Povežimo se

Uradi sam

Kako se riješiti neugodnih mirisa iz hladnjaka?

I pritom ga temeljito očistiti.

hladnjak-domnakvadrat

Ako se vašom kuhinjom širi čudan miris, postoji mogućnost kako vam se neka od namirnica u hladnjaku pokvarila. Ako i nije, pojedine namirnice poput ribe i nekih vrsta povrća imaju snažan miris i kad su svježe. Donosimo vam savjete kako se riješiti neugodnih mirisa iz hladnjaka u nekoliko koraka.

Za čišćenje hladnjaka trebat će vam sljedeće: plastična posuda, limun, voda i sapun, soda bikarbona, ocat, zobene pahuljice ili talog od kave i krpa za čišćenje.

1. Ispraznite hladnjak

Prvo isključite hladnjak iz struje te izvadite sve namirnice. Usput provjerite rok namirnicama i uklonite one koje više nisu za uporabu. Maknite sve pokretne police i pretince.

2. Napravite sredstvo za čišćenje

Nakon što se hladnjak otopio te ste maknuli suvišnu vodu, napravite svoje vlastito sredstvo za čišćenje. U plastičnu posudu stavite dvije litre vode i dodajte jednu i pol jušnu žlicu sode bikarbone.

Kako biste dezifincirali hladnjak ovom pripravku dodajte nekoliko kapi bijelog octa, dok će se nekoliko kapljica limunovog soka pobrinuti za osvježavajući miris.

Šest prirodnih osvježivača prostora

3. Počnite s čišćenjem

Hladnjak prebrišite vlažnom krpom koju ste prethodno umočili u mlaku vodu i ocijedili. Nakon što ste uklonili prljavštinu iz pukotina (posebnu pažnju obratite na zaštitnu gumu na vratima hladnjaka) i očistili pomične elemente, vratite namirnice na mjesto.

4. Pobrinite se da hladnjak što dulje zadrži svježinu

Kako bi hladnjak što duže zadržao svježinu, na tanjurić stavite polovicu limuna te ga mijenjajte jednom tjedno. Neugodne će mirise neutralizirati i talog od kave ili zobene pahuljice koje je potrebno mijenjati svakih nekoliko dana.

Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Lifestyle

Ove maštovite unikatne keramičke pločice plod su zanimljive suradnje mladog para

Ona je umjetnica, a on servisni inženjer. Kad se ta dva zanimanja spoje u ljubavi i poslu, dobije se fenomenalan par koji izrađuje keramičke pločice. 

Lorena Almaši i Mihael Lukušić od kad su se upoznali svaki rad na neki način su izrađivali skupa, razvijali ideje i njihova krativnost ne poznaje granice.

U ovom vrijednom timu, svatko ima svoju nezamjenjivu ulogu. 

Injženjerski dio posla pripada Mihi, dakle kako dobiti iz ničega pločicu

“Moj zadatak u izradi keramičkih pločica je zapravo bio razviti tehniku na neki način, da mi pločice možemo izrađivati u nekoj nakladi, to je bio moj zadatak ispočetka. “

A Lorena je umjetnička duša, zaljubljena u boje i glazure. Njena kreativnost ne poznaje granice i ističe kako nema ogračinja i kako se svašta može izvesti. U svojoj maloj radionici izrađuju keramičke pločice različitim tehnikama. 

“Mi trenutno imamo dvije tehnike kojima izrađujemo keramičke pločice, jedna tehnika je da ju ekstrodiramo, a druga tehnika je da ju prešamo, ovisno o matrici, odnosno ovisno o tome što želimo, da li želimo reljefnu pločicu ili želimo ravnu.

S ekstruderom režemo na dimenzije željene, kad se to izreže slijedi postupak sušenja, nakon postupka sušenja ide prvo pečenje, nakon prvog pečenja, mi pločicu nazivamo biskvitno pečena pločica i nakon toga ide oslikvanje. “

Lorena svaku pločicu ručno oslika i pristaje na baš sve izazove. 

“Ljudi su skužili da mi tu znamo tehniku i ja bi nas nazvala dobre vile pločica, jer su nas ljudi počeli kontaktirat za razno razne stvari koje nikak nisu mogli naći, dakle, počeli smo se baviti restauracijom, to jest počeli smo raditi pločice po uzoru na postojeće, jer su ljudi tražili, pogotovo sad nakon potresa. To nas je iznenadilo, nismo ni mi znali da ćemo se time bavit, ali nama je to isto izazov.

Kada nam ljudi dođu i kažu je li možete ovakve napravit, zamolimo da pričekaju da vidimo i onda napravimo nekakav prototip. Često se i mi sami iznenadimo s tim da možemo raditi. Reljefne nismo imali u planu radit, evo sad ih radimo samo zato što moramo. A zanimljivo je zapravo bilo da smo od reljefnih počeli razvijat cijelu priču.” pojasnila je Lorena i dodala kako istinski uživaju u tome što rade.

Nastavite čitati

Uradi sam

Kako pripremiti nekretninu za prodaju: 8 savjeta za privlačenje kupaca

Kupci traže vrijednost dodanu domovima, a pažljiva prezentacija može pomoći da se lako uoče jedinstvene karakteristike koje vaš dom čine posebnim

Način na koji predstavite svoj dom može napraviti veliku razliku u tome kako će biti percipiran u oglašavanju, što će utjecati na broj upita, broj ljudi koji će doći na razgledavanje, te na kraju, na to koliko će vremena nekretnina biti na tržištu i koja će se konačna cijena postići.

Kupci su danas pažljivi; imaju cijeli svijet nekretnina na dohvat ruke putem interneta i postaju privremeni stručnjaci dok traže kuću. Ovo su neki elementi na koje treba obratiti pažnju.

1. Privlačnost s ulice

Vaš dom mora privući kupce na prvi pogled. Kako ćete stvoriti privlačnost s ulice ovisi o vašoj nekretnini; neki od elemenata na koje biste trebali obratiti pozornost su lijepa poštanska kutija, zdrava, pokošena i uredno obrezana travnjaka bez korova, biljke koje ne zahtijevaju puno održavanja, uredno pospremljena crijeva i vrtni alat, privlačne vrtne značajke, uredna i održavana ograda, čiste površine i ulazna vrata u dobrom stanju.

6 iznenađujućih razloga zašto bi svatko trebao posaditi stablo ispred kuće

2. Uklonite višak i obratite pozornost na atmosferu

Potencijalni kupac treba moći zamisliti svoje stvari u nekretnini, stoga uklonite nebitan namještaj, ukrase, sprave za vježbanje i osobne predmete. Pospremite svakodnevne stvari poput toaletnih potrepština, opreme za čišćenje, igračaka, stvari za kućne ljubimce i kuhinjskih aparata. Mislite na “čiste linije i slobodne površine“.

Omiljena “millennial” siva još uvijek hit boja, iako je generacija Z ne podnosi

Manje predmeta u sobama učinit će prostor većim, a manje odjeće u ormarima i posteljine u ormarićima učinit će da skladišni prostor izgleda prostranije. Pažljivo razmislite koji komadi namještaja će poboljšati atmosferu koju želite stvoriti u svom domu. Možda razmislite o spremanju ili prodaji viška namještaja ili unajmljivanju namještaja i ukrasa ili angažiranju profesionalnog stilista kako biste postigli željeni izgled.

3. Obavite sve manje popravke

Od curenja slavine do slomljene žarulje ili ogrebotina na drvenim površinama, pobrinite se da svi manji popravci budu obavljeni. Ako postoje opći problemi s održavanjem – čak i ako su mali – kupci to mogu doživjeti kao znak da možda postoje veći problemi u pozadini, bez obzira na to je li to zaista slučaj ili ne. Stoga se isplati riješiti tih manjih popravaka na vrijeme.

4. Osvježite svoj dom prije pregleda

Pokušajte eliminirati mirise dima ili kućnih ljubimaca. Prije pregleda otvorite prozore, skuhajte svježu kavu, uljepšajte prostor s nekoliko buketa cvijeća i pokušajte ne kuhati ništa s jakim mirisom. Imajte na umu da ne želite preplaviti kupce intenzivnim mirisima jer to može ostaviti dojam da pokušavate prikriti neki neugodan miris, stoga nema potrebe za osvježivačem zraka u svakoj sobi.

5. Unesite više svjetla

Provjerite sve žarulje – uključujući one u nape i pećnici – i pobrinite se da rade. Možete povećati osjećaj prostora unutar i izvan doma pažljivim postavljanjem ogledala, lampi i svjetiljki, te time što će prozori biti blistavo čisti i iznutra i izvana. Prije fotografiranja ili razgledavanja, upalite sva svjetla, ostavite sve unutarnje vrata otvorena i sami temeljito pregledajte svoj dom.

6. Kućne ljubimce držite uz sebe

Uvijek očistite i pospremite iza svojih kućnih ljubimaca i, ako je moguće, ponesite ih sa sobom kad napuštate kuću tijekom pregleda.

7. Toplina, ugodnost i udobnost

Stvorite ugodno okruženje prilagođavajući svoj dom vremenskim uvjetima. Ako je hladno, upalite vatru, uključite grijalice na terasi i grijanje. Ako je vruće, uključite ventilatore i rashladne sustave. Stvorite ugodnu atmosferu uz upotrebu mekanih materijala, svježe posteljine i glazbe.

8. Budite kreativni i vjerujte sebi

Pokušajte istaknuti ono što je jedinstveno kod vaše nekretnine stiliziranjem koje naglašava njene posebne karakteristike, umjesto da koristite generičke stilove koje su kupci već vidjeli mnogo puta tijekom potrage za kućom. Ovo će pomoći u stvaranju emocionalne povezanosti između doma i kupca koji će se u njega zaljubiti. Vi najbolje poznajete svoj dom, stoga ste u najboljoj poziciji da naglasite ono što ga čini posebnim.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice