Povežimo se

Događanja

Sajam za ljubitelje svijeta interijera – Family Mall

Ljubitelji svijeta interijera u rujnu su mogli posjetiti sajam namještaja i dekora, koji je okupio čak 100 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Srbije te BiH. Bili smo ondje i saznali koji nas trendovi čekaju ove jeseni.

Ljubitelji svijeta interijera u rujnu su mogli posjetiti sajam namještaja i dekora, koji je okupio čak 100 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Srbije te BiH. Bili smo ondje i saznali koji nas trendovi čekaju ove jeseni.

Razne dekoracije, biljke, rasvjetu, namještaj pa čak i parkete, moglo se pronaći na sajmu namještaja i dekora Story home koji je sredinom rujna održan u Zagrebu.

Sajam koji broji preko 100 izlagača

‘Radi se o sajmu namještaja i dekora koji broji čak 100 izlagača. Izlagači, znači mali i veliki proizvođači i namještaja i dekoracija dolaze nam čak iz susjednih zemalja, tako da smo ugostili brendove iz Slovenije, iz Italije, iz Srbije i Bosne i Hercegovine. Htjeli smo im osigurati jednu kartu prema direktnoj prodaji i direktnoj promociji zato što se s vremenom i zadnjih godina izgubio taj jedan direktni ‘touch’ između kupca i prodavatelja’, kaže Anela Conary, organizatorica.

‘Ovaj sajam je super i očekujemo puno posjetitelja, da se možemo predstaviti i da ljudima možemo pokazat zapravo s čime se bavimo jel sam ja ovaj posao iz hobija stvorila’, kaže Ivona Vukasović, izlagačica.

Osim svojih proizvoda, izlagači su predstavili i nove trendove.

Parketi Sever – obiteljska tradicija

‘Zapravo je novo staro, vraćaju nam se naši hrastovi podovi, u natur izvedbi. Tu nam dolaze i neki novi trendovi, neki novi dizajni kao što su 3D podovi, domino kocke, inspiracija valovima, raznoraznim, beskrajnim mogućnostima slaganja’, kaže Eduard Sever, izlagač.

Tradicionalno ili retro, uklopljeno u modernu priču bilo je vidljivo u gotovo svakom kutku sajma. Mi smo zastali i kod štanda arhitektice iz Srbije, koja je u svom dizajnu spojila masivno drvo i čelik.

Bullet – ručno rađeni namještaj

‘Smatram da je to sada apsolutni trend, odnosno, već neko vrijeme, a osim što je trend, mi smatramo da je to stvar koja nije prolazna ako se dizajnira na pravi način i uklopi na pravi način, mislim da je generacijska stvar’, kaže Ivana Nenadović, izlagačica.

Corda.lightingrasvjeta u stilu 80-ih

Upravo je rasvjeta kakvu su poznavale starije generacije sada opet hit.

‘Dosta se vraćamo u retro stil, 80-ih godina, imamo tu nešto i industrijskog stila, tražene su filmament žarulje i imamo malo mesinganih zglobova, aluminij.  Najtraženije su staklene kugle radi lakšeg održavanja, estetski su jednostavnije, a i daju dovoljno svjetlosti’, kaže Dorotea Njokoš, izglagačica.

Plantmania – jedinstveni biljni terarij i rijetke biljke

U svijetu biljaka, u trendu su rijetke vrste.

‘Još uvijek su jako popularne biljke koje su varigirane, tj. koje imaju razno-razne oblike bijelog, rozog, drugačijih boja na sebi, ali isto tako su dosta popularne neke biljke koje su trenutno novo otkrivene’, kaže Mateja Majić,  izlagačica.

Među njima su se našle neke vrste begonija, od kojih jedna još nema ni ime, a vodi se pod brojem U614.

‘Pošto živi na Himalajama, jako dobro podnosi sve moguće uvjete tko da ljudi lagano prepoznaju kao nešto drugačije egzotično, a podnosi sve’, kaže.

Popularno je i stabilizirano cvijeće.

‘To cvijeće traje 4-5 godina. Znači to je buket koji vi imate i imate. Miriši, izgleda kao pravo cvijeće, i je pravo cvijeće, ali se ne suši i ne umire’, kaže.

Interijeri budućnosti

Na sajmu su predstavljeni i proizvodi kakve bi trebali imati moderni interijeri budućnosti. Za oko nam je zapela crno bijela garnitura izlagača iz Slovenije.

‘ Sjedište mora biti čvrsto, da se ne ulegne. Mora biti kvalitetno napravljena. Izgled sjedeće garniture mora biti poseban. Zato su u nju ugrađena svjetla, kao i posebna svjetla za čitanje knjiga, ali i ugrađeni zvučnici kako bi slušali glazbu i tako se umirili’, kaže Natalija Kreos, izlagačica.

Kad malo bolje sagledamo stvari, upravo je što veća ugoda u interijeru, opuštanje i smiraj trend koji će vladati i ove jeseni.

Događanja

Hisense predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu: Tehnološka izvrsnost u velikom formatu

Hisense, jedan od vodećih globalnih proizvođača potrošačke elektronike, spektakularno je predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu na događanju u Zagrebu. Pred partnerima, novinarima i tehnološkim entuzijastima, otkriveno je nekoliko novih modela velikih dijagonala, uključujući televizore do čak 116 inča, čime Hisense odgovara na sve veću potražnju za uređajima koji nude više – veću sliku, naprednije performanse i vrhunsko korisničko iskustvo.

Dosad najširu i najnapredniju ponudu Hisense televizora – od UHD, QLED, OLED, ULED MiniLED, RGB-MiniLED do MicroLED modela prezentirao je Denis Oštir iz VIDAA-e. Dodatno je istaknuo da je Hisense ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025™, a svi pametni TV uređaji s VIDAA OS-om dolaze s besplatnim pristupom DAZN aplikaciji – jednom od vodećih sportskih streaming servisa. Korisnici mogu pratiti sve utakmice FIFA Club World Cupa izravno na svom Hisense televizoru, u visokoj kvaliteti i bez dodatnih troškova.

Posebno se istaknula nova RGB MiniLED tehnologija, kojom je Hisense još jednom pomaknuo granice u kvaliteti prikaza slike. „Ponosno ističemo kako smo prvi brend koji je tržištu predstavio novu RGB MiniLED tehnologiju, čime postavljamo nove standarde u kvaliteti slike. Naši premium modeli – U7 PRO, U8 i flagship UX – dolaze s brzinom osvježavanja do impresivnih 165Hz, što će posebno razveseliti gaming entuzijaste i sve ljubitelje dinamičnog sadržaja,“ istaknuo je Patrik Primorac, regionalni produktni manager za Hisense televizore.

Gaming bez kompromisa

Za ljubitelje videoigara, nova linija nudi impresivne performanse kroz 165Hz Game Mode Ultra, AMD FreeSync Premium Pro, Full HDMI 2.1, ALLM, HDR10+ Gaming i Gaming in Dolby. Ove funkcionalnosti jamče vrhunski doživljaj igre bez kašnjenja i zastajkivanja, s glatkim prikazom i preciznim odzivom.

Vrhunska slika i zvuk

Bez kompromisa kada je u pitanju kvaliteta slike – Hisense televizori koriste tehnologije poput MicroLED, RGB-MiniLED, Quantum Dot Colour, Dolby Vision i Total HDR, uz Dynamic X Display i Anti-Reflection PRO. Zvuk je jednako impresivan: CineStage X Surround (do 6.2.2), Dolby Atmos, sustavi Tuned by Devialet, ugrađeni subwooferi i Front-Firing zvučnici te novi inteligentni sustav za analizu prostorije koji automatski optimizira akustiku prostora.

Dizajn, fleksibilnost i pametni sustav

Hisense televizori odlikuju se elegantnim i funkcionalnim dizajnom: bez rubova (bezelless), Uni-Body estetika i Swivel Stand koji omogućuje rotaciju ekrana prema korisničkim potrebama. Svi modeli dolaze s unaprijeđenim i intuitivnim VIDAA operativnim sustavom, koji omogućuje hands-free glasovno upravljanje i pristup lokalnim i globalnim sadržajima izravno iz pakiranja – bez dodatnih instalacija.

Hisense TV linija za 2025. godinu donosi snažne performanse, najnaprednije tehnologije i izuzetnu vrijednost za novac. Bilo da ste ljubitelj filmova, gaminga ili sportskih događanja – Hisense ima televizor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.

Nastavite čitati

Dizajn i trendovi

Eichholtz by Mashroom i Intera hub uspješno održali ekskluzivni masterclass za profesionalce u dizajnu interijera

Ekskluzivni masterclass spojio je stručnjake iz dizajna interijera na inspirativnom i edukativnom događaju.

U showroomu Eichholtz by Mashroom, u suorganizaciji s portalom Intera hub, 11. lipnja održan je iznimno uspješan stručni događaj — masterclass radionica namijenjena arhitektima, dizajnerima interijera, građevinskim investitorima i hotelijerima. Događaj je okupio velik broj relevantnih sudionika iz industrije i poslužio kao platforma za umrežavanje, razmjenu ideja i praćenje najnovijih trendova u svijetu interijera.

Program je započeo inspirativnim predavanjem predstavnika brenda Eichholtz, koji su sudionicima predstavili filozofiju brenda, razvojne smjernice te pretpremijerno otkrili novu liniju proizvoda koja se službeno lansira u rujnu 2025. Ova nova kolekcija namijenjena je profesionalnom projektiranju interijera u ugostiteljskom sektoru, s naglaskom na izdržljivost, funkcionalnost i estetsku vrijednost, ali i mogućnost personalizacije prema zahtjevima krajnjih korisnika.

Kroz niz primjera i demonstracija, prisutni su imali priliku upoznati se s inovativnim rješenjima koja podižu standard dizajna i dodaju stvarnu vrijednost prostoru — bilo da je riječ o luksuznim hotelima, restoranima ili suvremenim kafićima.

Uz edukativni sadržaj, masterclass je bio popraćen vrhunskim gastronomskim doživljajem u izvedbi chefova iz restorana Forty Two, dok je za opuštenu atmosferu tijekom večeri bio zadužen DJ Sven Pravica.

Odaziv i reakcije sudionika potvrđuju da je ovakva vrsta događanja iznimno važna za daljnje jačanje profesionalne zajednice. Ostvareni su brojni novi kontakti, pokrenute buduće suradnje i potvrđena zajednička želja za nastavkom edukacije i inspiracije u industriji.

“Eichholtz nije samo brend namještaja – to je platforma za povezivanje, profesionalni razvoj i poticanje kreativnosti u interijerima.”

Zahvaljujemo svim sudionicima na prisutnosti, entuzijazmu i podršci. S nestrpljenjem iščekujemo sljedeće prilike za susret i nastavak stvaranja jedinstvenih iskustava u svijetu dizajna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice