Uređenje interijera
Uskrsno slavlje uz predivan stol
Uskrsni doručak vrijeme je za obiteljsko okupljanje i radost. Uskrsne dekoracije podići će atmosferu i blagdanski ugođaj, a prigodno postavljen stol, doručak će učiniti posebnim za vašu obitelj.
Duga tradicija
Za Villeroy and Boch ovo je posebna godina, slave 275. rođendan. Od osnutka, uljepšali su milijune domova, a svaki Uskrs obogatili prekrasnim detaljima. Uživati u trenutcima života uz šalicu kave i osjetiti radost Uskrsa cilj je kojeg Villeroy and Boch uspješno ostvaruje.

Rođendan su proslavili posebnom kolekcijom koja razigrano povezuje dva desetljeća i interpretira povijesne dekoracije s modernim grafičkim elementima. Jednostavnost možete upotpuniti pisanicama rađenim decoupage tehnikom.


Vesele uskršnje pisanice uz pomoć salveta
“Ono što je definitivno potrebno za ovakve čarobne Villeroy and Boch pisanice su prvenstveno salvete. Birat ćemo salvete iz ovog brenda. Villeroy and Boch dao je posebnu pažnju ovakvim veselim uskršnjim pisanicama koje predstavljaju proljeće i Uskrs”, govori Mirela Sušić.


Željene motive ćemo izrezati i odvojiti slojeve salvete. Jaje ćemo premazati bjelanjkom, staviti salvetu te opet bjelanjkom učvrstiti.
Nezaobilazno cvijeće
Raskoš uskršnjeg stola započinje cvijećem. Tulipani u nježnim pastelnim bojama dekorirani u posebnu vazu s uskrsnim motivima, rapsodija je proljeća na stolu.
“Naša uskrsna pisanica na taj će način izgledati čarobno, za mene će ta uskrsna pisanica predstavljati središnji dio stola, znači središnju bazu na koju ću se onda kasnije nadograđivati”, objašnjava Mirela.

Priroda kao vječna inspiracija
Inspiraciju za postav uskršnjeg stola potražite u prirodi. Bujnost njezinih mirisa i spektar boja savršeno će se uklopiti uz moderno i stilizirano posuđe.
Na stolu se nalazi bazno plitki tanjuri, a Mirela je ovdje razmišljala i o djeci koja bi ujutro možda željela pojesti šarene pahuljice, pa je stavila i predivne cvjetne zdjelice.

Buđenje prirode iz zimskog sna u nama pobuđuje nalet neke nove energije, a ljepotu proljetnog sunca dodatno istaknite toplinom postavljenog stola.
Želimo da se obitelj okupi za uskršnjim stolom, da uživamo jer je ljubav iznad svega, i naravno uz mnoštvo cvijeća, lijepih proljetnih mirisa, to je nešto što Villeroy and Boch posuđe poručuje.


Uskrs preferira tople i vesele boje
“Postav stol za mene je definitivno bilo proljeće, pasteli, a Villeroy nam nudi široku paletu cvjetnih uzoraka, a osobno nikad ne bih Uskrs predstavila u nekim tamnim, zagasitim tonovima, zato što napokon dolazi to predivno vrijeme proljeća, Uskrsa, kada si želimo dati mašti na volju pa ćemo onda koristiti sve te pastelne tonove”, zaključuje.


Sjaj boja i svježina proljetnog zraka ispunjenog mirisima inspiracija su za nove kolekcije posuđa koje se savršeno uklapa u uskršnji stol.
Uvijek nas iznenade

Villeroy and Boch za svaki Uskrs izbacuje novu kolekciju posuđa. Ove godine su stavili naglasak na predivne te oslikane zečeve, na narcise, zumbule.

Zečići Ana i Max glavne su zvijezde ovogodišnje ograničene kolekcije. Izrađeni od finog porculana, idealni su poklon za vaše najmilije.

Mozaik pločice jedan su od onih elemenata u interijeru koji nikada ne izlaze iz mode. Njihova raznolikost u bojama, oblicima i materijalima čini ih idealnim izborom za sve koji žele dodati dozu elegancije, dinamike ili luksuza svom domu.
Bez obzira na to koristite li ih u kuhinji, kupaonici, hodniku ili čak na vanjskim površinama, mozaik pločice izvrstan su način da istaknete svoj stil i unesete kreativnost u prostor.
Zašto odabrati mozaik pločice?
1. Estetska privlačnost
Ove pločice dolaze u beskrajnom broju uzoraka i boja, omogućujući vam da prostor prilagodite vlastitom ukusu. Od klasičnih kamenih mozaika do modernih staklenih i metalnih kombinacija, ove pločice mogu dodati dojam luksuza ili rustikalne topline, ovisno o vašem odabiru.

2. Svestranost primjene
Njihova upotreba nije ograničena samo na kupaonice i kuhinje – mozaik pločice mogu se koristiti i na zidovima, podovima, stubištima, pa čak i u eksterijerima poput terasa i bazena. Zahvaljujući svojoj prilagodljivosti, lako se uklapaju u različite stilove interijera i eksterijera.
3. Otpornost i dugovječnost
Bilo da su izrađene od keramike, stakla, kamena ili metala, mozaik je poznat po svojoj izdržljivosti. Otporne su na vlagu, toplinu i habanje, što ih čini dugotrajnim rješenjem za različite prostore u domu.
Ove maštovite unikatne keramičke pločice plod su zanimljive suradnje mladog para
4. Jednostavno održavanje
Zbog svoje glatke površine, mozaik pločice lako se čiste i održavaju. Mrlje i prljavština ne prodiru duboko, što ih čini idealnim izborom za prostore koji zahtijevaju visoku razinu higijene, poput kupaonica i kuhinja.

Kako odabrati prave pločice?
Prilikom odabira mozaik pločica važno je uzeti u obzir stil interijera, funkcionalnost i osobne preferencije.
Svijetle boje i stakleni mozaici vizualno proširuju prostor, dok tamnije nijanse i kameni uzorci dodaju dubinu i sofisticiranost.
Također, mat ili sjajna završna obrada može značajno utjecati na cjelokupni dojam prostora.

Mozaik pločice izvrstan su izbor za sve koji žele kombinirati estetiku, funkcionalnost i dugovječnost u svom domu.
Njihova raznolikost omogućuje vam da se poigrate s dizajnom i stvorite jedinstven prostor koji odražava vaš stil. Bez obzira na to preferirate li klasičnu eleganciju, modernu jednostavnost ili rustikalni šarm, mozaik pločice uvijek su dobar izbor.
Autor teksta: Olja Nikolić
Boje i materijali
Diana Sokolić o jeziku boja: Kako ih imenujemo i razumijemo?
Akademska slikarica otkriva kako doživljavamo boje i zašto njihovo razumijevanje igra ključnu ulogu u dizajnu interijera

Boje su više od vizualnog dojma – one su način komunikacije, izražavanja emocija i oblikovanja prostora. No, jeste li se ikada zapitali zašto određene boje nose specifična imena i kako se ta imena mijenjaju kroz vrijeme?
Akademska slikarica Diana Sokolić u svojoj knjizi O bojama otkriva kako doživljavamo boje i zašto njihovo razumijevanje igra ključnu ulogu u dizajnu interijera.

Diana Sokolić: Boje i njihova imena kroz vrijeme
“Knjiga je nastala zato što sam shvatila da ljudi jednostavno ne znaju kako se boje zovu. I zbog toga dolazi do nesporazuma u razgovoru. Ljudi misle na jednu boju, a kada čuju, primjerice, boju marelice, lososa ili breskve, zamisle nešto sasvim drugo”, objašnjava Diana Sokolić.
Točno definiranje boja ključno je u dizajnu interijera. Stolari, dizajneri i arhitekti često koriste europski sustav podudaranja boja (RAL sustav), koji omogućuje preciznu identifikaciju nijansi i usklađivanje različitih materijala u prostoru. Danas je zahvaljujući modernim tehnologijama miješanje boja mnogo jednostavnije nego prije, kada su majstori boje prilagođavali “od oka”.
“Danas, uz automatska miješanja boja, puno je lakše postići željenu nijansu. Nekada su se boje miješale ručno, pa bi svaka korekcija boje dovela do potpuno nove nijanse”, dodaje Diana Sokolić.

Kako boje vidimo i doživljavamo?
Način na koji vidimo boje temelji se na refleksiji svjetlosti. Primjerice, crvena površina upija sve boje spektra osim crvene, dok crna ne reflektira ništa. Zbog toga crna boja često djeluje snažno i dominantno u prostoru.
“Crna naglašava ono što se na nju stavi. Ona je odlična podloga za umjetničke objekte, jer omogućuje lako mijenjanje izgleda interijera kroz detalje”, ističe Diana Sokolić.

Boje također imaju univerzalna značenja – svaka razvijena kultura poznaje istih 11 osnovnih boja: bijelu, žutu, narančastu, crvenu, roza, ljubičastu, plavu, zelenu, smeđu, sivu i crnu. No, neki jezici razlikuju dodatne nijanse, poput ruskog, koji ima dva naziva za plavu boju, ili mađarskog, gdje postoje dva naziva za crvenu boju – jedan za veselu, a drugi za težu, ozbiljniju nijansu.
Psihologija boja: Kako boje utječu na naš prostor i emocije
Od pigmenata do gotovih boja
Danas lako kupujemo boje u tubama, ali nekada je njihova proizvodnja bila dugotrajan proces. Prvi pigmenti bili su prirodni – zemljani okeri, izgoreni ugljen, a kasnije su dodavana veziva poput masti i ulja kako bi boje bile trajnije.
“Ultramarin se, primjerice, dobivao od poludragog kamena lapis lazuli. On je bio toliko vrijedan da su ga naručitelji slika plaćali kao luksuz. Michelangelo i Leonardo počeli su kao šegrti u radionicama, gdje su najprije meli podove i pripremali pigmente prije nego što su smjeli slikati”, objašnjava Diana Sokolić.
Imena boja često dolaze od pigmenata, poput cinobera, okera i umbre, dok miješane nijanse nazivamo prema svakodnevnim asocijacijama – boja mente, maline i sl. Zanimljivo je da ista boja može imati više nijansi ovisno o proizvođaču, što stvara razlike u preferencijama kupaca.

Boje nisu samo stvar estetike – one su jezik koji komunicira značenja, emocije i kulturne kontekste. Kroz svoju knjigu, Diana Sokolić donosi dublji uvid u način na koji imenujemo i doživljavamo boje, pomažući dizajnerima, arhitektima i ljubiteljima boja da ih preciznije razumiju i koriste.