Povežimo se

Interijeri

LG-evi sofisticirani pametni televizori

LG osigurava jednostavno, intuitivno korisničko iskustvo uz unaprjeđeni Magic Remote proširene mogućnosti pretraživanja i dijeljenja.

LG Electronics (LG) će na sajmu CES u Las Vegasu predstaviti svoju novu liniju CINEMA 3D pametnih televizora. Ovi modeli pružaju lakši pristup sadržaju i dijeljenje, dok poboljšani daljinski upravljač Magic Remote osigurava pojednostavljeno, intuitivno korisničko iskustvo. Među modelima koji će biti predstavljeni na CES-u su i 84-inčni Ultra HD televizor i 55-inčni OLED televizor.

Pametna kontrola

Unaprjeđeno zaslonsko sučelje Smart Home sadrži kartice My Interests – posebne mape za aplikacije i drugi sadržaj – koje pružaju jednostavan, brz pristup aktualnom sadržaju poput najnovijih vijesti ili vremenske prognoze. Ove je kartice moguće prilagoditi potrebama i preferencijama korisnika.

Daljinski upravljač Magic Remote je redizajniran kako bi omogućio sofisticiraniju navigaciju sadržajem i izbornicima pa interakciju čini iznimno jednostavnom i intuitivnom. Uređaj i dalje objedinjava četiri načina upravljanja – glas, geste, pokazivanje i kotačić. Na CES-u će LG demonstrirati Voice Mate, poboljšanu verziju tehnologije za glasovno upravljanje koja prepoznaje prirodan tijek govora. Ova značajka omogućava nove opcije pretraživanja koje istovremeno filtriraju rezultate pretrage s cjelokupne LG-eve Smart TV platforme – usluga videa na zahtjev, pretraživača te vanjskih uređaja.

Pametno dijeljenje

Uz unaprjeđenu značajku SmartShareTM korisnici mogu zrcaliti ili prenositi sadržaj s pametnih uređaja na LG-eve pametne televizore putem mnoštva opcija za povezivost, uključujući WiDi i Miracast. Linija televizora za 2013. će dodatno poboljšati dijeljenje sadržaja među uređajima implementacijom značajke Tag On koja automatski povezuje dva uređaja za brzo dijeljenje. Korisnik samo treba držati pametni telefon ili drugi uređaj koji podržava NFC iznad NFC oznake na CINEMA 3D pametnom televizoru. LG-evi televizori za 2013. podržavaju i LG Cloud koji im omogućava streaming sadržaja visoke kvalitete s bilo koje lokacije.

LG Smart TV 2

 

Pametno pronalaženje sadržaja

LG CINEMA 3D pametni televizori nude rješenje za snalaženje u rastućoj količini sadržaja za pametne televizore uz naprednu funkciju za preporuke On Now. Ova usluga predlaže aktualnu ponudu VoD sadržaja te prijenosa uživo, a rezultati su prikazani u obliku sličica. Partnerstva s lokalnim pružateljima usluga, ali i onima iz cijelog svijeta omogućuju LG-u zadržati svoju ponudu sadržaja relevantnom i aktualnom.

LG CINEMA 3D pametni televizori osiguravaju napredno korisničko iskustvo i vrhunsku kvalitetu slike zahvaljujući poboljšanom središnjem i grafičkom procesoru. Brzine središnjeg procesora su sada 120 posto brže kod nekoliko premium modela. Još impresivnije, brzine grafičkog procesora su 300 posto brže, što rezultira jasnijom slikom koja igranje, gledanje i multitasking čini još boljim.

Interaktivna zabava uz nove naslove igara

LG je najavio i dostupnost nekoliko novih igara za svoje CINEMA 3D pametne televizore koji uključuju pomno odabrane naslove za interaktivnu zabavu cijele obitelji. Među njima su i već na pametnim telefonima i tabletima popularne Where’s My Water, The SimsTM, FreePlay, Air Penguin, Mini Motor Racing i mnoge druge. Svaka igra može se igrati i pomoću novog LG-evog daljinskog upravljača Magic Remote koji prepoznaje pokrete. Demonstracija svih igara održat će se na CES-u, a moći će se preuzeti s LG SmartWorlda početkom prvog kvartala 2013.

Udobnost uz CINEMA 3D

LG CINEMA 3D pametni televizori dolaze s tehnologijom Film Patterned Retarder (FPR) za vrhunsku udobnost pri 3D gledanju. Ova tehnologija koristi lagane naočale za stvaranje 3D doživljaja bez treperenja ili preslušavanja, karakterističnih za aktivne, shutter naočale.

Obazriv prema okolišu i siguran

LG CINEMA 3D pametni televizor osvojio je nagradu CES Innovations za svoju superiornost u hardveru i softveru više puta, uključujući i na dodjeli nagrada za 2013. Drugo priznanje je ova linija televizora primila u prosincu kad je Underwriters Laboratories Inc. dodijelio modelu 55LA6900 Environmental Product Declaration (EPD) za ponovno izvanrednu energetsku učinkovitost i obazrivost prema okolišu.

 

Oglas
Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Lesnina XXXL

Lesnina Hrvatska pridružuje se akciji „Sat za planet Zemlju“

U subotu 25.ožujka 2023. sve Lesnina trgovine na sat vremena će ugasiti
svjetla u svim svojim trgovinama #XXXLIGHTSOFF

Lesnina Hrvatska od ove se godine pridružuje globalno poznatoj i jednoj od najvećih svjetskih
građanskih inicijativa za okoliš „Sat za planet Zemlju“ (Earth Hour).

Lesnina je članica XXXLutz grupacije, druge najveće trgovačke mreže namještaja u svijetu, koja se ove godine po prvi puta pridružuje inicijativi pod nazivom #XXXLIGHTSOFF i to na način da će sve trgovine iz grupacije na svim lokacijama diljem Europe ugasiti svjetla na svim vanjskim i unutrašnjim prostorima svojih trgovina.

Stoga će sve Lesnina trgovine u Hrvatskoj u subotu 25.ožujka u vremenu od 20.30 do 21.30 sati biti u mraku, a sve s ciljem podizanja svijesti o potrebi mijenjanja štetnih navika i poduzimanja određenih akcija za ublažavanje klimatskih promjena.

Osim što se simboličnim gašenjem svjetla želi ukazati na potrebu zaštite okoliša, ovogodišnjem cilju pridružuje i stvaranje svijesti o potrebi očuvanja mira u svijetu.

„Briga svakog od nas kao pojedinca je svojim promišljenim svakodnevnim djelovanjem pridonijeti očuvanju planeta i izgradnji održive budućnosti. Slijedeći primjer mnogih svjetskih gradova koji su se do sada već priključili ovoj akciji, izuzetna nam je čast biti dijelom ove priče. Naš cilj nije ušteda električne energije kroz taj jedan sat isključivanja struje, već upozorenje na štetnost klimatskih promjena i naglasak da svi zajedno možemo i moramo bolje brinuti o našoj planeti, te razmišljati o optimalnoj iskoristivosti njenih resura.“, naglašavaju iz Lesnine.

Nastavite čitati

Interijeri

Dizajn namještaja kroz svijet, ljude i godine

Dizajneri su u konstantnoj potrazi za boljim materijalima za kreativniji i funkcionalniji namještaj. Otkuda je sve počelo i kako se namještaj razvijao kroz povijest znaju Diana Sokolić i Karla Kocijan, koje su o tome napisale knjigu.

Umjetnička obitelj

Diana i Karla su mama i kći, slikarica i dizajnerica namještaja. Potiču iz velike umjetničke obitelji koja je dugo bila aktivna u različitim aspektima kazališne umjetnosti. Tijekom pandemije, kad je sve stalo, odlučile su napisati knjigu o namještaju.

“Znala sam da mora biti pisano jednostavnim jezikom da bi ih zainteresiralo, da im se ne bi ogadilo, tako da sam sve što sam znala prvo provjerila, nadopunila iz stručne literature koju imam, ali i iz knjiga koje sam nastavila kupovati sa velikom strašću”, govori Diana.

Duga povijest namještaja

Prema arheološkim istraživanja ljudi su još prije 30 000 godina počeli konstruirati i rezbariti namještaj, no kako ga je bilo teško sačuvati, koristimo se drugim izvorima povijesti.

Prvi tragovi sežu u Mezopotamiju i oni se vide na reljefima iz Mezopotamskog doba. Kasnije se vide na egipatskim zidnim slikama, a onda je otkrivena i Tutankamonova grobnica koja nam je dala pravi uvid u taj namještaj.

Drvo je teško očuvati

No, sudbina namještaja je tužna, zato što je on obično rađen od drva, a drvo je sklono propadanju. Stoga, nije mnogo namještaja preživjelo ta silna tisućljeća i mi zapravo o namještaju saznajemo sa zidnih slika, sa grčkih vaza ili iz pompjeanskih zidnih slika, to su najčešće izvori.

Klasični komadi namještaja počeli su se proizvoditi u 16. stoljeću u Europi, a u drugoj polovici 19. stoljeća, kao posljedica porasta potražnje i novog načina obrade drva, počinje industrijska proizvodnja namještaja.

Namještaj je propadao u selidbama, trulio u poplavama, nestajao u ratovima, gorio u požarima i vrlo malo toga je do danas ostalo sačuvano. Zato ljudi s ljubavlju čuvaju komade koji su im ostali od prabake ili od pradjeda, ako je nešto ostalo.

Diana i Karla za svoju su knjigu istraživale povijest namještaja cijeloga svijeta i njegov razvoj kroz stilska razdoblja.

Različiti stilovi diljem svijeta

“Od Mezopotamije sve do danas preko Engleske, Španjolske, jer je svaka od tih zemalja imala svoj razvoj. Kao što je renesansa nastala u Italiji, a gotika nije, tako su i različite zemlje imale različite stilske epohe. Naravno, što se više približavamo 20., to jest, 21. stoljeću, kao i u slikarstvu, tih je stilskih epoha više. Egipat je trajao 3000 godina, a kasnije u sto godina imate jako mnogo stilskih epoha koje se izmjenjuju”, govori Diana.

Ekspanzija industrijske proizvodnje namještaja dogodila se između dva svjetska rata, a uvođenjem znatnih tehnoloških inovacija 50-ih i 60-ih godina, događa se procvat industrije namještaja te njegove distribucije. 

Poznati hrvatski dizajneri namještaja

“Osim svjetskih dizajnera, naravno trebalo je spomenuti i hrvatske dizajnere koji su bili vrlo jaki u periodu nakon Drugog svjetskog rata, kada je drvna industrija bila vrlo jaka i općenito su tvornice bile jake. Dizajn u Hrvatskoj pojavio sa pojavom Obrtničke škole, koja se kasnije preimenovala u Školu primijenjene umjetnosti i tada su nastala velika imena hrvatskog dizajna kao što su Bernardo Bernardi ili Rihter”, objašnjava Karla.

Sredinom 80-ih godina, potrošači su počeli utjecati na oblikovanje serijski proizvedenog namještaja, a imena dizajnera ostaju skrivena iza naziva tvornica.

Žene dizajnerice u sjeni muškaraca

Od hrvatskog starijeg dizajnerskog namještaja Karla izdvaja dvije autorice, dizajnerice Slavu Antoljak i Rosenberg Milicu koje su radile pleteni namještaj koji je danas opet popularan. Njih dvije su radile u tvornicama i ustvari nisu bile dizajneri same za sebe, nisu bile poznate po svom imenu nego pod tvornicom u kojoj su radile. To nije bio primjer samo u Hrvatskoj nego i u cijelom svijetu jer žene tada baš i nisu bile popularne kao dizajneri i općenito kao umjetnice. Muškarci su tada vodili glavnu riječ.

Danas je u dizajn namještaja uključena interdisciplinarna suradnja stručnjaka kako bi se korisniku ponudio funkcionalan i estetski privlačan namještaj, no emotivne vrijednosti onog naslijeđenog namještaja, ne mogu se kupiti.

Namještaj ima emotivnu vrijednost

“Meni je jedan od najdražih komada upravo ova fotelja koja je iz doba mojih roditelja. Također, butterfly fotelja koju imam kod kuće koja je ponovno iz doba mojih roditelja, a u nju su me stavili kad sam se rodila. Danas rado sjedim u njoj, ona ima emotivnu vrijednost, prema tome, najvrjedniji namještaj je onaj koji ima emotivnu vrijednost za nas pa bez obzira koliki i kakav on bio”, zaključuje Diana.

Baš te emocije, Karla je integrirala u uređenje vlastitog stana.

“Pri uređenju stana, misao vodilja je bila prikazati sav dizajn koji sam napravila ja, ali i moja cijela obitelj, odnosno mama i starije generacije, baka, djed, prabaka…jer imamo veliku umjetničku obitelj, svatko je u nekom trenutku radio, tako da je ideja iza ovog prostora da bude jednostavan i da sve stvari koje se ubace unutra istaknu”, ističe Karla.

Diana i Karla kažu kako su tijekom svog istraživanja najviše bile fascinirane vještinom kojom se izrađivao namještaj i maštovitošću starih majstora.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Oglas

Izbor urednice