Povežimo se

Događanja

Održan sajam namještaja Design district uz više od sto izlagača

Veliki interes posjetitelja za ekološki prihvatljivim rješenjima potvrdio je ulogu Design district sajma u promicanju održivih praksi

Sajam namještaja Design district održava se od 2018. godine u Rovinju, a ove je godine bio pod egidom održiva arhitektura i biofilni dizajn interijera. 

Prostor bivše tvornice duhana u Rovinju na dva je dana postao središte zbivanja dizajnerske scene. Na 2000 četvornih metara smjestilo se više od sto izlagača koji su pokušali poslati zajedničku poruku. 

Tatjana Kos, direktorica sajma Design distric ističe kako je glavna poruka poslana kroz sajam ta da svake godine donose novitete, pogotovo vezane uz ekologiju i održivost, a ove godine je isto tako većina od tih sto i više izlagača je orijentirana i bazirana prema ekologiji i održivosti. 

Veliki interes posjetitelja za ekološki prihvatljivim rješenjima potvrdio je ulogu Design district sajma u promicanju održivih praksi

“To je zapravo, usudim se reći, jedino mjesto koje zaista njeguje priču o dizajnu, priču o toleranciji, priču o kreativnim izričajima. Mi koji smo iz industrije namještaja i uređenja interijera znamo koliko je potrebno biti fokusiran i koliko je potrebno imati poslovni sajam na kojem će se susretati struke kao što su proizvođači, ponuđači namještaja i ostalih proizvoda za uređenje interijera i eksterijera, sa arhitektima, dizajnerima interijera, investitorima.

Design district je zapravo jedno i jedino mjesto na kojem se to događa, iz godine u godinu se to sve više potvrđuje i kroz naše konferencije i kroz veliki broj arhitekata i dizajnera interijera koji su svake godine kod nas gosti.”, navodi Kos.

Novi trendovi i renomirani proizvođaći namještaja

Ovogodišnje izdanje sajma Design district posjetiteljima je predstavio nove trendove u uređenju interijera, kako rezidencijalnih tako i javnih prostora. 

“Nismo mi u trendu nego mi čak na neki način namećemo trendove, zapravo pričamo o toj održivosti u gradnji, opremanju interijera… Kako je profesor Čengić rekao, kaos je ušao u grad, kaos je ušao i u naše glave i u naše prostore gdje živimo i gdje radimo i mi nekako želimo zapravo to izbjeći u ukazati na to svake godine.

Prve godine je čak tema bila bioarhitektura, tad još to nije bio poznat pojam u Hrvatskoj. Dakle, naše poruke sa sajma su da se trebamo dobro “resetirati”, ali da se trebamo vratiti na neki put s kojeg smo skrenuli. To je put koji je u suglasju s prirodom, u suglasju s našom ljudskom prirodom, da budemo što zeleniji i što bliži onim nekim našim početcima.”, pojasnila je.

Uz renomirane proizvođače namještaja, ravnopravno su stajali mali, uglavnom istarski proizvođači

“Razumjeli smo to da tko god dođe na sajam želi nešto odnijet, ali ne može kupit sofu i nosit ju… Tako je došlo do odluke da imamo male proizvođače i tako ih potičemo. Oni su ovdje naši gosti, imaju prodaju i svatko tko dođe na sajam nakon obilaska tih 2000 kvadrata sajma, svrate i kupe odlične proizvode. Ne samo hranu i piće, nego i poklone te razno razne sitnice, sad pogotovo za nastupajuće blagdane.”, zaključila je sugovornica.

Design district pružio je uvid u trendove koji će oblikovati interijere u nadolazećim godinama, inovativne materijale za biofilni dizajn interijera te omogućio povezivanje različitih struka s ciljem razvoja tržišta uređenja interijera.

Događanja

PromoArh 2025: Uživo pratite kako nastaje održiva kuća i postavite pitanja najboljim građevinskim stručnjacima

Prvi specijalizirani sajam gradnje, opremanja i uređenja u Istri, PromoArh ove godine uvodi novi dio programa. Na otvorenom dijelu sajma posjetitelji će moći iz prve ruke vidjeti kako nastaje održiva kuća i tijekom gradnje postaviti pitanja najboljim stručnjacima u svom području.

U porečkoj dvorani Žatika od 17. do 19. rujna i ove godine okupit će se najvažniji predstavnici građevinske industrije i opremanja na sajmu PromoArh. Peto izdanje ove međunarodne manifestacije okuplja vodeće strane i domaće brendove iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Češke i Danske, a zbog  velikog interesa izlagača sajam se ove godine proširuje na dodatni prostor. U velikom asortimanu naći će se sve od skela, građevinskih strojeva, preko solarnih elektrana, energetskih i klimatizacijskih sustava do usluga agencija za apartmane i kuće za odmor. Sajam time još jednom potvrđuje status jednog od vodećih događanja u sektoru graditeljstva u regiji i pokazuje da se ne moraju sve manifestacije odvijati u velikim gradovima.

“Još od organizacije prvog sajma, vodili smo se željom da Istra i Poreč postanu mjesto susreta i okupljanja vodećih aktera građevinske industrije, koje povezuje projektante, građevinske inženjere, vlasnike nekretnina ili one koji tek kreću s gradnjom te nudi stručnost, inspiraciju i poticaj za bolja inovativna rješenja. Po kontinuiranom rastu i broju izlagača, ponosni smo što je PromoArh u samo nekoliko godina ostvario taj cilj. No još važnije, što naši posjetitelji svake godine imaju sve kvalitetniji pregled trendova, noviteta i u konačnici, usporedbe dostupnih cijena i tehnologija”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.

Veliku pozornost ove godine već je izazvala gradnja održive kuće koja će se odvijati uživo na vanjskom dijelu sajma. Posjetitelji će na licu mjesta moći pratiti napredak i educirati se o strukturi, elementima i čimbenicima na koje treba paziti prilikom gradnje. Stručnjaci iz svih segmenata gradnje nekretnina, u organizaciji Klastera nZEB.hr tijekom ovog projekta prikazat će konkretna rješenja kroz niz demonstracija: od ugradnje energetski učinkovitih prozora i balkonskih vrata, izolacijskih sustava i prekida toplinskih mostova, do montaže krovnih prozora i unutarnje izolacije.

U vrijeme kad su gotovo sve informacije dostupne online, važno nam je osigurati i izravnu komunikaciju sa stručnjacima, jer puno toga se kvalitetnije dozna u dvosmjernom razgovoru. Zato je PromoArh izvrstan format za posjetitelje, ali i brendove, jer ‘iz prve ruke’ imaju mogućnost dobiti sve informacije o trendovima, budžetima i očekivanjima. Gradnja održive kuće zasigurno je jedinstvena prilika za posjetitelje da uživo dobiju odgovore na sva svoja pitanja. Generalno se edukativni program na PromoArhu pokazao kao bitan element sajma – lani smo za Education Point morali dodavati i dodatne stolice radi broja zainteresiranih”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.

O važnosti sajma najviše govore rezultati ankete među posjetiteljima – čak 80 posto ovu vrstu događanja smatra ključnim izvorom za otkrivanje novih proizvoda i usluga, dok 60 posto njih navodi kako su demonstracije i prezentacije izlagača uživo presudni čimbenici pri donošenju odluka o kupnji. Uz Klaster nZEB.hr koji stoji iza cjelodnevnog stručnog programa, edukacije i radionice održavat će se tijekom cijelog trajanja PromoArha. Posjetitelji će u srijedu doznati kako pomiriti umjetnu inteligenciju s pravnim okvirom u svijetu koji se ubrzano digitalizira dok će se društvo arhitekata Istre pak vratiti u prošlost i istražiti pristupe oblikovanju kroz povijest. Naposljetku će se održati prezentacije izlagača o sustavima za trajnu zaštitu balkona i terasa. Prezentacije će izlagači održati i u četvrtak i to o važnosti pravilnog projektiranja i izvedbe dilatacijskih naprava u građevinskim objektima, kao i o učinkovitosti sustava klimatizacije i dizalica topline.

Sponzor sajma je grad Poreč-Parenzo, uz brojne pokrovitelje, a organizator Studio 053 iz Poreča koji od svog osnutka 1989., sudjeluje u organizaciji mnogobrojnih sajamskih, kulturno-zabavnih, sportskih te kongresnih manifestacija na području Istre. Za sve dodatne informacije posjetite službenu web stranicu PromoArha.

Nastavite čitati

Događanja

LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.

Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“

Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.

O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution

LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.

LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama

LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice