Dizajn i trendovi
Novi koncept stila i funkcionalnosti u kupaonici
Scavolini Miko – moderan dizajn, profinjeni materijali i sofisticirane estetske kombinacije
Odabir pravog namještaja i elemenata za kupaonicu možda je i najvažniji dio njenog uređenja, uključuje odabir pravog stila, doviljnog kapaciteta pohrane, odgovarajuće veličine i naravno prihvatljive cijene. Kupaonica se ne preuređuje tako često pa je cilj opremiti je namještajem koji će dugo trajati i uvijek izgledati moderno i lijepo.
Kako se radi o malim prostorima planiranje je važno pa je potrebno izmjeriti prostor i odrediti kvalitetan raspored kako bi se lakše odabrali odgovarajući elementi. Prekrasna velika kada će prostor učiniti dojmljivim, ali ako se radi o maloj kupaonici, u njemu neće izgledati dobro. Iako je danas ponuda kupaonskog namještaja bogata, odabir previh elemenata za svoju kupaonicu može biti izazov.

Kupaonski ormarići i prostor za pohranu
Kupaonski ormarići su “must have” svake kupaonice. Oni osim što moraju kvalitetno ispuniti svoju svrhu, moraju biti i estetski ugodni. Ako odaberete pravilno uvelike ćete olakšati korištenje, a vaša kupaonica će privlačiti pažnju svakoga tko u nju uđe. Moderni kupaonski namještaj dolazi u raznim veličinama i bojama te završnim detaljima, a minimalistički dojam se može postići pravom kombinacijom.

Scavolini Miko kolekcija nudi upravo to. Kombinacija inovativnosti, kvalitetnog istraživanja i brige o detaljima ističe ovaj kupaonski namještaj nenametljivim i istodobno elegantnim izgledom. Posebnost Miko kupaonskih ormarića je funkcionalnost koja tekođer djeluje kao geometrijski ukras.


Detalji, teksture i završne obrade kupaonskog namještaja
Danas se sve više pažnje poklanja završnim detaljima na kupaonskim elementima. Elegancija u uređenju kupaonice je iznimno poželjna, a nju je moguće postići izborom profila, uzoraka i završnih obrada.
Kada govorimo o kvalitetnim komadima namještaja, savršenog dizajna, talijanski stil i kvaliteta Scavolini kupaonica se uvijek isticala.

Miko nudi široku paletu završnih obrada, boja i teksturiranih rješenja koja omogućuju prilagođavanje i povećanje vrijednosti svake kupaonice, udovoljavajući i najzahtjevnijim ukusima. Konkretno, tri nove boje s bisernim efektom – Cuvée, Pas Dosé i Perlage – nadopunile su sjajnu i mat lakiranu ponudu, a također se nude u prepoznatljivoj verziji s okomitim letvicama.
Širok raspon estetskih dizajnerskih rješenja koja izdvajaju kupaonski asortiman Miko uključuje i suvremenija rješenja, kao što su vrata okvira u boji Dark Steel Aluminij s okruglom žičanom mrežom, prozirnim dimljenim ili prozirnim stopsol staklom, koja se mogu odabrati na zidnim, ležećim ili visećim kliznim elementima.


Izaberite najbolju opciju za Vašu kupaonicu
Za proizvode Miko asortimana moguće je izabrati konfiguracija detalja i prilagođenu veličinu kako bi se prilagodili svakoj kupaonici. Kompozicije se mogu kombinirati s inovativnim umivaonicima od raznih materijala i ogledalima, kao i s nekoliko opcija rješenja rasvjete i odgovarajućeg namještaja.

Scavolini, talijanski smisao za ljepotu
Scavolini je osnovan u Pesaru 1961. godine zahvaljujući poduzetništvu braće Valtera i Elvina Scavolinija. U samo nekoliko godina, mala obrtnička tvrtka specijalizirana za proizvodnju kuhinja pretvorila se u jedno od najvažnijih talijanskih industrijskih poduzeća. Smješten u Montelabbateu (PU), industrijski pogon pokriva površinu od 204.000 m² – od čega je 90.000 u zatvorenom prostoru – i zapošljava više od 750 zaposlenika.
Tvrtka je sada mjerilo za industriju u cijelom svijetu i sinonim je za kvalitetu Made in Italy. Od 2012. godine asortiman uključuje i kupaonske kolekcije, kao rezultat želje brenda da zadovolji specifičnu potrebu na tržištu koje je neko vrijeme zahtijevalo ponudu ad hoc rješenja za ovo područje. Tijekom godina, Scavolinijev asortiman proizvoda još je više proširen, također kako bi uključio široku lepezu namjenskih rješenja za dnevne sobe – s ponudom koja uključuje integrirane i neovisne dnevne sobe – sve do walk-in ormara.
Dizajn i trendovi
Od Dubrave do centra – Zagreb Design Week 2025
Pogledajte najbolje od ovogodišnjeg Zagreb Design Week-a
Od svog početka 2014. godine Zagreb Design Week profilirao se u vodeći festival dizajna u regiji. No, ovogodišnje izdanje donosi inovaciju: uz dvotjedni format, u fokusu je tema „Shared Realities – Stvarnosti koje dijelimo“. Ona propituje ulogu dizajna u oblikovanju našeg svakodnevnog života i odnosa prema okolišu, tehnologiji i društvu. Upravo kroz taj okvir autori i sudionici istražuju kako dizajn postaje most između različitih stvarnosti koje živimo.
Uz izlagače iz cijelog svijeta, posjetitelji su imali priliku razgledati raznovrstan popratni sadržaj – od izložbi i radionica do koncerata i filmskih projekcija.
Jadran film – idealna festivalska lokacija
Direktor festivala Daniel Tomičić naglasio je posebnost prostora u kojem se održava prvi dio manifestacije:
„Jadran Film je super prostor koji smo otkrili lani. To je kompleks zgrada izrađen kao filmski studio 50-ih. Ovo je studio 3, izrađen po uzoru na Jeana Prouvéa, gdje je filmove snimao Orson Welles. I svi ti slojevi koji se ovdje nalaze su izuzetno zanimljivi i htjeli smo biti dio ovoga.“

Prostrani interijeri i vanjski park omogućili su da festival istovremeno bude stručno događanje i inkluzivni kulturni event otvoren najširoj publici. „Nismo samo B2B događanje za dizajn, nego festival s koncertima, filmovima i partijima. Ta festivalska nota nam je jako važna“, dodaje Tomičić.


Zagreb Design Week 2025
Ove godine Zagreb Design Week trajao je dva tjedna. Prvi je bio posvećen izložbama u Dubravi, u kompleksu Jadran filma, dok se drugi odvijao u središtu grada, na partnerskim lokacijama u galerijama, studijima i trgovinama. Od partnerskih lokacija istaknuli bi i Holographik Space, prostor posvećen digitalnim instalacijama i eksperimentalnim umjetničkim formama, koji je pokazao kako tehnologija otvara nove dimenzije dizajnerskog izraza.
Posjetitelji su imali priliku posjetiti program Zagreb Design Week-a i u galerijama Bernardo Bernardi, Galeriji HDD i galeriji Studija dizajna, ali i renomiranim studijima poput Brigade te Bruketa&Žinić&Grey, koji su otvorili svoja vrata posjetiteljima.
Svjetske premijere i katalonski dizajn
Sajam je donio i dvije svjetske premijere. Hrvatski brend Elementi, tvrtke Mihoković, predstavio je novu liniju uredskog namještaja izrađenog od redizajniranih metalnih polica. Iz Srbije je stigao brend Miena, koji je izabrao Zagreb Design Week za svoje prvo javno predstavljanje. Njihovi stolovi nastaju od tisućljetnih debala izvađenih iz Save, postavljenih na keramičke baze izrađene od iste zemlje u kojoj su pronađena.
Posebnu pažnju privukla je izložba katalonskog dizajna s radovima deset umjetnika na temu „stvarnosti koje dijelimo“, dok su sedam izlagača predstavili inovativna rješenja u području namještaja.


Nagrade ZGDW Award
Tijekom festivala dodijeljene su međunarodne nagrade ZGDW Award, jedine u Hrvatskoj otvorene autorima iz cijelog svijeta. Žiri je birao finaliste u šest kategorija: produkt dizajn, grafički dizajn, digitalne komunikacije i interakcije, tekstilni i modni dizajn, dizajn prostora te dizajn društvenih inovacija. Među finalistima našao se i kipar Branimir Boban, koji je izložio seriju porculanskih lampi – radova u kojima minimalistička forma izvana otkriva bogatstvo reljefa tek kada se lampa upali, spajajući umjetnost i dizajn u jedinstveno iskustvo.
.„Porculan obrađujem izvana minimalistički, a iznutra oslikavam reljefe koji se otkrivaju tek kad se lampa upali. Inspirirala me mogućnost porculana da propušta svjetlo na poseban način“, objašnjava Boban. Njegove lampe pokazale su kako dizajn i umjetnost mogu stvoriti jedinstven doživljaj prostora.

Zagreb Design Week još je jednom pokazao svoju važnost na međunarodnoj karti dizajna. Tijekom dva tjedna grad je postao mjesto susreta kreativaca, umjetnika i dizajnera iz cijelog svijeta, pretvarajući metropolu u živu galeriju inovacija i ideja.
Dizajn i trendovi
Eichholtz by Mashroom i Intera hub uspješno održali ekskluzivni masterclass za profesionalce u dizajnu interijera
Ekskluzivni masterclass spojio je stručnjake iz dizajna interijera na inspirativnom i edukativnom događaju.
U showroomu Eichholtz by Mashroom, u suorganizaciji s portalom Intera hub, 11. lipnja održan je iznimno uspješan stručni događaj — masterclass radionica namijenjena arhitektima, dizajnerima interijera, građevinskim investitorima i hotelijerima. Događaj je okupio velik broj relevantnih sudionika iz industrije i poslužio kao platforma za umrežavanje, razmjenu ideja i praćenje najnovijih trendova u svijetu interijera.
Program je započeo inspirativnim predavanjem predstavnika brenda Eichholtz, koji su sudionicima predstavili filozofiju brenda, razvojne smjernice te pretpremijerno otkrili novu liniju proizvoda koja se službeno lansira u rujnu 2025. Ova nova kolekcija namijenjena je profesionalnom projektiranju interijera u ugostiteljskom sektoru, s naglaskom na izdržljivost, funkcionalnost i estetsku vrijednost, ali i mogućnost personalizacije prema zahtjevima krajnjih korisnika.



Kroz niz primjera i demonstracija, prisutni su imali priliku upoznati se s inovativnim rješenjima koja podižu standard dizajna i dodaju stvarnu vrijednost prostoru — bilo da je riječ o luksuznim hotelima, restoranima ili suvremenim kafićima.
Uz edukativni sadržaj, masterclass je bio popraćen vrhunskim gastronomskim doživljajem u izvedbi chefova iz restorana Forty Two, dok je za opuštenu atmosferu tijekom večeri bio zadužen DJ Sven Pravica.




Odaziv i reakcije sudionika potvrđuju da je ovakva vrsta događanja iznimno važna za daljnje jačanje profesionalne zajednice. Ostvareni su brojni novi kontakti, pokrenute buduće suradnje i potvrđena zajednička želja za nastavkom edukacije i inspiracije u industriji.
“Eichholtz nije samo brend namještaja – to je platforma za povezivanje, profesionalni razvoj i poticanje kreativnosti u interijerima.”
Zahvaljujemo svim sudionicima na prisutnosti, entuzijazmu i podršci. S nestrpljenjem iščekujemo sljedeće prilike za susret i nastavak stvaranja jedinstvenih iskustava u svijetu dizajna.







