Povežimo se
challenge konferencija

Kreirajmo dom zajedno

Koji nas trendovi vrtnog namještaja očekuju ove godine?

Donosimo pregled najnovijih trendova vrtnog namještaja.

Dok se približavamo novoj sezoni na otvorenom, trendovi u dizajnu vrtnog namještaja ne prestaju inspirirati ljubitelje vanjskih prostora. Eksterijer baš kao interijer, svake godine zahtjeva poneko osvježenje, bilo da je riječ o sitnim preinakama ili nešto većim promjenama.

Ovogodišnji trendovi usrećit će ljubitelje minimalizma, luksuza na otvorenom i one kojima je održivost ključan faktor. U svim Lesnina XXXL trgovinama i na webshopu dostupna je ponuda vrtnog namještaja koja osigurava osvježenje i poboljšanje vašeg vrta, terase ili balkona.

Prirodni karakter vrta očituje se kroz drvene materijale

Danas više nego ikad nastojimo svoje životne prostore uskladiti s prirodom te primijeniti opcije održivih materijala i namještaja proizvodnog na ekološki prihvatljiv način. Upravo će izbor drvenog namještaja najbolje naglasiti prirodni karakter vašeg vrta.

Najčešći materijali su tikovina, eukaliptus i bagrem koji osim što su održivi, odličan su izbor zbog visoke razine otpornosti na vremenske uvjete što je ujedno i imperativ kod namještaja za eksterijere. Drvena garnitura sa sklopivim stolicama kao idealni izbor kod vrtnih zabava i zajedničkih druženja za stolom ili mali balkonski set kao savršeno mjesto za romantične večere i manja druženja s prijateljima.

Luksuz na otvorenom

Vrt ili terasa zapravo su produžetak našeg unutrašnjeg prostora i zato često biramo komade koji predstavljaju spoj udobnosti i elegancije. Luksuz eksterijera očituje se kroz moderne opcije namještaja visokokvalitetnih materijala koji vrt pretvaraju u trendi okruženje. Elegantne lounge garniture nekonvencionalnih oblika su jednostavan korak za stvaranje luksuzne atmosfere.

Nepogrješiv izbor je garnitura antracit sive u spoju sa svijetlim jastucima ili funkcionalna garnitura boje bagrema za ugodno opuštanje.

Minimalizam i jednostavnost

Sve popularniji dizajn koji prevladava u svijetu uređenja primijenjen je i na vrtni namještaj. Čiste linije, neutralne boje i jednostavni oblici karakteristični su za ovaj trend, koji se savršeno uklapa u moderne vanjske prostore.

Uz jednostavnost ide i funkcionalnost poput garnitura koje mogu služiti i kao stol za vanjski ručak i kao udoban kutak za predah. Široki asortiman takvih garnitura nudi ovogodišnja Lesnina XXXL ponuda.

Mnogi od ovogodišnjih trendova mogu se kombinirati kako bi se stvorili jedinstveni i funkcionalni vanjski prostori koji odražavaju individualni stil pojedinca, a u periodu do 21.3.2024. u svim Lesnina XXXL centrima i na webshopu traju posebne pogodnosti koje će olakšati proces uređivanja terase, balkona ili vrta.

Lesnina XXXL – Kreirajmo dom zajedno!

Kreirajmo dom zajedno

Organiziran dom počinje od pravog ormara: Evo kako ga odabrati

Kada se pažljivo isplanira, ormar postaje više od spremišta…

kako odabrati ormar

Ormar je najbolji saveznik za održavanje reda u domu. On skriva ono što ne želite da se vidi, a pritom definira karakter prostora – od spavaće sobe do garderobe. No, da bi u potpunosti služio svojoj svrsi, potrebno ga je birati prema vlastitim navikama, prostoru i životnom stilu.

Stručnjaci savjetuju da se kod planiranja interijera nekad isplati upravo od ormara krenuti prvo – jer on određuje raspored, dimenzije i funkcionalnost ostalog namještaja u sobi.

Najčešće greške pri kupnji namještaja – i kako ih izbjeći

Kako odabrati ormar koji će se savršeno uklopiti u vaš prostor, otkriva Sandra Lulić, prodajna savjetnica iz Lesnine.

Kako odabrati ormar po mjeri prostora i navika

„Stanovi su sve manji, pa ljudi žele iskoristiti prostor da bude što funkcionalniji,“ objašnjava Lulić. „Danas se puno više pažnje posvećuje unutarnjem rasporedu ormara – od liftova, ladica i rasvjete do pregrada.“

Prvi korak pri odabiru ormara je mjerenje prostora i analiza vlastitih potreba. No, Lulić ističe da se mnogi zaborave pitati – što im zapravo treba.
„Mi u Lesnini često krećemo upravo od ormara,“ kaže. „Kada znamo gdje će on stajati – zbog širine, visine i dubine – tek tada planiramo ostatak sobe: krevet, noćne ormariće, komodu. Ormar treba biti osnova oko koje se sve gradi.“

Planiranje unutarnjeg rasporeda ovisi i o navikama korisnika. Netko treba više prostora za odjeću na vješalicama, netko više ladica za sitnice.
Zanimljivo, muškarci i žene često imaju različite potrebe – žene vole više manjih pregrada i ladica radi preglednosti, dok muškarci češće traže dublje ladice i dovoljno visine za odijela, kapute ili balonere.

Takve nijanse mogu značajno utjecati na raspored, pa se ormar zapravo prilagođava životnim navikama, ne obrnuto.

kako odabrati ormar

Fronte, boje i materijali koji oblikuju prostor

Korpus ormara najčešće se izrađuje od iverala, dok su fronte te koje određuju njegov karakter i estetsku vrijednost. Prvi dojam ormara uvelike ovisi upravo o materijalu i završnoj obradi vrata.

„Vrata mogu biti klasična ili klizna, s ogledalima ili staklom,“ pojašnjava Lulić. „To staklo nije obično – duplo je farbano, lijepljeno na foliju i iveral, što ga čini izdržljivim i jednostavnim za održavanje.“

Neutralne boje poput bijele, bež, svijetlosive i svijetlog drveta najčešći su izbor jer prostoru daju svježinu i lako se kombiniraju s ostalim namještajem. Oni koji žele izraženiji dojam biraju tamnije tonove poput antracita, tamnoplave ili oraha, najčešće u kombinaciji s metalnim detaljima u zlatnoj, crnoj ili brončanoj izvedbi.

Kombiniranje materijala unosi dinamiku i eleganciju – drvo donosi toplinu, staklo reflektira svjetlost, a metal dodaje suvremen karakter. Površine su najčešće matirane ili satenski sjajne, jer takve obrade prostoru daju profinjen izgled bez vizualne težine.

Zrcala kao saveznik prostora

Ako postoji jedan element koji u potpunosti može promijeniti percepciju ormara – to su zrcala. Ona nisu samo praktičan dodatak, već snažan dizajnerski alat. Reflektiraju svjetlost, čine prostor većim i svjetlijim te unose osjećaj dubine.

U manjim sobama zrcalne fronte vizualno povećavaju prostor, dok u većima doprinose ravnoteži i osjećaju prozračnosti. Mat ogledala posebno su popularna jer ne stvaraju odsjaj, a zadržavaju profinjen izgled.

Sve češće se koriste i u walk-in ormarima, gdje osim estetske funkcije imaju i praktičnu – zamjenjuju zasebno ogledalo, čime štede prostor. „Kad na vrata ormara stavite ogledalo, dobijete dvije prednosti u jednoj – vizualno proširite prostor i uštedite na dodatnim elementima,“ ističe Lulić.

Ogledala, osim što unose svjetlost, odražavaju red i sklad – baš ono što se od dobro organiziranog ormara i očekuje.

Walk-in ormar – san svake žene

Otkako je Carrie Bradshaw proslavila svoj legendarni walk-in ormar, taj je pojam postao sinonim za luksuz i dobar stil.

„Danas ih sve više klijenata želi ugraditi, čak i u manjim stanovima,“ kaže Lulić. „Imamo razne varijante – od prozirnih staklenih vrata koja vizualno proširuju prostor, do onih s ogledalima koja stvaraju dubinu i eleganciju.“

Unutar takvih ormara sve ima svoje mjesto – od visećih šipki i ladica do rasvjete koja se pali na dodir. „To više nije samo prostor za garderobu,“ dodaje Lulić, „nego mali osobni svijet koji odražava stil i karakter vlasnika.“

Detalji i rasvjeta – razlika između ormara i ormara

Detalji čine razliku između običnog ormara i onog koji odiše stilom. „Ručkice volim usklađivati s ostatkom namještaja,“ kaže Lulić. „Ako su nogice kreveta crne, tada i na ormaru predlažemo crne ručkice. Trenutno su vrlo popularne duge ručkice koje produžuju vertikalu ormara i daju mu elegantan izgled.“

Za minimalističke interijere sve su češći ormari bez vidljivih ručkica, s push sustavom otvaranja. Takvi modeli izgledaju kao da su dio zida i savršeno se uklapaju u suvremene prostore.

Rasvjeta je jednako važna kao i dizajn. „Kupci žele da im je sve pregledno,“ ističe Lulić. „Postoji rasvjeta unutar polica, šipki i bočnih stranica, a LED trake s daljinskim paljenjem danas su pravi hit. To izgleda moderno, a istovremeno čini ormar praktičnijim.“

Kako odabrati ormar koji traje godinama

Dobar ormar nije kratkoročna investicija. Lesninina prednost je mogućnost nadogradnje ormara i godinama nakon kupnje.
„Ako kupac nakon deset godina poželi dodati ladicu ili policu, pronađemo stari projekt i naručimo sve u istoj boji i dimenziji,“ pojašnjava Lulić.

Tako ormar raste zajedno s korisnikom – mijenja se i prilagođava novim navikama, bez potrebe za potpunom zamjenom.

Kada se pažljivo isplanira, ormar postaje više od spremišta. On je temelj organizacije i estetike doma – prostor koji čuva red, naglašava stil i donosi mir u svakodnevicu.

Genijalna metoda za uredno posložen ormar!

Ako se pitate kako odabrati ormar, zapamtite: krenite od svojih potreba, razmislite o rasporedu i ne bojte se ormar postaviti kao polazišnu točku uređenja sobe. Kad je on dobro osmišljen – sve drugo lako sjedne na svoje mjesto.

Nastavite čitati

Kreirajmo dom zajedno

Glumci Filip Radoš i Petar Puškarić glavne zvijezde nove reklamne kampanje

Ekskluzivno! Pogled iza kulisa snimanja novih Lesnina spotova

Pogled iza kulisa snimanja novih Lesnina spotova

Lesnina Hrvatska, vodeći lanac trgovina za opremanje doma, pripremila je novu kampanju za 2026. godinu koja na duhovit način prikazuje razne situacije iz svakodnevice, od poslovnih do susjedskih odnosa, s ciljem da Lesninu još više približi svojim kupcima i njihovom svakodnevnom životu.

U glavnim ulogama ove sezone našli su se popularni glumci Filip Radoš i Petar Puškarić, koji kroz niz simpatičnih skečeva utjelovljuju generacijski sukob pun topline, humora i prepoznatljivih životnih trenutaka. Stariji djelatnik, vrijedan i predan, pred mirovinom, pokušava prenijeti svoje bogato iskustvo mlađima, dok njegov mlađi kolega predstavlja novu generaciju – opuštenu, duhovitu i pomalo smotanu, ali uvijek s iskrenim namjerama i osmijehom na licu.

Idejni i kreativni koncept kampanje osmislio je marketinški tim agencije Akterpublic iz Zagreba, koji je razvio priču prožetu toplinom, humorom i životnim situacijama u kojima
se svatko može prepoznati. Režiju novih televizijskih spotova potpisuje poznati redatelj
Dražen Žarković, autor brojnih uspješnih domaćih serija, koji je u projekt unio prepoznatljiv filmski štih i dinamičan tempo.

Za vrhunsku vizualnu estetiku kampanje zaslužan je direktor fotografije Filip Toth, dok
je produkciju realizirala tvrtka Interpolis pod vodstvom Nenada Martinovića. Ove godine Lesnina je otišla korak dalje te je, osim humorističnih skečeva, pripremila i niz parodija na poznate filmske klasike osmišljenih kao kratki kino traileri pod zajedničkim nazivom „Filmski spektakli by Lesnina“.

Snimanje je održano u Rijeci, u prepoznatljivom prostoru Lesnina centra Rijeka i na okolnim lokacijama, gdje je zabilježena vedra i opuštena atmosfera ispunjena smijehom i kreativnom energijom cijele ekipe.

Donosimo ekskluzivne fotografije sa snimanja koje otkrivaju kako izgleda stvaranje novih Lesnina spotova, dok će gotovi video materijali uskoro premijerno biti prikazani u nadolazećim televizijskim kampanjama i na digitalnim kanalima.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice