Dizajn i trendovi
Trendovi u uređenju kupaonica za 2025. – 5 inspirativnih ideja otkrivaju stručnjaci
Ako ove godine planirate preuređenje kupaonice, trendovi za 2025. pružit će vam obilje inspiracije

Došlo je do promjene u trendovima u uređenju kupaonica za 2025. u usporedbi s prošlom godinom. I dalje postoji želja za toplim, ugodnim prostorima, no godina pred nama obećava profinjeniji pristup dizajnu.
Trendovi u unutarnjem uređenju neprestano se mijenjaju, ali nećemo izgubiti želju za bojama, teksturama i domaćom privlačnošću u našim idejama za kupaonice. Trendovi ove godine uzimaju najbolje elemente koji su nedavno dominirali i kombiniraju ih s promišljenijim stilom dizajna.
1. Dizajni inspirirani prirodom
Dobrobiti za dobrobit i zdravlje postale su prioritet u dizajnu doma, a 2025. ovaj će trend nastaviti dominirati kupaonicama. A što može biti bolji način za stvaranje luksuznog prostora usmjerenog na wellness od elemenata inspiriranih prirodnim svijetom?
“Svježi materijali i boje koji uključuju teksture i završne obrade inspirirane prirodom, odajući počast prirodi, izgledaju kao glavni pokretači trendova dizajna za luksuzne kupaonske prostore u nadolazećoj godini. Vidimo porast trendova wellnessa sljedeće razine dok vlasnici domova daju prioritet svom zdravlju i dobrobiti,” kaže Seth Fritz, voditelj industrijskog dizajna za napredni razvoj i tuširanje u Brizo®.
“Neki primjeri uključuju sustave za filtraciju vode i parne tuševe koji se sve češće ugrađuju u kupaonice, zajedno s povećanjem broja prozora i otvorenosti kako bi se omogućilo uključivanje prirode i prirodnog svjetla.”

2. Organski oblici
U cijelom domu primjetan je pomak prema namještaju zaobljenih oblika – a kupaonice prate ovaj trend. Predstojeća godina prihvaća mekše, organske profile kroz namještaj, pločice i dekor.
“U 2025. dizajn kupaonica nastavit će se odmicati od dominacije oštrih, kutnih linija u korist mekših, organskih oblika. Ova promjena ne odražava samo estetske preferencije već se povezuje s općim životnim trendovima poput minimalizma i sporijeg načina života,” kaže Natalie Bird, voditeljica marketinga brenda u Roca.
“Uključivanje zaobljenijih oblika u dizajn kupaonica predstavlja evoluciju minimalizma. Dok je minimalizam nekoć značio kutijaste oblike i oštre rubove, današnja interpretacija je fluidnija i povezanija s prirodom.”

3. Kućne spa kupaonice i dalje će biti popularne
Još od godine karantena (koje pokušavamo ne spominjati), spa kupaonice su sve traženije. Međutim, umjesto odabira više manjih kupaonica u domu, primjećuje se povratak konceptu jedne velike prostorije.
‘Koncept posjedovanja vlastite spa kupaonice kod kuće je trend koji neće nestati – čak i ako je prisutan već nekoliko godina – i nastavit ćemo ga viđati i u 2025. godini. Kućni spa prostori se razvijaju kako se vraćamo prema jednoj većoj kupaonici umjesto dviju manjih u domu,’ kaže Louise Ashdown, voditeljica dizajna u West One Bathrooms.
‘Vlasnici domova i dalje značajno ulažu u stvaranje luksuznog i opuštajućeg prostora, daleko od užurbanosti svakodnevnog života. Kao rezultat toga, raste potražnja za luksuznim proizvodima, uz povećanu popularnost većih i raskošnijih elemenata. Glavni predmet želja je kišni tuš s više različitih funkcija i postavki za istinsko spa iskustvo,’ objašnjava.

4. Walk-in tuševi
Prošle su se godine trendovi kupaonica fokusirali na statement kade, od modela s roll-top dizajnom do samostojećih, ali ova godina je posvećena walk-in tuševima. Završetak koji se uklapa u kupaonice velikih i malih dimenzija, je li 2025. godina kada ćemo se odreći kade?
‘Obožavam walk-in tuš, bez praga, i iste pločice kroz cijeli prostor. Ovo je izvrsno, osobito za manje kupaonice – bešavan pod pomaže u stvaranju dojma veće kupaonice,’ kaže dizajnerica interijera Taniya Nayak.
‘Pazite da pločice na podu budu manje kako bi se prilagodile nagibu u tušu. Ima mnogo odličnih opcija, od malih okruglih pločica, malih chevron uzoraka do heksagona, ili čak manjih kamenih pločica poput riječnog kamena za spa dojam,’ dodaje.
5. Statement kamen
U trendovima interijernog dizajna postoji tema stvaranja statementa u prostorima. U trendovima kupaonica, riječ je o korištenju statement kamena kao glavne točke.
Postoji mnogo načina za stvaranje statementa s kamenom u kupaonici – statement umivaonik može izgledati zaista upečatljivo, ili kutak za tuširanje obložen kvalitetnim kamenom može stvoriti zadivljujuću fokalnu točku.

Iako ne predlažemo da svake godine preuređujete svoju kupaonicu, ovi trendovi pružaju sjajan vodič za dodavanje elemenata dizajna koji su u skladu s trendovima i daju savjete o stvaranju personaliziranijih prostora.
izvor: Home&Gardens
Dizajn i trendovi
Od Dubrave do centra – Zagreb Design Week 2025
Pogledajte najbolje od ovogodišnjeg Zagreb Design Week-a

Od svog početka 2014. godine Zagreb Design Week profilirao se u vodeći festival dizajna u regiji. No, ovogodišnje izdanje donosi inovaciju: uz dvotjedni format, u fokusu je tema „Shared Realities – Stvarnosti koje dijelimo“. Ona propituje ulogu dizajna u oblikovanju našeg svakodnevnog života i odnosa prema okolišu, tehnologiji i društvu. Upravo kroz taj okvir autori i sudionici istražuju kako dizajn postaje most između različitih stvarnosti koje živimo.
Uz izlagače iz cijelog svijeta, posjetitelji su imali priliku razgledati raznovrstan popratni sadržaj – od izložbi i radionica do koncerata i filmskih projekcija.
Jadran film – idealna festivalska lokacija
Direktor festivala Daniel Tomičić naglasio je posebnost prostora u kojem se održava prvi dio manifestacije:
„Jadran Film je super prostor koji smo otkrili lani. To je kompleks zgrada izrađen kao filmski studio 50-ih. Ovo je studio 3, izrađen po uzoru na Jeana Prouvéa, gdje je filmove snimao Orson Welles. I svi ti slojevi koji se ovdje nalaze su izuzetno zanimljivi i htjeli smo biti dio ovoga.“

Prostrani interijeri i vanjski park omogućili su da festival istovremeno bude stručno događanje i inkluzivni kulturni event otvoren najširoj publici. „Nismo samo B2B događanje za dizajn, nego festival s koncertima, filmovima i partijima. Ta festivalska nota nam je jako važna“, dodaje Tomičić.


Zagreb Design Week 2025
Ove godine Zagreb Design Week trajao je dva tjedna. Prvi je bio posvećen izložbama u Dubravi, u kompleksu Jadran filma, dok se drugi odvijao u središtu grada, na partnerskim lokacijama u galerijama, studijima i trgovinama. Od partnerskih lokacija istaknuli bi i Holographik Space, prostor posvećen digitalnim instalacijama i eksperimentalnim umjetničkim formama, koji je pokazao kako tehnologija otvara nove dimenzije dizajnerskog izraza.
Posjetitelji su imali priliku posjetiti program Zagreb Design Week-a i u galerijama Bernardo Bernardi, Galeriji HDD i galeriji Studija dizajna, ali i renomiranim studijima poput Brigade te Bruketa&Žinić&Grey, koji su otvorili svoja vrata posjetiteljima.
Svjetske premijere i katalonski dizajn
Sajam je donio i dvije svjetske premijere. Hrvatski brend Elementi, tvrtke Mihoković, predstavio je novu liniju uredskog namještaja izrađenog od redizajniranih metalnih polica. Iz Srbije je stigao brend Miena, koji je izabrao Zagreb Design Week za svoje prvo javno predstavljanje. Njihovi stolovi nastaju od tisućljetnih debala izvađenih iz Save, postavljenih na keramičke baze izrađene od iste zemlje u kojoj su pronađena.
Posebnu pažnju privukla je izložba katalonskog dizajna s radovima deset umjetnika na temu „stvarnosti koje dijelimo“, dok su sedam izlagača predstavili inovativna rješenja u području namještaja.


Nagrade ZGDW Award
Tijekom festivala dodijeljene su međunarodne nagrade ZGDW Award, jedine u Hrvatskoj otvorene autorima iz cijelog svijeta. Žiri je birao finaliste u šest kategorija: produkt dizajn, grafički dizajn, digitalne komunikacije i interakcije, tekstilni i modni dizajn, dizajn prostora te dizajn društvenih inovacija. Među finalistima našao se i kipar Branimir Boban, koji je izložio seriju porculanskih lampi – radova u kojima minimalistička forma izvana otkriva bogatstvo reljefa tek kada se lampa upali, spajajući umjetnost i dizajn u jedinstveno iskustvo.
.„Porculan obrađujem izvana minimalistički, a iznutra oslikavam reljefe koji se otkrivaju tek kad se lampa upali. Inspirirala me mogućnost porculana da propušta svjetlo na poseban način“, objašnjava Boban. Njegove lampe pokazale su kako dizajn i umjetnost mogu stvoriti jedinstven doživljaj prostora.

Zagreb Design Week još je jednom pokazao svoju važnost na međunarodnoj karti dizajna. Tijekom dva tjedna grad je postao mjesto susreta kreativaca, umjetnika i dizajnera iz cijelog svijeta, pretvarajući metropolu u živu galeriju inovacija i ideja.
Dizajn i trendovi
Eichholtz by Mashroom i Intera hub uspješno održali ekskluzivni masterclass za profesionalce u dizajnu interijera
Ekskluzivni masterclass spojio je stručnjake iz dizajna interijera na inspirativnom i edukativnom događaju.

U showroomu Eichholtz by Mashroom, u suorganizaciji s portalom Intera hub, 11. lipnja održan je iznimno uspješan stručni događaj — masterclass radionica namijenjena arhitektima, dizajnerima interijera, građevinskim investitorima i hotelijerima. Događaj je okupio velik broj relevantnih sudionika iz industrije i poslužio kao platforma za umrežavanje, razmjenu ideja i praćenje najnovijih trendova u svijetu interijera.
Program je započeo inspirativnim predavanjem predstavnika brenda Eichholtz, koji su sudionicima predstavili filozofiju brenda, razvojne smjernice te pretpremijerno otkrili novu liniju proizvoda koja se službeno lansira u rujnu 2025. Ova nova kolekcija namijenjena je profesionalnom projektiranju interijera u ugostiteljskom sektoru, s naglaskom na izdržljivost, funkcionalnost i estetsku vrijednost, ali i mogućnost personalizacije prema zahtjevima krajnjih korisnika.



Kroz niz primjera i demonstracija, prisutni su imali priliku upoznati se s inovativnim rješenjima koja podižu standard dizajna i dodaju stvarnu vrijednost prostoru — bilo da je riječ o luksuznim hotelima, restoranima ili suvremenim kafićima.
Uz edukativni sadržaj, masterclass je bio popraćen vrhunskim gastronomskim doživljajem u izvedbi chefova iz restorana Forty Two, dok je za opuštenu atmosferu tijekom večeri bio zadužen DJ Sven Pravica.




Odaziv i reakcije sudionika potvrđuju da je ovakva vrsta događanja iznimno važna za daljnje jačanje profesionalne zajednice. Ostvareni su brojni novi kontakti, pokrenute buduće suradnje i potvrđena zajednička želja za nastavkom edukacije i inspiracije u industriji.
“Eichholtz nije samo brend namještaja – to je platforma za povezivanje, profesionalni razvoj i poticanje kreativnosti u interijerima.”
Zahvaljujemo svim sudionicima na prisutnosti, entuzijazmu i podršci. S nestrpljenjem iščekujemo sljedeće prilike za susret i nastavak stvaranja jedinstvenih iskustava u svijetu dizajna.