Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu
Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Iako je TECE godinama poznat kao proizvođač odvodnih kanalica i tipkala, na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu napravili su korak dalje – predstavili su proizvode koji izlaze iz zida i ulaze u središnji prostor kupaonice. S povećanim izložbenim prostorom od čak 650 kvadrata, prikazali su širi asortiman i inovacije koje nadilaze dosadašnje granice funkcionalnog dizajna.
TECEneo: WC školjka nove generacije
Jedna od najupečatljivijih novosti je TECEneo – WC školjka s funkcijom bidea koja je osvojila prestižnu German Design Award nagradu. Ova druga generacija kombinira vrhunsku higijenu, moderni dizajn i naprednu tehnologiju – bez potrebe za električnom energijom.
TECEneo funkcionira pomoću tople i hladne vode, jednostavna je za korištenje i održavanje, te uključuje sustav protiv kamenca – idealno rješenje u regijama s tvrdom vodom. Ugradnja traje svega 30 minuta, a korisničko sučelje jasno je i intuitivno.

Tuš kanalice i kade za suvremenu arhitekturu
Nakon 20 godina iskustva, TECE je predstavio novu generaciju tuš kanalica TECE DrainWave. S minimalističkim dizajnom i mogućnošću ugradnje na prijelazu između zidnih i podnih pločica, ove kanalice se vizualno stapaju s prostorom, nudeći arhitektima i dizajnerima slobodu u oblikovanju kupaonica.
Dodatno, predstavljene su i tuš kade od kompozitnih materijala, rezultat suradnje s jednom španjolskom tvrtkom. Novi modeli odlikuju se modernim dizajnom i mogućnošću uklapanja u različite stilove uređenja.

Vizualne i funkcionalne inovacije
TECE nije stao samo na kanalizaciji i školjkama – izložili su i nove aktivacijske tipke s atraktivnim završnim obradama koje pridonose estetici i svakodnevnoj funkcionalnosti prostora. Cilj je stvoriti kupaonicu koja ne samo da izgleda odlično, već i olakšava svakodnevicu kroz pametno osmišljena rješenja.
Kupaonica
Švicarska kvaliteta i preciznost: Laufen kupaonice budućnosti
Saznajte što su predstavili na ISH sajmu

Posebni po svom dizajnu, inovacijama i filozofiji, švicarski Laufen već više od 130 godina
mijenja način na koji doživljavamo kupaonice.
Na ISH sajmu u Frankfurtu pokazali su da su i dalje u vrhu – ne samo po estetici, već i po tehnološkim rješenjima i održivosti.
„Brendovi se rađaju, a naši brendovi… imaju svoj DNK koji se ne bi smio miješati“, izjavio
je Marc Viardot, direktor korporativnog marketinga i dizajna u Roca grupaciji, naglašavajući da su Laufen i Roca jasno diferencirani – i po dizajnu i po tržišnom položaju.
Dizajn koji traje i inspirira
„Mislim da je Laufen počeo surađivati s dizajnom već devedesetih godina – postojala je Porscheova dizajnerska kolekcija“, prisjeća se Viardot. Prvi pravi dizajnerski iskorak dogodio se 1999. godine, lansiranjem kolekcije Alessi.

„I dalje prikazujemo Alessi, naravno s novim razvojem i interpretacijama, ali standardni
proizvod i dalje postoji – jer najodrživiji proizvod je onaj koji potraje, pa tako i s
dizajnerskog gledišta“, dodaje. Ovaj dizajnerski kontinuitet kombiniran je s napretkom
tehnologije – primjerice, kroz štednju vode – i utire put za daljnje inovacije.

Najnoviji primjer je suradnja s dizajnerom Yvesom Beharom, nastala nakon njegova posjeta
prvoj električnoj tunelskoj peći za keramiku u Austriji. „Želio je prikazati čaroliju vode“,
objašnjava Viardot.
Novi umivaonik omogućuje da voda ostane vidljiva dulje vrijeme, donosi emocionalnu dimenziju i niz pametnih funkcionalnosti poput štednje vode i automatskog
čišćenja kroz vrtložni tok.

SaphirKeramik – tehnologija koja oblikuje dizajn
Ponekad tehnologija pokreće dizajn. „Možemo pogledati našu najnoviju suradnju koja
uključuje SaphirKeramik – tehnologiju koja apsolutno nema veze s dizajnom kao takvim,
ali na kraju je utjecala na dizajn i odvela nas dalje“, kaže Viardot. Uvođenjem Saphir
Keramike 2013., Laufen je otvorio vrata stvaranju iznimno tankih, ali čvrstih keramičkih
elemenata koji su transformirali estetiku kupaonica.

Laufen: Održivost kao nit vodilja
Laufen predvodi i kad je riječ o ekološkoj odgovornosti. U Austriji posluje prva CO₂-
neutralna tvornica sanitarne keramike na svijetu, zahvaljujući električnoj peći i solarnim
panelima. Ova tehnološka inovacija omogućuje održivu proizvodnju bez kompromisa u kvaliteti.

Prefabricirane kupaonice i novi partneri
Na sajmu su prvi put prikazane i prefabricirane kupaonske jedinice, čime Laufen ide ukorak s
modernim građevinskim praksama. Dio budućnosti je i Alape, njemački proizvođač emajliranih
čeličnih umivaonika s preko 100 godina tradicije. „Ovo je primjerak koji nestaje u
metarealnosti, ali zadržava sigurnost klasičnog umivaonika“, poručuju iz Laufena, čime
spajaju inovaciju s funkcionalnošću i dizajnom.
