Uređenje interijera
Podizanje vrijednosti nekretnine uređenjem interijera
Agencija Eurovilla dokazala se kao najbolji partner s velikom ponudom luksuznih nekretnina. Sada nude i novu uslugu kojom se podiže vrijednost nekretnine. Provjerili smo kako izgleda stan koji je uredila njihova dizajnerica interijera.
Povećajte cijenu svoje nekretnine
Prodaja nekretnine nije jednostavan proces, zato se uvijek preporučuje suradnja s agencijom. Eurovilla svojim klijentima pruža uslugu uređenja interijera s ciljem povećanja cijene nekretnine.
Eurovilla pruža novu uslugu klijentima, a to je dizajn interijera, dakle sve, od tlocrtnog rješenja, idejnog rješenja do izvedbenog rješenja.

Dizajn interijera ovog trosobnog stana potpisuje Paula Helena Bara, koja je svojim istančanim ukusom stanu dala posebnu luksuznu notu te dodatno istaknula njegove prednosti.
Vrhunska stolarija ovom stanu daje kvalitetu, a modernim interijerom sve se može podići na jednu veću razinu kako bi stan dobio na većoj vrijednosti.
Idealna lokacija
Stan se nalazi u širem centru Zagreba, u blizini je šuma, ali jednako tako je i u blizini centra grada. Ima 75 kvadrata zatvorene površine, veliku natkrivenu terasu, manji balkon, parkirno mjesto, a u podrumu zgrade ima ostavu. Sveukupno stan ima devedeset i pet kvadrata neto korisne površine.

Orijentacija stana je istočno-zapadna koju obično klijenti preferiraju. Na istoku se nalazi živući prostor, odnosno dnevni boravak, blagovaonica i kuhinja, dok su na zapadnoj strani dvije spavaće sobe.

Stan je zajedno sa cijelom zgradom kompletno renoviran tijekom prošle godine, kada je manja spavaća soba pretvorena u walk in garderobu.

Fokus je na čistoći prostora
U spavaćoj sobi išlo se na potpunu čistoću. Zadržali su iste boje koje se provlače kroz cijeli stan, dakle, kombinacija sive i bež, a zidove su oplemenili štukaturama, no čistoća prostora je zadržana.
Klasičan stil dizajna interijera s modernim notama proteže se kroz sve prostorije, ističući pažljivo birane detalje.

Open space koncept dnevnog boravka, blagovaonice i kuhinje prožet je istim bojama i materijalima.
U dnevnu sobu smjestili su veliki plišani kauč, stavljeni su starinski lusteri, tepisi s kojima su utoplili cijeli prostor te okrugli blagovaonski stol.
Kuhinja koja izgleda kao da se u njoj nikada ne kuha
U dnevnom boravku je pravi mramor, a u kuhinji je kombinacija kamenske prašine i porculana koji je zapravo vrlo lako za održavati jer se samo prebriše i daje jedan poseban sjaj kuhinji, a k tome ostavlja dojam kao da se u njoj nikada ne kuha, jer što god napravite samo prebrišete i kuhinja izgleda kao nova.

Pažnju odvlači čistoća i jednostavnost dizajna kuhinje, gdje su svi kuhinjski uređaji skriveni s druge strane otoka.
Cilj je bio da u kuhinji dominiraju bijele boje sa zlatnim naglascima i da su štukature u prvom planu.
Kombinacija modernog i tradicionalnog
Bogata stropna rasvjeta, moderna i antikna u isto vrijeme, neodoljivo podsjeća na starinski sjaj francuskog dvora.
Oba lustera su nova iako izgledom podsjećaju na starine, no ipak daju dojam starinskog luksuza.

Jedini kontrast boja dogodio se u kupaonici prema željama investitora. Nasuprot bjelini i zlatu, postavila se crna kupaonica koja je samo vizualno uvećana.
Savršena prilika
Rijetko dostupna lokacija u širem centru glavnog grada s lakim pristupom prirodi, idealna je prilika za mlade obitelji.
Stan bi bio za malu obitelj ili mladi bračni par, jer upravo takvi ljudi trenutno žive u ovome stanu. No, walk in garderoba može se prenamijeniti u još jednu manju spavaću sobu za dijete.
Kupaonica
Hidroizolacija u kupaonici: kako odabrati pravu vrstu
Hidroizolacija je ključna za svaku kupaonicu. Ona štiti konstrukciju, pločice i prostor od vlage i curenja. Pravilno odabrana izolacija sprječava pukotine, plijesan i skupe popravke. Odabir vrste hidroizolacije ovisi o starosti zgrade i stanju podloge. U nastavku donosimo praktične savjete za različite situacije.
Obnova kupaonice: Kako izgleda stručan proces sanacije od podloge do završnog fugiranja
Starije zgrade bez betonske podloge
Stare zgrade često imaju drvene ili kombinirane podove. Takve podloge mogu se pomicati i zahtijevaju elastična rješenja. Proizvođači preporučuju polimerne hidroizolacije zbog njihove fleksibilnosti. Samoljepljive membrane također su prikladne za neravne površine. Kritični spojevi moraju imati hidroizolacijske trake, a vodovodne cijevi i sifoni zaštitu manšetama. Primer poboljšava prianjanje hidroizolacije na podlogu.

Starije zgrade s betonskim estrihom
Estrih u starijim objektima često ima pukotine ili neravnine. Cementne hidroizolacije obogaćene polimerima pružaju čvrstu podlogu za keramiku. Polimerne premazne hidroizolacije dodaju elastičnost i sprječavaju pucanje u osjetljivim dijelovima. Preporučuje se nanositi barem dva sloja. Površina mora biti čista i otprašena prije nanošenja.
Novogradnja i ravni estrih
Novogradnje imaju kvalitetne i ravne estrihe. Za ovakve prostore dovoljne su cementne hidroizolacije u dva sloja. Ako kupaonica ima podno grijanje, polimerne elastične hidroizolacije bolje podnose toplinska širenja. Membranski sustavi su idealni za veće ili luksuzne kupaonice jer osiguravaju ujednačen sloj i dugotrajnu zaštitu.
Skandinavska, minimalistička ili “šarena” kupaonica? Što god ste zamislili, renovirati možete i sami
Vodič kroz najvažnije vrste masa za fugiranje

Podno grijanje i vlažne podloge
Podno grijanje stvara toplinska širenja koja mogu oštetiti keramičke obloge. Polimerne elastične hidroizolacije najbolje podnose ove uvjete. Ljepila i mase za fugiranje također moraju biti fleksibilna. Grijanje se uključuje tek nakon potpunog sušenja premaza. Vlažne podloge zahtijevaju cementne hidroizolacije ili membrane. Ovi materijali sprječavaju prodor vlage i štite gornje slojeve.
Pravilna kombinacija materijala i pažljiva priprema prostora osigurava dugotrajnu zaštitu. Odabir hidroizolacije prema tipu objekta i stanju podloge sprječava oštećenja i pruža sigurnu, funkcionalnu kupaonicu. Slijedeći ove smjernice, čak i stare zgrade mogu dobiti trajnu i pouzdanu zaštitu od vlage.
Dizajn prostora, namještaja i dekoracija
Izlog, restoran ili hotel: Pravila dizajnerice za blagdansko uređenje poslovnog prostora
Kako postići da prostor ostane funkcionalan i profesionalan, a ipak svečan, otkriva nam dizajnerica evenata…
Blagdani unose poseban ritam i u naše domove, ali i u radne i javne ambijente, a advent u uredu, recepciji, salonu, hotelu ili restoranu ne bi djelovao autentično bez barem jednog pažljivo odabranog blagdanskog detalja.
Kako postići da prostor ostane funkcionalan i profesionalan, a ipak svečan, otkriva dizajnerica evenata i maloprodajnih prostora Manuela Javor, koja savjetuje kako pristupiti božićnom uređenju poslovnog prostora na način koji poštuje identitet brenda, dinamiku rada i doživljaj korisnika.
Manuela Javor vodi nas korak po korak do izrade vlastitog adventskog vjenčića
Dobro osmišljena dekoracija pritom ne samo da uljepšava prostor, nego i stvara ugodniji ambijent u kojem se blagdanska atmosfera prirodno osjeća.
Funkcionalnost i sigurnost kao ključna pravila
Manuela naglašava da je polazišna točka svakog blagdanskog uređenja poslovnog prostora razumijevanje načina na koji se on svakodnevno koristi. Prostor mora ostati prohodan, siguran i jednostavan za rad i kretanje.
„U javnom prostoru moramo voditi računa o sigurnosti i funkcionalnosti. Ne možemo se voditi samo osobnim stilom, nego sve moramo prilagoditi prostoru i ne pretjerivati. Uređenje uvijek mora biti u skladu s onim što se u tom prostoru zaista događa.“
Damjan Geber otkriva: Intuicija i analiza ponašanja oblikuju suvremeni prostorni dizajn
Takav pristup osigurava da se blagdanski duh osjeti, ali da prostor ostane praktičan i organiziran.

Trendovi koji obilježavaju božićno i blagdansko uređenje poslovnog prostora
Ovogodišnji trendovi posebno su prilagođeni poslovnim ambijentima jer naglasak stavljaju na jednostavnost, prirodne materijale i dugotrajnost dekoracija. Suptilne boje, prirodne teksture i elementi inspirirani zimom stvaraju atmosferu koja izgleda svečano, ali ne dominira prostorom.
Sve je popularniji monokromatski pristup – odabir jedne dominantne palete koja se lako uklapa u različite stilove interijera, od modernih ureda do toplih restorana i profinjenih hotelskih recepcija. Umjesto naglašene raskoši, naglasak je na detaljima koji stvaraju doživljaj i daju prostoru karakter.
Najveći trend, navodi Manuela, nije u određenoj dekoraciji, već u emociji koju prostor prenosi. Blagdansko uređenje poslovnog prostora treba pružiti suptilan “wow” trenutak – detalj koji posjetitelj primijeti odmah, ali koji ne narušava profesionalni dojam.

Kako uklopiti blagdanske dekoracije u identitet poslovnog prostora
Dekoracija poslovnog prostora treba biti u skladu s njegovim interijerom i identitetom brenda. Moderni prostori bolje podnose minimalističke dekoracije, dok prostori s toplijim ili razigranijim interijerom mogu nositi retro ili klasične naglaske.
Manuela pokazuje primjer jednog restorana uređenog u estetici pedesetih godina. Dekoracija je pažljivo usklađena s umjetničkim djelima u prostoru, čime je postignuta ravnoteža između vintage inspiracije i suvremene interpretacije.

Blagdanski ugođaj kroz jednostavne, ali promišljene elemente
Blagdanski ugođaj u poslovnim prostorima najlakše se postiže kroz nekoliko promišljenih dekorativnih elemenata. Suptilne lampice toplog tona, borove grančice, stakleni ornamenti i tekstilni detalji mogu uvesti blagdanski duh bez vizualnog prenatrpavanja. Materijali poput drva, papira, stakla i tekstila naglašavaju prirodnost i nenametljivu eleganciju, što je idealno za profesionalne prostore.

Kada se dekoracija uskladi s arhitekturom i vizualnim identitetom brenda, božićno uređenje poslovnog prostora postaje dio cjelokupnog korisničkog iskustva. U takvom prostoru blagdanska druženja, sastanci i svakodnevne interakcije dobivaju posebno ugodan ton, a prostor odiše toplinom i svečanošću.






