Uređenje interijera
Trendovi za dizajn interijera hotela
U zadnje dvije godine, promijenio se koncept ideje hotela
Koncept i korištenje hotelskih objekata promijenio se posljednjih godina. Pogotovo nakon pandemije, gdje se hoteli više ne shvaćaju samo kao prolazna mjesta, već kao radni centri, centri za sastanke ili čak gastronomski prostori u kojima možete kušati prepoznatljive jelovnike.
Sve ove premium usluge koje su dodane hotelskoj ponudi pronašle su saveznika u dizajnu interijera kako bi poboljšali osobno iskustvo svakog klijenta . O pozitivnom utjecaju uređenja interijera u sektoru i različitih načina osmišljavanja hotelske sobe pokazuje sljedeći članak.

Otvorene sobe s prirodnim teksturama
U uređenju interijera hotela sve je češće korištenje neutralnih tonova i plemenitih materijala za dobivanje svjetlosti i prostranosti. Jedna od kombinacija koja stvara najveću dobrobit je ona koja neutralne boje prožima zidove, uzglavlja kreveta ili namještaj s drvenim podovima. Ova se estetika može postići s ukrasnim pločama Fitwall® od Kriona ili s nekom od prirodnijih kolekcija tvrtke Porcelanosa. To uključuje laminate Cross Chevron i Elegant iz L’Antic Colonial ili Advance 1L Jasenovog hrasta. Tu toplinu dijeli i Porcelanosin PAR-KER® keramički parket , čiji dizajn reproducira sjaj drva s tehničkim svojstvima keramike.
Dizajniranje skladnih prostora jedan je od glavnih ciljeva dizajnera interijera koji se sve više odlučuju za kamene ili tekstilne teksture kako bi ujedinili prostor bez interveniranja u njega. Umetanje ovih materijala pretvorit će hotelsku sobu u intiman prostor za opuštanje i uživanje u okruženju.
Moderan namještaj i prostrani ormari
Dizajn interijera hotela nastoji ujediniti estetiku s praktičnošću kroz profinjene oblike, ergonomski namještaj ili organska vlakna. Ova ideja udobnosti i avangarde jest ono što je Gamadecor prenio u svoje ormare i garderobe. Kolekcije poput Emotions ili Fusion pretvaraju svaki komad namještaja u dekorativni element zahvaljujući otvorenim vratima ili okomitim panelima koji, osim veće organizacije, svakoj prostoriji dodaju eleganciju.

Harmonične kupaonice koje bude osjetila
Među novim trendovima u hotelskim kupaonicama treba istaknuti korištenje električnih i zemljanih boja u istom prostoru ili uključivanje ovog prostora unutar spavaće sobe. Trenutno je cilj stvoriti višenamjenske sobe s kupaonskom opremom koje služe kako za osobnu njegu, tako i za davanje smisla uređenju. Kade Noken ( Arquitect ili Lounge ), slavine u metalik okruglim bojama, ili Essence C umivaonici s završnim obradama Finish Studio dio su ove linije. Uz njih, dizajni mogu uključivati živopisne boje poput zelene, flamenko ružičaste ili plave za zalazak sunca.
Prirodni mramor, oniks ili alabaster također su materijali koji se široko koriste u dizajnu hotelskih kupaonica, a kolekcije XTONE inspirirane su njima . Njegovi svestrani i dobro njegovani komadi reproduciraju sjaj i žilice ovog kamenja i mogu se koristiti kao podna ili površinska obloga.
Dizajn prostora, namještaja i dekoracija
Izlog, restoran ili hotel: Pravila dizajnerice za blagdansko uređenje poslovnog prostora
Kako postići da prostor ostane funkcionalan i profesionalan, a ipak svečan, otkriva nam dizajnerica evenata…
Blagdani unose poseban ritam i u naše domove, ali i u radne i javne ambijente, a advent u uredu, recepciji, salonu, hotelu ili restoranu ne bi djelovao autentično bez barem jednog pažljivo odabranog blagdanskog detalja.
Kako postići da prostor ostane funkcionalan i profesionalan, a ipak svečan, otkriva dizajnerica evenata i maloprodajnih prostora Manuela Javor, koja savjetuje kako pristupiti božićnom uređenju poslovnog prostora na način koji poštuje identitet brenda, dinamiku rada i doživljaj korisnika.
Manuela Javor vodi nas korak po korak do izrade vlastitog adventskog vjenčića
Dobro osmišljena dekoracija pritom ne samo da uljepšava prostor, nego i stvara ugodniji ambijent u kojem se blagdanska atmosfera prirodno osjeća.
Funkcionalnost i sigurnost kao ključna pravila
Manuela naglašava da je polazišna točka svakog blagdanskog uređenja poslovnog prostora razumijevanje načina na koji se on svakodnevno koristi. Prostor mora ostati prohodan, siguran i jednostavan za rad i kretanje.
„U javnom prostoru moramo voditi računa o sigurnosti i funkcionalnosti. Ne možemo se voditi samo osobnim stilom, nego sve moramo prilagoditi prostoru i ne pretjerivati. Uređenje uvijek mora biti u skladu s onim što se u tom prostoru zaista događa.“
Damjan Geber otkriva: Intuicija i analiza ponašanja oblikuju suvremeni prostorni dizajn
Takav pristup osigurava da se blagdanski duh osjeti, ali da prostor ostane praktičan i organiziran.

Trendovi koji obilježavaju božićno i blagdansko uređenje poslovnog prostora
Ovogodišnji trendovi posebno su prilagođeni poslovnim ambijentima jer naglasak stavljaju na jednostavnost, prirodne materijale i dugotrajnost dekoracija. Suptilne boje, prirodne teksture i elementi inspirirani zimom stvaraju atmosferu koja izgleda svečano, ali ne dominira prostorom.
Sve je popularniji monokromatski pristup – odabir jedne dominantne palete koja se lako uklapa u različite stilove interijera, od modernih ureda do toplih restorana i profinjenih hotelskih recepcija. Umjesto naglašene raskoši, naglasak je na detaljima koji stvaraju doživljaj i daju prostoru karakter.
Najveći trend, navodi Manuela, nije u određenoj dekoraciji, već u emociji koju prostor prenosi. Blagdansko uređenje poslovnog prostora treba pružiti suptilan “wow” trenutak – detalj koji posjetitelj primijeti odmah, ali koji ne narušava profesionalni dojam.

Kako uklopiti blagdanske dekoracije u identitet poslovnog prostora
Dekoracija poslovnog prostora treba biti u skladu s njegovim interijerom i identitetom brenda. Moderni prostori bolje podnose minimalističke dekoracije, dok prostori s toplijim ili razigranijim interijerom mogu nositi retro ili klasične naglaske.
Manuela pokazuje primjer jednog restorana uređenog u estetici pedesetih godina. Dekoracija je pažljivo usklađena s umjetničkim djelima u prostoru, čime je postignuta ravnoteža između vintage inspiracije i suvremene interpretacije.

Blagdanski ugođaj kroz jednostavne, ali promišljene elemente
Blagdanski ugođaj u poslovnim prostorima najlakše se postiže kroz nekoliko promišljenih dekorativnih elemenata. Suptilne lampice toplog tona, borove grančice, stakleni ornamenti i tekstilni detalji mogu uvesti blagdanski duh bez vizualnog prenatrpavanja. Materijali poput drva, papira, stakla i tekstila naglašavaju prirodnost i nenametljivu eleganciju, što je idealno za profesionalne prostore.

Kada se dekoracija uskladi s arhitekturom i vizualnim identitetom brenda, božićno uređenje poslovnog prostora postaje dio cjelokupnog korisničkog iskustva. U takvom prostoru blagdanska druženja, sastanci i svakodnevne interakcije dobivaju posebno ugodan ton, a prostor odiše toplinom i svečanošću.
Kreirajmo dom zajedno
Više je premalo! Kada uređujete dom za blagdane, dozvolite si kič – savjetuje glumac
„Božić ti dopušta da pretjeraš, da se igraš, da uživaš. To je vrijeme kada se sve smije.“ poručuje glumac
Nakon što nam je glumac Karlo Mlinar pokazao kako uz nekoliko jednostavnih detalja stvoriti savršenu jesensku atmosferu u blagovaonici, ovog puta otkrio nam je kako pristupa božićnom uređenju doma. A tko bi mogao biti bolji vodič kroz blagdansku čaroliju od nekoga tko – kako sam priznaje – Božić voli više nego bilo koje drugo doba godine?
Za Karla, blagdani nisu samo dekorativni dodatak prosincu, nego osjećaj koji počinje već pri prvim lampicama u gradu. „Božić je jedno vrijeme lijepog kiča, kad uživamo u svim aspektima života. Od poklona, hrane, ukrasa… sve je nekako tematski uokvireno. Obožavam Božić otkad znam za sebe“, kaže.
Klasične boje kao temelj božićnog uređenja doma
Iako tijekom ostatka godine njegov interijer prati minimalizam, kada dođe prosinac, pravila se mijenjaju. „Moj stan kroz godinu je manje je više, a kad dođe Božić – više je premalo“, govori kroz smijeh.
Za Karla, božićno uređenje doma uvijek počinje bojama. I dok suvremeni trendovi donose palete poput zlatne, srebrne, plave ili roze, on ostaje vjeran klasici: crvenoj i zelenoj. „To su boje Božića. Sve ostalo je lijepo, ali meni Božić uvijek ostaje u crvenoj i zelenoj.”

Dječji duh kao najvažniji detalj
Karlo vjeruje da je pravi smisao blagdana upravo u emociji koju nose. Uz boje, u njegovom domu najvažniju ulogu imaju motivi povezani s djetinjstvom.
„Svi smo Božić najviše iščekivali kao djeca. Taj dječji duh zapravo čini Božić posebnim. Zato apsolutno odobravam sve te dječje ornamente.“
U njegovom stanu tako se nalaze figurice Djeda Mraza, gingerbread čovječuljci, lizalice s prugama, Snješko Bijelić, sobovi, pa čak i Orašar. Sve ono što budi nostalgiju prirodno se uklapa u božićno uređenje doma.
Izlog, restoran ili hotel: Pravila dizajnerice za blagdansko uređenje poslovnog prostora
Teksture, toplina i cozy atmosfera
Uz ukrase, Karlu je važno stvoriti atmosferu koja poziva na odmor. Dekice, jastuci, plišanci i mekane tkanine doprinose osjećaju topline, dok lampice daju potrebnu dozu blagdanske mekoće.
„Božić je vrijeme kada uđeš u kuću i više si doma nego vani. Gledaš serije, piješ kuhano vino, jedeš kolače i tražiš cozy vibe“, objašnjava.

Najljepši trenutak Božića događa se kod kuće
Karlo vjeruje da je prava čarolija u jednostavnim trenucima:
„Mislim da svi jedva čekamo onaj trenutak kad se nakon Badnje večeri vratimo kući, stavimo dekicu preko nogu, izvadimo kolače iz frižidera, upalimo Sam u kući i okruženi lampicama zapravo uživamo s najbližima.“
Top 10 božićnih filmova by Karlo Mlinar
To je, kaže, najčišći oblik blagdanskog duha – kada dom postane utočište, mjesto odmora i sreće. Upravo zato božićno uređenje doma ne treba biti savršeno, nego osobno. Treba odražavati emociju, uspomene i ono što Božić znači svakome od nas.
Božićno uređenje doma kao prostor slobode i igre
Kroz razgovor postaje jasno: za Karla je Božić vrijeme kada ne postoje pravila. Nema pogrešnih kombinacija, nema „previše“ ukrasa – sve što donosi radost dobro je došlo. „Božić ti dopušta da pretjeraš, da se igraš, da uživaš. To je vrijeme kada se sve smije.“
Njegov pristup podsjeća nas da blagdanska čarolija ne mora izgledati trendovski ni savršeno. Ono što je važno jest emocija koju prostor prenosi – toplina, zajedništvo i osjećaj da smo kod kuće.






