Povežimo se

Događanja

Moel svečano otvorio prvi premium showroom u Zagrebu: Nova era elegancije i luksuza za kućne potrepštine

Moel, renomirani hrvatski brend poznat po svojim proizvodima za dom vrhunske kvalitete, konačno je otvorio svoj prvi showroom u centru Zagreba. Na adresi Vlaška 82 Moel je sad još bliže svojim kupcima, nudeći jedinstveno i potpuno novo iskustvo.

Ovaj prostor osmišljen je kao kreativno središte gdje potencijalni kupci mogu iz prve ruke osjetiti vrhunsku kvalitetu i dizajn Moelovih proizvoda.

Brend definiran elegancijom, udobnošću i održivošću

Od svog osnutka, Moel je sinonim za visoko kvalitetne proizvode koji spajaju elegantan dizajn, vrhunsku udobnost i predanost održivosti. Od najfinijih posteljina do pažljivo izrađenih ručnika i kuhinjskih tekstila, svaki Moelov proizvod osmišljen je s jednim ciljem, a to je bolja kvaliteta svakodnevnog života svojih klijenata.

“Sve što radimo, radimo imajući na umu krajnjeg korisnika što smo i mi sami i kako bi svatko tko uloži u naš proizvod bio zadovoljan.. Ako se tako osjećaju uz naše proizvode onda smo mi svoj cilj ispunili” kaže Mia Antunović, osnivačica brenda. “Sve što nudimo ne pristaje na nikakve kompromise. Naši proizvodi izrađeni su od najkvalitetnijih materijala i utjelovljuju sve ono što zastupamo — udobnost, eleganciju i trajnost.”

Poziv da osobno iskusite kvalitetu

Zagrebački showroom nudi intiman i profinjen ambijent, potpuno u skladu sa sofisticiranom estetikom Moela. Svaki detalj, od interijera do izložbenih postava, pažljivo je odabran kako bi reflektirao suštinu brenda. Ovaj prostor neće biti samo usputni izlog, već i izvor inspiracije za sve one koji žele unijeti dašak elegancije i smirenosti u svoj dom.

Zagreb je upravo postao bogatiji za posebno mjesto na kojem možete poboljšati kvalitetu življenja u svom domu i to je najbolji mogući razlog da ga i posjetite, a za više informacija o proizvodima i samom brandu posjetite Moelovu mrežnu stranicu.

Događanja

Artmarkova Jesenska aukcija u Hotelu Sheraton

Artmarkova Jesenska aukcija jedinstvena je prilika da oplemenite svoj dom umjetničkim djelom, ali i sudjelujete u humanitarnoj akciji

Artmark započinje novu sezonu sa Jesenskom aukcijom koja ujedno obilježava godinu dana izložbi i aukcija Artmarka u Zagrebu. Ovoga puta aukcija ima i dobrotvorni segmet posvećen udruzi Osmijeh, organiziran uz Rotary klub Zagreb – Donji grad.
Aukcija će se održati u Hotelu Sheraton, u srijedu 09. listopada sa početkom u 19 h, a do tad umjetnička djela možete razgledati u Kući Amruš, Trg J.J. Strossmayera 5, Zagreb. Ovdje možete pronaći jedinstvena remek-djela moderne i klasične umjetnosti, rijetke antikvitete, ali i suvremene kreacije koje intrigiraju i oduševljavaju.

Klasici hrvatske moderne

Umjetnost obogaćuje naš život estetski i emocionalno. Umjetničko djelo može izazvati različite osjećaje, inspirirati, povezati nas s kulturnim nasljeđem i produbiti naše razumijevanje svijeta, a kvalitetna umjetnička djela često s vremenom dobivaju na vrijednosti. Kupovina umjetnosti može biti dugoročno ulaganje koje donosi financijsku dobit, dok istovremeno uživate u ljepoti djela.

Prvi dio selekcije Jesenske aukcijske izložbe čini hrvatska moderna umjetnost. Hrvatska moderna u slikarstvu, koja se razvijala krajem 19. i početkom 20. stoljeća. Obilježena je prelaskom s tradicionalnog akademskog realizma na individualne, subjektivne pristupe umjetnika, inspiriranih europskim modernističkim pravcima poput impresionizma, simbolizma i secesije, a među ključnim predstavnicima ističu se Vlaho Bukovac, Bela Čikoš Sesija i Oton Iveković čije radove možete pokušati ugrabiti na aukciji.

Suvremena umjetnost

Ovoga puta, aukcija poprima i humanitarni dio u organizaciji Rotary kluba Zagreb – Donji grad. 18 suvremenih umjetnika poklonila su svoja djela za ovaj dobrotvorni segment s ciljem pomaganja djece koja boluju od rascjepa usne i nepca.

Dobrotvorni lotovi aukcije numerirani su 67 – 84 i označeni su posebnom oznakom ( ❤️ )

Kupnjom umjetničkog djela u dobrotvorne svrhe izravno pomažete onima kojima je pomoć potrebna i time aktivno sudjelujete u stvaranju pozitivnih promjena u društvu.

Kako odabrati savršeno umjetničko djelo za svoj dom, otkriva stručnjak

Nastavite čitati

Događanja

Rekordan broj posjetitelja i izlagača na sajmu graditeljstva, opremanja i uređenja Promoarh

Sajmovi su jedinstvena platforma za istraživanje inovacija i stvaranje strateških partnerstva, zbog čega bilježe sve veći broj posjetitelja i izlagača, a jedan je održan upravo prošloga tjedna u Poreču. 

Četvrto izdanje međunarodnog sajma graditeljstva, opremanja i uređenja Promoarh održano je prošloga tjedna u Poreču, a okupio je brojne stručnjake iz graditeljskog sektora. 

“Imamo rekordan broj izlagača, ove godine čak preko 100. izlagači nam dolaze iz sedam europskih zemalja, dakle, iz Hrvatske, Austrije, Italije, Slovenije, Njemačke i Češke. Sajam se proteže na 2,500 metara kvadratnih unutrašnjeg izložbenog prostora i preko 1000 metara kvadratnih vanjskoj izložbenog prostora.”, izjavila je Ivana Štiković, direktorica sajma.

Ivana Štiković, direktorica sajma

Proizvođači ovakve sajmove vide kao idealnu priliku za demonstraciju najnovijih dostignuća i tehnologija u graditeljstvu te razmjenu znanja i iskustva. Organizatori su izrazito ponosni na izlagače koji im daju povjerenje i koji se rado vraćaju svake godine.

Izložbeni program pratile su i stručne edukcije. Održano je više od 30 predavanja na temu sigurnosti, energetske učinkovitosti te digitalizacije.

“Povjerena nam je jedan dan da organiziramo stručna predavanja iz područja energetske učinkovitosti i održivosti, evo to smo i ove godine napravili gdje su članovi klastera pripremili predavanja, razna predavanja upravo s temom energetske učinkovitosti, poboljšanja energetske učinkovitosti i održivosti u zgradarstvu. 

U sklopu samog predavanja smo prezentirali na početku i smjernice za energetsku obnovu zgrada koje su proglašene kulturnim dobrom, smjernice koje Arhitektonski fakultet sveučilišta u Zagrebu, sa svojim stručnjacima napravio za potrebe Ministarstva kulture i medija i u suradnji sa Ministarstvom graditeljrada koje su zaštićeno kulturno dobro.”, pojašnjava dr.sc. Zoran Veršić, Klaster NZEB.

Nedavno provedeno istraživanje potvrdilo je važnost sajmova za uspješno ostvarivanje kontakta s potencijalnim klijentima te širenje poslovnih kontakata, zato ne čudi što sajam svake godine bilježi sve veći broj posjetitelja i izlagača.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice