Povežimo se

Dizajn i trendovi

Moderne kupaonske sanitarije s inovativnim rješenjima

Uređenju kupaonica nekad se nije pridavala velika pažnja. Međutim, u današnje vrijeme one, osim welness oaza, predstavljaju i vizualne oaze

Bez njih nam je život nezamisliv. Danas više nego ikada prije. No, i stilski zahtjevi su nam porasli pa su tako kupaonske sanitarije nadišle svoju funkcionalnu ulogu i postale svojevrsne instalacije u prostoru.

Umivaonici

umivaonici-bež-kupaonica-petrokov-domnakvadrat
Foto: Hatria

Petrokov već 30-ak godina surađuje s eminentnim i poznatim dobavljačima, jedan od tih dobavljača je i Hatria. To je poznati talijanski brend od 1970. godine koji surađuje s arhitektima i dizajnerima i kreira moderna i inovativna rješenja.

crni-ovalni-umivaonici-kupaonica-petrokov-domnakvadrat
Foto: Hatria

Njihova inovativnost očituje se u završnoj obradi keramičkih površina sanitarija glazurom koja sprječava hvatanje mikroba i bakterija na površinu čime se poboljšava kvaliteta, ali se naglašava i sve veća važnost zaštite zdravlja.

umivaonici-bijeli-kupaonica-petrokov-domnakvadrat
Foto: Hatria

Kada je o dizajnu riječ, Hatrijini umivaonici plijene pozornost. Nadgradni, koji su proteklih godina iznimno popularni, savršeno će se uklopiti u minimalističke interijere, jer će sami po sebi biti dekorativni. No, i druge vrste dizajnerski ne zaostaju.

Ultramoderne WC školjke

školjka-bide-kupaonica-petrokov-domnakvadrat
Foto: Hatria

A osim modernih umivaonika koji dolaze u različitim bojama, modernost se očituje i kod dizajna WC školjki. Viseće su posljednjih godina vrlo tražene, jer se podne površine ispod njih lakše održavaju.

Hatria prati trendove i inovacije. Jedan od tih trendova je Rim free, školjka bez ruba što se odlikuje ekološkim standardom da treba manje vode za ispiranje i ljepše je za čišćenje.

Budući da nema rubova ispod kojih se mogu skupljati bakterije i kamenac, čišćenje je mnogo brže i nema potrebe za primjenom agresivnih kemijskih sredstava. U kombinaciji s inovativnim vodokotlićem garantiraju čišćenje i ispiranje sa samo 3 ili 4.5 litre vode.

školjka-bide-bijelo-kupaonica-petrokov-domnakvadrat
Foto: Hatria

Što se tiče dizajna, pojedini modeli, imaju moć brze transformacije. Posebno valja istaknuti Hatria Abito WC školjku kod koje se može promijeniti maska koja može biti u posebnim bojama i dekoracijama, koja daje poseban izgled kupaonice.

Ona se stilski može uskladiti i s ostatkom sanitarija čime se zaokružuje izgled kupaonice. Kada vam dosadi, masku lako promijenite čime dobijete potpuno novi izgled kupaonice.

A ako vam dosadi pogled na podignutu dasku ili zvonki udarac pri spuštanju, rješenje dolazi u obliku sporospuštajuće, tanke daske. Inovacije nam iz dana u dan olakšavaju svakodnevni život. A kada su udružene s lijepim dizajnom, onda ga i oplemenjuju. Zašto ih ne iskoristiti.

Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Dizajn i trendovi

Od Dubrave do centra – Zagreb Design Week 2025

Pogledajte najbolje od ovogodišnjeg Zagreb Design Week-a

Zagreb design week 2025

Od svog početka 2014. godine Zagreb Design Week profilirao se u vodeći festival dizajna u regiji. No, ovogodišnje izdanje donosi inovaciju: uz dvotjedni format, u fokusu je tema „Shared Realities – Stvarnosti koje dijelimo“. Ona propituje ulogu dizajna u oblikovanju našeg svakodnevnog života i odnosa prema okolišu, tehnologiji i društvu. Upravo kroz taj okvir autori i sudionici istražuju kako dizajn postaje most između različitih stvarnosti koje živimo.

Uz izlagače iz cijelog svijeta, posjetitelji su imali priliku razgledati raznovrstan popratni sadržaj – od izložbi i radionica do koncerata i filmskih projekcija.

Jadran film – idealna festivalska lokacija

Direktor festivala Daniel Tomičić naglasio je posebnost prostora u kojem se održava prvi dio manifestacije:
„Jadran Film je super prostor koji smo otkrili lani. To je kompleks zgrada izrađen kao filmski studio 50-ih. Ovo je studio 3, izrađen po uzoru na Jeana Prouvéa, gdje je filmove snimao Orson Welles. I svi ti slojevi koji se ovdje nalaze su izuzetno zanimljivi i htjeli smo biti dio ovoga.“

zagreb design week 2025

Prostrani interijeri i vanjski park omogućili su da festival istovremeno bude stručno događanje i inkluzivni kulturni event otvoren najširoj publici. „Nismo samo B2B događanje za dizajn, nego festival s koncertima, filmovima i partijima. Ta festivalska nota nam je jako važna“, dodaje Tomičić.

Zagreb design week 2025

Zagreb Design Week 2025

Ove godine Zagreb Design Week trajao je dva tjedna. Prvi je bio posvećen izložbama u Dubravi, u kompleksu Jadran filma, dok se drugi odvijao u središtu grada, na partnerskim lokacijama u galerijama, studijima i trgovinama. Od partnerskih lokacija istaknuli bi i  Holographik Space, prostor posvećen digitalnim instalacijama i eksperimentalnim umjetničkim formama, koji je pokazao kako tehnologija otvara nove dimenzije dizajnerskog izraza.

Posjetitelji su imali priliku posjetiti program Zagreb Design Week-a i u galerijama Bernardo Bernardi, Galeriji HDD i galeriji Studija dizajna, ali i renomiranim studijima poput Brigade te Bruketa&Žinić&Grey, koji su otvorili svoja vrata posjetiteljima.

Svjetske premijere i katalonski dizajn

Sajam je donio i dvije svjetske premijere. Hrvatski brend Elementi, tvrtke Mihoković, predstavio je novu liniju uredskog namještaja izrađenog od redizajniranih metalnih polica. Iz Srbije je stigao brend Miena, koji je izabrao Zagreb Design Week za svoje prvo javno predstavljanje. Njihovi stolovi nastaju od tisućljetnih debala izvađenih iz Save, postavljenih na keramičke baze izrađene od iste zemlje u kojoj su pronađena.

Posebnu pažnju privukla je izložba katalonskog dizajna s radovima deset umjetnika na temu „stvarnosti koje dijelimo“, dok su sedam izlagača predstavili inovativna rješenja u području namještaja.

Zagreb design week 2025
Zagreb design week 2025

Nagrade ZGDW Award

Tijekom festivala dodijeljene su međunarodne nagrade ZGDW Award, jedine u Hrvatskoj otvorene autorima iz cijelog svijeta. Žiri je birao finaliste u šest kategorija: produkt dizajn, grafički dizajn, digitalne komunikacije i interakcije, tekstilni i modni dizajn, dizajn prostora te dizajn društvenih inovacija. Među finalistima našao se i kipar Branimir Boban, koji je izložio seriju porculanskih lampi – radova u kojima minimalistička forma izvana otkriva bogatstvo reljefa tek kada se lampa upali, spajajući umjetnost i dizajn u jedinstveno iskustvo.

.„Porculan obrađujem izvana minimalistički, a iznutra oslikavam reljefe koji se otkrivaju tek kad se lampa upali. Inspirirala me mogućnost porculana da propušta svjetlo na poseban način“, objašnjava Boban. Njegove lampe pokazale su kako dizajn i umjetnost mogu stvoriti jedinstven doživljaj prostora.

Zagreb Design Week još je jednom pokazao svoju važnost na međunarodnoj karti dizajna. Tijekom dva tjedna grad je postao mjesto susreta kreativaca, umjetnika i dizajnera iz cijelog svijeta, pretvarajući metropolu u živu galeriju inovacija i ideja.

Trend report – Zagreb Design Week 2022.

Nastavite čitati

Dizajn i trendovi

Eichholtz by Mashroom i Intera hub uspješno održali ekskluzivni masterclass za profesionalce u dizajnu interijera

Ekskluzivni masterclass spojio je stručnjake iz dizajna interijera na inspirativnom i edukativnom događaju.

U showroomu Eichholtz by Mashroom, u suorganizaciji s portalom Intera hub, 11. lipnja održan je iznimno uspješan stručni događaj — masterclass radionica namijenjena arhitektima, dizajnerima interijera, građevinskim investitorima i hotelijerima. Događaj je okupio velik broj relevantnih sudionika iz industrije i poslužio kao platforma za umrežavanje, razmjenu ideja i praćenje najnovijih trendova u svijetu interijera.

Program je započeo inspirativnim predavanjem predstavnika brenda Eichholtz, koji su sudionicima predstavili filozofiju brenda, razvojne smjernice te pretpremijerno otkrili novu liniju proizvoda koja se službeno lansira u rujnu 2025. Ova nova kolekcija namijenjena je profesionalnom projektiranju interijera u ugostiteljskom sektoru, s naglaskom na izdržljivost, funkcionalnost i estetsku vrijednost, ali i mogućnost personalizacije prema zahtjevima krajnjih korisnika.

Kroz niz primjera i demonstracija, prisutni su imali priliku upoznati se s inovativnim rješenjima koja podižu standard dizajna i dodaju stvarnu vrijednost prostoru — bilo da je riječ o luksuznim hotelima, restoranima ili suvremenim kafićima.

Uz edukativni sadržaj, masterclass je bio popraćen vrhunskim gastronomskim doživljajem u izvedbi chefova iz restorana Forty Two, dok je za opuštenu atmosferu tijekom večeri bio zadužen DJ Sven Pravica.

Odaziv i reakcije sudionika potvrđuju da je ovakva vrsta događanja iznimno važna za daljnje jačanje profesionalne zajednice. Ostvareni su brojni novi kontakti, pokrenute buduće suradnje i potvrđena zajednička želja za nastavkom edukacije i inspiracije u industriji.

“Eichholtz nije samo brend namještaja – to je platforma za povezivanje, profesionalni razvoj i poticanje kreativnosti u interijerima.”

Zahvaljujemo svim sudionicima na prisutnosti, entuzijazmu i podršci. S nestrpljenjem iščekujemo sljedeće prilike za susret i nastavak stvaranja jedinstvenih iskustava u svijetu dizajna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice