Događanja
Nogometno zagrijavanje za EURO 2024 uz Hisense

Ususret 17. izdanju Europskog prvenstva u nogometu, tvrtka Hisense organizirala je nogometni turnir Hisense kup 2024 na kojem su sudjelovale ekipe prodajnih partnera ovog prestižnog tehnološkog brenda i ekipa medija. Pred brojnom publikom u Sport Factory-u više od 100 igrača uključujući i domaćine, Hisense ekipu, pokazalo je zavidno nogometno umijeće i majstorstvo kao pravi profesionalci. Uz odličnu atmosferu i u sportskom duhu, bila je ovo uistinu izvrsna prilika za najavu UEFA EURO 2024™, čiji je Hisense globalni partner, već treći put zaredom.
Sportski marketing je ključni element u globalnom rastu Hisense-a te izgradnji prepoznatljivosti brenda diljem svijeta. Hisense je zabilježio gotovo udvostručene brojke u kategoriji ‘’svijest o robnoj marki’’ u proteklih pet godina, pri čemu su sponzorstva i povezanost s turnirima značajno pridonijeli toj brojci.
Na Hisense kupu 2024 okupljeni su mogli vidjeti najbolje od službenih proizvoda Europskog nogometnog prvenstva UEFA EURO 2024™, odnosno Hisense hladnjake, televizore, perilice rublja, male kućanske uređaje i klima uređaje.
Iskustvo stadiona u vašem domu
Hisense, podržava mnoge sportske priče visokog profila, svakodnevno oduševljavajući milijune obožavatelja diljem svijeta, pružajući im ultimativno iskustvo gledanja raznih utakmica. Nije drugačije ni s UEFA EURO 2024™, čiji su službeni televizori – Hisense televizori.
Ako ne možemo biti u Njemačkoj, možemo dočarati iskustvo stadiona izravno u dnevnoj sobi uz Hisense televizore. Mnogi pogledi su bili upereni u TV iz nove serije uređaja za 2024. godinu. Posebno se istaknuo 85E7NQ PRO, iznimne veličine i kvalitete slike koja je rezultat inovativne tehnologije pozadinskog osvjetljenja uparenog s QLED tehnologijom.
Hisense hladnjaci – pobjednici na svakom stadionu

Osim nove serije TV-a, Hisense je također prezentirao svoje hladnjake kojima je cilj poboljšati svakodnevno životno iskustvo i pružiti osvježenje u svakom trenu. Najviše pažnje je ukrao prostran, energetski učinkovit, dobro organiziran hladnjak izuzetno elegantnog dizajna – model RQ760N4IFE iz serije Pureflat. Krasi ga veliki zaslon od 21 inča na vratima hladnjaka, a to znači da se kuhanje i gledanje utakmice mogu odvijati istovremeno!
Savršena temperatura za ugodnije navijanje
Hisense klima uređaji su također službeni uređaji prvenstva. Uz Hisense klime ste samo jedan klik udaljeni od savršene temperature u svom domu, ali i svježeg te zdravog zraka – kao u prirodi. Štetni virusi i bakterije mogu na različite načine ući u vaš dom, ali uz pomoć Hisense klima možete održavati svoj zrak čistim i zdravim.
Perilice za svaki dres
Nježno, ali učinkovito pranje rublja, čak i onog uprljano tvrdokornim mrljama, zemljom i travom, pronašle su svoje mjesto u asortimanu službenih uređaja prvenstva. Istaknuo se predivan model WF5S1045BW koji ima inovativni dizajn, Auto Dosing, kapacitet od čak 10,5 kilograma, te opciju pametnog povezivanja putem aplikacije ConnectLife.
Hisense kup 2024 – sportski dan za pamćenje
Nakon službenog ždrijeba i odigranih 14 utakmica na natjecanju Hisense kup 2024 finalistima i pobjednicima dodijeljene su vrlo vrijedne nagrade – Hisense televizori, soundbarovi i ledomati, a veselo je bilo i u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira koja je dodatno zabavila brojne navijače izvrsnim ritmovima DJ-a, slasnim zalogajima, stolnim nogometom i posebno kreiranim Hisense koktelima. Nagrade su dobili i najbolji golman, najbolji strijelac i najbolji navijač, više nego zasluženo.

Pobjednik Hisense turnira za 2024. godinu je Emmezete, dok je drugo mjesto osvojila ekipa Maxmart, a treće Sancta Domenica. Usprkos neizvjesnosti na terenu, momčadi su nam uvjerljivo pokazale da prodajni predstavnici, osim što odlično prodaju uređaje, znaju i igrati nogomet!
Hisense kup postaje regionalna tradicija tvrtke Hisense koja i na ovaj način pokazuje svoju odlučnost da podrži lokalna tržišta u razvoju zdravijih navika i bolje kvalitete života.
Događanja
PromoArh 2025: Uživo pratite kako nastaje održiva kuća i postavite pitanja najboljim građevinskim stručnjacima
Prvi specijalizirani sajam gradnje, opremanja i uređenja u Istri, PromoArh ove godine uvodi novi dio programa. Na otvorenom dijelu sajma posjetitelji će moći iz prve ruke vidjeti kako nastaje održiva kuća i tijekom gradnje postaviti pitanja najboljim stručnjacima u svom području.

U porečkoj dvorani Žatika od 17. do 19. rujna i ove godine okupit će se najvažniji predstavnici građevinske industrije i opremanja na sajmu PromoArh. Peto izdanje ove međunarodne manifestacije okuplja vodeće strane i domaće brendove iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Češke i Danske, a zbog velikog interesa izlagača sajam se ove godine proširuje na dodatni prostor. U velikom asortimanu naći će se sve od skela, građevinskih strojeva, preko solarnih elektrana, energetskih i klimatizacijskih sustava do usluga agencija za apartmane i kuće za odmor. Sajam time još jednom potvrđuje status jednog od vodećih događanja u sektoru graditeljstva u regiji i pokazuje da se ne moraju sve manifestacije odvijati u velikim gradovima.

“Još od organizacije prvog sajma, vodili smo se željom da Istra i Poreč postanu mjesto susreta i okupljanja vodećih aktera građevinske industrije, koje povezuje projektante, građevinske inženjere, vlasnike nekretnina ili one koji tek kreću s gradnjom te nudi stručnost, inspiraciju i poticaj za bolja inovativna rješenja. Po kontinuiranom rastu i broju izlagača, ponosni smo što je PromoArh u samo nekoliko godina ostvario taj cilj. No još važnije, što naši posjetitelji svake godine imaju sve kvalitetniji pregled trendova, noviteta i u konačnici, usporedbe dostupnih cijena i tehnologija”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.
Veliku pozornost ove godine već je izazvala gradnja održive kuće koja će se odvijati uživo na vanjskom dijelu sajma. Posjetitelji će na licu mjesta moći pratiti napredak i educirati se o strukturi, elementima i čimbenicima na koje treba paziti prilikom gradnje. Stručnjaci iz svih segmenata gradnje nekretnina, u organizaciji Klastera nZEB.hr tijekom ovog projekta prikazat će konkretna rješenja kroz niz demonstracija: od ugradnje energetski učinkovitih prozora i balkonskih vrata, izolacijskih sustava i prekida toplinskih mostova, do montaže krovnih prozora i unutarnje izolacije.

“U vrijeme kad su gotovo sve informacije dostupne online, važno nam je osigurati i izravnu komunikaciju sa stručnjacima, jer puno toga se kvalitetnije dozna u dvosmjernom razgovoru. Zato je PromoArh izvrstan format za posjetitelje, ali i brendove, jer ‘iz prve ruke’ imaju mogućnost dobiti sve informacije o trendovima, budžetima i očekivanjima. Gradnja održive kuće zasigurno je jedinstvena prilika za posjetitelje da uživo dobiju odgovore na sva svoja pitanja. Generalno se edukativni program na PromoArhu pokazao kao bitan element sajma – lani smo za Education Point morali dodavati i dodatne stolice radi broja zainteresiranih”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.
O važnosti sajma najviše govore rezultati ankete među posjetiteljima – čak 80 posto ovu vrstu događanja smatra ključnim izvorom za otkrivanje novih proizvoda i usluga, dok 60 posto njih navodi kako su demonstracije i prezentacije izlagača uživo presudni čimbenici pri donošenju odluka o kupnji. Uz Klaster nZEB.hr koji stoji iza cjelodnevnog stručnog programa, edukacije i radionice održavat će se tijekom cijelog trajanja PromoArha. Posjetitelji će u srijedu doznati kako pomiriti umjetnu inteligenciju s pravnim okvirom u svijetu koji se ubrzano digitalizira dok će se društvo arhitekata Istre pak vratiti u prošlost i istražiti pristupe oblikovanju kroz povijest. Naposljetku će se održati prezentacije izlagača o sustavima za trajnu zaštitu balkona i terasa. Prezentacije će izlagači održati i u četvrtak i to o važnosti pravilnog projektiranja i izvedbe dilatacijskih naprava u građevinskim objektima, kao i o učinkovitosti sustava klimatizacije i dizalica topline.

Sponzor sajma je grad Poreč-Parenzo, uz brojne pokrovitelje, a organizator Studio 053 iz Poreča koji od svog osnutka 1989., sudjeluje u organizaciji mnogobrojnih sajamskih, kulturno-zabavnih, sportskih te kongresnih manifestacija na području Istre. Za sve dodatne informacije posjetite službenu web stranicu PromoArha.
Događanja
LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.
Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“
Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.
O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution
LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.
LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama
LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/