podovi, domino kocke, inspiracija valovima, raznoraznim, beskrajnim mogućnostima slaganja’, kaže Eduard Sever, izlagač.
Tradicionalno ili retro, uklopljeno u modernu priču bilo je vidljivo u gotovo svakom kutku sajma. Mi smo zastali i kod štanda arhitektice iz Srbije, koja je u svom dizajnu spojila masivno drvo i čelik.


Bullet – ručno rađeni namještaj

‘Smatram da je to sada apsolutni trend, odnosno, već neko vrijeme, a osim što je trend, mi smatramo da je to stvar koja nije prolazna ako se dizajnira na pravi način i uklopi na pravi način, mislim da je generacijska stvar’, kaže Ivana Nenadović, izlagačica.


Corda.lighting – rasvjeta u stilu 80-ih

Upravo je rasvjeta kakvu su poznavale starije generacije sada opet hit.
‘Dosta se vraćamo u retro stil, 80-ih godina, imamo tu nešto i industrijskog stila, tražene su filmament žarulje i imamo malo mesinganih zglobova, aluminij. Najtraženije su staklene kugle radi lakšeg održavanja, estetski su jednostavnije, a i daju dovoljno svjetlosti’, kaže Dorotea Njokoš, izglagačica.


Plantmania – jedinstveni biljni terarij i rijetke biljke

U svijetu biljaka, u trendu su rijetke vrste.
‘Još uvijek su jako popularne biljke koje su varigirane, tj. koje imaju razno-razne oblike bijelog, rozog, drugačijih boja na sebi, ali isto tako su dosta popularne neke biljke koje su trenutno novo otkrivene’, kaže Mateja Majić, izlagačica.
Među njima su se našle neke vrste begonija, od kojih jedna još nema ni ime, a vodi se pod brojem U614.
‘Pošto živi na Himalajama, jako dobro podnosi sve moguće uvjete tko da ljudi lagano prepoznaju kao nešto drugačije egzotično, a podnosi sve’, kaže.


Popularno je i stabilizirano cvijeće.
‘To cvijeće traje 4-5 godina. Znači to je buket koji vi imate i imate. Miriši, izgleda kao pravo cvijeće, i je pravo cvijeće, ali se ne suši i ne umire’, kaže.
Interijeri budućnosti
Na sajmu su predstavljeni i proizvodi kakve bi trebali imati moderni interijeri budućnosti. Za oko nam je zapela crno bijela garnitura izlagača iz Slovenije.

‘ Sjedište mora biti čvrsto, da se ne ulegne. Mora biti kvalitetno napravljena. Izgled sjedeće garniture mora biti poseban. Zato su u nju ugrađena svjetla, kao i posebna svjetla za čitanje knjiga, ali i ugrađeni zvučnici kako bi slušali glazbu i tako se umirili’, kaže Natalija Kreos, izlagačica.


Kad malo bolje sagledamo stvari, upravo je što veća ugoda u interijeru, opuštanje i smiraj trend koji će vladati i ove jeseni.
Događanja
LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.
Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“
Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.
O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution
LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.
LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama
LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/
Događanja
Hisense predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu: Tehnološka izvrsnost u velikom formatu

Hisense, jedan od vodećih globalnih proizvođača potrošačke elektronike, spektakularno je predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu na događanju u Zagrebu. Pred partnerima, novinarima i tehnološkim entuzijastima, otkriveno je nekoliko novih modela velikih dijagonala, uključujući televizore do čak 116 inča, čime Hisense odgovara na sve veću potražnju za uređajima koji nude više – veću sliku, naprednije performanse i vrhunsko korisničko iskustvo.
Dosad najširu i najnapredniju ponudu Hisense televizora – od UHD, QLED, OLED, ULED MiniLED, RGB-MiniLED do MicroLED modela prezentirao je Denis Oštir iz VIDAA-e. Dodatno je istaknuo da je Hisense ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025™, a svi pametni TV uređaji s VIDAA OS-om dolaze s besplatnim pristupom DAZN aplikaciji – jednom od vodećih sportskih streaming servisa. Korisnici mogu pratiti sve utakmice FIFA Club World Cupa izravno na svom Hisense televizoru, u visokoj kvaliteti i bez dodatnih troškova.

Posebno se istaknula nova RGB MiniLED tehnologija, kojom je Hisense još jednom pomaknuo granice u kvaliteti prikaza slike. „Ponosno ističemo kako smo prvi brend koji je tržištu predstavio novu RGB MiniLED tehnologiju, čime postavljamo nove standarde u kvaliteti slike. Naši premium modeli – U7 PRO, U8 i flagship UX – dolaze s brzinom osvježavanja do impresivnih 165Hz, što će posebno razveseliti gaming entuzijaste i sve ljubitelje dinamičnog sadržaja,“ istaknuo je Patrik Primorac, regionalni produktni manager za Hisense televizore.

Gaming bez kompromisa
Za ljubitelje videoigara, nova linija nudi impresivne performanse kroz 165Hz Game Mode Ultra, AMD FreeSync Premium Pro, Full HDMI 2.1, ALLM, HDR10+ Gaming i Gaming in Dolby. Ove funkcionalnosti jamče vrhunski doživljaj igre bez kašnjenja i zastajkivanja, s glatkim prikazom i preciznim odzivom.


Vrhunska slika i zvuk
Bez kompromisa kada je u pitanju kvaliteta slike – Hisense televizori koriste tehnologije poput MicroLED, RGB-MiniLED, Quantum Dot Colour, Dolby Vision i Total HDR, uz Dynamic X Display i Anti-Reflection PRO. Zvuk je jednako impresivan: CineStage X Surround (do 6.2.2), Dolby Atmos, sustavi Tuned by Devialet, ugrađeni subwooferi i Front-Firing zvučnici te novi inteligentni sustav za analizu prostorije koji automatski optimizira akustiku prostora.


Dizajn, fleksibilnost i pametni sustav
Hisense televizori odlikuju se elegantnim i funkcionalnim dizajnom: bez rubova (bezelless), Uni-Body estetika i Swivel Stand koji omogućuje rotaciju ekrana prema korisničkim potrebama. Svi modeli dolaze s unaprijeđenim i intuitivnim VIDAA operativnim sustavom, koji omogućuje hands-free glasovno upravljanje i pristup lokalnim i globalnim sadržajima izravno iz pakiranja – bez dodatnih instalacija.

Hisense TV linija za 2025. godinu donosi snažne performanse, najnaprednije tehnologije i izuzetnu vrijednost za novac. Bilo da ste ljubitelj filmova, gaminga ili sportskih događanja – Hisense ima televizor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.
