Događanja
Održan sajam namještaja Design district uz više od sto izlagača
Veliki interes posjetitelja za ekološki prihvatljivim rješenjima potvrdio je ulogu Design district sajma u promicanju održivih praksi
Sajam namještaja Design district održava se od 2018. godine u Rovinju, a ove je godine bio pod egidom održiva arhitektura i biofilni dizajn interijera.
Prostor bivše tvornice duhana u Rovinju na dva je dana postao središte zbivanja dizajnerske scene. Na 2000 četvornih metara smjestilo se više od sto izlagača koji su pokušali poslati zajedničku poruku.
Tatjana Kos, direktorica sajma Design distric ističe kako je glavna poruka poslana kroz sajam ta da svake godine donose novitete, pogotovo vezane uz ekologiju i održivost, a ove godine je isto tako većina od tih sto i više izlagača je orijentirana i bazirana prema ekologiji i održivosti.
Veliki interes posjetitelja za ekološki prihvatljivim rješenjima potvrdio je ulogu Design district sajma u promicanju održivih praksi
“To je zapravo, usudim se reći, jedino mjesto koje zaista njeguje priču o dizajnu, priču o toleranciji, priču o kreativnim izričajima. Mi koji smo iz industrije namještaja i uređenja interijera znamo koliko je potrebno biti fokusiran i koliko je potrebno imati poslovni sajam na kojem će se susretati struke kao što su proizvođači, ponuđači namještaja i ostalih proizvoda za uređenje interijera i eksterijera, sa arhitektima, dizajnerima interijera, investitorima.
Design district je zapravo jedno i jedino mjesto na kojem se to događa, iz godine u godinu se to sve više potvrđuje i kroz naše konferencije i kroz veliki broj arhitekata i dizajnera interijera koji su svake godine kod nas gosti.”, navodi Kos.
Novi trendovi i renomirani proizvođaći namještaja
Ovogodišnje izdanje sajma Design district posjetiteljima je predstavio nove trendove u uređenju interijera, kako rezidencijalnih tako i javnih prostora.
“Nismo mi u trendu nego mi čak na neki način namećemo trendove, zapravo pričamo o toj održivosti u gradnji, opremanju interijera… Kako je profesor Čengić rekao, kaos je ušao u grad, kaos je ušao i u naše glave i u naše prostore gdje živimo i gdje radimo i mi nekako želimo zapravo to izbjeći u ukazati na to svake godine.
Prve godine je čak tema bila bioarhitektura, tad još to nije bio poznat pojam u Hrvatskoj. Dakle, naše poruke sa sajma su da se trebamo dobro “resetirati”, ali da se trebamo vratiti na neki put s kojeg smo skrenuli. To je put koji je u suglasju s prirodom, u suglasju s našom ljudskom prirodom, da budemo što zeleniji i što bliži onim nekim našim početcima.”, pojasnila je.
Uz renomirane proizvođače namještaja, ravnopravno su stajali mali, uglavnom istarski proizvođači
“Razumjeli smo to da tko god dođe na sajam želi nešto odnijet, ali ne može kupit sofu i nosit ju… Tako je došlo do odluke da imamo male proizvođače i tako ih potičemo. Oni su ovdje naši gosti, imaju prodaju i svatko tko dođe na sajam nakon obilaska tih 2000 kvadrata sajma, svrate i kupe odlične proizvode. Ne samo hranu i piće, nego i poklone te razno razne sitnice, sad pogotovo za nastupajuće blagdane.”, zaključila je sugovornica.
Design district pružio je uvid u trendove koji će oblikovati interijere u nadolazećim godinama, inovativne materijale za biofilni dizajn interijera te omogućio povezivanje različitih struka s ciljem razvoja tržišta uređenja interijera.
Događanja
U Zagrebu vrata otvara HaHaHouse, prvi svjetski muzej posvećen smijehu
Centar Zagreba dobio je novu atrakciju – HaHaHouse, prvi muzej posvećen smijehu! Smješten u Gajevoj ulici 7, ovaj jedinstveni prostor spaja humor, umjetnost i tehnologiju kako bi posjetiteljima pružio nezaboravno iskustvo i, što je najvažnije, izmamio osmijeh na lice. Osmišljen u suradnji s domaćim i inozemnim dizajnerima, arhitektima, umjetnicima i stručnjacima, ovaj prostor svojim će maštovitim eksponatima nasmijati i razveseliti posjetitelje od 3 do 103 godine, bez obzira na preferencije po pitanju humora.
Andrea Golubić, osnivačica muzeja, ideju za projekt dobila je u želji da ljudima vrati radost i vedrinu u vremenu obilježenom stresom i umorom. “HaHaHouse moj je način širenja radosti i povezivanja kroz smijeh. Oduvijek nosim u sebi želju i potrebu da ljudi oko mene budu sretni, nasmijani i da se osjećaju dobro. Ovaj projekt nastao je iz srca, kao lijek za dušu u sivilu današnjice”, poručila je Andrea.
Dodala je kako je HaHaHouse mjesto za sve koji se žele ponovno osjećati radosno i tu radost dalje širiti svijetom. “Svako novo nasmijano lice naša je mala pobjeda, a svako lice koje nam se ponovno vrati dokaz je da je svijet postao barem malo bolje mjesto,’’ ističe Andrea.
Posjetitelji će ulaskom u HaHaHouse otkriti razigrane instalacije i interaktivne postave koje ih pozivaju na sudjelovanje i dobru zabavu. Među njima glavnu riječ vodi animirani lik Mr. H., sarkastičan i skeptičan vodič koji na humorističan način kritizira ozbiljnost modernog društva, dok ga likovi poput pametnog telefona, “vječnog objašnjivača šala” ili koke koja “malo” kasnije kopča sve fore dopunjuju u prikazu smiješne strane svakodnevice.
Smijeh nije samo zabava, već i važan korak u očuvanju mentalnog zdravlja. HaHaHouse svojim inovativnim pristupom pruža priliku za smijeh, opuštanje i povezivanje kroz svakodnevne životne situacije, ispričane na najzabavniji način, nudeći odmak od stresa i jednolične svakodnevice.
Doživite smijeh na potpuno nov način! HaHaHouse otvara svoja vrata na Dan smijeha, 10. siječnja 2025. te će ih ostaviti otvorenima za sve posjetitelje svakim danom od 9 do 21 sat.
Kažu da je smijeh najbolji lijek – a sada svoju dozu možete nabaviti bez recepta, samo u Muzeju smijeha. Pridružite nam se i postanite dio prvog poglavlja ove unikatne priče koja će zasigurno biti svjetski poznata!
Događanja
Daikin obilježio 100 godina poslovanja uz spektakularnu proslavu i okupljanje suradnika, klijenata i prijatelja
Tvrtka Daikin je u Zagrebu ovaj tjedan održala spektakularan događaj povodom dva važna jubileja – 100 godina postojanja tvrtke Daikin na globalnoj razini i 20 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj. Okupljeni su bili brojni partneri, klijenti, prijatelji i zaposlenici, a atmosfera je bila ispunjena entuzijazmom i slavlje je trajalo do kasnih sati.
Događanje je započelo pozdravnim govorima u kojima su istaknute značajke ove dvostruke obljetnice, podsjećajući da samo manje od 2% svjetskih tvrtki doživi 100 godina postojanja, a Daikin je ponosan što je uspio zadržati vodeću poziciju u industriji energetski učinkovitih sustava. Desetljeća predanosti, znanja, vještina i inovacija i zaslužuju veliko slavlje!
Večer je bila ispunjena iznenađenjima, a dva velika aplauza upućena su velikim imenima: prvi je bio za gosta večeri, gospodina Hiroyasu Ishikawu, direktora Daikin Central Europe, a drugi za našu najpoznatiju violončelisticu, Anu Rucner, koja je svojim nastupom oduševila publiku.
Bogat program uključivao je i nastupe talentiranih plesača, pjevača, glumaca i akrobata, koji su atmosferu učinili još posebnijom. Svi prisutni, partneri, suradnici i zaposlenici, ključni su za uspjeh tvrtke, što je i naglašeno nekoliko puta tijekom večeri.
Središnji trenutak večeri bio je poziv na pozornicu četvorice direktora – Feđe Zekana, Hrvoja Krapanića, Igora Skelina i Dalibora Borovičke, koji su podijelili svoju viziju budućnosti i zahvalili svim partnerima i okupljenima na podršci.
Daikin se također ističe i ulaganjem u budućnost, pa je večer uključivala uručenje stipendija za izvrsne studente, koji su svojim trudom i zalaganjem zaslužili priznanje.
Tri studenta iz tri grada primili su i donacije, a strukovna škola Ruđer Bošković iz Vinkovaca dobila je Daikin uređaje u vrijednosti od 10.000 eura
Večer je kulminirala iznenađenjem – nastupao je popularni pjevač Jole, koji je svojim nastupom oduševio publiku.
Ovaj događaj nije bio samo proslava uspjeha prošlih 20 godina, već i najava još uspješnijih godina koje slijede, uz daljnji razvoj i inovacije koje Daikin planira donijeti tržištu.