Povežimo se

Dizajn i trendovi

Boja kave je nova neutralna boja za zidove: Koju nijansu odabrati, otkrivaju dizajneri

Boja kave pruža neutralnu osnovu, ali je istovremeno bogatija od klasičnih sivih ili bež nijansi

Boja kave obuhvaća mnogo tonova (od kremastih, svijetlih tonova do tamnijih nijansi tamne kave), a različite nijanse ostavljaju specifičnu atmosferu u uređenju doma.

Pa koja nijansa je prava za vas? Portal REAL SIMPLE prenosi tonove dizajnera koje boje kave najviše vole. Ako vam bež nije omiljena, pogledajte ove dizajnerski odobrene sive boje ili umirujuće nijanse.

1. Swiss Coffe Benjamina Moorea

Ova boja dio je kolekcije Off-White boja. Sama po sebi profinjena i beskrajno svestrana, kolekcija Off-White nudi suptilne nijanse bijele koje odgovaraju mirnim, spokojnim prostorima, ali također stvaraju naglaske koji poboljšavaju boje u dinamičnim prostorima.

Zlatna boja u svijetu stolarije: Novitet koji nas je oduševio!

Ovo je također i najsvjetlija boja kave koju možete izabrati za svoj zid. Iako je svijetla, Swiss Coffee ima topli podton, što je čini ugodnijom i manje hladnom od klasičnih bijelih nijansi. Dodaje prostoru mekoću i stvara ugodnu, pozivajuću atmosferu.

2. Oxford Stone od Farrow & Ball

Ova boja kave, inspirirana vikendicama u Cotswold selima, donosi prirodan, zemljani izgled, koji je istovremeno ugodan i podiže raspoloženje.

Omiljena “millennial” siva još uvijek hit boja, iako je generacija Z ne podnosi

Hannah Goldberg iz Hannah Charlotte Interiors obožava bogate, zemljane tonove koji unose toplinu u prostor. Njezina omiljena je ova nijansa latte-krem boje od Farrow & Ball.

Njena suptilna sofisticiranost i prirodne nijanse dodaju prostoru eleganciju bez pretjerane dramatičnosti. Boja donosi osjećaj profinjenosti i balansira jednostavnost s bogatstvom.

4. Wenge od Benjamina Moorea

Riječ wenge se odnosi na tamnu, bogatu smeđu nijansu koja je često povezana s istoimenim tropskim drvom porijeklom iz Afrike. Wenge je tamna, bogata smeđa nijansa koja unosi osjećaj luksuza i sofisticiranosti u prostor. Njena duboka boja daje zidovima dramatičan i elegantan izgled, čineći prostor profinjenim i moderni.

“Ovo je najbogatija, najsuptilnija nijansa, po mom mišljenju”, kaže Christine Vroom iz Christine Vroom Interiors. “Obožavam kako unosi dubinu u prostor i dodaje dramu bez velikog troška.”

5. London Clay od Farrow & Ball

“Ova nijansa će se uklopiti uz doslovno bilo koju boju”, kaže Amelia Strat iz Kroesser + Strat. “Savršena je kombinacija smeđkasto-ljubičaste—ne previše plava, ne previše crvena”, dodaje Anna Kroesser.

London Clay je bogata smeđkasto-ljubičasta nijansa s toplim podtonovima, što stvara osjećaj udobnosti i dubine u prostoru. Boja dodaje profinjenost i čini prostor ugodnim i opuštajućim, idealna za sobe u kojima želite stvoriti topao ambijent.

Dizajn i trendovi

Od Dubrave do centra – Zagreb Design Week 2025

Pogledajte najbolje od ovogodišnjeg Zagreb Design Week-a

Zagreb design week 2025

Od svog početka 2014. godine Zagreb Design Week profilirao se u vodeći festival dizajna u regiji. No, ovogodišnje izdanje donosi inovaciju: uz dvotjedni format, u fokusu je tema „Shared Realities – Stvarnosti koje dijelimo“. Ona propituje ulogu dizajna u oblikovanju našeg svakodnevnog života i odnosa prema okolišu, tehnologiji i društvu. Upravo kroz taj okvir autori i sudionici istražuju kako dizajn postaje most između različitih stvarnosti koje živimo.

Uz izlagače iz cijelog svijeta, posjetitelji su imali priliku razgledati raznovrstan popratni sadržaj – od izložbi i radionica do koncerata i filmskih projekcija.

Jadran film – idealna festivalska lokacija

Direktor festivala Daniel Tomičić naglasio je posebnost prostora u kojem se održava prvi dio manifestacije:
„Jadran Film je super prostor koji smo otkrili lani. To je kompleks zgrada izrađen kao filmski studio 50-ih. Ovo je studio 3, izrađen po uzoru na Jeana Prouvéa, gdje je filmove snimao Orson Welles. I svi ti slojevi koji se ovdje nalaze su izuzetno zanimljivi i htjeli smo biti dio ovoga.“

zagreb design week 2025

Prostrani interijeri i vanjski park omogućili su da festival istovremeno bude stručno događanje i inkluzivni kulturni event otvoren najširoj publici. „Nismo samo B2B događanje za dizajn, nego festival s koncertima, filmovima i partijima. Ta festivalska nota nam je jako važna“, dodaje Tomičić.

Zagreb design week 2025

Zagreb Design Week 2025

Ove godine Zagreb Design Week trajao je dva tjedna. Prvi je bio posvećen izložbama u Dubravi, u kompleksu Jadran filma, dok se drugi odvijao u središtu grada, na partnerskim lokacijama u galerijama, studijima i trgovinama. Od partnerskih lokacija istaknuli bi i  Holographik Space, prostor posvećen digitalnim instalacijama i eksperimentalnim umjetničkim formama, koji je pokazao kako tehnologija otvara nove dimenzije dizajnerskog izraza.

Posjetitelji su imali priliku posjetiti program Zagreb Design Week-a i u galerijama Bernardo Bernardi, Galeriji HDD i galeriji Studija dizajna, ali i renomiranim studijima poput Brigade te Bruketa&Žinić&Grey, koji su otvorili svoja vrata posjetiteljima.

Svjetske premijere i katalonski dizajn

Sajam je donio i dvije svjetske premijere. Hrvatski brend Elementi, tvrtke Mihoković, predstavio je novu liniju uredskog namještaja izrađenog od redizajniranih metalnih polica. Iz Srbije je stigao brend Miena, koji je izabrao Zagreb Design Week za svoje prvo javno predstavljanje. Njihovi stolovi nastaju od tisućljetnih debala izvađenih iz Save, postavljenih na keramičke baze izrađene od iste zemlje u kojoj su pronađena.

Posebnu pažnju privukla je izložba katalonskog dizajna s radovima deset umjetnika na temu „stvarnosti koje dijelimo“, dok su sedam izlagača predstavili inovativna rješenja u području namještaja.

Zagreb design week 2025
Zagreb design week 2025

Nagrade ZGDW Award

Tijekom festivala dodijeljene su međunarodne nagrade ZGDW Award, jedine u Hrvatskoj otvorene autorima iz cijelog svijeta. Žiri je birao finaliste u šest kategorija: produkt dizajn, grafički dizajn, digitalne komunikacije i interakcije, tekstilni i modni dizajn, dizajn prostora te dizajn društvenih inovacija. Među finalistima našao se i kipar Branimir Boban, koji je izložio seriju porculanskih lampi – radova u kojima minimalistička forma izvana otkriva bogatstvo reljefa tek kada se lampa upali, spajajući umjetnost i dizajn u jedinstveno iskustvo.

.„Porculan obrađujem izvana minimalistički, a iznutra oslikavam reljefe koji se otkrivaju tek kad se lampa upali. Inspirirala me mogućnost porculana da propušta svjetlo na poseban način“, objašnjava Boban. Njegove lampe pokazale su kako dizajn i umjetnost mogu stvoriti jedinstven doživljaj prostora.

Zagreb Design Week još je jednom pokazao svoju važnost na međunarodnoj karti dizajna. Tijekom dva tjedna grad je postao mjesto susreta kreativaca, umjetnika i dizajnera iz cijelog svijeta, pretvarajući metropolu u živu galeriju inovacija i ideja.

Trend report – Zagreb Design Week 2022.

Nastavite čitati

Dizajn i trendovi

Eichholtz by Mashroom i Intera hub uspješno održali ekskluzivni masterclass za profesionalce u dizajnu interijera

Ekskluzivni masterclass spojio je stručnjake iz dizajna interijera na inspirativnom i edukativnom događaju.

U showroomu Eichholtz by Mashroom, u suorganizaciji s portalom Intera hub, 11. lipnja održan je iznimno uspješan stručni događaj — masterclass radionica namijenjena arhitektima, dizajnerima interijera, građevinskim investitorima i hotelijerima. Događaj je okupio velik broj relevantnih sudionika iz industrije i poslužio kao platforma za umrežavanje, razmjenu ideja i praćenje najnovijih trendova u svijetu interijera.

Program je započeo inspirativnim predavanjem predstavnika brenda Eichholtz, koji su sudionicima predstavili filozofiju brenda, razvojne smjernice te pretpremijerno otkrili novu liniju proizvoda koja se službeno lansira u rujnu 2025. Ova nova kolekcija namijenjena je profesionalnom projektiranju interijera u ugostiteljskom sektoru, s naglaskom na izdržljivost, funkcionalnost i estetsku vrijednost, ali i mogućnost personalizacije prema zahtjevima krajnjih korisnika.

Kroz niz primjera i demonstracija, prisutni su imali priliku upoznati se s inovativnim rješenjima koja podižu standard dizajna i dodaju stvarnu vrijednost prostoru — bilo da je riječ o luksuznim hotelima, restoranima ili suvremenim kafićima.

Uz edukativni sadržaj, masterclass je bio popraćen vrhunskim gastronomskim doživljajem u izvedbi chefova iz restorana Forty Two, dok je za opuštenu atmosferu tijekom večeri bio zadužen DJ Sven Pravica.

Odaziv i reakcije sudionika potvrđuju da je ovakva vrsta događanja iznimno važna za daljnje jačanje profesionalne zajednice. Ostvareni su brojni novi kontakti, pokrenute buduće suradnje i potvrđena zajednička želja za nastavkom edukacije i inspiracije u industriji.

“Eichholtz nije samo brend namještaja – to je platforma za povezivanje, profesionalni razvoj i poticanje kreativnosti u interijerima.”

Zahvaljujemo svim sudionicima na prisutnosti, entuzijazmu i podršci. S nestrpljenjem iščekujemo sljedeće prilike za susret i nastavak stvaranja jedinstvenih iskustava u svijetu dizajna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice