Povežimo se

Dizajn i trendovi

Razgovor – savršena essencija

Michael Seum iz tvrtke GROHE o proizvodu Essence i proširenoj paleti boja koja dizajnerima i arhitektima omogućuje kreativnu slobodu

 

Asortiman Essence klasično elegantnih slavina oduvijek utjelovljuje čist i moderan dizajn. Proizvodi su prošle godine redizajnirani i nedavno su unaprijeđeni sa širim izborom luksuznih boja i modernih završnih slojeva. Takva linija slavina dizajnerskoj zajednici nudi cijeli novi niz mogućnosti, dajući im priliku da osmisle vlastiti osebujni izgled i dojam. Razgovarali smo s Michaelom Seumom, dopredsjednikom odjela za dizajn tvrtke GROHE o obnovi klasika.

 

U čemu je trajna privlačnost proizvoda Essence?

Michael Seum interview Grohe Essence dom2

 

Michael Seum: Najprije moram istaknuti da smo ostali potpuno vjerni filozofiji originalnog proizvoda zadržavajući minimalistički oblik i čistoću dizajna. Asortiman Essence godinama je arhitektima i dizajnerima interijera omogućavao klasičan dizajn uz jednostavnu i nenametljivu geometriju. Ti cijenjeni ideali omogućuju da Essence nadopunjuje gotovo svaki stil kupaonica pa je stoga prvi izbor arhitekta.

Što novo donosi Essence Colours?

Michael Seum: U svojim interakcijama s dizajnerskim predvodnicima diljem svijeta shvatili smo da postoji sve veća potreba za individualnošću i personalizacijom kad je riječ o dizajnu kupaonica. Stoga smo svoj asortiman proširili s osam novih opcija. Zahvaljujući tim novim mogućnostima osmislili smo nevjerojatno bogatu lepezu izbora za kreativne umove i omogućili iznimno veliku fleksibilnost. Taj je pristup imao trenutan utjecaj i iznimno je dobro primljen u svjetskoj dizajnerskoj zajednici.

Grohe Essence cetkani grafit mjesalica dom2Primjerice, naš Graphite s bilo poliranim bilo brušenim završnim slojem predivno pristaje uz cijeli niz interijera. Od mramornih i čisto bijelih kupaonica, tonova svijetlog drva kao i betona i tamnih matiranih pločica – ovaj završni sloj tako je svestran da će dizajnerima interijera omogućiti da osmisle kupaonicu iz snova bez obzira na stil.

 

A što je sa samim dizajnom?

 

Michael Seum:  Novi Essence dizajn koji smo plasirali na tržište ima iste tradicionalne nježne prijelaze i nenametljivu geometriju klasičnog Essence asortimana, no uz ponešto omekšani i humanizirani pristup. To se osobito očituje na ručici slavine: Napravili smo vrlo blago proširenje na ručici, omogućujući tako korisniku senzualno iskustvo precizne regulacije. Essence asortiman sada pruža veći izbor, no pazili smo da zadržimo isti prepoznatljivi arhetipski izgled i dojam klasične jednostavnosti. U podlozi svega nalazi se snažna dosljednost!

 

Spomenuli ste reakciju dizajnerske zajednice. Kako je primljen Essence?

 

Michael Seum: Jednom riječju, vladalo je UZBUĐENJE. Posljednjih mjeseci putovao sam diljem svijeta s uzorcima Essence proizvoda i moram priznati da sam bio ugodno iznenađen nailazeći na golemu pozitivu i entuzijazam dizajnera širom svijeta. Na primjer u Europi je jedan tim dizajnera interijera odmah prihvatio ideju rada s novim bojama i završnim slojevima jer su imali znatno veću slobodu u usklađivanju proizvoda sa svojom cjelokupnom vizijom. U nedavnom razgovoru s istaknutim dizajnerom u Tokiju dobio sam sličnu reakciju. Uzbudljivo je svjedočiti snažnom entuzijazmu na koji potiče Essence.

 

Kažete da je Essence odgovor na promjenjive potrebe u dizajnu. Kakve su to potrebe?

 

Michael Seum: Prije no što krenemo s bilo kojim novim dizajnom, a svakako prije no što krenemo crtati u studiju, istražujemo što se događa oko nas. Ne pratimo samo trendove, nego i fundamentalne, globalne promjene koje se odvijaju. Konzultiramo se s vodećim analitičarima, društvenim komentatorima i futurolozima. I naravno, koristimo se mojim vlastitim iskustvima i opažanjima. U tom smislu svi su se složili da je digitalna revolucija drastično promijenila način života milijardama ljudi. Sve se kreće hiperbrzinom. Stoga je ljudima ponekad potrebno pobjeći na trenutak. Posebno u kupaonici, tradicionalnoj oazi individualnog mira i relaksacije. Žude za okolinom koja im nudi iskorak iz predvidive uniformnosti digitalnog doba.

 

Kako Essence odgovara na tu potrebu?

 

Grohe Essence cetkani nikal mjesalica dom2Michael Seum:  Tu su prvenstveno pomalo omekšani i humanizirani prijelazi i geometrija asortimana Essence. Zatim je tu široki izbor boja i završnih slojeva. Ljudi žele poznatost arhetipskog klasičnog dizajna, no žele se i razmaziti individualističkim izgledom i doživljajem. Ta razina personalizacije zaista podiže liniju Essence na prilagođeno iskustvo. Također dizajnerima interijera i kupcima daje priliku da u dizajn kupaonice unesu nove i luksuzne emocionalne poveznice. Smatram da je taj čin uspostave poveznice istinska uloga dizajnera proizvoda poput nas. Mi dizajneri u konačnici moramo činiti emocionalnu razliku u životima ljudi.

A koje su glavne prednosti za arhitekte i dizajnere interijera?

 

Michael Seum: Tri su glavne prednosti. Ponajprije, Essence dizajnerima daje više mogućnosti nego ikada dosada da izraze svoju kreativnost, a koliko sam ja dosad mogao vidjeti, rezultati su doista uzbudljivi. Drugo, taj klasičan dizajn s lakoćom se može uklopiti u bilo koji stil kupaonice pa arhitekti i dizajneri sada imaju kraći put do specificiranja bilo kojeg projekta na kojem rade. Treća je prednost isplativost. Serija Essence oduvijek je bila sinonim za cjenovno prihvatljiv klasičan dizajn koji karakterizira dugovječnost, a Essence još uvijek može biti dio ponuda koje zahtijevaju konkurentnost u pogledu troškova.

 

Što ste u konačnici planirali za ovu svestranu seriju?

 

Michael Seum Grohe Essence dom2Michael Seum: Komuniciramo s dizajnerima i sve ih više slušamo, a oni nas preplavljuju idejama o tome kako i kamo možemo odvesti Essence. Mi ćemo, naravno, reagirati u skladu s tim kreativnim razmišljanjem. No zasad samo želimo otvoriti vrata cijelom nizu opcija koje smo razvili. Iskreno sam uzbuđen što sam dio nečega što će u sljedećih nekoliko godina postati istinsko slavljenje kreativnosti. Također bih htio unaprijed zahvaliti svima na doprinosu.

 

Michael Seum

Industrijski dizajner Michael Seum dopredsjednik je odjela za dizajn tvrtke GROHE koji je taj posao preuzeo od Paula Flowersa u lipnju 2015. Ovaj nagrađivani dizajner rođen je u Americi. Svoju međunarodnu dizajnersku karijeru izgradio je u velikim korporacijama, priznatim dizajnerskim studijima i u suradnji s poduzetničkim robnim markama poput Procter and Gamble, Whirlpool (SAD i Italija), PepsiCo Sports and Nutrition, Minimal i WiMo labs. Michaelov posao u tvrtki GROHE sastoji se od pronalaženja promišljenih i značajnih rješenja koja odražavaju duh i stvaralačku maštu kupaca robne marke GROHE diljem svijeta.

 

Oglas
Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Dizajn i trendovi

Kako odabrati slike i fotografije : pretvorite dom u vlastitu galeriju

Ako su vam dosadili bijeli zidovi, pretvorite ih u osobne galerije. Kako uspomene i emocije rasporediti po zidovima, najbolje znaju stručnjaci koji su nesebično podijelili nekoliko savjeta.

Želite li zidove svog doma ukrasiti umjetničkim slikama, fotografijama ili uokvirenim grafikama, postoji nekoliko pravila koja će osigurati da taj zid bude žarišna točke prostorije.

Jedna slika ili izložbena cjelina?

“Danas nije toliko moderno da se puno slika kombinira u jedan izložak gdje bi više slika tvorilo jednu izložbenu cjelinu. Danas je modernije birati slike većih forma, koloritne, gdje onda jedna slika napravi veliku promjenu u tom prostoru. E sad, naravno prostori mogu biti različiti. Ako gledamo nekakvu normalnu prostoriju gdje je neki ravan zid, onda je to vrlo jednostavno. No, ima u današnjim modernim prostorima tu imate i prostore koji su uz stubište, ili koji su u dva nivoa gdje nije sve u jednom nivou.” rekao je Martin Henc, vlasnik umjetničke galerije Mona Lisa.

Ključ uspješnog dizajna je raspored. Skup jednostavnih  grafika može izgledati jednako dobro kao dragocjeno remek-djelo.

Kako postaviti slike

“I onda se čovjek tu može i s postavom igrati. Ako su slike na nekom stubištu, neka budu postavljene od zida do zida tako da idu jedna prema gore, ili, ako hoćete, prema dolje pa su one nekako spiralno postavljene. A današnji slikari čak i dosta koriste varijantu gdje je jedna slika sastavljena od dva ili više segmenata, znači, diptih, triptih ili tako nešto. A onda se može i tu s postavom tih segmenata jedne slike jedne cjeline igrati s njezinim rasponom na koji su obješene jedna o druge, ili da idu preko nekakvog kuta i tako.”

Kod ispunjavanja sobe zidnim dekoracijama osigurajte dovoljno prostora između slika i izbjegnite spajanje istih motiva.

Martin Henc, vlasnik umjetničke galerije Mona Lisa

“Pogotovo ako je u prostoru predviđeno da budu dvije, tri nekakve slike koje onda moraju funkcionirati dobro zajedno. Znači da nisu u koliziji jedna s drugom po tematici, po bojama, po veličini i tako dalje.”

Kako rasporediti slike na zidu

Fotografije koje povezuju

Fotografije su izvrstan način personalizacije prostora ako se usklade s ostalim detaljima interijera.

“Vrlo je bitno ući u sam prostor, vidjeti kako taj prostor u stvarnosti izgleda. Fotografija u sredini odgovara ako je zid i prostor prazan. Međutim, ako imate prije toga redefinirane neke detalje, poput sofa nekakva stoji, biljka je u nekakvom kutu; onda ta fotografija koja bi savršeno izgledala u sredini više tamo ne odgovara. I onda je alociramo 10-15 cm ili u većini prostora, ovisno o veličini prostora na neku drugu dimenziju i ona u korelaciji s drugim momentima samo tog interijera on izgleda fantastično.” rekao je Marko Vrdoljak, fotograf i redatelj.

Marko Vrdoljak, fotograf i redatelj

Bez obzira koju ćete vrstu dekoracije staviti na zid, okvirima ih povežite s ostatkom prostorije.

“Okviri slika igraju veliku ulogu. Naravno, ako zadovoljimo da okvir paše na sliku, da to nije nešto što će preuzeti ulogu zapravo slike, izloška i staviti sliku u drugi plan.” zaključio je Vrdoljak.

Na ovaj ćete način pretvoriti dom u galeriju koja priča vašu priču.

Nastavite čitati

Dizajn i trendovi

Beyonce novim hitovima pomiče trendove – dašak kaubojske estetike u domu apsolutni hit

Od kad je Beyonce objavila hit pjesme Texas hold ’em i 16 Carriages, na Pinterestu je pretraga za pojmovima vezanim uz kaubojski stil porasla za čak 45 posto!

Ako još vijest nije došla do vas – uređenje doma u country stilu je apsolutni hit, a vraća se na velika vrata inspiriran novim pjesmama ove popularne pjevačice. Kako se trendovi stalno mijenjaju, ponekad ih je teško pratiti, ali kada je inspiracija za novi stil uređenja doma sama diva svjetske glazbene scene, možda bismo trebali provjeriti o čemu je riječ i kako dašak života kauboja prenijeti u vaš dom.

Cowboy core estetika je popularna već dugo u glazbi i modi, ali danas je opet u centru pažnje kada je u pitanju uređenje prostora. Na Pinterestu čak 45 posto više osoba traži inspiraciju za kaubojskom odjećom, a pitanje je vremena kada će i kaubojski dekor zavladati društvenim mrežama.

“Cowboy core” u vašem domu

Ovaj hit trend vjerojatno je dio velikog pomaka prema maksimalizmu, trendu koji je nastao kao odgovor na minimalizam, a primjećujemo ga već neko vrijeme. Sigurno je da cowboy core dozvoljava mašti da se poigra brojnim zabavnim detaljima, ako nam minimalizam nije cilj.
“Cowboy core je puno popularniji danas nego prije nekoliko mjeseci, a raste potražnja za komadima koji su povezani s kaubojima. Manjak uniformiranosti i razigranost podsjećaju na nostalgiju i romantiku koja je povezana s Američkim zapadom”, naveo je Alex Stubbs, dizajner interijera za Flitch.

Prošle se godine govorilo i nježnim “ženskim” bojama u domu, a danas mjesto zauzimaju koža, kožni tepisi i rustikalni namještaj.

Zašto nas toliko privlači rustikalni stil

“U pitanju su predmeti od “oštećene” kože, istrošenog drveta, željeza i mjedi te prirodni materijali kao što su koža i vuna. boja uključuje zemljane tonove. Stil obuhvaća osjećaj avanture, slobode i povezanosti s prirodom.” navodi Stubbs.

Kako cowboy core stil ukomponirati u dom?

Ako vas privlače drvo i koža, a niste zainteresirani za dašak Like ili Gorskog kotara u kući, možete se poigrati kaubojskom estetikom prilikom uređenja doma, bilo da samo želite unijeti malo zabave u prostorije ili želite dom učiniti razigranim.

Ako želite obogatiti dom sitnicama, onda možete nabaviti predmete s tradicionalnim Američkim motivima, a to su kaubojske čizme koje mogu ukrasiti hodnik ili potkova koja može stajati kao ukras na zidu, antikne lampe, kaktusi ili prekrivači s motivima američkog zapada…

10 elemenata koje trebate imati kako bi vaš dom izgledao ljepše

Možete se fokusirati na tradicionalne materijale i dezene, pa uložite u predmete ručne izrade, to može biti reciklirano drvo, trosjed od istrošene kože ili rustikalni stol sa željeznim okvirom…

Obogatite dom sitnicama koje su napravljene od željeza, bakra, mjedi, a to može biti lampa ili okviri za slike.

Što god vam se od prijedloga sviđa, iskoristite ih, ali najvažnije je da se prilikom uređenja doma u kaubojskom stil dobro zabavljate!

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice