3LHD je autor arhitektonskog projekta kopnenog dijela marine – nove zgrade marine, operativne obale, prometnih površina i krajobraza. ACI, najveći hrvatski sustav marina, ovom investicijom vrijednom više od 150 mil. kuna otvara svoju prvu marinu kategorizacije 5 sidara i najmoderniju nautičku luku izgrađenu po najvišim standardima struke. Rekonstrukcija je započela u travnju 2017.godine, a u marini sagrađenoj 1984. ostali su nepromijenjeni samo koncesijom određeni gabariti, dok je sve ostalo sagrađeno iznova.
Foto: 3lhd
Lokaciju nadomak centra grada Rovinja definiraju javni
park, rovinjski akvatorij s pogledom na gradsku jezgru i bogata turistička i
sportsko-rekreacijska ponuda – nova šetnica, gradsko kupalište i nedavno otvoreni
Grand Park Hotel Rovinj.
Sklop marine oblikovan je u jedinstveni volumen umetnut u tkivo šetnice i vidljiv isključivo pročeljem na razini obale. Iznimku čini restoran/caffe lounge-bar koji se uz grupe za sjedenje, zelene otoke i urbane atrakcije nalazi na krovu građevine. Nova zgrada marine osim Yacht kluba s recepcijom sadržava urede, agencije, ugostiteljske, trgovačke i servisne prostore – prostorije za mornare, servis za nautičare, spremišta, sanitarije i tehničke prostore. Funkcionalno je kopneni dio marine organiziran na dvije koncepcijske razine – reprezentativnu koja predstavlja prvi kontakt nautičara s marinom Rovinj i operativnu u funkciji servisa i pružanja usluga korisnicima marine. Slučajni prolaznik usmjerava se na komercijalne sadržaje, daleko od servisa i tehničkih prostora marine a nautičar jasnim sustavom signalizacije biva vođen kroz njemu namijenjene sadržaje. Promet iz smjera grada je diskretno spušten na kotu obale gdje je omogućen pristup interventnim vozilima i vozilima dostave, te osiguran dio parkinga za potrebe marine. Morski dio marine projektirala je splitska tvrtka Obala.
Foto:3 lhd
Realizacijom projekata ACI marine i Grand Park Hotela Rovinj povezanih novosagrađenom šetnicom grad Rovinj dobio je novi javni prostor koji spaja staro gradsko tkivo s turističko-parkovnim prostorima zone Monte Mulini.
ACI marina Rovinj nalazi se u atraktivnoj turističkoj zoni Monte Mulini, nadomak centra grada Rovinja. Prostor karakterno definiraju javni park, rovinjski akvatorij s pogledom na srednjovjekovnu gradsku jezgru i bogata turistička i sportsko-rekreacijska ponuda same lokacije – šetnica, gradsko kupalište i hoteli visoke kategorije. Upravo je kontekst lokacije bio inspiracija za promišljanje redizajna postojećih sadržaja marine. Na projektu je ostvarena suradnja s tvrtkom Obala koja je projektirala morski dio marine. 3LHD je na projektu angažiran na kopnenom dijelu marine – autor je projekta nove zgrade marine, prometnih površina i krajobraza
Nova će zgrada marine osim Yacht kluba s recepcijom
sadržavati urede, agencije, ugostiteljske (caffe-lounge bar, restoran),
trgovačke i servisne prostore – prostorije za mornare, servis za nautičare,
spremišta, sanitarije i tehničke prostore. Projekt zadovoljava uvjete za
kategoriju marine od 5 sidara te ostvaruje dodatnu vrijednost oblikovanjem
marine, kako interijera i pripadajuće opreme tako i vanjskih prostora.
Funkcioniranje kopnenog dijela odvija se kroz dvije koncepcijske razine: reprezentativnu koja predstavlja prvi kontakt nautičara s marinom Rovinj (od recepcije, restorana/caffe-lounge bara do agencija i trgovina) i u interakciji je s korisnicima javnih gradskih i turističkih sadržaja (prolaznik na šetnici, gost hotela Park…); i operativnu u funkciji servisa i pružanja usluga korisnicima marine.
Foto: 3 lhd
Sklop marine je oblikovan u jedinstveni volumen umetnut u
tkivo šetnice i vidljiv je isključivo svojim pročeljem na razini obale. Iznimku
čini ostakljeni restoran/caffe lounge-bar koji se uz grupe za sjedenje, zelene
otoke i urbane atrakcije nalazi na krovu građevine i predstavlja proširenje
sadržaja gradske šetnice. Slučajni prolaznik usmjerava se na komercijalne
sadržaje, daleko od servisa i tehničkih prostora marine a nautičar jasnim
sustavom signalizacije biva vođen kroz njemu namijenjene sadržaje. Promet iz
smjera grada je diskretno spušten na kotu obale gdje je omogućen pristup interventnim
vozilima i vozilima dostave, te osiguran dio parkinga za potrebe marine.
Vidljivo pročelje na koti obale je ostakljeno, s punim elementima
postavljenim bočno na ulaze u reprezentativne i komercijalne prostore marine.
Otvorio se divan showroom u centru Zagreba koji odlično spaja prirodu u dizajn
Centar Zagreba postao je bogatiji za još jedan predivan showroom. Na adresi Boškovićeva 18 smjestio se prvi showroom domaćeg brenda Furniture modeling.
Centar Zagreba postao je bogatiji za još jedan predivan showroom. Na adresi Boškovićeva 18 smjestio se prvi showroom domaćeg brenda Furniture modeling na čijem su se otvorenju jučer pridružili brojni predstavnici medija.
Foto: Furniture Modeling
Brend Furniture modeling ističe se po modernom, kvalitetnom namještaju koji su kreirali hrvatski arhitekti i dizajneri. Svi materijali za proizvodnju izrađuju se od drva hrvatskih šuma u kojima se gospodari prema strogi ekološkim i ekonomskim standardima.
Foto: Furniture ModelingFoto: Furniture Modeling
U showroomu se po pristupačnim cijenama može pronaći izuzetno kvalitetan i dugotrajan namještaj izrađen od punog drveta. Radi se o proizvodima za koje nam je uvijek bitno da su izdržljivi i postojani, a istovremeno moderni i posebni. Teško se odlučiti samo za jedan komad namještaja, no svakako se u cijelom izboru ističu divne kuhinje i stolovi te masivni podovi i drvene stepenice koje vrlo lako mogu podići i zaokružiti priču svakog prostora.
Foto: Furniture ModelingFoto: Furniture Modeling
Svi proizvodi osmišljeni su i proizvedeni u Hrvatskoj, a namijenjeni su domaćem i stranom tržištu pa je tako naš domaći i prirodni dizajn zahvaljujući Furniture modelingu otputovao u veliki broj zemlja, sve od Švicarske, Velike Britanije i zemalja Beneluxa pa do dalekog Maroka i Japana…
Nekima od nas vuna priziva sliku bake u stolici za ljuljanje s pletivom u
rukama, no vuna se odavno ušetala na modne piste, oduševljavajući nas
kreativnim načinima na koje se možemo zaštiti od hladnoće i pritom izgledati
“kao milijun dolara”.
Nakon velikog kraha novozelandske vunene industrije 1991. godine i trenda
komercijalno uspješnog eksperimentiranja sa sintetskim materijalima nove
generacije, dugo se činilo da je vuni odzvonilo, no posljednjih godina prirodni
materijali vraćaju se u velikom stilu.
Runska vuna na modnim
pistama
U službi promoviranja svog ikoničkog modnog proizvoda, novozelandska modna
industrija uz izdašnu pomoć iz državnih fondova ulaže iznimnu pažnju u ponovnu
popularizaciju vune. Čista runska vuna, ali i materijali nastali mješavinom
vune i pamuka ili čak bambusa, praktična je čak i za najosjetljivije modne
predmete. Ove godine modne revije su nas iznenadile različitim atraktivnim
odjevnim predmetima od vune koji tijelu daju toplinu, a pritom su savršeno
prozračni.
Kao što kamena vuna izolira stambene prostore od vanjskih utjecaja, runska
vuna ne propušta vlagu i mirise, a posebno se cijeni njena prirodnost i
razgradivost pa ne čudi da su je prigrlili ekološki osviješteni ljudi koji
cijene njenu održivost.
Foto: ROCKWOOL
Vuna kao element dizajna
interijera
Vuna je pronašla svoj put
natrag i u naše domove. Na valu danskog koncepta hygge koji promovira udobnost,
toplinu doma, mir i uživanje u malim stvarima u životu, vuneni dekor je ponovno
sve češći izbor. Posve razumljivo, prirodni materijal kao što je vuna je uvijek
ugodniji, zahvalniji i ekološki prihvatljiviji izbor od umjetnih materijala, a
daje posebnu estetiku prostora i omogućava razne kombinacije uzoraka, boja i
tekstura. Osim toga, znamo da nema skoro ništa ljepše od toga da se nakon
napornog radnog dana zamotamo u svoju omiljenu toplu deku, zavalimo u udoban
kauč i isključimo od vreve koju nosi moderan život.
Foto: ROCKWOOL
Kamena vuna kao
topli ogrtač
Kao što nas topli vuneni ogrtač štiti od hladnoće zimi, tako i kamena vuna u zidovima i krovovima može činiti topli ogrtač vaše kuće ili zgrade. Prirodan materijal od kamenih vlakana je prozračan i omogućava zidovima da dišu, a istovremeno osigurava ugodnu temperaturu u unutrašnjosti bez obzira na vanjsku temperaturu.
Vuna je ponovno u modi
Od kamene vune ne možete isplesti novi pulover, no nezamjenjiva je u toplinskoj i zvučnoj izolaciji vašeg doma. Zato svoj stambeni prostor obucite u najfinije proizvode od najbolje ROCKWOOL kamene vune!
Priroda je stroga i neumoljiva, ali u ljudskoj je prirodi da je pokuša ukrotiti. Danci su za svoje bolje raspoloženje i duševno zdravlje osmislili hygge koncept življenja.
Tko je u djetinjstvu čitao Andersenovu “Djevojčicu sa šibicama”, dobro zna kako u Danskoj dani znaju biti kratki, tmurni i depresivni, a noći duge, hladne i nemilosrdne. S druge strane, dobro je poznato kako sva relevantna istraživanja uvijek iznova Dance svrstavaju na sam vrh ljestvice najsretnijih nacija na svijetu. Kako sad to, pitate se? Odgovor stane u jednu kratku i slatku riječ: hygge.
Foto: ROCKWOOL
Što je hygge?
Priroda je stroga i neumoljiva, ali u ljudskoj je prirodi da je pokuša
ukrotiti. Danci su za svoje bolje raspoloženje i duševno zdravlje osmislili
hygge koncept življenja u kojem, bez obzira na vanjske faktore, uvijek caruje
ugoda. Hygge je topla šalica omiljenog čaja u najdražoj šalici koja ima neku
svoju priču i povijest. Hygge je obiteljski recept za kuhano vino u kojem
uživamo ispred kamina ušuškani u toplinu bakinog džempera. Hygge je mirisna
svijeća s aromom vanilije koja nam priziva djetinjastu nestrpljivost da kušamo
mamin kolač ravno iz pećnice. To su svi naši rituali kojima se opiremo stresu
svakodnevice, od odlaska u najdražu cvjećarnicu svakog tjedna u isto vrijeme do
ispijanja tople čokolade u društvu ljudi koje najviše volimo i koji najviše
vole nas.
Foto: ROCKWOOL
Hygge ima tisuću definicija, ali u srži svake od njih je naša dobra volja da hygge pripustimo u svoj život, naša spremnost da osvijestimo i sa zahvalnošću cijenimo svaki neponovljivi trenutak te da male stvari koje sreću znače nikad ne uzimamo zdravo za gotovo, već da otvorenih čula uživamo u svakoj od njih. Tada nam ni mračni dani ni još mračnije noći ne mogu omesti radost jedinstvenog i neponovljivog čuda zvanog Život.
Foto: ROCKWOOL
Život u kojem caruje ugoda
Hygge je svugdje oko nas, u stolici za ljuljanje, pod toplom dekicom za
drijemanje ili možda u čaši pjenušca kojom u zapjenjenoj kadi iz koje
isparavaju mirisi aromatičnih ulja nazdravljate završetku dugog radnog dana.
Svoj hygge možete pronaći čak i kad
je skriven unutar vaših zidova, podova i stropova koji ljeti donose svježinu, a
zimi u stan unose toplinu. Prepustite mu se i u vašem će životu uvijek carevati
ugoda.
ROCKWOOL je vodeći svjetski proizvođač materijala od kamene vune koji vašim stambenim i poslovnim prostorima pružaju neusporedivu toplinsku i zvučnu izolaciju. Već više od 80 godina, otkad je pokrenuta prva proizvodnja kamene vune u Danskoj, oslobađamo tajne skrivene u kamenu kako bismo obogatili moderan život i pružili vam više hygge trenutaka.
Neka snijeg slobodno zabijeli dolove i brijeg, jer ROCKWOOL vam osigurava toplinu i donosi hygge koji uklanja sve brige!
Za pružanje boljeg korisničkog iskustva i ispravan prikaz sadržaja ova stranica koristi kolačiće. Kolačići su anonimizirani te u svakom trenutku možete kontrolirati i konfigurirati postavke kolačića u vašem Internet pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati OVDJE
Hvala vam na pretplati! Molimo vas da pogledate svoje e-mail na kojem smo vam poslali daljnje upute.