Povežimo se

Bez kategorije

Dizajnirani PVC podovi

Jednostavno se postavljaju, a još jednostavnije čiste

Foto: DOMnaKVADRAT

Kada govorimo o podnim oblogama, najprije nam na pamet padnu parketi, laminati ili pločice. Međutim, u današnje vrijeme, materijali za podove su raznoliki. Dizajnirani PVC podovi laki su za postavljanje, ali isto tako i održavanje.

 

pvc dizajnirani podovi dom2

 

Trajanje im je i do 15 godina, a često se koriste kao podne obloge u turističkim apartmanima.

 

Pogledajte video!

 

 

Oglas
Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Bez kategorije

Dekorativnim tehnikama do zanimljivih interijera

Možete ih koristiti na samo jednom zidu ili u cijeloj prostoriji, a odabrane boje, efekte i materijale prilagodite funkcionalnosti prostora te količini dnevnog svjetla jer efekti se tako najbolje vide.

Monotoniju prostorije najlakše je razbiti ukrašavanjem zidova pri čemu dekorativne boje ne poznaju granice. One mogu imati različite efekte ili imitacije, poput betona, stijena, perle ili hrđe, a dijele se na dekorativne boje i žbuke. 

“Boja je tanji materijal, dakle zaista je boja samo ima dodataka, jesu li to metalizirana zrna ili je pijesak ili je staklo ili u biti samo akril sa dodacima prašine mramorne ili tako sličnih stvari, dok žbuka je na bazi vapna ili je na bazi cementa i to je masa; miješa se s vodom i dobivamo jednu smjesu krutu, grubu koja se doslovno može nabacivat na zid ili u biti nanosit sa gleterom, ali u debljem sloju je uvijek. Nekada je taj deblji sloj ili tri ili četiri milimetra što zvuči vrlo malo, ali opet u usporedbi sa dekorativnom bojom je puno deblje.”, rekla je Ivana Pereglin vlasnica tvrtke za ukrašavanje zidova.

Ivana Pereglin

Različiti materijali zahtijevaju različite pripremne korake kako bi se postigao savršen krajnji rezultat. 

Potrebne su pripreme

Kada govorimo o dekorativnim bojama, tada zid treba biti perfektno pripremljen. A kada radimo sad dekorativnim žbukama tada nije toliko važno da je savršen, budući da je nanos materijala puno deblji, koriste se i neki drugi dodatci na primjer poput stiropora i slično. 

U ovom slučaju korištena je dekorativna boja, što podrazumijeva prethodnu temeljitu pripremu zida

Nakon gletanja smo ga pobrusili i nanijet ćemo sada primer, nakon što se on posuši krenut ćemo s izvedbom dekorativne tehnike. Sahara je akrilna boja s dodatkom pijeska i stakla i stvara jedan jako lijepi efekt. 

Za otprilike 7 kvadrata zida, trebat će nam 30 minuta, preporuka je da se zid posuši 20 minuta, da ga ostavimo da se suši 24 sata, ali već ono nakon nekih sat vremena će se vidjeti efekt. 

Dekorativne boje dolaze i u vodootpornim inačicama te su izvrsna opcija za dječje sobe, a nalazite li se u dilemi između boje i žbuke, odabir ovisi o prostoriji u kojoj planirate njihovu primjenu. 

Dekorativna žbuka

Dekorativna boja i ako je vodootporna, ne bismo je koristili u kupaonicama, ne toliko zbog doticaja s vodom već u oscilaciji temperature, toplo hladno, dok žbuka ali na bazi cementa je odlična za prostore u kupaonicama, pa onda više primjenjujemo takve proizvode u tim prostorijama. Dekorativne boje najčešće koristimo u dnevnim boravcima, sobama, hodnicima i slično dok za neke druge prostorije imamo žbuke. Tako na primjer i fasade se preporučujemo da se rade sa dekorativnim žbukama, ako se klijenti odluče za neku dekoraciju na tom dijelu. 

Najčešće imitacija travertino kamena, onda ili drveta ovisi, ali to su najčešće, iako u zadnjih nekoliko godina, pošto je mikrocement postao jako moderan i ljudi su prepoznali njegove kvalitete, onda ljudi žele i imitacije betonskim ploča na svojim fasadama. 

Dekorativnim tehnikama mogu se postići raznolike atmosfere te oblikovati interijer prema vlastitom stilu. Imate li spretne ruke, možda se možete okušati i sami u nanošenju. 

Neke jednostavnije tehnike možemo napraviti sami, ono sam svoj majstor, vjerojatno efekt neće biti jednak, kao kad radi netko tko samo to radi svaki dan, ali nije ni bitno. Ne postoji ovdje neka šablona kako to mora izgledat budući da stvaramo umjetnost na neki način. 

Kod tih dekorativnih žbuka, s druge strane, ipak bismo preporučili da se prepusti nekom stručnjaku da to odradi, budući da je i sama vrijednost materijala kao takvog puno veća investicija, objasnila je Pereglin. 

Nastavite čitati

Bez kategorije

Studenti Tekstilno-tehnološkog fakulteta osmislili novi proizvod

Kad se mladi kreativci udruže!

Dodijeljene nagrade i priznanja najboljim studentima

Svjesnost o očuvanju okoliša danas je nezaobilazna tema u svakom procesu poslovanja i života. Kontinuiranim i raznolikim aktivnostima pitanja održivosti, kao sastavnog dijela brenda i poslovanja, nastoje se implementirati u proizvodnje procese, ideje i novacije, a u konačnici i u ponudu klimatski prihvatljivih proizvoda. Vođeni misijom da održive prakse budu što prisutnije u kompaniji, te da se sve veća pažnja posvećuje očuvanju planeta i poticanju pozitivnih promjena u okolišu, Lesnina XXXL je u suradnji s Teksitlno-tehnološkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu organizirala jedan zanimljiv eko natječaj za studente.
U okviru natječaja mladi studenti dizajneri imali su priliku predstaviti se sa svojim idejama za najbolje dizajnersko i idejno rješenje za promo torbu Lesnine. Naglasak zadatka bio je na tome da buduća Lesnina promo torba bude višekratna, funkcionalna i nosiva u raznim prigodama, ne samo za kupovinu, da bude praktična i izrađena od ekološki održivih materijala.

Stručni žiri iz Lesnine XXXL odabrao je najbolje radove, a studentima čiji su radovi proglašeni najboljima uručena su priznanja i nagrade. Svim ostalim studentima koji su sudjelovali u natječaju za najbolje dizajnersko i idejno rješenje za promo torbu, Lesnina je također uručila utješne novčane nagrade.

Od ukupno 20 pristiglih radova, odabrane su 4 najbolje ideje, pri čemu je najboljim proglašeno
rješenje Laure – Ane Zdunić, studentice 4. godine, smjer kostimografija. Drugo mjesto dijele Klara Ergović (1. godina diplomskog, smjer industrijski dizajn odjeće) i Klaudia Curman (4. godina, smjer modni dizajn), dok je treće mjesto osvojila Magdalena Juričić (1. godina diplomskog, smjer modni dizajn).

Osnovni cilj Lesnininog nagradnog natječaja bio je promicanje mladih dizajnera i poticanje studenata na kreativnost te uključivanje u cjelokupni proces izrade proizvoda – od ideje do izlaganja proizvoda na policama.


„Iako tema dizajnerskog rješenja nije bila zadana, već smo ostavili prostor studentima i dali im
slobodu u kreiranju što inovativnijih prijedloga, kod prezentacije pristiglih radova oduševile su nas i ideje i odaziv studenata, stoga je odabir najboljih radova bio iznimno težak zadatak. Našu odluku o pobjednicima natječaja donijeli smo uzimajući u obzir prijedloge materijala za izradu torbi i njihovu dostupnost, zatim ideje za vizualna rješenja i načine na koje su studenti u dizajn torbe implementirali grafičke elemente Lesnine, kao i izvedivost cijelog kreativnog procesa s proizvodnjom budućih promo torbi.“
, izjavio je prigodom uručenja nagrada studentima Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnina Hrvatska.


„Drago nam je da su studenti Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta mogli sudjelovati u ovakvom natječaju i ponuditi svoja kreativna i inovativna rješenja te pokazati da već tijekom studija stečena znanja o dizajnu, materijalima i tehnologijama izrade mogu povezati i primijeniti u realizaciji cjelovitog rješenja prema zahtjevima naručitelja (Lesnine XXXL). Iznimna mi je čast da su naši studenti pokazali svoju kreativnost, inovativnost i da su se njihove ideje i mape sa radovima svidjele stručnom žiriju iz Lesnine XXXL. Hvala Lesnini Hrvatska što je za ovaj natječaj odabrala upravo studente Tekstilno-tehnološkog fakulteta i za njihov trud ih nagradila.“, izjavila je dekanica Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta prof. dr. sc. Anica Hursa Šajatović.

Vraćamo prirodi što smo joj oduzeli! Torbe će uskoro biti u prodaji!

Do kraja ove godine Lesnina promo torbe trebale bi biti dostupne kao limitirano izdanje u svim
Lesnina prodajnim centrima u Hrvatskoj . Nastavno na ideju da vraćamo prirodi ono što smo joj oduzeli, dio iznosa od prodaje promo torbi Lesnina XXXL će izdvajati za daljnje ulaganje u zajednicu u okviru projekata zaštite okoliša.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice