Događanja
Danas starta online konferencija o obnovi Zagreba
Prva tema je pokretanje nužnog procesa urbane obnove

Pozivamo vas da se prijavite za sudjelovanje na online konferenciji „BUDUĆNOST ZAGREBA NAKON POTRESA – arhitektonski pogled“ u organizaciji Društva arhitekata Zagreba (DAZ) koja će u 4 dana od 10. do 13. studenog 2020. godine obraditi 4 važne teme za obnovu Zagreba nakon potresa.
Današnju temu, urbanizam.ZG – pokretanje nužnog procesa urbane obnove, možete pratiti već od 14:40 sati i to na sljedeći način:
1.) Predstavnici pokrovitelja, partnera, sponzora, predavača te svi koji žele ostvariti SSU bodove/sate, uključuju se u konferenciju putem ZOOM platforme – link za uključenje:
2.) Svi ostali mogu se uključiti u praćenje 1. konferencijskog dana putem LIVESTREAM platforme YouTube kanala DOM NA KVADRAT – link za uključenje:
Napomena:
- Gore navedeni linkovi vrijede za 1. dan konferencije; za svaki sljedeći konferencijski dan, DAZ kao organizator dostavlja prijavljenim sudionicima konferencije nove linkove specifične za taj dan konferencije – preporuka: PRATITE DNEVNO PROGRAM I NOVE LINKOVE NA www.d-a-z.hr
- Za praćenje konferencije online neophodna je dobra internet veza te već unaprijed pokrenuta ZOOM aplikacija (za opciju A)
Očekuju Vas zanimljive i važne teme, te stručni govornici PROGRAMA URBANIZAM.ZG – utorak 10.11.2020.
- Ivan Križić, mag.ing.arch., član Upravnog odbora Društva arhitekata Zagreba
- Tihomil Matković, predsjednik Društva arhitekata Zagreba
- Darko Horvat, ministar, Ministarstvo graditeljstva, prostornoga uređenja i državne imovine RH doc.dr.sc.
- Olivera Majić, zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba
- dr. sc. Damir Vanđelić, privremeni ravnatelj Fonda za obnovu
- prof. dr. sc. Tihomir Jukić, Arhitektonski fakultet u Zagrebu
- Velimir Šonje, Arhivanalitika
- dr. sc. Anđelina Svirčić Gotovac, Institut za društvena istraživanja
- Ivica Rovis, dipl. iur. Ravnatelj zavoda za prostorno uređenje Grada Zagreba
- mr.sc. Berislav Borovina, dipl.ing.građ., direktor, Spegra doo
- Kristina Perkov, mag.ing.arch., Arhitektonski fakultet u Zagrebu

Hisense, globalni predvodnik u potrošačkoj elektronici i kućanskim uređajima, 21. svibnja 2025 organizirao je nogometni turnir, drugi po redu Hisense cup u Hrvatskoj, pod sloganom „Doživi trenutak“, kojim obilježava sponzorstvo nadolazećeg FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™. Na ovaj način Hisense slavi zajedništvo i uzbuđenje koje nogomet donosi milijunima navijača diljem svijeta, a prati misiju pružanja vrhunskih tehnologija koje obogaćuju svakodnevni život.
Kao službeni partner ovog prestižnog natjecanja, Hisense potvrđuje svoju globalnu prisutnost i strast prema najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu. Dugogodišnja suradnja s FIFA-om i UEFA-om, uključujući sponzorstva na dva posljednja FIFA Svjetska prvenstva te tri UEFA Europska prvenstva, svrstava Hisense među najvažnije tehnološke partnere u svijetu sporta.

Hisense cup 2025
Kako bi dodatno približio duh turnira hrvatskom tržištu, Hisense Hrvatska organizira vlastito nogometno natjecanje – Hisense cup 2025. Riječ je o sportskom događaju u kojem sudjeluje 10 timova sastavljenih od prodajnih predstavnika i partnera iz sektora bijele tehnike i potrošačke elektronike. Turnir je osmišljen kao simbol zajedništva, natjecateljskog duha i strasti prema sportu – vrijednosti koje dijele Hisense i njegovi partneri.
Na Hisense cupu 2025 okupljeni su mogli vidjeti najbolje od službenih proizvoda FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™, odnosno Hisense hladnjake, televizore i klima uređaje, kao i nekoliko drugih uređaja.
Inovativni uređaji Hisense dodatno obogaćuju navijačko iskustvo, osiguravaju kućnu udobnost gledanja utakmica kao da ste na stadionu. Uz 100-inčni U7 televizor i C2 projektor, korisnici mogu doživjeti živopisne boje, vrhunsku kvalitetu slike i impresivni zvuk, gotovo kao da su na tribinama. Za potpuni komfor tu su i PureFit, FreshFit i PureFlat hladnjaci – idealani za druženja uz utakmice. Hisense hladnjaci spajaju suvremeni dizajn i naprednu tehnologiju. Osim što se savršeno uklapaju u svaki prostor, ovi hladnjaci donose vrhunske funkcionalnosti koje olakšavaju svakodnevicu. Predstavljena je i Energy Pro serija klima uređaja koje automatski prilagođavaju uvjete u prostoru zahvaljujući naprednim senzorima pokreta. Osim što učinkovito čisti i pročišćava zrak, Hisense klima uređaj ima i pametnu stranu. Zahvaljujući suvremenoj AI Smart funkciji, automatski prilagođava temperaturu, brzinu puhanja i vlažnost zraka prema vašim potrebama i aktivnostima.

Sportski spektakli na dlanu – potpuno besplatno
Kao ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025., Hisense dodatno obogaćuje korisničko iskustvo na svojim pametnim televizorima. Svi korisnici Hisense TV-a s VIDAA platformom imaju besplatan pristup DAZN aplikaciji, jednom od najvažnijih sportskih streaming servisa na svijetu.
Prema istraživanju Ampere Analysis, DAZN predvodi globalno tržište sportskog sadržaja zahvaljujući ekskluzivnim pravima na prijenose FIFA CWC-a i brojnih europskih liga. Hisense omogućuje gledanje svih utakmica FIFA Club World Cupa 2025. bez dodatnih troškova – izravno s vašeg TV-a.
Hisense cup 2025 – sportski dan za pamćenje
Pred brojnom publikom u Sport Factory-u više od 100 igrača uključujući i domaćine, Hisense ekipu, pokazalo je zavidno nogometno umijeće i majstorstvo.
Uz odličnu atmosferu i u sportskom duhu, bila je ovo uistinu izvrsna prilika za najavu FIFA CWC 2025™.



Nakon službenog ždrijeba i odigranih 14 utakmica finalistima i pobjednicima dodijeljene su vrlo vrijedne nagrade – Hisense televizori, soundbarovi i usisavači. Veselo je bilo i u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira koja je dodatno zabavila brojne navijače izvrsnim ritmovima DJ-a, slasnim zalogajima, stolnim nogometom i posebno kreiranim Hisense koktelima. Nagrade dobili su i najbolji golman, najbolji strijelac i najbolji navijač, više nego zasluženo.
Pobjednik Hisense turnira za 2025. godinu je momčad Emmezete drugu godinu za redom. Drugo je mjesto osvojila ekipa Ekupi, a treće Lesnina.
Posebna atrakcija bila je finalna utakmica između Emmezete i Ekupi. Utakmica je pokazala da predstavnici ovih tvrtki, osim što odlično prodaju uređaje, znaju i igrati nogomet! Momčad u dresu Emmezete je slavila je pobjedu nakon penala.
Nogometno zagrijavanje za EURO 2024 uz Hisense
Hisense i ovog puta dokazuje da se izvanredni trenuci stvaraju kada se tehnologija i emocije spoje – na terenu, pred ekranom ili kroz timski duh lokalnih partnera.
Događanja
Floraart, nova dimenzija sajma cvijeća
Na Floraartu smo naišli na instalaciju koja spaja ruke, vodu i život – doslovno

Floraart, najveći i najstariji hrvatski sajam cvijeća, iz godine u godinu dokazuje da hortikultura može biti više od dekoracije – može biti doživljaj.
Na Bundeku, gdje se Floraart održava od 2006. godine, posjetitelje je ove godine dočekala scena koja je podsjećala na bajku: vizualno raskošna, mirisna i – umjetnički konceptualna.
Trend report – prekrasne instalacije Floraarta 2021.

Instalacija koja spaja ruke, vodu i proces stvaranja
Ovogodišnji Floraart donio je novu dimenziju – spoj pejzažne arhitekture, suvremene skulpture i urbanog vrtnog dizajna. Instalacija u središtu sajma, koju su osmislili Vrtni centar Šestine i akademski kipar Branimir Boban, bila je vrhunac tog spoja. Skulptura Transmutacija, ujedno i fontana, prikazala je ne samo vizualnu estetiku, već i osobnu priču.
“Transmutacija je proces u kojem se početna ideja mijenja, razvija, postaje nešto drugo. Baš kao u životu,” objasnio je Boban.
Iz ljubavi prema glini: Kiparstvo, keramika i Onye
Skulpturu čine otisci ruku njegovih bližnjih – prijatelja, obitelji, suradnika – kroz koje prolazi voda, simbolički prikazujući protok vremena i energije.

Urbani vrt s pričom
Taj emotivni narativ poslužio je kao inspiracija za cijeli urbani vrt oko skulpture.
“Htjeli smo spojiti priču o radu rukama s biljkama koje i sami uzgajamo,” kaže Matej Ećimović iz Vrtng centra Šestine.
Instalacija je uključivala festuke, pustinjske ruže i japanske javore – biljke koje podnose sunce i vizualno doprinose harmoniji prostora.

Floraart kao platforma za dizajn i emociju
Za razliku od prethodnih godina, ovogodišnji Floraart nije imao zadanu temu. To je izlagačima dalo potpunu slobodu izražavanja, što je rezultiralo inovativnijim i osobnijim pristupima – poput ove skulpturalne cjeline koja briše granicu između vrta, galerije i javnog prostora.



Uz više od 150 izlagača, razne radionice i cvjetne instalacije, Floraart je potvrdio svoj status ne samo kao sajma cvijeća, već i platforme za umjetnost, dizajn i stvaranje novih doživljaja. Ove godine, više nego ikad, pokazao je da cvijeće nije samo ukras – već medij.
You must be logged in to post a comment Login