Povežimo se

Uređenje i opremanje

Revolucionarno: pranje umjesto brisanja

Kada toaletni papir više nije potreban

Foto: GROHE

 

Rimljani su se služili prstima. Poslije su umakali male spužve u slanu vodu i vezali ih za štapove. U srednjem vijeku upotrebljavala se mahovina, lišće ili stare krpe, a bogatiji su si mogli priuštiti ovčju vunu. Nema sumnje da je prvi „toaletni papir” daleko od tog higijenskog proizvoda koji danas poznajemo, a kojem odaje počast 26. kolovoza na „Međunarodni dan toaletnog papira”. Međutim, kultura higijene nije stala na papiru. Već je odavno dosegla novu razinu: „pranje umjesto brisanja” nova je krilatica za najintimnije područje osobne njege. Taj novi način razmišljanja, koji je potaknula sve veća popularnost WC-ova s tušem, mijenja svijet.

Revolucionarna higijena na WC-u

Premda je ideja WC-a s funkcijom prskanja i sušenja zrakom (kao što je WC s tušem Sensia Arena proizvođača GROHE) nekima od nas možda i dalje malo čudna, u drugim je kulturama pranje vodom nakon uporabe WC-a uobičajeno kao pranje ruku. WC-ovi s tušem osobito su popularni u Aziji. U Japanu, primjerice, oni predstavljaju 80 posto svih WC-a. No čak i u Europi, gdje je trend na uzlaznoj putanji prema tržišnom udjelu od pet posto, sve više potrošača napušta stare načine i prestaje upotrebljavati toaletni papir. I to s dobrim razlogom; jer je upravo voda najprirodnije sredstvo za čišćenje. I ne samo da ona pruža bolju higijenu, nego je i nježnija za kožu.

 

grohe dan wc papira dom2

 

Daleko bolje od uobičajenog: s višom razinom ugodnosti i higijene od konvencionalnih WC-a

Smatra se da WC-ovi s tušem pružaju mnogo višu razinu ugodnosti i higijene od konvencionalnih WC-ova. Nakon uporabe WC-a malene ručice za prskanje s nizom prilagodljivih vrsta mlaznica omogućuju temeljito pranje toplom vodom. Funkcije uklanjanja mirisa i sušenja toplim zrakom osiguravaju maksimalnu osobnu ugodu. Napredne tehnologije pružaju mnogo svježiji, čišći i ugodniji osjećaj od uporabe toaletnog papira ili vlažnih maramica, što za posljedicu ima ugodnije i čišće iskustvo. Vrsta, intenzitet, temperatura i položaj mlaza vode te vrsta mlaznica i metoda čišćenja mogu se zasebno prilagoditi. WC s tušem GROHE čak se može prilagoditi s pomoću aplikacije za pametne telefone; pametne postavke koje korisnici znaju cijeniti. Osim toga, WC s tušem nije samo ugodniji za korištenje, on je i bolji za okoliš s obzirom na to da toaletni papir više nije potreban: jasan znak da je pranje bolje od brisanja!

Vjerojatno jedno od najčišćih mjesta na svijetu

„Kraj role” također je sve popularniji u ovoj zemlji. Jedan proizvođač WC-ova s tušem koji je posebno posvećen napretku te promjene je GROHE. Primjerice, ta je tvrtka još prošle godine na tržište stavila WC Sensia Arena, model koji ispunjava zahtjeve izvedbe za kupaonice u Europi. Dok su prošli modeli uglavnom bili namijenjeni za azijsko tržište s obzirom na izvedbu i tehnologiju, novi WC s tušem Sensia Arena iznenađujuće je minimalistički: intuitivan za uporabu, s čistom i jednostavnom izvedbom. Inovativna površina u obliku čišće keramike na kojoj se gotovo i ne skupljaju bakterije te automatska funkcija čišćenja za ručice za prskanje čine ovaj model vjerojatno najčišćim mjestom na svijetu.

 

Više o GROHE wc tušu pogledajte u videu!

 

 

 

Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Uređenje i opremanje

More kao izvor energije: Energetski učinkovit Hotel Pinija uz Daikin dizalice topline

U potrazi za održivim rješenjima grijanja i hlađenja, sve više objekata okreće se prirodnim izvorima energije. Dizalice topline najčešći su izbor za postizanje visoke energetske učinkovitosti u domovima. Ali isti sustav koristi i hotel Pinija.

Hotel Pinija, smješten u borovoj šumi uz samu obalu mora, koji je povezao tehnologiju i prirodu na inovativan način.

Hotel Pinija: nova transformacija polustoljetnog hotela

Korištenjem Daikin dizalica topline koje crpe energiju iz mora, hotel ostvaruje iznimnu energetsku učinkovitost te pruža vrhunski komfor svojim gostima.

Održiva tehnologija za moderne hotele

Daikin dizalice topline već su godinama najpopularnije rješenje za energetski učinkovito grijanje i hlađenje domova. Upravo ih hoteli, kao veliki potrošači energije, čine ključnim dijelom svoje održive strategije.

Hotel Pinija među prvima je u Hrvatskoj prepoznao potencijal freonskih sustava i započeo njihovu implementaciju još početkom 2000-ih, u suradnji s tvrtkom Jacera i brendom Daikin.

„Za sobe koje su bliže moru, stavljali smo dizalice topline koje koriste toplinu mora za grijanje i hlađenje,“ pojašnjava Igor Krstulović, projektni menadžer u Jaceri. „Za ostale dijelove koristimo sustave koji izvlače energiju iz zraka – sve ovisi o poziciji i optimalnim uvjetima.“

Tehnički zahtjevi arhitekture i strojarskih sustava

Osim energetske učinkovitosti, projekt je zahtijevao visok stupanj tehničke preciznosti zbog raznovrsnih javnih prostora unutar hotela – od soba do kongresnih dvorana.

„Strojarske instalacije bile su izuzetno zahtjevne, pogotovo u velikim prostorima kao što su kongresne dvorane, koje moraju zadovoljiti sustave za jako veliku količinu ljudi,“ istaknula je Edita Geci Salapić, dipl. ing. arh. „Ako samo jedan segment ne funkcionira – cijeli projekt pada u vodu.“

Ova kompleksnost zahtijeva vrhunsko planiranje, koordinaciju i redovno održavanje kako bi svi sustavi funkcionirali besprijekorno.

Zašto freonski sustavi?

Tradicionalne dizalice topline koristile su vodu kao prijenosni medij, ali suvremeni freonski sustavi omogućuju izravno grijanje i hlađenje prostora bez posrednika. Time se povećava učinkovitost i pojednostavljuje upravljanje.

„Kod freonskih sustava freon direktno hladi i grije prostor. Kod sustava na vodu imate dodatni korak – grijanje ili hlađenje vode, koja potom regulira temperaturu u sobama. Freonski sustavi su brži, učinkovitiji i lakši za održavanje,“ ističe Krstulović.

Još jedna velika prednost sustava koje koristi hotel Pinija je to što se cijelo krilo hotela može povezati na jednu vanjsku jedinicu, čime se ne narušava vizualni identitet objekta.

Hotel s vizijom – 25 godina inovacija

Suradnja Jacere i hotela Pinija traje već 25 godina. Od prvih faza obnove, investitor je težio inovativnim i pouzdanim rješenjima. Dizalice topline nisu bile samo privremeno rješenje, već dugoročna investicija koja se svake godine nadograđivala i prilagođavala novim potrebama.

„Sustavi koje smo ugrađivali prije 25 godina već su zamijenjeni novima. Svake godine ulažemo u modernizaciju. Daikin ima širok asortiman rješenja, a mi pružamo sveobuhvatan paket – od projektiranja do servisa. Investitor dobiva sustav ‘ključ u ruke’,“ dodaje Krstulović.

Više od grijanja i hlađenja

U hotelima je udobnost gostiju prioritet, ali ona se ne odnosi samo na temperaturu. Javni prostori poput kongresnih dvorana i restorana zahtijevaju visok stupanj kontrole kvalitete zraka – od temperature i vlage do čistoće i brzine strujanja zraka.

Zahvaljujući Daikin rješenjima, hotel Pinija može ponuditi i ventilaciju s filtracijom zraka, sustave za grijanje potrošne tople vode te automatizirano upravljanje. Naravno, sve u skladu s europskim standardima.

Hotel Pinija kao primjer održive budućnosti

U vremenu kada je energetska učinkovitost imperativ, hotel Pinija dokazuje da su održivi hoteli u Hrvatskoj ne samo mogući, nego i poželjni. Kombinacijom Daikin dizalice topline i strateške vizije investitora, postignut je model koji koristi more kao izvor energije – za ugodu, uštedu i okoliš.

Nastavite čitati

Uređenje i opremanje

Grohe oprema u hotelu Mattera: spoj luksuza, tehnologije i energetske učinkovitosti

Hotelski projekt u Čepinu još je jedna potvrda da Grohe oprema nije samo dizajnerski odabir, već i pametno tehničko rješenje za sve one koji traže pouzdanost, uštedu i vrhunsko iskustvo korištenja

Grohe oprema u hotelu

U srcu Slavonije nalazi se wellness hotel Mattera koji njeguje holistički pristup odmoru, usmjeren na obnovu duha i tijela. Osim predivnog wellnessa,spoj luksuza, vrhunskog dizajna i održivosti vidljiv je i u kupaonicama u svim sobama.

Poseban naglasak stavljen je na uređenje kupaonica, koje su opremljene inovativnim rješenjima iz ponude renomiranog brenda Grohe. Rezultat je luksuzno, ali funkcionalno iskustvo gostiju koje nadmašuje uobičajene hotelske standarde.

Hotel Materra – mjesto gdje se luksuz i elegancija susreću s prirodom

Napredno iskustvo tuširanja – Grohe tehnologije u službi udobnosti

Uređenje kupaonica izvedeno je s posebnim naglaskom na inovativna tehnološka rješenja, a Grohe oprema u hotelu Mattera ističe se kao ključni element koji pridonosi ukupnom dojmu udobnosti i kvalitete.

Grohe je na projektu hotela Mattera surađivao sa Žito grupom, pri čemu je u sobe ugrađena oprema iz najprepoznatljivijih Grohe linija. Poseban naglasak stavljen je na proizvode koji spajaju visoku tehničku preciznost s estetskim zahtjevima.

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Među odabranim artiklima izdvajaju se:

  • Lineare samostojeća miješalica za kadu u PVD obradi,
  • Essence kada izrađena od titana,
  • Euforia termostatski tuš sustav s tri vrste mlaza i modernim dizajnom,
  • Eurotriple Vortex WC školjka bez unutarnjeg ruba, s ekonomičnim ispiranjem i sporo spuštajućom daskom,
  • Essentials i Selection kupaonska galanterija.

Sve komponente odlikuje trajnost, vizualna ujednačenost i lako održavanje – ključne značajke u hotelijerstvu visoke kategorije.

Grohe oprema u hotelu Mattera kao primjer funkcionalnog luksuza

Tehnološke inovacije Grohea ključne su za vrhunsko korisničko iskustvo. Posebno se ističe termostatska tehnologija s Turbostatom, koja omogućava postizanje i održavanje željene temperature vode u svega nekoliko sekundi. Tu je i CoolTouch sustav, koji sprječava pregrijavanje vanjske površine miješalice, čime se smanjuje rizik od opeklina – važna sigurnosna značajka, osobito u hotelskim uvjetima.

“SafeStop limitator omogućuje postavljanje maksimalne temperature na 38 °C, što je idealno i za obitelji s malom djecom,” ističe Katarina Ujević, mlađa voditeljica proizvoda u Groheu.

PVD završna obrada i Long Life površine

Za dodatnu dugotrajnost, Grohe je u ovom projektu koristio PVD (Physical Vapor Deposition) tehnologiju. Ona omogućava stvaranje ujednačenih, iznimno otpornih premaza koji nadmašuju uobičajene kromirane površine, kako vizualno tako i po trajnosti.

Tome doprinosi i Grohe Long Life završna obrada, otporna na ogrebotine i mrlje, čime se osigurava besprijekoran izgled čak i nakon dugotrajnog korištenja.

Suradnja s jasnim ciljem: udobnost bez kompromisa

Projekt uređenja hotela Mattera realiziran je u bliskoj suradnji s partnerima iz Žito grupe, a zajednički cilj bio je jasan – osigurati vrhunsku funkcionalnost uz maksimalnu udobnost i estetsku privlačnost.

“Vjerujemo da smo ispunili, pa čak i nadmašili očekivanja. Gostima i pacijentima omogućili smo visoku razinu kvalitete i sigurnosti, zahvaljujući Grohe rješenjima,” zaključuje Ujević.

Hotelski projekt u Čepinu još je jedna potvrda da Grohe oprema nije samo dizajnerski odabir, već i pametno tehničko rješenje za sve one koji traže pouzdanost, uštedu i vrhunsko iskustvo korištenja. Hotel Mattera time postavlja nove standarde u integraciji sanitarne tehnologije u suvremenim wellness objektima.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice