Povežimo se

Uređenje interijera

Najljepše ljetno tuširanje

Ima li išta ljepše od početka dana ispod raskošnog tuša čiji mlaz poput ljetne kiše donosi osvježenje? U velikom izboru tuševa i termostata, pronašli smo one inovativne i posebne.

Posebno iskustvo tuširanja

Užitak tuširanja svakodnevni je ritual kojeg obožavamo, a snovi postaju stvarnost kad se elegantni dizajn spoji s vrhunskom tehnologijom pružajući savršen mlaz i uštedu vode.

Grohe donosi novo iskustvo tuširanja s pomno dizajniranim proizvodima koji nude unaprijeđene značajke za jedinstveni užitak. Ljepota Grohe tuševa leži u kompletnoj ponudi različitih proizvoda u jednom – tuš ruže, ručnog tuša, tuš šipke, tuš crijeva i odgovarajuće miješalice.

Iskustvo tuširanja u Grohe svijetu u potpunosti je individualizirano, od izbora mlaza do nagrađivanog dizajna po kojem je Grohe između ostalog i poznat.

Grohe tuš sistemi pretvaraju vodu u kišu, slap ili masažu omogućavajući jedinstveno iskustvo tuširanja dostupno u svakom domu.

Funkcionalno i estetski privlačno

Govoreći o proizvodima, Grohe portfelj krasi bogata ponuda podžbuknih i nadžbuknih tuš sustava koji dolaze u različitim oblicima, veličinama i stilovima te svojom funkcionalnošću, ali i modernim dizajnom upotpunjuju izgled svake kupaonice.

Jednostavna kontrola jačine mlaza dostupna je u nadžbuknim rješenjima koja otkrivaju sve, kao i podžbuknim koja se tajanstveno skrivaju unutar zida.

Neovisno o tome težite li elegantnim podžbuknim rješenjima koja se montiraju unutar zida te su praktična za održavanje ili ste više tradicionalni tip kojv odabire nadžbukna rješenja koja se montiraju na zid, lijepi i atraktivne Grohe miješalice mogu krasiti Vaš prostor za tuširanje.

Opustite se nakon napornog dana

Inovativni sustavi za tuširanje omogućavaju blago, vodeno bockanje ili stimulirajuće masaže uz dodatak raznobojnog svjetla za potpuno opuštanje nakon napornog dana.

“Grohe tuš sustav dolazi u kromiranoj verziji, dok pojedine kolekcije poput Rainshowera i Euphorie možete pronaći u PVD obradi, a odnedavno i u fantom crnoj boji, najnovijem dodatku našoj raznovrstnoj paleti boja”, ističe Katarina Nikolić.

Za izradu tuš sistema i termostata, Grohe koristi najosjetljiviji termostat – našu kožu i razvili su poseban sustav koji osigurava da ju dodiruje samo idealna temperatura vode.

Inovativan pristup

Termostatska tehnologija jedan je u nizu mnogobrojnih razloga za odabir Grohe proizvoda radi turbostat tehničke značajke koja osigurava željenu temperaturu vode u djeliću sekunde i održava ju konstantnom tijekom trajanja tuširanja.

“Zatim safestop funkcija koja ograničava temperaturu vode na 38 Celzijevih stupnjeva što ju čini izrazito pogodnom za djecu, zato što je za bilo kakvu dodatnu prilagodbu temperature potrebno pritisnuti gumb i okrenuti ručicu termostata. Cooltouch tehnologija osigurava da vanjsko tijelo termostata nikada ne premaši željenu temperaturu tuširanja i na taj način vas štiti od prevrućih površina i smanjuje rizika za opekline.”

Progrip ergonomski dizajnirane ručice olakšavaju manipulaciju mlazom vode čak sapunastim i mokrim rukama.

Bez obzira birate li širok, luksuzan mlaz vode ili onaj za opuštanje napetih mišića ili masažu, ovi sustavi za tuširanje osigurat će jednak protok u svakoj mlaznici uz reduciranu potrošnju vode.

Mnogobrojne opcije

S Grohe sustavima za tuširanje možete biti potpuno sigurni u ravnomjeran protok vode iz svake mlaznice zahvaljujući Grohe DreamSpray tehnologiji, dok TurboStat uložak eliminira neugodnu oscilaciju u temperature.

Ako želite sustav tuširanja s opcijama za smanjenu potrošnju vode, predlažemo da potražite Grohe EcoJoy i EcoButton, dvije opcije koje smanjuju potrošnju vode bez ugrožavanja performansi proizvoda.

Iskoristite sva fizička svojstva vode kako biste iskrojili svoje GROHE iskustvo tuširanja uz minimalistički dizajn i maksimalni užitak.

Što su PVD boje i kako ih kombinirati u kupaonici saznajte ovdje.

Spavaća soba

Mislite da je vašem madracu “istekao rok”? 7 znakova da je vrijeme za novi

Otprilike jednu trećinu svog vremena provest ćete u krevetu, a kvalitetan madrac može značiti razliku između mirnog sna i nemirnog prebacivanja i okretanja

kada treba mijenjati madrac

Madrac je jedan od najvažnijih elemenata svakodnevnog života – provodimo na njemu trećinu života. No, rijetko razmišljamo o tome kada treba mijenjati madrac, sve dok nas bolovi u leđima ili loš san ne natjeraju na to.

Iako se na prvi pogled može činiti u redu, madrac s vremenom gubi svoju funkciju i podršku. Evo kako prepoznati da je vašem madracu istekao rok trajanja – i kako odabrati novi koji će vam osigurati kvalitetan san.

Kada treba mijenjati madrac? Obratite pažnju na ovih 7 znakova

  1. Probudite se umorniji nego što ste legli – prvi i najjasniji znak
  2. Bolovi u vratu, leđima i kukovima – ako ste se prije bolje osjećali, možda nije do vas, nego do madraca
  3. Vidljivo udubljenje ili neravnine – deformacije znače da madrac više ne raspoređuje težinu pravilno
  4. Povećana osjetljivost na alergene – stari madraci mogu biti leglo grinja, prašine i plijesni
  5. Škripanje i zvukovi pri okretanju – osobito kod opružnih madraca
  6. Madrac je stariji od 7-10 godina – većina madraca ima rok trajanja od 7 do 10 godina
  7. Bolje spavate negdje drugdje – ako je kauč u dnevnoj sobi ugodniji, to je jasan signal da vam treba novi madrac

Koliko dugo bi madrac trebao trajati?

Većina madraca trebala bi trajati između 7 i 10 godina. Međutim, postoji mnogo varijabli koje mogu utjecati na vijek trajanja madraca.

Izvorna kvaliteta izrade madraca, korišteni materijali, pa čak i težina i stilovi spavanja korisnika, mogu utjecati na dugovječnost kreveta.

Naravno, madraci nemaju eksplicitni “datum isteka“. Na pojedincu je da odluči kada je vrijeme za novi krevet.

Koliko često trebate prati posteljinu? Odgovor će vas iznenaditi

Faktori koji utječu na vijek trajanja madraca

Iako je opće pravilo 7 do 10 godina, nisu svi madraci jednako izdržljivi. Nekoliko faktora pridonosi vijeku trajanja madraca, uključujući:

Materijali: Materijali korišteni u izradi madraca imaju veliki utjecaj na njegovu dugovječnost.

Izvorna kvaliteta: Kvaliteta vašeg madraca kada ste ga prvobitno kupili utjecat će na to koliko dugo će trajati. Jeftin, osnovni madrac gotovo će se sigurno brže istrošiti od visokokvalitetnog hibridnog madraca.

Tip madraca: Je li vaš madrac potpuno pjenast, hibridni, lateks ili s oprugama? Tip madraca može značajno utjecati na njegovu dugovječnost.

Položaj spavanja i tjelesna težina: Položaj u kojem spavate, kao i vaša tjelesna težina, utjecat će na to koliko brzo će se madrac istrošiti

Idealan jastuk odaberite prema položaju u kojem spavate

Rutina održavanja: Kao i većina stvari u životu, ako se brinete za svoj madrac, trajat će duže. Pravilno održavanje madraca uključuje redovito čišćenje, korištenje zaštitnih navlaka i pridržavanje uputa proizvođača o održavanju. Neki madraci se mogu redovito okretati ili rotirati, ali svakako provjerite preporuke proizvođača.

Koje sve vrste madraca postoje?

Kad dođe trenutak da odlučite kada mijenjati madrac, važno je znati koje su vam opcije na raspolaganju. Danas postoji nekoliko glavnih kategorija madraca, a svaka ima svoje prednosti:

Pjenasti madraci (memorijska ili hladna pjena)
Odlično se prilagođavaju tijelu i ne prenose pokrete – idealno za parove.

Opružni madraci (bonnell ili džepićaste opruge)
Tradicionalni izbor s dobrom ventilacijom. Džepićasti modeli nude bolju podršku od klasičnih opružnih.

Lateks madraci
Izrađeni od prirodnog ili sintetičkog lateksa, dugotrajni i otporni na grinje – dobar izbor za alergičare.

Hibridni madraci
Kombinacija opruga i pjene – spajaju najbolje od oba svijeta.

Madraci od prirodnih materijala (kokos, vuna, konjska dlaka)
Ekološki prihvatljivi i prozračni, ali često skuplji.

Standardne veličine madraca – kako odabrati pravu?

Prije nego što kupite novi madrac, važno je znati koje su dostupne veličine:

  • 90 x 200 cm – standardni single madrac, idealan za jednu osobu ili dječju sobu
  • 120 x 200 cm – širi single za dodatnu udobnost
  • 140 x 200 cm – često korišten kao manji bračni madrac
  • 160 x 200 cm – najčešća veličina za bračne krevete
  • 180 x 200 cm – king size za maksimalni komfor
  • 200 x 200 cm – luksuzna dimenzija, pogodna za prostrane spavaće sobe

Savjeti za kupnju – što još treba znati kada treba mijenjati madrac?

Prilikom kupnje novog madraca, važno je ne oslanjati se samo na preporuke, već ga isprobati uživo – lezite na njega kako biste osjetili odgovara li vašem tijelu.

Odaberite madrac prema svom položaju spavanja: ako spavate na boku, odgovarat će vam mekša površina koja smanjuje pritisak na ramena i kukove, dok je za one koji spavaju na leđima ili trbuhu prikladnija čvršća podloga koja pruža bolju potporu kralježnici.

Ne zaboravite provjeriti i trajanje garancije – kvalitetni madraci obično dolaze s jamstvom od 5 do 10 godina. Osim samog madraca, važna je i podloga na koju ga postavljate – letvičasta podnica omogućuje bolju prozračnost i produžuje vijek trajanja madraca.

Ako još uvijek spavate mirno i čini se da vaš madrac dobro funkcionira, možda možete izvući još nekoliko godina iz njega. Ipak, preporučujemo redovitu zamjenu madraca jer je to apsolutno vrijedno ulaganje u vaše zdravlje i dobrobit.

Nastavite čitati

Uređenje interijera

Izložbeni prostor trgovine elektroopremom osvojio BIG SEE

Detektirajući prednosti i mane prostora, arhitektice su svakom kutku interijera dale smisao

dizajn interijera trgovine

Kada showroom trgovine elektroopremom izgleda poput galerije suvremenog dizajna, jasno je da se radi o nečemu izvan uobičajenih standarda. I upravo takav pristup donio je arhitekticama Marji Miji Kolendić i Aniti Krmek prestižnu nagradu BIG SEE za projekt koji objedinjuje estetiku i funkcionalnost.

BIG SEE nagrada dodjeljuje se projektima iz jugoistočne Europe u području arhitekture, dizajna i kreativnih industrija. Osim prestiža, nosi i vidljivost – kako regionalnu, tako i međunarodnu.

Uređenje dječje poliklinike: Dizajn interijera koji je zasluženo osvojio Grand Prix nagradu

Više od trgovine: Dizajn interijera trgovine elektroopreme kao galerijski postav

Iako formalno služi kao prodajni prostor za elektroopremu, multimediju i uredski namještaj, ovaj showroom daleko je od klasične trgovine. Svaki izložak postavljen je kao da je umjetničko djelo – s pažljivo dizajniranim postamentima koji ističu funkciju, taktilnost i estetiku proizvoda.

“Htjeli smo svakom izlošku pristupiti kao galerijskom objektu. Tako se rodila ideja galerijskog postava – svaki komad na postamentu koji ga uzdiže i vizualno i funkcionalno,” pojašnjava Marja Mia Kolendić.

Dizajn koji izvlači maksimum iz prostora

Projektni zadatak zahtijevao je promišljanje o funkcionalnosti, fleksibilnosti i vizualnom dojmu. Arhitektice su osmislile modularna rješenja koja omogućuju prilagodbu postava, a sve potencijalne mane prostora pretvorene su u njegove prednosti.

“Sagledale smo što prostor traži i koje su njegove slabosti. Upravo iz njih je proizašla naša kreativna intervencija – da bude prilagodljivo, modularno, živo,” dodaje Anita Krmek.

Ulična umjetnost i kućno kino

Jedan od upečatljivijih elemenata interijera je šareni zid kreiran u suradnji s autorima ulične umjetnosti, zamišljen kao vizualna scenografija izložbenom prostoru. S druge strane, multifunkcionalni šank u industrijskom stilu objedinjuje kuhinjski prostor i zonu za opuštene sastanke.

Posebna atrakcija je kućno kino – prostor koji se koristi i kao dvorana za sastanke. S akustički optimiziranim zidovima i zvučnicima skrivenim u konstrukciju, posjetitelji mogu doživjeti pravu demonstraciju kvalitete zvuka i slike.

dizajn interijera trgovine elektroopreme
dizajn interijera trgovine elektroopreme

Nagrada kao potvrda kvalitete dizajna

Ovaj showroom primjer je kako dizajn interijera trgovine može nadmašiti očekivanja i ponuditi potpuno novo iskustvo kupcima i poslovnim partnerima. Kroz originalan koncept i visoku razinu izvedbe, arhitektice su postigle iznimnu prepoznatljivost među kolegama i klijentima.

“Najbolji i najuspješniji projekti su oni u kojima mi i investitor govorimo istim jezikom. Ova nagrada nam je pomogla da to prepoznaju i budući klijenti,” zaključuje Kolendić.

dizajn interijera trgovine
Arhitektice Marija Mia Kolendić i Anita Krmek

Dizajn interijera trgovine elektroopreme kao sredstvo komunikacije

Showroom koji nadilazi funkciju trgovine i postaje mjesto arhitektonske i dizajnerske vrijednosti pokazuje kako pažljivo osmišljen interijer može oblikovati doživljaj brenda. Dizajn interijera trgovine u ovom slučaju nije samo sredstvo prodaje, već i komunikacije s publikom i tržištem.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice