Povežimo se

Događanja

Četiri razloga za posjet Semmelrock izložbenom vrtu

Planirate uređenje svoje okućnice ili čitavog doma? Navratite u Semmelrock izložbeni vrt. Donosimo četiri razloga zašto je posjet vrtu pametna ideja.

vrt-opločnici-semmerlock-wienerberger-domnakvadrat

1. Inspirirajte se različitim modelima opločnika

Nije rijetkost da posjetitelji u našem lijepom vrtu dobiju sasvim nove vizije uređenja svoje okućnice. Budite i vi među njima.

Beton je jedan od najkorištenijih materijala na svijetu. Ne čudi ako uzmemo u obzir velike mogućnosti primjene i oblikovanja ovog genijalnog materijala. Uz pomoć modernih tehnologija betonski elementi i ostali betonski Semmelrock proizvodi (ploče, zidovi, ograde, cvjetnjaci…) mogu nevjerojatno vjerno imitirati izgled gotovo svakog materijala. Pogledajte samo Semmelrock Wetcast program i njegovu interpretaciju pravog kamena. Posjetiteljima su posebno zanimljive i Logschwele ploče o koje kuckaju ne bi li se uvjerili u iznenađujuću činjenicu – ne radi se o drvu, već o betonu.

Semmelrock proizvodi su održivi. Pozitivno djeluju na mikroklimu i omogućuju prirodnu odvodnju. Osim toga proizvedeni su od prirodnih materijala i obnovljivim izvorima energije.

vrt-opločnici-wienerberger-domnakvadrat
Foto: Semmerlock

2. Odaberite Wienerberger proizvode za vaš dom

Semmelrock je dio Wienerberger grupe što znači da kod nas sve za svoj dom možete pronaći – pod istim krovom. U samom vrtu naići ćete na inovativnu Porotherm opeku, određene modele vrhunskog Tondach crijepa te pripadajuće sistemske opreme. Ako ste u radovima od temelja, u Semmelrock izložbenom vrtu možete pronaći dostojnu inspiraciju za dom, a naši djelatnici dat će vam korisne informacije o proizvodima te kataloge i brošure koji će vam pomoći odabrati svoj model!

3. Saznajte više o mogućnostima primjene Semmelrock proizvoda

Naravno, izgled opločnika nije jedini kriterij izbora. Kupci se za naše proizvode odlučuju vođeni garancijom trajnosti i kvalitete. Kako i ne bi? Na projektu uređenja vrta ne radimo svaki dan, a naše je dvorište pod velikim opterećenjima na dnevnoj bazi. Očekujemo da naš vrt uvijek izgleda reprezentativno, bez obzira na to koliko vozila prolazi našim prilaznim putevima ili koliko gostiju imamo svake sezone na terasi. Kako bi rezultati ulaganja u okoliš bili vrhunski, važno je znati kakve materijale koristiti s obzirom na naše želje i stil života. Navedene informacije najbolje je saznati iz prve ruke – u našem izložbenom vrtu. Opipajte naše proizvode, uvjerite se odgovaraju li vašim vizijama i od naših djelatnika saznajte koji su modeli opločnika najbolji izbor za Vas.

4. Dogovorite CAD nacrt Vaše okućnice

Ako nas posjetite radnim danom između 8 i 16 sati, u vrtu će Vam se pridružiti djelatnica CAD odjela. To znači da sve informacije dobivate od naših ekspertica za uređenje vanjskih prostora koje Semmelrock proizvode imaju u malom prstu. Može li bolje? Može. Prilikom kupnje Semmelrock proizvoda, poklanjamo CAD- nacrt Vaše površine s odabranom shemom slaganja opločnika. Dobit ćete tlocrt Vaše površine i jednostavnu vizualizaciju u boji sa okvirnom potrebnom količinom željenog opločnika. Na temelju Vašeg CAD-plana možete blisko doživjeti sliku površine i lakše donijeti odluku o vrsti opločnika. Istovremeno plan će Vam poslužiti kao pomoć kod polaganja opločnika. 

Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Događanja

PromoArh 2025: Uživo pratite kako nastaje održiva kuća i postavite pitanja najboljim građevinskim stručnjacima

Prvi specijalizirani sajam gradnje, opremanja i uređenja u Istri, PromoArh ove godine uvodi novi dio programa. Na otvorenom dijelu sajma posjetitelji će moći iz prve ruke vidjeti kako nastaje održiva kuća i tijekom gradnje postaviti pitanja najboljim stručnjacima u svom području.

U porečkoj dvorani Žatika od 17. do 19. rujna i ove godine okupit će se najvažniji predstavnici građevinske industrije i opremanja na sajmu PromoArh. Peto izdanje ove međunarodne manifestacije okuplja vodeće strane i domaće brendove iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Češke i Danske, a zbog  velikog interesa izlagača sajam se ove godine proširuje na dodatni prostor. U velikom asortimanu naći će se sve od skela, građevinskih strojeva, preko solarnih elektrana, energetskih i klimatizacijskih sustava do usluga agencija za apartmane i kuće za odmor. Sajam time još jednom potvrđuje status jednog od vodećih događanja u sektoru graditeljstva u regiji i pokazuje da se ne moraju sve manifestacije odvijati u velikim gradovima.

“Još od organizacije prvog sajma, vodili smo se željom da Istra i Poreč postanu mjesto susreta i okupljanja vodećih aktera građevinske industrije, koje povezuje projektante, građevinske inženjere, vlasnike nekretnina ili one koji tek kreću s gradnjom te nudi stručnost, inspiraciju i poticaj za bolja inovativna rješenja. Po kontinuiranom rastu i broju izlagača, ponosni smo što je PromoArh u samo nekoliko godina ostvario taj cilj. No još važnije, što naši posjetitelji svake godine imaju sve kvalitetniji pregled trendova, noviteta i u konačnici, usporedbe dostupnih cijena i tehnologija”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.

Veliku pozornost ove godine već je izazvala gradnja održive kuće koja će se odvijati uživo na vanjskom dijelu sajma. Posjetitelji će na licu mjesta moći pratiti napredak i educirati se o strukturi, elementima i čimbenicima na koje treba paziti prilikom gradnje. Stručnjaci iz svih segmenata gradnje nekretnina, u organizaciji Klastera nZEB.hr tijekom ovog projekta prikazat će konkretna rješenja kroz niz demonstracija: od ugradnje energetski učinkovitih prozora i balkonskih vrata, izolacijskih sustava i prekida toplinskih mostova, do montaže krovnih prozora i unutarnje izolacije.

U vrijeme kad su gotovo sve informacije dostupne online, važno nam je osigurati i izravnu komunikaciju sa stručnjacima, jer puno toga se kvalitetnije dozna u dvosmjernom razgovoru. Zato je PromoArh izvrstan format za posjetitelje, ali i brendove, jer ‘iz prve ruke’ imaju mogućnost dobiti sve informacije o trendovima, budžetima i očekivanjima. Gradnja održive kuće zasigurno je jedinstvena prilika za posjetitelje da uživo dobiju odgovore na sva svoja pitanja. Generalno se edukativni program na PromoArhu pokazao kao bitan element sajma – lani smo za Education Point morali dodavati i dodatne stolice radi broja zainteresiranih”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.

O važnosti sajma najviše govore rezultati ankete među posjetiteljima – čak 80 posto ovu vrstu događanja smatra ključnim izvorom za otkrivanje novih proizvoda i usluga, dok 60 posto njih navodi kako su demonstracije i prezentacije izlagača uživo presudni čimbenici pri donošenju odluka o kupnji. Uz Klaster nZEB.hr koji stoji iza cjelodnevnog stručnog programa, edukacije i radionice održavat će se tijekom cijelog trajanja PromoArha. Posjetitelji će u srijedu doznati kako pomiriti umjetnu inteligenciju s pravnim okvirom u svijetu koji se ubrzano digitalizira dok će se društvo arhitekata Istre pak vratiti u prošlost i istražiti pristupe oblikovanju kroz povijest. Naposljetku će se održati prezentacije izlagača o sustavima za trajnu zaštitu balkona i terasa. Prezentacije će izlagači održati i u četvrtak i to o važnosti pravilnog projektiranja i izvedbe dilatacijskih naprava u građevinskim objektima, kao i o učinkovitosti sustava klimatizacije i dizalica topline.

Sponzor sajma je grad Poreč-Parenzo, uz brojne pokrovitelje, a organizator Studio 053 iz Poreča koji od svog osnutka 1989., sudjeluje u organizaciji mnogobrojnih sajamskih, kulturno-zabavnih, sportskih te kongresnih manifestacija na području Istre. Za sve dodatne informacije posjetite službenu web stranicu PromoArha.

Nastavite čitati

Događanja

LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.

Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“

Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.

O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution

LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.

LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama

LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice