Uređenje interijera
Blagovanje na otvorenom uz Villeroy and Boch
Dok mjesec pomiče oceane i kreira najromantičnije trenutke, sunce obasjava one lagodne trenutke koje provodimo u prirodi. Za blagovanje na otvorenom koristimo posuđe inspirirano ljetnom rapsodijom boja i mirisa.
Stil života
Villeroy and Boch svojim proizvodima za blagovanje i življenje, definira stil života i kolekcije prilagođava korisnicima. Signature luksuzne linije, tradicionalan asortiman te Like za mlade, odražavaju karakter i način života.

Inspirativna priroda u boji, materijalu i teksturi impresivno staje na pozornicu kroz Manufaktura posuđe koje će najbolje prezentirati svako jelo. Premium porculan na kojem se glazura nalazi u porculanu, a ne na porculanu, dobio je fini reljef, a autentično replicira karakterističan izgled i dojam škriljevca.

Otporno posuđe
Tanjuri savršenog efekta bijelog ili crnog kamena, potpuno su zaštićeni od bilo kakvih boja iz hrane koje bi mogle obojati tanjur.
Villeroy and Boch Manufaktura kolekcija svojom opsežnom ponudom tanjura u različitim oblicima, istaknut će se na svakom stolu, a jednostavno se kombinira s drugima, poput LAVA kolekcije.

Lanterne i svijeće idealan su detalj koji će svaki prostor dodatno stilizirati, a visoka kvaliteta i jedinstven dizajn idealan su poklon za svaku prigodu.

Kolekcija Manufaktura
“Manufaktura ima u bijeloj i u crnoj boji, dizajn je za mlade ljude prepoznatljiv zato što se u zadnje vrijeme rade bijelo crne kuhinje tako da se daju jako lijepo nadopuniti. Oni imaju hrapavu teksturu koja malo zbunjuje zbog toga što se ljudi boje radi održavanja, međutim, oni isto idu i u perilicu i mogu i u mikrovalnu i ne primaju boje na sebe, već se lagano održava”, objašnjava Mirjana Tatalović.

Osim kamenih tanjura, kolekcija Manufaktura Rock sadrži svijećnjake, lanterne i svestrane vaze koje mogu biti i posuda za led ili za kuhinjski pribor. Mirisa svijeća smještena u posudi koja će nakon potrošenog voska postati šalica, idealan je poklon koji reflektira individualne potrebe i svestranost brenda Villeroy and Boch.
Što je u trendu ovog ljeta?
Jarke boje i kontrasti postavljaju trendove koji će ovome ljetu dati nove nijanse savršene za uživanje, u zatvorenim prostorima kao i na suncu. Like glass impresionira živahnim, a prozirnim bojama za personalizirane kreativne izričaje, odlučnog je i modernog dizajna te upotpunjuje ljetni stol za druženje s obitelji i prijateljima.

To je umjetnost koju možete dotaknuti, savršeno sljubljena s glazbom, nekonvencionalna i svježa, a pristaje uz svečani ručak i svakodnevni obiteljski objed.
Organski i okruglasti oblici savršenih boja, donose harmoniju u dnevne sobe i vrtne prostore.

Like glass čaše nude mogućnost serviranja hladnih napitaka ali i ukusnih ljetnih slastica poput sladoleda ili voćnih salata.
Miriše na ljubav…
Opušteni šarm boje biserne školjke ili koraljno ružičasti, svakom stolu daje dašak ljetnog povjetarca koji miriše na ljubav, nove ideje i dobro provedeno vrijeme. Podsjećajući na odmor i bezbrižne ljetne vibracije, u trendovskim bojama, kolekcija Perlemor daje mogućnost kombiniranja posuđa u različitim bojama i idealna je za korištenje u prirodi.
Dugogodišnja tradicija
Villeroy and Boch slavi 275. obljetnicu postojanja i s godinama su na scenu postavili novu razinu kvalitete, a sinonim su za inovativnost, kreativnost i emocije.

Vizionarske ideje i svestrani proizvodi čine raznolike Villeroy and Boch kolekcija koje su s vremenom postale dio kultnog izražaja koja kreira dom udahnjujući mu raspoloženje i ljubav. Ispunjeni očaravajućom glazbom, obavijeni bojama i zraka svjetlosti, koje dotiču uzdignut rub tanjura, pozivaju na druženje i darivanje.

Kolekcije koje donose emocije na svako druženje, jednostavne su za kombiniranje, otporne i robusne, a istovremeno elegantne i prekrasne, napravljene od najboljeg premium porculana i zanose poput glazbe. Darivanjem Villeroy and Boch kolekcija izmamit ćete i najskriveniji osmijeh.
Boje i materijali
Zašto je naš svijet postao siv? Psihološki učinak boja na našu svakodnevnicu
Neutralne boje dominiraju našim interijerima i svakodnevnim predmetima, ali kako to utječe na nas…

Kada pogledate oko sebe – svoj dnevni boravak, ormar, auto ili čak mobitel – što vidite? Ako je odgovor “sivo, crno, bijelo i možda malo bež”, niste jedini. Iza tog suzdržanog kolorita stoji priča koja traje već desetljećima. I nije riječ samo o modi ili ukusu, nego o nečemu dubljem – o tome kako boje utječu na nas, često i bez da to primijetimo.

Svijet koji je nekad bio šareniji
Zanimljivo istraživanje iz 2020. godine bacilo je novo svjetlo na ovu temu. Znanstvenici su proučili više od 7.000 predmeta iz zbirke britanskog Znanstvenog muzeja – od 1800-ih do danas. Zaključak? S godinama su boje postajale sve manje izražajne. Prvo polako, a onda sve brže – osobito u 20. stoljeću.
S dolaskom industrijske proizvodnje zavladala je potreba za jednostavnošću, brzinom i praktičnošću. Jarke boje nisu bile najzahvalnije za masovnu proizvodnju, a neutralni tonovi lakše su se uklapali u svaki prostor i ukus. U jednom trenutku, “sivo” je postalo sinonim za “bezvremensko” i “sigurno”.
Psihološki učinak boja u svakodnevnom prostoru: više od estetike
No boje nisu samo dekoracija. One komuniciraju s nama na dubljoj razini. Smiruju, motiviraju, umaraju, bude, podižu raspoloženje ili umiruju prostoriju. Znanstvenici upozoravaju da nas stalna izloženost neutralnim nijansama može vizualno i emocionalno “uspavati”. Smanjena stimulacija može utjecati na našu kreativnost, koncentraciju, pa čak i emocionalno stanje.
Boje su više od vizualnog dojma – one su način komunikacije, izražavanja emocija i oblikovanja prostora… Diana Sokolić o jeziku boja: Kako ih imenujemo i razumijemo?
Drugim riječima, psihološki učinak boja nije nešto što se uvijek događa svjesno. Ako radite od kuće u prostoriji gdje dominiraju siva i bijela, možda vam nije samo “ponedjeljak” kriv za loše raspoloženje.

Je li vrijeme za povratak boji?
Ne znači da sada sve oko sebe trebamo obojiti u narančasto ili ciklamasto. Ali možda je trenutak da se zapitamo – imamo li u svom domu dovoljno boja koje nas vesele i bude? Zid u boji masline, plava fotelja ili samo nekoliko jastuka u boji senfa – ponekad je dovoljno malo da bi prostor dobio više karaktera i energije.
Psihologija boja: Kako boje utječu na naš prostor i emocije
Dizajneri interijera to već prepoznaju – sve se češće vraćaju toplim i zemljanim tonovima, razigranim detaljima i kontrastima. Jer kad promijenimo prostor, često se – barem malo – promijenimo i mi sami.
Uređenje i opremanje
Ove pločice želimo! Ručna izrada i posebna glazura oduševljavaju ljepotom
Svaka od njih je unikat!

Ručno oslikane keramičke pločice suradnja su mlade umjetnice Klasje Habjan i Iverpana, a izradila ih je jedna vrlo posebna portugalska tvornica.
Ručno oslikane keramičke pločice koje pričaju priču: suradnja Klasje Habjan i Iverpana
Klasja Habjan mlada je ilustratorica, dizajnerica i suautorica predivnog murala u Iverpanovom Izlogu ideja. Ovaj mural koji osim što ukrašava prostor, predstavlja portugalsku tvornicu keramičkih pločica.
Portugalske umjetničke pločice: Važan su dio tradicije Portugala, a krase gotovo svaku zgradu
Direktor Iverpana, Mladen Jambrović ističe kako su pločice Viuva Lamego portugalske tvrtke posebne po tome što su jedne od rijetkih koje su praktički manufakturno izrađene:
“Izrađene su rukom, nisu industrijske, a posebne su po svojim glazurama. Rijetko ćete naći bilo gdje kod bilo kojeg proizvođača glazure koje imaju isti efekt kao njihove. Riječ je o tradiciji koja traje više od 170 godina. Mnogi portugalski, a i svi drugi umjetnici i arhitekti poput Alvaro Siza Viera su veliki pobornici njihovih proizvoda. Kada smo otvarali izlog ideja u Draškovićevoj, ideja je bila da jedan zid napravimo u muralu.


Od brojnih umjetnika mi smo izabrali, odnosno zamolili Klasju i Zitu da se uključe u projekt. Kad su prvi put došle ovdje nije bilo ničega, bili su u tijeku građevinski radovi. Međutim, dopala im se ideja i vrlo brzo su izašle sa 6, 7 prijedloga tog murala. Jedan smo odabrali, a taj vizual je otišao u Portugal, oni su predložili dimenzije pločica. Ispekli su boje zapravo koje su Klasja i Zita odlučile koristiti na ovome zidu.
Kako boja ne izgleda isto nakon pečenja, oni su ispekli nekoliko primjera kako bismo postigli pravu boju. Kada su dame rekle da je to to, onda je napravljen mural. On je prvo složen u Portugalu i označen, svaka pločica ima svoje slovo i broj, tako da je naknadno postavljanje super jednostavno.”


Svaka pločica kao unikatno djelo
Klasja Habjan, ilustratorica i dizajnerica imala je čast s Iverpanom ostvariti taj projekt, a primjer je koji prezentira i svatko se može javiti toj tvornici preko Iverpana i naručit custom pločice koje nisu printane.
“Ručno su aplicirane pa te teksture na drugi način zažive i stvarno je svaka unikat. Oni rade sve ručno, od procesa tih modula do biranja pločica do crtanja po njima, do pečenja i jako je inspirativno vidjet koliko strasti ulažu u svaki taj segment i tako prezentiraju svoju kulturu.”, navela je dizajnerica.


Ove su ručno oslikane keramičke pločice limitirane samo u svojoj veličini, 30 puta 30 centimetara, dok ograničenja u dizajnu ne postoje. Sve što umjetnik zamisli, ručno se oslikava na pločice. Detalji im mogu dati i dubinu, a ne samo širinu i visinu. Ova mala tvrtka, Viuva Lamego, ne može se mjeriti s velikim korporacijama po brzini izrade i velikim količinama. Oni su apsolutno nenadmašni kada je u pitanju prilagođavanje ideji umjetnika i prostoru, pojasnila je Habjan te dodala:
“Meni se sviđa da moji radovi, koji su obično sitni, zažive i na nekom drugom mediju i u nekom drugom formatu. Pločice ipak imaju naravno i utilitarnu stranu, tako da nekako se uklapa u život nekog drugog, neki drugi interijer i ima neku svoju priču, a opet je umjetnički rad koji ima i svoju nezavisnu stranu.”
Portugalska rezidencija kao sljedeći korak
Klasja ovoga ljeta odlazi u Portugal na rezidenciju gdje će usavršavati svoju vještinu oslikavanja keramičkih pločica.
“Sviđa mi se taj mali format pločice, svaka je za sebe i ono što smo komentirali, možda je jedna dovoljna da jedan zid učini posebnim. Takve pločice koje imaju neku malo grafiku, po meni odgovaraju u možda jednostavniji interijer, u okruženje pločica koje su možda iz te kolekcije samo bez aplikacije.”, zaključila je.