Povežimo se

Događanja

Održan sajam namještaja Design district uz više od sto izlagača

Veliki interes posjetitelja za ekološki prihvatljivim rješenjima potvrdio je ulogu Design district sajma u promicanju održivih praksi

Sajam namještaja Design district održava se od 2018. godine u Rovinju, a ove je godine bio pod egidom održiva arhitektura i biofilni dizajn interijera. 

Prostor bivše tvornice duhana u Rovinju na dva je dana postao središte zbivanja dizajnerske scene. Na 2000 četvornih metara smjestilo se više od sto izlagača koji su pokušali poslati zajedničku poruku. 

Tatjana Kos, direktorica sajma Design distric ističe kako je glavna poruka poslana kroz sajam ta da svake godine donose novitete, pogotovo vezane uz ekologiju i održivost, a ove godine je isto tako većina od tih sto i više izlagača je orijentirana i bazirana prema ekologiji i održivosti. 

Veliki interes posjetitelja za ekološki prihvatljivim rješenjima potvrdio je ulogu Design district sajma u promicanju održivih praksi

“To je zapravo, usudim se reći, jedino mjesto koje zaista njeguje priču o dizajnu, priču o toleranciji, priču o kreativnim izričajima. Mi koji smo iz industrije namještaja i uređenja interijera znamo koliko je potrebno biti fokusiran i koliko je potrebno imati poslovni sajam na kojem će se susretati struke kao što su proizvođači, ponuđači namještaja i ostalih proizvoda za uređenje interijera i eksterijera, sa arhitektima, dizajnerima interijera, investitorima.

Design district je zapravo jedno i jedino mjesto na kojem se to događa, iz godine u godinu se to sve više potvrđuje i kroz naše konferencije i kroz veliki broj arhitekata i dizajnera interijera koji su svake godine kod nas gosti.”, navodi Kos.

Novi trendovi i renomirani proizvođaći namještaja

Ovogodišnje izdanje sajma Design district posjetiteljima je predstavio nove trendove u uređenju interijera, kako rezidencijalnih tako i javnih prostora. 

“Nismo mi u trendu nego mi čak na neki način namećemo trendove, zapravo pričamo o toj održivosti u gradnji, opremanju interijera… Kako je profesor Čengić rekao, kaos je ušao u grad, kaos je ušao i u naše glave i u naše prostore gdje živimo i gdje radimo i mi nekako želimo zapravo to izbjeći u ukazati na to svake godine.

Prve godine je čak tema bila bioarhitektura, tad još to nije bio poznat pojam u Hrvatskoj. Dakle, naše poruke sa sajma su da se trebamo dobro “resetirati”, ali da se trebamo vratiti na neki put s kojeg smo skrenuli. To je put koji je u suglasju s prirodom, u suglasju s našom ljudskom prirodom, da budemo što zeleniji i što bliži onim nekim našim početcima.”, pojasnila je.

Uz renomirane proizvođače namještaja, ravnopravno su stajali mali, uglavnom istarski proizvođači

“Razumjeli smo to da tko god dođe na sajam želi nešto odnijet, ali ne može kupit sofu i nosit ju… Tako je došlo do odluke da imamo male proizvođače i tako ih potičemo. Oni su ovdje naši gosti, imaju prodaju i svatko tko dođe na sajam nakon obilaska tih 2000 kvadrata sajma, svrate i kupe odlične proizvode. Ne samo hranu i piće, nego i poklone te razno razne sitnice, sad pogotovo za nastupajuće blagdane.”, zaključila je sugovornica.

Design district pružio je uvid u trendove koji će oblikovati interijere u nadolazećim godinama, inovativne materijale za biofilni dizajn interijera te omogućio povezivanje različitih struka s ciljem razvoja tržišta uređenja interijera.

Događanja

Hisense predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu: Tehnološka izvrsnost u velikom formatu

Hisense, jedan od vodećih globalnih proizvođača potrošačke elektronike, spektakularno je predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu na događanju u Zagrebu. Pred partnerima, novinarima i tehnološkim entuzijastima, otkriveno je nekoliko novih modela velikih dijagonala, uključujući televizore do čak 116 inča, čime Hisense odgovara na sve veću potražnju za uređajima koji nude više – veću sliku, naprednije performanse i vrhunsko korisničko iskustvo.

Dosad najširu i najnapredniju ponudu Hisense televizora – od UHD, QLED, OLED, ULED MiniLED, RGB-MiniLED do MicroLED modela prezentirao je Denis Oštir iz VIDAA-e. Dodatno je istaknuo da je Hisense ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025™, a svi pametni TV uređaji s VIDAA OS-om dolaze s besplatnim pristupom DAZN aplikaciji – jednom od vodećih sportskih streaming servisa. Korisnici mogu pratiti sve utakmice FIFA Club World Cupa izravno na svom Hisense televizoru, u visokoj kvaliteti i bez dodatnih troškova.

Posebno se istaknula nova RGB MiniLED tehnologija, kojom je Hisense još jednom pomaknuo granice u kvaliteti prikaza slike. „Ponosno ističemo kako smo prvi brend koji je tržištu predstavio novu RGB MiniLED tehnologiju, čime postavljamo nove standarde u kvaliteti slike. Naši premium modeli – U7 PRO, U8 i flagship UX – dolaze s brzinom osvježavanja do impresivnih 165Hz, što će posebno razveseliti gaming entuzijaste i sve ljubitelje dinamičnog sadržaja,“ istaknuo je Patrik Primorac, regionalni produktni manager za Hisense televizore.

Gaming bez kompromisa

Za ljubitelje videoigara, nova linija nudi impresivne performanse kroz 165Hz Game Mode Ultra, AMD FreeSync Premium Pro, Full HDMI 2.1, ALLM, HDR10+ Gaming i Gaming in Dolby. Ove funkcionalnosti jamče vrhunski doživljaj igre bez kašnjenja i zastajkivanja, s glatkim prikazom i preciznim odzivom.

Vrhunska slika i zvuk

Bez kompromisa kada je u pitanju kvaliteta slike – Hisense televizori koriste tehnologije poput MicroLED, RGB-MiniLED, Quantum Dot Colour, Dolby Vision i Total HDR, uz Dynamic X Display i Anti-Reflection PRO. Zvuk je jednako impresivan: CineStage X Surround (do 6.2.2), Dolby Atmos, sustavi Tuned by Devialet, ugrađeni subwooferi i Front-Firing zvučnici te novi inteligentni sustav za analizu prostorije koji automatski optimizira akustiku prostora.

Dizajn, fleksibilnost i pametni sustav

Hisense televizori odlikuju se elegantnim i funkcionalnim dizajnom: bez rubova (bezelless), Uni-Body estetika i Swivel Stand koji omogućuje rotaciju ekrana prema korisničkim potrebama. Svi modeli dolaze s unaprijeđenim i intuitivnim VIDAA operativnim sustavom, koji omogućuje hands-free glasovno upravljanje i pristup lokalnim i globalnim sadržajima izravno iz pakiranja – bez dodatnih instalacija.

Hisense TV linija za 2025. godinu donosi snažne performanse, najnaprednije tehnologije i izuzetnu vrijednost za novac. Bilo da ste ljubitelj filmova, gaminga ili sportskih događanja – Hisense ima televizor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.

Nastavite čitati

Dizajn i trendovi

Eichholtz by Mashroom i Intera hub uspješno održali ekskluzivni masterclass za profesionalce u dizajnu interijera

Ekskluzivni masterclass spojio je stručnjake iz dizajna interijera na inspirativnom i edukativnom događaju.

U showroomu Eichholtz by Mashroom, u suorganizaciji s portalom Intera hub, 11. lipnja održan je iznimno uspješan stručni događaj — masterclass radionica namijenjena arhitektima, dizajnerima interijera, građevinskim investitorima i hotelijerima. Događaj je okupio velik broj relevantnih sudionika iz industrije i poslužio kao platforma za umrežavanje, razmjenu ideja i praćenje najnovijih trendova u svijetu interijera.

Program je započeo inspirativnim predavanjem predstavnika brenda Eichholtz, koji su sudionicima predstavili filozofiju brenda, razvojne smjernice te pretpremijerno otkrili novu liniju proizvoda koja se službeno lansira u rujnu 2025. Ova nova kolekcija namijenjena je profesionalnom projektiranju interijera u ugostiteljskom sektoru, s naglaskom na izdržljivost, funkcionalnost i estetsku vrijednost, ali i mogućnost personalizacije prema zahtjevima krajnjih korisnika.

Kroz niz primjera i demonstracija, prisutni su imali priliku upoznati se s inovativnim rješenjima koja podižu standard dizajna i dodaju stvarnu vrijednost prostoru — bilo da je riječ o luksuznim hotelima, restoranima ili suvremenim kafićima.

Uz edukativni sadržaj, masterclass je bio popraćen vrhunskim gastronomskim doživljajem u izvedbi chefova iz restorana Forty Two, dok je za opuštenu atmosferu tijekom večeri bio zadužen DJ Sven Pravica.

Odaziv i reakcije sudionika potvrđuju da je ovakva vrsta događanja iznimno važna za daljnje jačanje profesionalne zajednice. Ostvareni su brojni novi kontakti, pokrenute buduće suradnje i potvrđena zajednička želja za nastavkom edukacije i inspiracije u industriji.

“Eichholtz nije samo brend namještaja – to je platforma za povezivanje, profesionalni razvoj i poticanje kreativnosti u interijerima.”

Zahvaljujemo svim sudionicima na prisutnosti, entuzijazmu i podršci. S nestrpljenjem iščekujemo sljedeće prilike za susret i nastavak stvaranja jedinstvenih iskustava u svijetu dizajna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice