Povežimo se

Događanja

Četiri razloga za posjet Semmelrock izložbenom vrtu

Planirate uređenje svoje okućnice ili čitavog doma? Navratite u Semmelrock izložbeni vrt. Donosimo četiri razloga zašto je posjet vrtu pametna ideja.

vrt-opločnici-semmerlock-wienerberger-domnakvadrat

1. Inspirirajte se različitim modelima opločnika

Nije rijetkost da posjetitelji u našem lijepom vrtu dobiju sasvim nove vizije uređenja svoje okućnice. Budite i vi među njima.

Beton je jedan od najkorištenijih materijala na svijetu. Ne čudi ako uzmemo u obzir velike mogućnosti primjene i oblikovanja ovog genijalnog materijala. Uz pomoć modernih tehnologija betonski elementi i ostali betonski Semmelrock proizvodi (ploče, zidovi, ograde, cvjetnjaci…) mogu nevjerojatno vjerno imitirati izgled gotovo svakog materijala. Pogledajte samo Semmelrock Wetcast program i njegovu interpretaciju pravog kamena. Posjetiteljima su posebno zanimljive i Logschwele ploče o koje kuckaju ne bi li se uvjerili u iznenađujuću činjenicu – ne radi se o drvu, već o betonu.

Semmelrock proizvodi su održivi. Pozitivno djeluju na mikroklimu i omogućuju prirodnu odvodnju. Osim toga proizvedeni su od prirodnih materijala i obnovljivim izvorima energije.

vrt-opločnici-wienerberger-domnakvadrat
Foto: Semmerlock

2. Odaberite Wienerberger proizvode za vaš dom

Semmelrock je dio Wienerberger grupe što znači da kod nas sve za svoj dom možete pronaći – pod istim krovom. U samom vrtu naići ćete na inovativnu Porotherm opeku, određene modele vrhunskog Tondach crijepa te pripadajuće sistemske opreme. Ako ste u radovima od temelja, u Semmelrock izložbenom vrtu možete pronaći dostojnu inspiraciju za dom, a naši djelatnici dat će vam korisne informacije o proizvodima te kataloge i brošure koji će vam pomoći odabrati svoj model!

3. Saznajte više o mogućnostima primjene Semmelrock proizvoda

Naravno, izgled opločnika nije jedini kriterij izbora. Kupci se za naše proizvode odlučuju vođeni garancijom trajnosti i kvalitete. Kako i ne bi? Na projektu uređenja vrta ne radimo svaki dan, a naše je dvorište pod velikim opterećenjima na dnevnoj bazi. Očekujemo da naš vrt uvijek izgleda reprezentativno, bez obzira na to koliko vozila prolazi našim prilaznim putevima ili koliko gostiju imamo svake sezone na terasi. Kako bi rezultati ulaganja u okoliš bili vrhunski, važno je znati kakve materijale koristiti s obzirom na naše želje i stil života. Navedene informacije najbolje je saznati iz prve ruke – u našem izložbenom vrtu. Opipajte naše proizvode, uvjerite se odgovaraju li vašim vizijama i od naših djelatnika saznajte koji su modeli opločnika najbolji izbor za Vas.

4. Dogovorite CAD nacrt Vaše okućnice

Ako nas posjetite radnim danom između 8 i 16 sati, u vrtu će Vam se pridružiti djelatnica CAD odjela. To znači da sve informacije dobivate od naših ekspertica za uređenje vanjskih prostora koje Semmelrock proizvode imaju u malom prstu. Može li bolje? Može. Prilikom kupnje Semmelrock proizvoda, poklanjamo CAD- nacrt Vaše površine s odabranom shemom slaganja opločnika. Dobit ćete tlocrt Vaše površine i jednostavnu vizualizaciju u boji sa okvirnom potrebnom količinom željenog opločnika. Na temelju Vašeg CAD-plana možete blisko doživjeti sliku površine i lakše donijeti odluku o vrsti opločnika. Istovremeno plan će Vam poslužiti kao pomoć kod polaganja opločnika. 

Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Događanja

U Zagrebu vrata otvara HaHaHouse, prvi svjetski muzej posvećen smijehu

Centar Zagreba dobio je novu atrakciju – HaHaHouse, prvi muzej posvećen smijehu! Smješten u Gajevoj ulici 7, ovaj jedinstveni prostor spaja humor, umjetnost i tehnologiju kako bi posjetiteljima pružio nezaboravno iskustvo i, što je najvažnije, izmamio osmijeh na lice. Osmišljen u suradnji s domaćim i inozemnim dizajnerima, arhitektima, umjetnicima i stručnjacima, ovaj prostor svojim će maštovitim eksponatima nasmijati i razveseliti posjetitelje od 3 do 103 godine, bez obzira na preferencije po pitanju humora.

Andrea Golubić, osnivačica muzeja, ideju za projekt dobila je u želji da ljudima vrati radost i vedrinu u vremenu obilježenom stresom i umorom. “HaHaHouse moj je način širenja radosti i povezivanja kroz smijeh. Oduvijek nosim u sebi želju i potrebu da ljudi oko mene budu sretni, nasmijani i da se osjećaju dobro. Ovaj projekt nastao je iz srca, kao lijek za dušu u sivilu današnjice”, poručila je Andrea.

Dodala je kako je HaHaHouse mjesto za sve koji se žele ponovno osjećati radosno i tu radost dalje širiti svijetom. “Svako novo nasmijano lice naša je mala pobjeda, a svako lice koje nam se ponovno vrati dokaz je da je svijet postao barem malo bolje mjesto,’’ ističe Andrea.

Posjetitelji će ulaskom u HaHaHouse otkriti razigrane instalacije i interaktivne postave koje ih pozivaju na sudjelovanje i dobru zabavu. Među njima glavnu riječ vodi animirani lik Mr. H., sarkastičan i skeptičan vodič koji na humorističan način kritizira ozbiljnost modernog društva, dok ga likovi poput pametnog telefona, “vječnog objašnjivača šala” ili koke koja “malo” kasnije kopča sve fore dopunjuju u prikazu smiješne strane svakodnevice.

Smijeh nije samo zabava, već i važan korak u očuvanju mentalnog zdravlja. HaHaHouse svojim inovativnim pristupom pruža priliku za smijeh, opuštanje i povezivanje kroz svakodnevne životne situacije, ispričane na najzabavniji način, nudeći odmak od stresa i jednolične svakodnevice.

Doživite smijeh na potpuno nov način! HaHaHouse otvara svoja vrata na Dan smijeha, 10. siječnja 2025. te će ih ostaviti otvorenima za sve posjetitelje svakim danom od 9 do 21 sat.

Kažu da je smijeh najbolji lijek – a sada svoju dozu možete nabaviti bez recepta, samo u Muzeju smijeha. Pridružite nam se i postanite dio prvog poglavlja ove unikatne priče koja će zasigurno biti svjetski poznata!

Nastavite čitati

Događanja

Daikin obilježio 100 godina poslovanja uz spektakularnu proslavu i okupljanje suradnika, klijenata i prijatelja

Tvrtka Daikin je u Zagrebu ovaj tjedan održala spektakularan događaj povodom dva važna jubileja – 100 godina postojanja tvrtke Daikin na globalnoj razini i 20 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj. Okupljeni su bili brojni partneri, klijenti, prijatelji i zaposlenici, a atmosfera je bila ispunjena entuzijazmom i slavlje je trajalo do kasnih sati.

Događanje je započelo pozdravnim govorima u kojima su istaknute značajke ove dvostruke obljetnice, podsjećajući da samo manje od 2% svjetskih tvrtki doživi 100 godina postojanja, a Daikin je ponosan što je uspio zadržati vodeću poziciju u industriji energetski učinkovitih sustava. Desetljeća predanosti, znanja, vještina i inovacija i zaslužuju veliko slavlje!

Večer je bila ispunjena iznenađenjima, a dva velika aplauza upućena su velikim imenima: prvi je bio za gosta večeri, gospodina Hiroyasu Ishikawu, direktora Daikin Central Europe, a drugi za našu najpoznatiju violončelisticu, Anu Rucner, koja je svojim nastupom oduševila publiku.

Bogat program uključivao je i nastupe talentiranih plesača, pjevača, glumaca i akrobata, koji su atmosferu učinili još posebnijom. Svi prisutni, partneri, suradnici i zaposlenici, ključni su za uspjeh tvrtke, što je i naglašeno nekoliko puta tijekom večeri.

Središnji trenutak večeri bio je poziv na pozornicu četvorice direktora – Feđe Zekana, Hrvoja Krapanića, Igora Skelina i Dalibora Borovičke, koji su podijelili svoju viziju budućnosti i zahvalili svim partnerima i okupljenima na podršci.

Daikin se također ističe i ulaganjem u budućnost, pa je večer uključivala uručenje stipendija za izvrsne studente, koji su svojim trudom i zalaganjem zaslužili priznanje.

Tri studenta iz tri grada primili su i donacije, a strukovna škola Ruđer Bošković iz Vinkovaca dobila je Daikin uređaje u vrijednosti od 10.000 eura

Večer je kulminirala iznenađenjem – nastupao je popularni pjevač Jole, koji je svojim nastupom oduševio publiku.

Ovaj događaj nije bio samo proslava uspjeha prošlih 20 godina, već i najava još uspješnijih godina koje slijede, uz daljnji razvoj i inovacije koje Daikin planira donijeti tržištu.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice