Događanja
Rekordan broj posjetitelja i izlagača na sajmu graditeljstva, opremanja i uređenja Promoarh
Sajmovi su jedinstvena platforma za istraživanje inovacija i stvaranje strateških partnerstva, zbog čega bilježe sve veći broj posjetitelja i izlagača, a jedan je održan upravo prošloga tjedna u Poreču.
Četvrto izdanje međunarodnog sajma graditeljstva, opremanja i uređenja Promoarh održano je prošloga tjedna u Poreču, a okupio je brojne stručnjake iz graditeljskog sektora.
“Imamo rekordan broj izlagača, ove godine čak preko 100. izlagači nam dolaze iz sedam europskih zemalja, dakle, iz Hrvatske, Austrije, Italije, Slovenije, Njemačke i Češke. Sajam se proteže na 2,500 metara kvadratnih unutrašnjeg izložbenog prostora i preko 1000 metara kvadratnih vanjskoj izložbenog prostora.”, izjavila je Ivana Štiković, direktorica sajma.
Proizvođači ovakve sajmove vide kao idealnu priliku za demonstraciju najnovijih dostignuća i tehnologija u graditeljstvu te razmjenu znanja i iskustva. Organizatori su izrazito ponosni na izlagače koji im daju povjerenje i koji se rado vraćaju svake godine.
Izložbeni program pratile su i stručne edukcije. Održano je više od 30 predavanja na temu sigurnosti, energetske učinkovitosti te digitalizacije.
“Povjerena nam je jedan dan da organiziramo stručna predavanja iz područja energetske učinkovitosti i održivosti, evo to smo i ove godine napravili gdje su članovi klastera pripremili predavanja, razna predavanja upravo s temom energetske učinkovitosti, poboljšanja energetske učinkovitosti i održivosti u zgradarstvu.
U sklopu samog predavanja smo prezentirali na početku i smjernice za energetsku obnovu zgrada koje su proglašene kulturnim dobrom, smjernice koje Arhitektonski fakultet sveučilišta u Zagrebu, sa svojim stručnjacima napravio za potrebe Ministarstva kulture i medija i u suradnji sa Ministarstvom graditeljrada koje su zaštićeno kulturno dobro.”, pojašnjava dr.sc. Zoran Veršić, Klaster NZEB.
Nedavno provedeno istraživanje potvrdilo je važnost sajmova za uspješno ostvarivanje kontakta s potencijalnim klijentima te širenje poslovnih kontakata, zato ne čudi što sajam svake godine bilježi sve veći broj posjetitelja i izlagača.
Arhitektura i dizajn
Ambienta 2024 – Najnoviji trendovi namještaja i dekoracija za dom
Ako niste posjetili međunarodni sajam namještaja u Zagrebu, donosimo kratak pregled onoga što je Ambienta ove godine predstavila.
Održana je 51. Ambienta, međunarodni sajam namještaja, kućnog uređenja i prateće industrije. S više od 150 izlagača iz 16 zemalja, Ambienta je pokušala prikazati trendove i tehnologije u opremanju doma i poslovnih prostora. Izlagači su predstavili raznovrsne linije namještaja, kuhinja i kupaonskih rješenja te dekorativne i funkcionalne elemente poput rasvjete, tepiha, prozora i vrata.
Uz izložbeni segment organiziran je i stručni program s temama iz područja graditeljstva, arhitekture i uređenja interijera, a istovremeno se održavao i ArhiBau na temu građenja, održivog razvoja te priuštivog stanovanja.
Zanimljiv novitet bio je Art Box koji je okupio umjetnike, galeriste i kolekcionare, a najviše pažnje privukla je izložba ekskluzivne privatne kolekcije slika velikog formata.
Događanja
Povratak zaboravljenog detalja u domove: Upoznajte nove trendove u svijetu tepiha
Bilo da je riječ o bezvremenskoj eleganciji ili smjelim stilovima koji zahtijevaju dozu hrabrosti, tepisi se ponovno vraćaju kao nezaobilazni detalj interijera.
Svaki tepih, bez obzira na vrstu, unosi poseban ugođaj – ugodan, topao osjećaj pod nogama i vizualno uljepšavanje prostora. U aktualnoj ponudi u svim Lesnina XXXL centrima i na webshopu u tijeku su posebni popusti na tepihe: najmanje 20% na strojno rađene tepihe, 25% na otirače i staze te 30% na ručno rađene tepihe. Bogata ponuda prikladna za svaki interijer obuhvaća raznovrsne stilove i dizajne tepiha, od onih za suptilno uređenje do onih koji će potpuno dominirati prostorijom. Akcija traje do 31. 10. 2024. odnosno do isteka zaliha u navedenom terminu.
Prirodna elegancija zemljanih tonova
Za boje tepiha u nadolazećoj godini, smeđa postaje nova siva. Novi trendovi se okreću prema toplijim, prirodnijim tonovima. Zemljani tonovi poput bogate smeđe, bež i drugih toplih nijansi sada preuzimaju scenu, donoseći prostoru osjećaj dubine i harmonije. Tepisi u neutralnim nijansama predstavljaju i pametnu investiciju jer su dugovječni i lako se uklapaju u razne stilove.
Povratak šarma prošlosti
Prostorije u kojima često boravi više ljudi, poput hodnika, dnevnih soba ili blagovaonica, savršene su za tepihe s nostalgičnim, “ispranim” uzorcima. Ovakav dizajn ne samo da dodaje retro šarm, već i pomaže u prikrivanju znakova svakodnevne upotrebe, što takav tepih čini vrlo praktičnim izborom.
Kada pomislimo na tepihe koji su obilježili našu prošlost, orijentalni dizajn je prvi koji nam pada na pamet. Lesnina XXXL nudi široku paletu ovakvih tepiha, od suptilnih do onih u izraženijim, upečatljivim bojama.
Tepisi kao umjetnička djela
Uzorci se vraćaju na velika vrata i sele se u dnevne sobe i blagovaonice. U pravim rukama, tepih s uzorkom može postati umjetnička instalacija, pružajući prostoriji karakter i definiciju. Odvažan dizajn s velikim uzorcima može biti hrabar potez, neovisno o tome je li riječ o prugicama, geometrijskim ili nepravilnim oblicima.