Uređenje interijera
U LESNINI JE POČELO VELIKO SEZONSKO SNIŽENJE!
U svim Lesnina XXXL trgovinama i na webshopu aktualni su popusti i do -70% na svim odjelima!

Krenulo je veliko sezonsko sniženje, a s njime i uzbuđenje za sve ljubitelje uređenja doma. Idealni je trenutak za osvježenje doma ili uređenje apartmana jer u svim prodajnim centrima Lesnine XXXL i na web shopu do 10.07. očekuju se popusti i do -70%.
Za sretan početak ljeta – niske cijene proizvoda visoke kvalitete
I ove godine kupci mogu uživati u širokom asortimanu koji obuhvaća sve od najmanjih detalja pa do velikih komada namještaja. Bilo da je riječ o kauču za dnevni boravak, novoj elegantnoj spavaćoj sobi ili modernoj kuhinji, ovogodišnja ponuda osigurat će sretno opremanje doma.
Sve prostorije interijera, ali i eksterijera moguće je opremiti kvalitetnim, udobnim i funkcionalnim namještajem.

Detalji poput zanimljivih polica, klub stolića, zidnih ogledala i raznih dekoracija, dostupnih u sklopu velikog sezonskog sniženja u Lesnini, obogatit će svaki prostor doma i stvoriti novu ugodnu atmosferu. Kada je riječ o vanjskom prostoru, tada su moderne garniture s udobnim jastucima ili zanimljive viseće fotelje izvrsno rješenje za obnavljanje okućnice. Dolaskom ljepših i toplijih dana najviše vremena provodimo vani, najčešće na terasi ili u vrtu, a novi vrtni namještaj nikada nije bio povoljniji.

Primamljive uštede dostupne su u sklopu aktualne ponude velikog sezonskog sniženja u svim Lesnina XXXL trgovinama i na www.xxxlesnina.hr!
Kreirajmo dom zajedno!

Mozaik pločice jedan su od onih elemenata u interijeru koji nikada ne izlaze iz mode. Njihova raznolikost u bojama, oblicima i materijalima čini ih idealnim izborom za sve koji žele dodati dozu elegancije, dinamike ili luksuza svom domu.
Bez obzira na to koristite li ih u kuhinji, kupaonici, hodniku ili čak na vanjskim površinama, mozaik pločice izvrstan su način da istaknete svoj stil i unesete kreativnost u prostor.
Zašto odabrati mozaik pločice?
1. Estetska privlačnost
Ove pločice dolaze u beskrajnom broju uzoraka i boja, omogućujući vam da prostor prilagodite vlastitom ukusu. Od klasičnih kamenih mozaika do modernih staklenih i metalnih kombinacija, ove pločice mogu dodati dojam luksuza ili rustikalne topline, ovisno o vašem odabiru.

2. Svestranost primjene
Njihova upotreba nije ograničena samo na kupaonice i kuhinje – mozaik pločice mogu se koristiti i na zidovima, podovima, stubištima, pa čak i u eksterijerima poput terasa i bazena. Zahvaljujući svojoj prilagodljivosti, lako se uklapaju u različite stilove interijera i eksterijera.
3. Otpornost i dugovječnost
Bilo da su izrađene od keramike, stakla, kamena ili metala, mozaik je poznat po svojoj izdržljivosti. Otporne su na vlagu, toplinu i habanje, što ih čini dugotrajnim rješenjem za različite prostore u domu.
Ove maštovite unikatne keramičke pločice plod su zanimljive suradnje mladog para
4. Jednostavno održavanje
Zbog svoje glatke površine, mozaik pločice lako se čiste i održavaju. Mrlje i prljavština ne prodiru duboko, što ih čini idealnim izborom za prostore koji zahtijevaju visoku razinu higijene, poput kupaonica i kuhinja.

Kako odabrati prave pločice?
Prilikom odabira mozaik pločica važno je uzeti u obzir stil interijera, funkcionalnost i osobne preferencije.
Svijetle boje i stakleni mozaici vizualno proširuju prostor, dok tamnije nijanse i kameni uzorci dodaju dubinu i sofisticiranost.
Također, mat ili sjajna završna obrada može značajno utjecati na cjelokupni dojam prostora.

Mozaik pločice izvrstan su izbor za sve koji žele kombinirati estetiku, funkcionalnost i dugovječnost u svom domu.
Njihova raznolikost omogućuje vam da se poigrate s dizajnom i stvorite jedinstven prostor koji odražava vaš stil. Bez obzira na to preferirate li klasičnu eleganciju, modernu jednostavnost ili rustikalni šarm, mozaik pločice uvijek su dobar izbor.
Autor teksta: Olja Nikolić
Boje i materijali
Diana Sokolić o jeziku boja: Kako ih imenujemo i razumijemo?
Akademska slikarica otkriva kako doživljavamo boje i zašto njihovo razumijevanje igra ključnu ulogu u dizajnu interijera

Boje su više od vizualnog dojma – one su način komunikacije, izražavanja emocija i oblikovanja prostora. No, jeste li se ikada zapitali zašto određene boje nose specifična imena i kako se ta imena mijenjaju kroz vrijeme?
Akademska slikarica Diana Sokolić u svojoj knjizi O bojama otkriva kako doživljavamo boje i zašto njihovo razumijevanje igra ključnu ulogu u dizajnu interijera.

Diana Sokolić: Boje i njihova imena kroz vrijeme
“Knjiga je nastala zato što sam shvatila da ljudi jednostavno ne znaju kako se boje zovu. I zbog toga dolazi do nesporazuma u razgovoru. Ljudi misle na jednu boju, a kada čuju, primjerice, boju marelice, lososa ili breskve, zamisle nešto sasvim drugo”, objašnjava Diana Sokolić.
Točno definiranje boja ključno je u dizajnu interijera. Stolari, dizajneri i arhitekti često koriste europski sustav podudaranja boja (RAL sustav), koji omogućuje preciznu identifikaciju nijansi i usklađivanje različitih materijala u prostoru. Danas je zahvaljujući modernim tehnologijama miješanje boja mnogo jednostavnije nego prije, kada su majstori boje prilagođavali “od oka”.
“Danas, uz automatska miješanja boja, puno je lakše postići željenu nijansu. Nekada su se boje miješale ručno, pa bi svaka korekcija boje dovela do potpuno nove nijanse”, dodaje Diana Sokolić.

Kako boje vidimo i doživljavamo?
Način na koji vidimo boje temelji se na refleksiji svjetlosti. Primjerice, crvena površina upija sve boje spektra osim crvene, dok crna ne reflektira ništa. Zbog toga crna boja često djeluje snažno i dominantno u prostoru.
“Crna naglašava ono što se na nju stavi. Ona je odlična podloga za umjetničke objekte, jer omogućuje lako mijenjanje izgleda interijera kroz detalje”, ističe Diana Sokolić.

Boje također imaju univerzalna značenja – svaka razvijena kultura poznaje istih 11 osnovnih boja: bijelu, žutu, narančastu, crvenu, roza, ljubičastu, plavu, zelenu, smeđu, sivu i crnu. No, neki jezici razlikuju dodatne nijanse, poput ruskog, koji ima dva naziva za plavu boju, ili mađarskog, gdje postoje dva naziva za crvenu boju – jedan za veselu, a drugi za težu, ozbiljniju nijansu.
Psihologija boja: Kako boje utječu na naš prostor i emocije
Od pigmenata do gotovih boja
Danas lako kupujemo boje u tubama, ali nekada je njihova proizvodnja bila dugotrajan proces. Prvi pigmenti bili su prirodni – zemljani okeri, izgoreni ugljen, a kasnije su dodavana veziva poput masti i ulja kako bi boje bile trajnije.
“Ultramarin se, primjerice, dobivao od poludragog kamena lapis lazuli. On je bio toliko vrijedan da su ga naručitelji slika plaćali kao luksuz. Michelangelo i Leonardo počeli su kao šegrti u radionicama, gdje su najprije meli podove i pripremali pigmente prije nego što su smjeli slikati”, objašnjava Diana Sokolić.
Imena boja često dolaze od pigmenata, poput cinobera, okera i umbre, dok miješane nijanse nazivamo prema svakodnevnim asocijacijama – boja mente, maline i sl. Zanimljivo je da ista boja može imati više nijansi ovisno o proizvođaču, što stvara razlike u preferencijama kupaca.

Boje nisu samo stvar estetike – one su jezik koji komunicira značenja, emocije i kulturne kontekste. Kroz svoju knjigu, Diana Sokolić donosi dublji uvid u način na koji imenujemo i doživljavamo boje, pomažući dizajnerima, arhitektima i ljubiteljima boja da ih preciznije razumiju i koriste.