Povežimo se

Izbor urednice

Kako do prve vlastite nekretnine subvencioniranim kreditom?

Kupnju svog prvog doma mnogima su olakšali subvencionirani krediti APN-a, namijenjeni mladima. Osim pronalaska odgovarajuće nekretnine, treba odabrati i dobru banku.

Kupnja prve nekretnine veliki je korak

Putem državnog programa subvencioniranja, zahvaljujući povoljnim kreditima Hrvatske poštanske banke, san o vlastitom domu dosad je ostvarilo oko dvije i pol tisuće obitelji.

„HPB je najveća banka u hrvatskom vlasništvu i iznimno nam je važno i ujedno naš strateški cilj sudjelovati u programima koji potiču demografsku obnovu Republike Hrvatske“, kazala je za Dom na kvadrat, izvršna direktorica Sektora poslovanja sa stanovništvom HPB-a Vedrana Čulo Gusić.

Vedrana-Čulo-Gusić-HPB-krediti
Vedrana Čulo Gusić, izvršna direktorica Sektora poslovanja sa stanovništvom HPB-a

HPB plaća troškove realizacije kredita

Mladima je puno je lakše i jednostavnije rješavati stambeno pitanje kad imaju banku koja plaća ukupne troškove realizacije stambenog kredita.

HNB-APN-krediti

„To znači da pokrivamo sve troškove procjene nekretine koju klijent kupuje, kao i troškove javnog bilježnika, solemnizacije ugovora, zatim izjave o zapljeni i ovjere izjave o vlasništvu nekretnine. Ti troškovi ponekad se penju i do tisuću eura po nekom prosječnom iznosu kredita i time smo zaista nastojali svim našim klijentima osigurati bezbrižnu i povoljnu realizaciju kupnje vlastitog doma“, ističe Čulo Gusić iz HPB-a.

Ovu pogodnost osim korisnika APN programa, mogu iskoristiti i svi postojeći i potencijalni klijenti HPB-a, koji će tijekom ove godine tražiti novi stambeni kredit ili poželjeti refinancirati stari.

Izvrsni uvjeti pri kupnji prve nekretnine

Za korisnike ovogodišnjeg natječaja APN-a, HPB je osigurano povoljne uvjete kredita.

HPB-APN-krediti-uvjeti.

„Za naše klijente pripremili smo nominalnu kamatnu stopu od 1.91 posto u valuti kuna i euro. Također, produljili smo fiksni period otplate kredita. Obzirom da stambeni kredit možete podići do 30 godina, osigurali smo fiksni period otplate do 10 godina. Ukupna efektivna kamatna stopa, ukupan trošak u konačnici iznosi 2.05 posto, čime smo zaista nastojali našim klijentima osigurati povoljne uvjete i pogodnosti“, ističe izvršna direktorica Sektora poslovanja sa stanovništvom HPB-a.

Nenamjenski krediti za opremanje doma

Kad uselite u novi stan ili kuću, javljaju se i troškovi uređenja. HPB stoga, već drugu godinu za redom nudi nenamjenske kredite za opremanje doma.

trosjed-zeleni-nenamjenski-krediti

„Uz APN subvencionirani kredit možete realizirati i nenamjenski kredit u iznosu od 30 tisuća eura, odnosno 220 tisuća kuna s rokom otplate od 10 godina uz nominalnu kamatnu stopu od 2.99 posto“, navodi Čulo Gusić iz HPB-a.

Rješenje za one koji ne uspiju ostvariti pravo na subvencionirani APN kredit

„Ako se i dogodi situacija da klijent iz nekog razloga ne realizira svoju subvenciju on je uvijek dobrodošao realizirati i redovan stambeni kredit uz uvjete APN-a. Našim klijentima smo osigurali iste uvjete i za slučaj da se subevncija ne realizira“, dodaje izvršna direktorica Sektora poslovanja sa stanovništvom HPB-a.

Tri ključne stvari kod podizanja APN kredita

Kod podizanja APN kredita važno je ostvariti  povoljnu kamatu stopu, ne samo nominalnu, već i efektivnu kamatnu stopu, odnosno ukupnu cijenu kredita koju plaćate. Zatim važne su dodatne pogodnosti kao što je pokrivanje svih troškova realizacije tog kredita. I zbog samog procesa APN-a, važna je brzina bankara.

HPB-poslovnica-u-Jurišićevoj

Život, ostanak i napredak u Hrvatskoj, puno su lakši kad imate pouzdanog partnera.

Cijelu ponudu HPB-a potražite na njihovim mrežnim stranicama.

www.hpb.hr

Oglas
Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Izbor urednice

Saznali smo sve o pilot emisiji “Where to sign”

Dok nestrpljivo iščekujemo početak emitiranja novog dokumentarnog serijala o prodaji luksuznih nekretnina, razgovarali smo s njegovim tvorcima i doznali sve o snimljenoj pilot epizodi. 

Uz bok svjetskim trendovima

Vodeća hrvatska agencija za luksuzne nekretnine Eurovilla premijerno je predstavila pilot epizodu emisije Where to sign. Dina Serdarušić, voditeljica ureda Eurovilla objasnila je da se radi o dokumentarno reality formatu koji je prvi ovakav zapravo koncept na našim prostorima.

“Mi smo slijedili uzore svjetskih trendova, zato što jako puno gledamo stranih emisija vezanih uz nekretnine, arhitekturu, preuređenje stanova, kuća i došli smo na ideju, obzirom da u portfelju imamo jako puno luksuznih nekretnina, da iste te nekretnine predstavimo široj javnosti.”, nastavila je Serdarušić. 

Iskusni audiovizualni profesionalci zaduženi za odličnu produkciju, ovaj su projekt stvarali 6 mjeseci, a isto toliko se razvijao koncept i osmišljavao sadržaj. 

Kako je nastala ideja

“Zapravo mi smo na ideju došli zato što su nas naši i kupci i prodavatelji stalno ispitivali kada ćete vi ovako nešto snimiti što već vani po svijetu postoji. Tako da zapravo smo mi osluškujući naše klijente, prepoznali interes i njihovo zanimanje za sami projekt i odlučili napraviti prvi takvu emisiju na ovom području,”, rekla je Serdarušić. 

Iako je trenutno snimljena samo pilot epizoda, postoje planovi za snimanje sezone od osam epizoda. 

“Zapravo je koncept emisije svaki puta će biti drugačiji ali uvijek će u središtu pozornosti biti neka luksuzna nekretnina jedna ili dvije i kupci koji se, koji su za nju zainteresirani. S druge strane, pratimo i behind the scene situaciju kako agenti hendlaju takve kupce i prodavatelje te na koji način oni zapravo na kraju završavaju takve skupe, više milijunske kupoprodaje.”, ispričala je Serdarušić za Dom na kvadrat. 

Pilot epizoda

U pilot epizodi licencirane agentice i agenti vode proces prodaje vile na moru, posebno motivirani izdašnom nagradom za potpisan ugovor. Osim luksuznih nekretnina, produkcijski tim želi pokazati i ljepote Hrvatske. 

“Uvijek bi snimali Hrvatsku. Zato što smatramo da je Hrvatska prepuna prekrasnih nekretnina i prelijepih pejzaža, vidika, pogleda i da stvarno šteta da svijet zapravo ne vidi tu sliku Hrvatske i sada je trenutno snimljeno na Lošinju u jednoj prekrasnoj vili, prvi red uz more, a idući projekt će nam sve vezati uz Dubrovnik i uz Dubrovački arhipelag, uz Elafite oko Dubrovnika, tako da tamo spremamo nešto zanimljivo.”, otkrila je Dina Serdarušić. 

Upoznajte rad i život agenata luksuznih nekretnina

Serijal dočarava životni stil agenata i njihovih klijenata, te pobliže prikazuje koliko je zahtjevan posao agenta za nekretnine, osobito kad se radi o luksuznim nekretninama. 

“Hrvatska je dosta ograničena s luksuznim nekretninama, iako s jedne strane imamo ih određeni broj, opet nije to toliko broj nekretnina, tako da su u principu one skrivene i ovo će biti jedinstvena prilika da ih ljudi vide zapravo. Stranaca ima jako puno koji su zainteresirani za našu obalu, za Istru isto tako i za sve luksuzne nekretnine koje se tamo nude.”, rekla je Serdarušić. 

Tko kupuje luksuzne nekretnine u Hrvatskoj

Za luksuzne nekretnine u Hrvatskoj najviše interesa pokazuju inozemni kupci, tako se i u pilot epizodi za prekrasnu vilu nadmeću dva strana investitora.  

“Vjerojatno su prepoznali Hrvatsku kao jako sigurnu i kvalitetnu zemlju za život ali i za odmor i isto tako nije zanemarivo reći da mnogi stranci ju gledaju investicijski jer je i dalje u zadnjih par godina bila financijski prihvatljivija od nekretnina koje su Španjolci, Austrijanci, Nijemci, Amerikanci ili Englezi nalazili u domaćim zemljama.”, dodala je Serdarušić. 

Početak emitiranja ovog serijala očekuje se na proljeće, a u narednim epizodama gledatelji će vidjeti još bogatije i luksuznije nekretnine.  

Nastavite čitati

Događanja

Nagrada za najbolji dizajn, osvajanje Pariza i predstavljanje američkom tržištu

Za hrvatsku tvrtku Studijo, specijaliziranu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obilježen je značajnim uspjehom na globalnoj razini. Prošli tjedan predstavili su svoje umjetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posjetilo više od 70 000 zaljubljenika u interijere. Izvrsnost njihovog personaliziranog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda. Dodatno, ovaj vikend najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosječno doseže gotovo šest milijuna gledatelja, predstavila je ovu inspirativnu priču američkom tržištu.

Hrvatska tvrtka na prestižnom pariškom sajmu

Danas, više nego ikad prije, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtjevnije potrebe tržišta, primjenu višeperspektivnog pristupa te angažiranje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osjetljivom prema resursima i okolišu. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umjetnički izričaj, danas se također ističe važnost stvaranja dodatne vrijednosti za društvo u cjelini. Na temelju ovih vrijednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila. Svaka izložba, bilo da je fizička ili virtualna putem platforme MOM, predstavljala je jedinstvenu priliku za izražavanje kreativnog talenta, okupljajući 650 novih brendova pred očima 70 000 posjetitelja iz Francuske i inozemstva. S više od 2 500 izlagača iz 150 zemalja i više od 1 000 predstavnika medija, ovaj događaj privukao je pažnju širom svijeta i rezultirao s 87% ostvarenih suradnji i provedenih narudžbi nakon završetka izložbe. Ove godine, tvrtka Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabilježila značajan uspjeh:

“Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje. Takvi iskoraci, koliko god bili zahtjevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli niti sanjati. Otvorilo nam se tržište 30-ak novih zemalja i duboko vjerujem da ćemo u narednom periodu itekako osjetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka” – izjavila je Josipa Maras, umjetnica i osnivačica tvrtke Studijo Wallart.

Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna

Na ovogodišnjoj dodjeli njemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award, na kojem su postavljeni novi međunarodni standardi za inovativne dizajnerske proizvode i jačanje konkurentnosti na globalnom tržištu, ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras. Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svjetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobjednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.

  

“Uz neopisiv osjećaj zahvalnosti što mi je povjeren talent, navela bih samo jedan stih za sve one koji se tek upuštaju u poduzetničke vode – Na vrhu uvijek ima mjesta ako se krene sa dna. Upravo tim pristupom vodila sam se od samih početaka naše priče. I dogodile su se velike stvari. Vjerujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije.” – izjavila je autorica pobjedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade. 

Iskorak na američko tržište

Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije Europe By Design koja svakodnevno u domove diljem svijeta donosi svježu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu. Emisija je fokusirana na priče o inovacijama. Istražuje genijalnost dizajna i ljude koji ga oblikuju razotkrivajući izazove i uspone iza svake fascinantne ideje. Ovaj vikend, hrvatska priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosječno prati 5,96 milijuna gledatelja. 

“Na ovom projektu radili smo gotovo godinu dana. Velika je čast biti odabran od tako velike produkcije i premijerno ispričati svoju priču pred šest milijuna ljudi koja se kasnije prenosi u više od 180 zemalja. Vjerujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta.” – zaključila je Josipa Maras.

Emisiju Europe by Design / Innovations, sa Studijem u glavnoj ulozi, možete pogledati i na web stranici: www.studijo.co. 

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice