Povežimo se

Događanja

Treće izdanje festivala Svi smo mi nahero donosi kreativni vrtlog u CKIM

Pogledajte program!

Svi smo mi nahero

Svi smo mi nahero’ kuca na vrata! Multiumjetnički, sasvim drukčiji festival, koji prednost daje nezavisnoj sceni i njezinim kreativcima.

Projekt je potekao iz umjetničke organizacije Kuća nahero i njezinih voditelja. Kazališne redateljice i pjesnikinje Rajne Racz te glazbenika Marina Živkovića.

Festival stiže treći put u Centar za kulturu Maksimir gdje će od 24. do 27. travnja donijeti performanse, koncerte, izložbe, radionice i još mnogo toga.

Cijeli program namijenjen je svima, ali prije svega djeci i mladima te je besplatan za sve posjetitelje.

Otvorenje trećeg izdanja festivala Svi smo mi nahero

Festivalski program u četvrtak 24. 4., ispred CKIM-a u 16 sati, otvara performans ‘Odjel za čišćenje ladica‘ svestrane umjetnice Lucije Klarić. Riječ je o izvedbenoj interaktivnoj instalaciji od kreativnih ostataka koje često spremamo u ladicu, pri čemu autorica želi pokazati količinu rada koja se događa iza kulisa te da je često izgorijevanje posljedica hiperprodukcije koja ne samo da je nužnost za materijalno preživljavanje nego i vrsta samoeksploatacije.

U 17 sati u foajeu slijedi otvorenje izložbe ‘Postpartum tea party’ akademske slikarice Hane Hanak. Ona će uz male formate nastale nakon rođenja svoje kćeri te ready-made instalaciju ‘Postpartum tea party’ – zbirku dokumentiranih vrećica čaja iz svog radnog ateljea koji je bio i prostor oporavka, introspekcije i stvaranja, a suptilno propituje što znači biti mlada majka koja radi u kulturi.

U velikoj dvorani u 18 sati održat će se prezentacija projekta ‘Burning out’, umjetničkog istraživanja Burning Out Empiria teatra. Projekt se kritički i (auto)refleksivno oslanja na iskustva mladih umjetnika/ca na hrvatskoj kulturnoj sceni. Kako se nose s psihološkim, financijskim/materijalnim izazovima i pritiscima zbog (hiper)produkcije te kako, da bi osigurali kontinuitet u umjetničkom stvaralaštvu, opstaju u polju svoga umjetničkog djelovanja.

Kraj prvog dana rezerviran je za glazbu. U 20 sati u velikoj dvorani zasvirati će glazbeni sastav ‘Urikač‘, predvođen Vidom Haberom koji spaja alt rock, folk i jazz, i to često na neočekivan način. Razigrani glazbenici – Marin Živković, Una Patafta, Pavao Lovrić, Pavle Golubić i Zvonimir Šestak – koje je najbolje doživjeti uživo, u komornom ozračju, dočekat će publiku s rascvjetanim melodijama, spajajući melankoliju i tihi optimizam.

Radni ritam drugog dana

Petak, drugi dan festivala, 25. travnja proteći će u kreativno radnom ritmu, jer su na programu dvije više nego zanimljive radionice. U10 sati u maloj dvorani održat će se inkluzivna radionica ‘Alkemija glasa‘ pod vodstvom jazz vokalistice i muzikoterapeutkinje Melite Lovričević.

Melita će se s polaznicima uhvatiti u koštac s jednim od naših najintimnijih dijelova – našim glasom – kako se s njime lakše povezati, zavoljeti ga, naučiti oblikovati te na koncu i ponositi se.

Uzrast 18+ u 17 sati u maloj dvorani očekuje dvosatna radionica izrade nakita ‘Metals ‘n’ plants’. Polaznici će imati priliku upoznati se s metalurgijom, starim zanatom što postoji od pamtivijeka. 

Večer će se ‘odjenuti’ u kazališno ruho jer je u pola 8 u velikoj dvorani na rasporedu nesvakidašnja predstava-koncert ‘Ptice špijuni‘. Ovo je autorski projekt Kuće Nahero nastao prema konceptu kazališne redateljice i autorice Rajne Racz, u kojem se u formi monodramskog glazbenog performansa tvori hibridni, začudni umjetnički izraz.

Subota je nažalost otkazana! Program će biti prebačen na drugi datum

Zadnji dan festivala Svi smo mi nahero

Posljednji ništa manje atraktivan dan festivala, nedjelja 27. 4. posvećen je najmlađima i njihovim roditeljima, tijekog kojeg mogu zajedno biti aktivni, kreativni i uživati u kazalištu. Radionica veza ‘Izrazi svoje srce’, koja je prigodna i za početnike i one iskusnije, očekuje ih u 10 sati u maloj dvorani. Uz stručno kormilo voditeljice Ive Čukelj otputovat će u samo središte svakog živog bića – srce.

Putem veza (a naučit će se četiri različita boda), boja, uzoraka, riječi i simbola, polaznici će oblikovati vizualnu priču i svoje srce kao mapu unutarnjeg svijeta. Finalni će rad otkriti – kako bi tvoje srce izgledalo kada bi prikazivalo tebe?

U 15 sati u maloj dvorani mališani uzrasta 4+ mogu ući u ‘Tajno šumsko društvo”. Interdisciplinarnu kreativnu radionicu u prirodi koja donosi mnoga iznenađenja.

Teatar Poco Loco će klince i klinceze dobi 4+, u 17 sati u velikoj dvorani, uveseliti još jednom razigranom predstavom. Ovaj put ‘Buđenjem’, za čiju je režiju i dramatizaciju zaslužna Maja Katić.

Festival će se zatvoriti uz dobar zvuk novog glazbenog ansambla Nahero koji će publiku uvesti u Dixieland.

Više informacija o bogatom programu potražite na: https://ckim.hr/dogadaj/treci-festival-svi-smo-mi-nahero

Događanja

Adventski nagradni kviz “Dom na kvadrat”

Bilo da želite uljepšati blagdansku atmosferu ili razveseliti sebe i najmilije, svaki kviz nosi novo iznenađenje.

adventski nagradni kviz

Ove godine donosimo vam posebno veselje – Adventski nagradni kviz s čak 25 nagrada u blagdanskom duhu. Kroz 24 dana kviza svaki dan vas čeka novi „prozorčić” s kvizom i prilikom za osvajanje poklona za vaš dom.

Bilo da želite uljepšati blagdansku atmosferu ili razveseliti sebe i najmilije, iznenađenja su spremna. Pridružite nam se u ovom toplom, blagdanskom putovanju i neka vam prosinac bude ispunjen darovima i osmijesima!

Trajanje nagradnog kviza

Nagradni kviz traje od 30.11.2025. do 23.12.2025.. Kviz će svakoga dana biti objavljen u periodu 9:00 do 18:00 sati na službenim kanalima Doma na kvadrat. Ukupni pobjednik i dobitnik glavne nagrade bit će objavljen 24.12.2025. (Badnjak).

Sudjelovanjem u Adventskom nagradnom kvizu dobivate više od prilike za osvajanje poklona – svakoga dana unosite dašak blagdanske čarolije u svoju svakodnevicu. Uz vrijedne nagrade koje uljepšavaju dom, kroz kviz otkrivate i nove savjete, ideje i inspiraciju.

Partneri nagradnog kviza

Ove godine nagradni kviz provodimo u suradnji s partnerima Lesnina, Good Place, Mashroom Concept Store, AL-KO Gardentech, Onyé Studio, HRC Grupa i Grohe. Svaki od partnera pripremio je posebna iznenađenja koja mogu postati dio vaše božićne priče.

Glavna nagrada

Glavna nagrada nagradnog kviza je fotelja od tikovine i užeta s jastucima za sjedalo i naslon (Good Place).

Nedjeljne nagrade

Tijekom trajanja kviza, nedjeljom se dodjeljuju posebno istaknute nagrade. To su: Villeroy & Boch set za doručak (Lesnina), Euphoria System 260 tuš sustav s termostatskom miješalicom (Grohe), motorna kosa AL-KO BC 330 B (AL-KO) i lampa (Onye Studio). Ostale dnevne nagrade otkrivaju se nakon završetka kviza za taj dan.

Ostale dnevne nagrade

Uz glavnu i nedjeljne nagrade, svaki dan Adventskog kviza krije i posebno, „tajno“ iznenađenje. Ostale dnevne nagrade ne otkrivamo unaprijed – one se objavljuju tek nakon završetka kviza za taj dan, na službenim kanalima Doma na kvadrat.

Pravo sudjelovanja

Pravo sudjelovanja u nagradnom kvizu imaju sve fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, starije od 18 godina na dan početka kviza.

Pravo sudjelovanja nemaju zaposlenici organizatora i partnera kviza, članovi njihovih užih obitelji te bilo koja druga osoba koja je sudjelovala u pripremi i realizaciji ovog nagradnog kviza.

Kako sudjelovati?

1. Pronađite link na kviz

Svakoga dana u razdoblju trajanja kviza pratite naše storije i objave na društvenim mrežama Dom na kvadrat. Ondje će biti objavljen link na dnevni kviz, koji se rješava putem platforme AhaSlides.

2. Ispunite prijavni obrazac

Prije rješavanja kviza potrebno je ispuniti prijavni obrazac unutar AhaSlides kviza. U prijavnom obrascu upisujete ime i prezime, broj mobilnog telefona i e‑mail adresu, po potrebi i druge minimalne podatke navedene u obrascu, te potvrđujete da se slažete s uvjetima sudjelovanja u nagradnom kvizu.

Važno: Za potrebe zbrajanja ukupnih bodova za glavnu nagradu, sudionici trebaju svaki dan koristiti iste osobne podatke (isto ime i prezime, isti e‑mail i broj telefona) kako bi se bodovi pravilno pripisali istom sudioniku.

3. Riješite dnevni kviz

Dnevni kviz sastoji se od niza pitanja i rješava se isključivo putem platforme AhaSlides. Pri bodovanju se u obzir uzima točnost odgovora te brzina odgovaranja, pri čemu brži točan odgovor donosi više bodova u odnosu na sporiji točan odgovor.

Dio odgovora na pitanja označen je ili objašnjen u člancima na našoj web stranici, stoga je korisno pažljivo proučiti sadržaje Dom na kvadrat.

4. Jedan pokušaj po danu

Svaki sudionik ima pravo na jedan pokušaj rješavanja kviza po danu. Sudionici za koje se utvrdi da su u istom danu pokušali sudjelovati više puta, primjerice korištenjem više profila, uređaja ili različitih podataka, mogu biti diskvalificirani za taj dan, a njihove prijave proglašene nevažećima.

Organizator će pažljivo pratiti i provjeravati rezultate kako bi osigurao poštenu igru i ispravnost bodovanja.

Dnevne nagrade

Nagradni kviz sastoji se od 24 pojedinačna dnevna kviza, po jedan svakog dana trajanja. Sudionik s najviše osvojenih bodova toga dana osvaja dnevnu nagradu. Nedjeljne nagrade poznate su i objavljene unaprijed, a ostalih dana dnevna nagrada otkriva se nakon završetka kviza, na službenim kanalima organizatora.

Glavna nagrada i ukupni poredak

Tijekom trajanja kviza, svi sudionici koji sudjeluju u dnevnim kvizovima skupljaju bodove. Na kraju Adventskog kviza, nakon zadnjeg kviza 23.12.2025., zbrajaju se svi bodovi koje je svaki pojedini sudionik ostvario tijekom svih dana. Sudionik koji je ukupno sakupio najviše bodova osvaja glavnu nagradu. Sudionici koji su osvojili dnevne nagrade i dalje imaju pravo sudjelovati u osvajanju glavne nagrade, pod uvjetom da ispunjavaju sva pravila kviza.

Otvoreno pitanje i rješavanje izjednačenja

Svaki dnevni kviz sadrži i jedno dodatno „otvoreno” pitanje. Odgovor na otvoreno pitanje nije obavezan. Otvoreno pitanje ne donosi bodove i ne utječe na poredak dok nema izjednačenja, već služi isključivo kao dodatni kriterij u slučaju istog broja bodova.

U slučaju jednakog broja bodova za dnevnu nagradu, između sudionika koji imaju isti broj bodova pobjednik se odabire na temelju odgovora na otvoreno pitanje tog dana, prema odluci stručnog žirija tima Dom na kvadrat. U slučaju izjednačenja ukupnih bodova za glavnu nagradu, žiri razmatra odgovore na otvorena pitanja tijekom trajanja kviza i na temelju njih donosi odluku o ukupnom pobjedniku.

Diskvalifikacija

Organizator zadržava pravo diskvalificirati sudionike za koje se sumnja ili utvrdi da ne poštuju pravila kviza, one koji koriste lažne profile ili tuđe podatke, kao i sudionike koji pokušavaju manipulirati rezultatima (primjerice višestrukim prijavama ili automatizacijom odgovora), te sve one koji na bilo koji način narušavaju korektno odvijanje nagradnog kviza.

Privatnost i zaštita podataka

Sudjelovanjem u nagradnom kvizu sudionici daju suglasnost da se njihovi osobni podaci koriste isključivo za potrebe provedbe nagradnog kviza, uključujući identifikaciju sudionika, bodovanje i kontaktiranje dobitnika. Podaci se neće prosljeđivati trećim osobama koje nisu uključene u provedbu kviza. Osobni podaci bit će brisani po završetku procesa nagradnog kviza, sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka.

Odricanje od odgovornosti

Nagradni kviz nije ni na koji način sponzoriran, podržan, administriran ili povezan s društvenim mrežama Meta Platforms (Facebook, Instagram, TikTok) niti s drugim društvenim mrežama. Sudionici svoje podatke ostavljaju isključivo organizatoru, a ne društvenim mrežama.

Mogućnost prekida nagradnog kviza

Organizator zadržava pravo izmjene pravila, privremenog prekida ili potpunog otkazivanja nagradnog kviza u slučaju više sile, ozbiljnih tehničkih problema ili drugih opravdanih razloga koji onemogućuju pravilno i sigurno odvijanje kviza. O eventualnim izmjenama ili prekidu kviza sudionici će biti pravovremeno obaviješteni putem službenih kanala.

Preuzimanje nagrade

Preuzimanje nagrada bit će moguće u redakciji Dom na kvadrat, uz prethodnu najavu i dogovor termina s dobitnicima. Nagrade se preuzimaju osobno, kako bi cijeli proces protekao ugodno, jednostavno i u pravom blagdanskom duhu. Organizator može zatražiti identifikacijski dokument radi potvrde identiteta dobitnika. Dobitnici su dužni u roku od 3 dana od zaprimanja obavijesti putem e‑maila ili telefonskog poziva odgovoriti kako bi se dogovorili oko preuzimanja nagrade. U slučaju da se dobitnik u zadanom roku ne javi ili nije moguće stupiti u kontakt, nagrada pripada sljedećem sudioniku po broju ostvarenih bodova.

Organizator i kontakt

Organizator Adventskog nagradnog kviza je Nove Boje Media d.o.o., Benkov put 11, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB: 14289840214.

Za sve upite i prigovore vezane uz nagradni kviz, sudionici se mogu obratiti putem službenih kanala društvenih mreža brenda Dom na kvadrat (Facebook, Instagram, TikTok i ostali aktivni kanali).

Pratite nas i ne propustite priliku!

Pratite nas svakoga dana, otkrijte što se krije iza sljedećeg „prozorčića”, pridružite se zajednici zaljubljenika u dom i inspirirajte se novim idejama za uređenje i životni stil.

Za još više inspiracije, nagrada i ideja posjetite našu web stranicu Dom na kvadrat, pratite nas na YouTube kanalu @Domnakvadrat, na Instagram profilu @dom_na_kvadrat, na TikTok profilu dom_na_kvadrat, na Facebook stranici Dom na kvadrat te se prijavite na naš newsletter za dodatnu dozu inspiracije i novosti.

Božićna čarolija je pred vratima, a svaki dan Adventskog kviza donosi nova iznenađenja i prilike za osvajanje nagrada. Pratite nas, igrajte svakodnevno i uljepšajte svoj dom te blagdane inspiracijom i darovima. Ne zaboravite – najveća nagrada čeka na najsretnijeg sudionika na Badnjak!

Nastavite čitati

Događanja

ChalLEANge 2025 oborio sve rekorde – Kad hrvatska proizvodnja pokaže što zna

Hrvatska proizvodnja oborila sve rekorde – ChalLEANge konferencija okupila stručnjake i važna imena hrvatske proizvodnje

ChalLEANge 2025

Konferencija ChalLEANge 2025 , održana 13. studenoga u CineStaru, Z Centar Zagreb, ponovno je dokazala zašto nosi titulu najvažnijeg poslovnog događaja godine u području hrvatske proizvodnje.

U organizaciji tvrtke Culmena, ovogodišnje izdanje okupilo je više od 600 sudionika i 50 vrhunskih govornika: lidere, direktore, članove uprava, poduzetnike i inovatore koji svakodnevno oblikuju poslovnu scenu Hrvatske i regije.

Tijekom više od 25 sati paralelnog programa u pet dvorana: Lean & Green, Digital, Money, Leadership i Competition raspravljalo se o najaktualnijim temama koje definiraju budućnost poslovanja.

ChalLEANge 2025

Nemojte da vas zaigrani naslovi panela zavaraju: ChalLEANge 2025 možda ima smisla za humor, ali s poslom se ne šali

Novi paneli, svježe perspektive

Ovogodišnji ChalLEANge donio je niz novih panela koji su privukli veliku pozornost.

Tako je na panelu ‘3.2.1. Polijećemo’ pokrenuta inspirativna rasprava o tome koliko su procedure važne za spašavanje ljudskih života. A tko bi o ovoj temi mogao bolje govoriti nego upravo okupljen tim stručnjaka: ravnatelj bolnice Sv.Duh uz govornike iz tvrtke Pastor TVA i Međunarodne Zračne Luke Zagreb.

Toyotin panel ‘Samuraji biznisa’ otkrio nam je kako japanske vrijednosti oblikuju globalni uspjeh i zašto kompanije koje ih slijede pobjeđuju. Toyoti su se priključili govornici iz tvrtke Culmena i JGL, a poštovanje, preciznost i strpljenje bile su ključne riječi i ideje oko kojih se je nadograđivala rasprava.

Na panelu ‘Ja bih bio Vuk s Wall Streeta’ doslovno se je tražilo mjesto više. Od prilika za ‘vukove’ na tržištu pa sve do realnih i stvarnih savjeta kako ‘loviti’ profit i preživjeti u financijskoj džungli, odlična kombinacija panelista govorila je o svemu što treba znati prije
nego što ozbiljnije zakoračimo u svijet velikih brojki, kriptovaluta, dionica, te smislenih ulaganja i nekretnina.

Razgovarali smo s organizatorima

Naime, dio s izlagačima vrvio je sudionicima konferencije, sponzorima i govornicima koji su
networkali između brojnih štandova. Tako su se tamo našli AD Plastik, Calsberg, Ledo, Connekt, Nestiom, Toyota, Fasek, Biepe, Barcaffe, Mlinar, Pastor, LiderDent, INNOM
savjetovanje, BNI, OPG Rossi, Meneghetti, Badurini, Red AI Solution i Probotica.

“Ove godine posebno smo ponosni na panele i govornike, ali i na izlagače. Naime, ove godine imali smo toliki interes za izlagačkim prostorom da smo morali iskoristiti doslovno svaki dostupni centimetar, a već imamo i izlagače za 2026.!”, istaknula je Anja Štefanić, COO Culmene.

Anja Štefanić, COO Culmene
ChalLEANge 2025

Kad lideri progovore: ‘chalLEANge 2025 stvarno nije još jedna konferencija u nizu

Partneri koji grade iskustvo

ChalLEANge 2025 nije mogao ovako sjajno funkcionirati bez brojnih partnera i sponzora koji su se odlučili na razne načine priključiti konferenciji. Zlatni sponzori bili su Barcaffè, Pastor TVA, INNOM savjetovanje, Fasek i BIEPE.

Sponzori su bili Petrokov, Končar, Hrvatska Kovnica novca, Mlinar, Borotalco i Chilly, ORKA, Lean Scheduling Europe i Centar za vozila Hrvatske, Tinktura, Smash, Marles i Ringeis. Svoje vlastite panele odlučili su se imati Toyota i LiderDent.

Prijatelji konferencije su Boombox, Lasta, Violeta, Cockta, Lacalut, Kim Natura, Rowspirit by Martin Sinković, Jana, Sanytol, Iroha, Lactourea, FABU spot, ETC Adriatic, Brigljević destilerija i Kliker Enigmatika, a upravo ovi brandovi ’napunili’ su goodie bagove za sve sudionike svojim proizvodima.

Posebno nas je oduševio kutak za osvježenje, koji je posjetiteljima nudio odličan izbor: od najfinije Barcaffe kave, Ledo sladoleda, Mlinarove bogate ponude slanih i slatkih zalogaja, zdravih hladno prešanih sokova OPG-a Rossi, a nakon programa brojni gosti počastili su se
i Carslbergovom Blanc pivom. Organizatori su se tako u zahvalnom govoru zahvalili i sponzoru pauze Mlinaru i Barcaffeu te ANTE., partnerskoj agenciji za Marketing i PR konferencije.

ChalLEANge 2025

Zaključak koji traje

ChalLEANge 2025 još je jednom dokazao da nije samo konferencija već prostor gdje se susreću znanje, iskustvo i energija ljudi koji mijenjaju način poslovanja.

“Iznimno mi je drago vidjeti kako ChalLEANge značajno raste iz godine u godinu, ali i da okuplja baš one koji ne čekaju promjene, nego ih vode.“, nadodala je A.Štefanić.

Organizatori iz Culmene već su najavili veliki novitet za ChalLEANge 2026: ‘NOVE NADE BIZNISA’ kao dio programa.

Jedva čekamo!

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama