Povežimo se

Događanja

Predstavljena ekskluzivna suradnja GEMMA B&D i SMEG-a

Ekskluzivna suradnja hrvatske tvrtke GEMMA B&D i talijanskog proizvođača SMEG svečano je predstavljena na događanju koji je privukao pažnju javnosti. Pod reflektorima su zablistale obje kompanije naglašavajući jedinstvenu povezanost između sofisticiranog stila poznatog talijanskog brenda i stručnosti domaće tvrtke osnovane prije više od 30 godina. 

GEMMA B&D

Davor Jurčić kaže da je GEMMA B&D startala 1992. godine s kućanskim aparatima i nastavili sve do danas, a u međuvremenu, od 2004. godine ušli su i u svijet profesionalne tehnike, laboratorijske, gastro, HOREKA biznisa, poslovanja s kavom i zadržala se evo i do danas, kad predstavljaju ekskluzivnu suradnju koja nije samo poslovni spoj već i izraz strateške vizije obje tvrtke. 

Danas predstavljamo SMEG koji je na neki način šlag na torti, pored svih brendova koje mi već dugi niz i predstavljamo i favoriziramo u ovoj regiji, ne samo Hrvatskoj nego i u još ostalih pet zemalja i SMEG koji je vrlo poznat, jak kao brend u kućanstvu ali u medicinsko laboratorijskom i u gastro segmentu, tako da se fenomenalno uklapa sa našom poslovnom politikom, izjavio je Davor Jurčić za Dom na kvadrat. 

Od svog osnutka, SMEG je izgradio ugled kao sinonim za eleganciju, inovaciju i pouzdanost u kućanskim uređajima, što vješto ujedinjuje s privlačnim dizajnom. 

SMEG

SMEG je najvjerojatnije najpoznatiji talijanski proizvođač kućanskih uređaja. To je obiteljska tvrtka osnovana 1948., još uvijek u rukama obitelji i tijekom godina postala je simbol talijanskog dizajna, talijanske kvalitete i talijanske proizvodnje. Od sedamdesetih godina, SMEG je počeo suradnje s poznatim dizajnerima, poput slavnog arhitekta Canali sa sveučilišta u Parmi koji je dizajnirao naše sjedište, na primjer, Renzo Piano koji je vjerojatno jedan od najpoznatijih arhitekata u svijetu, rekao je Massimo Zava iz SMEG-a

Posebnu pažnju posjetitelja privlačila je kolekcija koja je rezultat suradnje sa slavnom talijanskim dizajnerskim dvojcem Dolce & Gabana. 

Ovo je naš zadnji projekt, posljednja suradnja s poznatim talijanskim dizajnerima, koje imamo posljednjih godina i ove godine imamo novu liniju, Blue Mediterraneo u skladu s mediteranskim stilom, talijanskim stilom, objasnio je Zava. 

Jedna od ključnih značajki SMEG proizvoda jest njihov prepoznatljiv retro dizajn koji spretno spaja klasične elemente s modernom tehnologijom. Osobito je prepoznatljiv FAB, hladnjak inspiriran pedesetim godinama prošlog stoljeća koji oživljava nostalgiju za prošlim vremenima.  

Uređaji u paleti živopisnih boja

FAB je rođen 1997., ovo je stvarno ikonski proizvod, vjerojatno simbol SMEG-a, i ako pitate što je SMEG ili koji proizvod prepoznajete kao SMEG to je frižider, rekao je Zava. 

Svoje mjesto na prezentaciji dobili su i mikseri, aparati za kavu te mnogi drugi uređaji, izrađeni u paleti živopisnih boja.

Mi smo prije dvije godine inicijalno krenuli s profesionalnim segmentom prvenstveno gastro, nakon toga smo implementirali i njihov takozvani instrument division koji je uglavnom orijentiran na bolničke i laboratorijske sisteme, a sredinom ove godine startali smo s kućanskim programom podijeljenim na male i velike kućanske aparate, izjavio je Jurčić. 

Pećnice elegantnog dizajna, koje obožavaju entuzijasti, savršeno se uklapaju u različite kuhinjske ambijente, pružajući pritom preciznu kontrolu temperature, različite načine pečenja te brojne funkcionalnosti koje olakšavaju pripremu jela. Prepoznatljiv stil i domaća stručnost, kombinacija je koja će pomoći u oživljavaju dizajna brojnih domaćih kuhinja.

Oglas

Događanja

Obnova i modernizacija zgrada glavne teme stručnog skupa nZEB 2024

Cilj skupa bio je prikazati primjere i tehnička rješenja za projektiranje, obnovu i modernizaciju postojećih zgrada, ali i za izgradnju novih zgrada koja uz energetsku učinkovitost i CO2 neutralnost osiguravaju statičku i požarnu sigurnost zgrada i visoko kvalitetne i ugodne prostore za život i rad.

Sveučilište u Zagrebu Arhitektonski fakultet i Klaster za energetsku učinkovitost i održivost u zgradarstvu – nZEB.hr u sklopu aktivnosti Stručnog usavršavanja AF-a organizirali su 15. veljače 2024. godine cjelodnevni stručni skup u Hotelu Antunović Zagreb pod nazivom nZEB 2024 Obnova i modernizacija zgrada.

Uobičajena lokacija ovog stručnog skupa u ulici Fra Andrije Kačića Miošića trenutno je u procesu cjelovite obnove nakon potresa, tako da je već tradicionalni, ovogodišnji 8. stručni skup na kratko premješten u ambijent hotela Antunović, a održan je pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika Republike Hrvatske, pokroviteljstvom Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine Republike Hrvatske – ujedno i počasnog člana Klastera nZEB.hr, pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Grada Zagreba, Hrvatske akademije tehničkih znanosti, Hrvatske komore arhitekata te Hrvatske komore inženjera građevinarstva.

Znanstveni partner bio je Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, dok su stručni partneri bili GREENiKA poslovno savjetovanje kao dio GREEN.HQ platforme za transfer znanja iz područja zelene i digitalne tranzicije, REGEA – Regionalna energetska agencija sjeverozapadne Hrvatske, Hrvatski savjet za zelenu gradnju te PromoArh – međunarodni sajam graditeljstva, opremanja i uređenje. 

Prof. dr. sc. Zoran Veršić

Prof. dr. sc. Zoran Veršić, predsjednik Klastera nZEB.hr i jedan od glavnih organizatora stručnog skupa izjavio je:

„Misija Klastera nZEB.hr je donositi kolegama inženjerima i svim zainteresiranim stranama one teme koje su aktualne, ali još više isticati ono što nas očekuje u budućem razdoblju jer se svi dionici procesa u graditeljstvu moraju na vrijeme pripremiti i prilagoditi novostima. Mi već sada znamo da nas od 2027. godine očekuje standard gradnje prema ZEB-u, što bi značilo standard gradnje zgrada nulte emisije. Od nZEB-a do ZEB-a dug je put pripreme, a ta su pravila iza ugla i dužni smo pripremiti struku na promjene.“

Studentima i profesionalcima stoga kroz ovaj stručni skup osiguravamo umrežavanje sa predstavnicima zakonodavnog i institucionalnog okvira te najvećim stručnjacima na području energetske učinkovitosti i održivosti u zgradarstvu, dajemo pregršt informacija o novim proizvodima i tehnologijama primjenjivim za obnovu i modernizaciju zgrada, donosimo pregled novih zakonskih smjernica i pravilnika koji će im olakšati svakodnevni rad u planiranju, projektiranju, izgradnji, održavanju i upravljanju zgradama.

Samo smo ove godine na stručnom skupu imali 8 institucionalnih uvodnih govora, 8 prezentacija ispred institucionalnog sektora te čak 15 prezentacija ispred proizvođača građevinskog materijala i tehnologija! Izuzetno bogat program kojeg je u dvorani pratilo više od 200 sudionika, a putem streaminga više od 500.

Sveučilište u Zagrebu Arhitektonski fakultet i Klaster za energetsku učinkovitost i održivost u zgradarstvu – nZEB.hr nastavljaju ovim stručnim skupom rad na edukaciji, promicanju znanosti i inovacija te unapređenju stanja tehnike, proizvoda, materijala i usluga poveznih s energetskom učinkovitosti i održivosti u zgradarstvu, obnove zgrada uz povećanje sigurnosti, poboljšanje ugodnosti i zdravstvene kvalitete unutarnjih prostora kao i s aktualnim temama dekarbonizacije zgrada do 2050. godine. 

Veliki je broj zgrada u Republici Hrvatskoj koje su u obnovi ili su u fazi pripreme za obnovu. Obnova pri tome ne predstavlja samo vraćanje zgrade u prvobitno, izvorno stanje već se predviđa niz mjera da bi se zgrade modernizirale kako bi bile energetski učinkovite, sigurne i ugodne za život i rad. Time ne samo da se povećava vrijednost i dugotrajnost svake pojedinačne zgrade, već se čitavi kvartovi mogu pretvarati u nove oaze kvalitetnog života i rada za ljude.

Visokoučinkoviti alternativni sustavi

Europska Direktiva o energetskim svojstvima zgrada ima dva komplementarna cilja, a to su ubrzavanje obnove postojećih zgrada do 2050. i potpora modernizaciji svih zgrada s pametnim tehnologijama te jasnija povezanost s čistom mobilnošću. Pri značajnoj obnovi zgrada potrebno je poticati visokoučinkovite alternativne sustave, u mjeri u kojoj je to tehnički, funkcionalno i gospodarski izvedivo, te uzimati u obzir zahtjeve zdravih unutarnjih klimatskih uvjeta, zaštite od požara i rizika povezanih s pojačanom seizmičkom aktivnosti.

Ujedno je potrebno usklađivati energetsku učinkovitost zgrada s dugoročnim ciljem klimatske neutralnosti i načelom energetske učinkovitosti na prvom mjestu. Također, sve se veći broj zahtjeva postavlja ispreda investitora iz javnog ili privatnog sektora u kontekstu dokazivanja ostvarenja ciljeva za ublažavanje i prilagodbu klimatskim promjenama, a što proizlazi iz EU taksonomije odnosno DNHS („do no significant harm“ – „ne čini značajniju štetu“) pravila.

Cilj skupa bio je prikazati primjere i tehnička rješenja za projektiranje, obnovu i modernizaciju postojećih zgrada, ali i za izgradnju novih zgrada koja uz energetsku učinkovitost i CO2 neutralnost osiguravaju statičku i požarnu sigurnost zgrada i visoko kvalitetne i ugodne prostore za život i rad. Pri tome poseban izazov predstavlja obnova zgrada koje imaju status kulturnog dobra. Izdvajamo pojedine teme ovog stručnog:

  • propisi, smjernice i planovi iz područja zelene i održive gradnje, energetske učinkovitosti, sigurnosti i zdravih unutarnjih klimatskih uvjeta
  • zahtjevi za zgrade s nultom emisijom stakleničkih plinova
  • tehnička rješenja za projektiranje, obnovu, modernizaciju i izgradnju visoko učinkovitih i održivih zgrada s nultom emisijom stakleničkih plinova i s visokim stupnjem sigurnosti i kvalitete
  • materijali, proizvodi i sustavi za obnovu, modernizaciju i izgradnju novih zgrada po najvišim standardima održivosti, energetske učinkovitosti, sigurnosti i kvalitete 
  • obnova zgrada sa statusom kulturnog dobra
  • iskustva i izvedeni primjeri novih i obnovljenih zgrada po najvišim standardima energetske učinkovitosti, sigurnosti i kvalitete

Više informacija o stručnom skupu i Klasteru nZEB.hr nalazi se na stranici: www.nzeb.hr

Voditelj aktivnosti: prof. dr.sc. Zoran Veršić

Nastavite čitati

Događanja

Nagrada za najbolji dizajn, osvajanje Pariza i predstavljanje američkom tržištu

Za hrvatsku tvrtku Studijo, specijaliziranu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obilježen je značajnim uspjehom na globalnoj razini. Prošli tjedan predstavili su svoje umjetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posjetilo više od 70 000 zaljubljenika u interijere. Izvrsnost njihovog personaliziranog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda. Dodatno, ovaj vikend najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosječno doseže gotovo šest milijuna gledatelja, predstavila je ovu inspirativnu priču američkom tržištu.

Hrvatska tvrtka na prestižnom pariškom sajmu

Danas, više nego ikad prije, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtjevnije potrebe tržišta, primjenu višeperspektivnog pristupa te angažiranje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osjetljivom prema resursima i okolišu. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umjetnički izričaj, danas se također ističe važnost stvaranja dodatne vrijednosti za društvo u cjelini. Na temelju ovih vrijednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila. Svaka izložba, bilo da je fizička ili virtualna putem platforme MOM, predstavljala je jedinstvenu priliku za izražavanje kreativnog talenta, okupljajući 650 novih brendova pred očima 70 000 posjetitelja iz Francuske i inozemstva. S više od 2 500 izlagača iz 150 zemalja i više od 1 000 predstavnika medija, ovaj događaj privukao je pažnju širom svijeta i rezultirao s 87% ostvarenih suradnji i provedenih narudžbi nakon završetka izložbe. Ove godine, tvrtka Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabilježila značajan uspjeh:

“Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje. Takvi iskoraci, koliko god bili zahtjevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli niti sanjati. Otvorilo nam se tržište 30-ak novih zemalja i duboko vjerujem da ćemo u narednom periodu itekako osjetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka” – izjavila je Josipa Maras, umjetnica i osnivačica tvrtke Studijo Wallart.

Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna

Na ovogodišnjoj dodjeli njemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award, na kojem su postavljeni novi međunarodni standardi za inovativne dizajnerske proizvode i jačanje konkurentnosti na globalnom tržištu, ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras. Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svjetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobjednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.

  

“Uz neopisiv osjećaj zahvalnosti što mi je povjeren talent, navela bih samo jedan stih za sve one koji se tek upuštaju u poduzetničke vode – Na vrhu uvijek ima mjesta ako se krene sa dna. Upravo tim pristupom vodila sam se od samih početaka naše priče. I dogodile su se velike stvari. Vjerujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije.” – izjavila je autorica pobjedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade. 

Iskorak na američko tržište

Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije Europe By Design koja svakodnevno u domove diljem svijeta donosi svježu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu. Emisija je fokusirana na priče o inovacijama. Istražuje genijalnost dizajna i ljude koji ga oblikuju razotkrivajući izazove i uspone iza svake fascinantne ideje. Ovaj vikend, hrvatska priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosječno prati 5,96 milijuna gledatelja. 

“Na ovom projektu radili smo gotovo godinu dana. Velika je čast biti odabran od tako velike produkcije i premijerno ispričati svoju priču pred šest milijuna ljudi koja se kasnije prenosi u više od 180 zemalja. Vjerujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta.” – zaključila je Josipa Maras.

Emisiju Europe by Design / Innovations, sa Studijem u glavnoj ulozi, možete pogledati i na web stranici: www.studijo.co. 

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice