Događanja
GROHE predstavio svoj prvi monobrand showroom u Hrvatskoj
prostor u kojem su svi proizvodi za kuhinje i kupaonice potpuno funkcionalni će ujedno biti i servisni centar
za sve GROHE proizvode na hrvatskom tržištu

Vodeći svjetski proizvođač inovativnih rješenja za kuhinje i kupaonice GROHE, u suradnji s partnerima, predstavio je svoj prvi monobrand showroom u Hrvatskoj. Smješten u zagrebačkoj Dubravi, u prostoru su svi instalirani proizvodi u funkciji i mogu se isprobati, što GROHE monobrand showroom čini jedinstvenim na tržištu, zajedno sa servisnim centrom koji će biti dostupan svim GROHE kupcima.
“GROHE monobrand showroom značajan je korak u širenju prisutnosti tvrtke u Hrvatskoj. Jedinstveni izložbeni prostor rezultat je naših velikih ambicija i želje da svojim kupcima i partnerima ponudimo jedinstveno iskustvo i doživljaj, mjesto na kojem će se još detaljnije upoznati s visokom kvalitetom i modernim dizajnom GROHE sanitarnih rješenja. Vjerujem da je ovo sjajan način da svojim kupcima u pravom svjetlu prezentiramo ekskluzivne proizvode kojima GROHE kontinuirano pomiče granice. Želja nam je da monobrand showroom služi kao produžena ruka svim našim distributerima te kao nadogradnja naše dosadašnje kvalitetne suradnje“, istaknula je Martina Džoja Barišić, generalna direktorica GROHE za tržišta Hrvatske i Slovenije.

GROHE monobrand showroom sadrži izložbene dijelove, kuhinjski studio i servis te zaokružuje ponudu za posjetitelje kako bi se na najbolji način upoznali s bogatim portfeljem proizvoda tvrtke. Od cjelokupnih kupaonskih rješenja i GROHE perfect match kupaonice, do najluksuznijeg dijela GROHE asortimana – GROHE SPA sustava.
„GROHE monobrand showroom prvi je ovakav prostor u Hrvatskoj te mi je velika čast što imam priliku voditi projekt. Ovdje na najbolji način zaokružujemo i prezentiramo ponudu nekih od najnaprednijih sanitarnih rješenja današnjice, koji će se moći vidjeti ekskluzivno kod nas. Veselimo se prvim posjetiteljima te smo sigurni kako će ovako uređeni prostor inspirirati sve koji ga posjete“, dodao je Mijo Jakšić, voditelj GROHE servisa.

Tvrtka GROHE nastavlja pomicati granice kada su u pitanju rješenja za kuhinje i kupaonice, s fokusom na održive proizvode. Na adresi Štefanovečka cesta 10, svim zainteresiranima će GROHE stručnjaci od 9 do 17 sati pružati sveobuhvatne informacije o proizvodima, uslugama i mogućnostima, kao i savjete o održavanju i ugradnji njihovih modernih rješenja.
Događanja
Kuća Kreativnosti: Prostor gdje umjetnost postaje dio svakodnevice
U Velikoj Gorici otvoreno je jedno posebno mjesto gdje umjetnost postaje dio svakodnevice

Kuća Kreativnosti nastala je iz želje da se lokalnoj zajednici omogući prostor za izražavanje, učenje i povezivanje kroz umjetnost.
Akademske umjetnice Franciska Topolovec i Mirna Nestić uložile su svoje znanje, strast i iskustvo u stvaranje ovog kreativnog centra, koji je danas dom brojnim radionicama, edukacijama i susretima ljubitelja umjetnosti.
Kako je nastala Kuća Kreativnosti?
“Ideja za Kuću Kreativnosti nastala je spontano kroz provedbu radionica preko raznih poslodavaca i institucija. Vidjele smo kako te radionice funkcioniraju i prepoznale smo potencijal u radu s korisnicima, zajedno s manjim nedostacima koje smo kao umjetnice možda više zamjećivale od tadašnjih poslodavaca.” – objašnjava akademska kiparica Mirna Nestić.
Dodaje kako su ona i Franciska često razgovarale o tome kako bi jednog dana voljele imati vlastiti prostor u kojem bi mogle provoditi radionice u okruženju koje bi bilo prilagođeno stvaranju, druženju i kreativnom razvoju.
“Kuća Kreativnosti zamišljena je kao umjetnički centar koji pruža edukacije, predavanja i događanja, ali i kao prostor za druženje, razmjenu ideja i zajedničko uživanje u umjetnosti u svim njenim oblicima. Planiramo organizirati i gostujuće radionice kako bismo Velikoj Gorici ponudile što raznovrsniji i bogatiji program.” – dodaje Franciska Topolovec, akademska slikarica.
Prostor koji diše umjetnost
Njihov prostor nekoć je bio ured jedne kreativne tvrtke, čija su rješenja već bila dobro osmišljena, ali prilagođena drugoj svrsi.
“Prostor smo minimalnim preinakama prilagodile svojim potrebama jer su postojeća rješenja već bila kvalitetna. Dodale smo svoje radove, ukrase i inventar potreban za radionice te time prostoru dale novi život.” – objašnjava Franciska.
Danas Kuća Kreativnosti nudi raznovrstan program radionica, a njezina unutrašnjost inspirira posjetitelje da istraže vlastitu kreativnost.

Radionice u Kući Kreativnosti – kreativnost za sve uzraste
Kuća Kreativnosti nudi širok raspon radionica, prilagođenih djeci, mladima i odraslima.
“Nudimo različite programe, poput hobby slikanja za sve od 12 do 90 godina, radionica crtanja i izrade predmeta za djecu od 5 do 8 godina, pripreme za umjetničke škole za tinejdžere, oslikavanja keramike te kiparskih radionica. Također nudimo individualne sate i gostujuće radionice koje redovito najavljujemo na društvenim mrežama.” – kaže Mirna.
Iz ljubavi prema glini: Kiparstvo, keramika i Onye
Posebno ih veseli vidjeti napredak svojih polaznika, a njihovi radovi često postaju dio interijera Kuće Kreativnosti.
“Dizajn interijera ispunjen je našim umjetničkim djelima, ali i radovima polaznika. Na taj način polaznicima pružamo inspiraciju i stvaramo posebnu atmosferu. To je ujedno i dokaz koliko se može postići kroz predanost i kontinuirani rad.” – dodaje Franciska.

Kako Kuća Kreativnosti unosi umjetnost u domove?
Umjetnost nije samo estetski dodatak – ona oplemenjuje prostor, dodaje mu karakter i funkcionalnost.
“Kombinacija umjetnosti, dizajna i funkcionalnosti čini prostore ne samo vizualno privlačnijima, već i ugodnijima za život i boravak. Svaki prostor može postati jedinstven ako u njega unesemo osobni pečat.” – smatra Franciska Topolovec.
Kako unijeti hrabre boje u interijer? Pratite ovih 10 savjeta dizajnera
To je i jedan od razloga zašto njihove radionice privlače ljude koji žele unijeti kreativnost u vlastiti dom.
“Ako želite unijeti više umjetnosti i kreativnosti u svoj dom, započnite s izlaganjem omiljenih umjetničkih djela – podržite lokalne umjetnike ili izložite vlastite radove. Igrajte se bojama, teksturama i različitim materijalima kako biste prostor oživjeli. A ako vam treba pomoć, inspiracija ili znanje, svratite u Kuću Kreativnosti – pružit ćemo vam podršku i pomoći da razvijete svoje stvaralačke vještine.” – savjetuje Franciska Topolovec.
Događanja
Otvoren je GOOD PLACE – novo mjesto u Zagrebu za interijere i eksterijere s karakterom!
Zagreb je dobio GOOD PLACE – prostor koji podiže standard uređenja!

S početkom proljeća, u centru Zagreba svoja je vrata je otvorio novi GOOD PLACE. Riječ je o jedinstvenoj oazi koja inspirira kreativce i klasičare kako oplemeniti i dekorirati interijere i eksterijere.
U fokusu je veliki izbor vanjskog namještaja za uređenje vrtova, terasa i balkona, te jedinstvenim tapetama koje se proizvode u Hrvatskoj.
Intimniji prostor u centru grada
“Dosad smo bili smješteni na Savskoj, ali smo odlučili stvoriti pristupačniji i intimniji prostor u samom centru grada. Osim što smo jedinstveno mjesto u Zagrebu za outdoor namještaj vrhunskih brendova Unopiù, Garda, Talenti i Emu, s ponosom predstavljamo i Dimense Decor Gallery Zagreb. Ovu inovativnu tehnologiju proizvodnje koju je Rococo Decor lansirao 2020. godine” – kaže Lidija Čalović, direktorica tvrtke.

Na ovom mjestu mogu se odabrati noviteti Unopiu vrtnog namještaja beskrajne elegancije i trajnosti, od klasičnog do modernog stila.
Drugi brend kojeg možete pronaći na ovoj adresi je Emu. Riječ je o talijanskom brendu s preko 70 godina dugom tradicijom proizvodnje vrtnog namještaja i fokusom na metalni namještaj za vanjske prostore- privatne oaze ali i velike terase restorana i kafića.
Garda je višestruko nagrađivani brend vrtnog namještaja fokusiran na stvaranje iznimnog namještaja za privatne i javne prostore na otvorenom. Njihove kolekcije namještaja nude savršenu kombinaciju funkcionalnosti, estetike i dubokog poštovanja prema prirodi.

Uz spomenute brendove tu je i svjetski poznata talijanska tvrtka Talenti koja eksperimentira s inovativnim tehnologijama i materijalima postavljajući standarde za dizajnerski namještaj. Njihov vrtni namještaj nije samo dizajniran do najsitnijih detalja, već je izrađen od recikliranih tkanina koje su sofisticirano oblikovane.

Ekskluzivne tapete s potpisom “made in Croatia”
Kad je riječ o sofisticiranom dizajnu ugodnom na dodir, u GOOD PLACE konceptu postoji još jedan brend koji privlači sve veći broj suvremenih ljubitelja uređenja interijera.
GOOD PLACE je ekskluzivni zastupnik tapeta s potpisom “made in Croatia”. S potpisom Rococo Decor dolaze personalizirane ekološke tapete s teksturiranim dizajnom. Ove tapete su u potpunosti personalizirane u pogledu strukture, tematike, dimenzija i boja. Za njihovu izradu koriste se ekološke sirovine i inovativne tehnologije, što ih čini jedinstvenima na tržištu.
“Danas je jasno da naša kreativna snaga zahtijeva više – individualizaciju. U današnjem svijetu dizajn nije samo o trendovima; dizajn je o osobi.
Zbog toga smo stvorili koncept koji stavlja individuu u centar kreacije. Ovaj projekt omogućava svakome da izabere i stvori prostor prema vlastitim željama, jer snaga individua u izboru proizvoda koji im odgovara postaje ključni element ove suradnje. Spoj umjetnosti i tehnologije nudi nešto više od obične dekoracije. – kaže slikarica Alina Neculcea.

Trendovi u uređenju interijera i eksterijera
Osim o novitetima na otvorenju nove kreativne oaze u centru Zagreba, pričalo se i o aktualnim trendovima u uređenju interijera i eksterijera. Posebno je bilo zanimljivo čuti savjete dizajnerice Korine Zbukvić iz MG dizajna.

“S Lidijom i Good place firmom surađujem već godinama. Ta suradnja od ključne je važnosti za moj rad kao dizajnerice. Osim vrhunske kvalitete materijala i proizvoda, Lidija se izdvaja svojom sposobnošću da razumije i interpretira moje ideje, što omogućava besprijekornu realizaciju mojih ideja u stvarnom prostoru, pogotovo kada je riječ o tapetama gdje u kreativnosti nema nikakvih granica.
Naš odnos koji je temeljen na povjerenju i stručnosti, omogućuje mi da klijentima ponudim rješenja koja ne samo da ispunjavaju, već često i nadmašuju njihova očekivanja. Svaka suradnja rezultira stvaranjem personaliziranih i funkcionalnih prostora koji odražavuja specifične želje korisnika.” – otkrila je Zbukvić.
Njene će savjete primijeniti brojni okupljeni na ovom eventu, ali i dizajneri velikih hotelskih kompleksa koji već 14 godina koliko postoji ova tvrtka u ponudi i kolekcijama crpe inspiraciju za opremanje ugostiteljskih objekata (HORECA), poslovnih i privatnih prostora, ali i popularnih hotelskih kompleksa poput Sunčanog Hvara, Jadranskih luksuznih hotela i mnogih drugih.
FOTO: Nikola Zoko