Povežimo se

Interijeri

Za opremanje ove kupaonice od samo 5 kvadrata korišten je vrhunski materijal modernog dizajna

I mali prostori mogu biti lijepi i ugodni za korištenje

Investitori su se odlučili na preuređenje kupaonice od 5 m2 kako bi je osuvremenili i prilagodili vlastitim željama i potrebama, danas su i više nego zadovoljni rezultatom. Uz svijetle tonove, moderan namještaj ravnih linija, želja je bila uključiti i napredna rješenja koja će pridonijeti ugođaju i komforu u kupaonici.

Efekt velikih ploča u malom prostoru

Posebnost u opremanju ove kupaonice su postavljeni zidni paneli na zidove i podove. Investitore je privukla činjenica da se radi o fleksibilnom materijalu koji dozvoljava obradu bez straha od pucanja, a osim tehničkih karakteristika ovih ploča, privuklo ih je to što su paneli veliki i imaju minimalno fuga te su modernog dizajna. Uspjeli su pronaći kombinaciju dekora koja je odgovarala njihovim željenim bojama i uklapala se uz ostatak uređenja.

Aquaestil kupaonski namještaj

Investitore je osvojio Aquaestilov namještaj jer nudi brojne mogućnosti i slobodu prilikom dizajniranja prostora. Izabrali su bazu za nadgradni umivaonik iz ekskluzive linije Grande TOP koja dolazi u 5 različitih dimenzija od kojih svaka dolazi u 15 različitih boja i dekora fronti. Ručke baze mogu biti crne mat, srebrne ili zlatne, gornje ploče u crnom ili bijelom sjaj efektu, s ili bez rupe za miješalicu. Osim baze, odlučili su se i za visoki ormar-kolonu GRANDE.

Atraktivan umivaonik posebno se ističe u prostoru

Od četiri moderna umivaonika koji se mogu smjestiti na baze iz linije Grande TOP, investitori su odabrali nadgradni bijeli umivaonik ovalnog oblika iz linije TITAN Long round. Ploča baze također je u bijeloj boji, a izrađena je od lijevanog mramora, materijala koji se odlikuje iznimnom čvrstoćom, otporan je na habanje, postojan na vodu i vlagu te slovi kao dugovječan. Ormarić ispod umivaonika izrađen je od iverala koji se kantira naprednom tehnologijom (ABS traka) zbog čega nema opasnosti od ulaska vlage.

Povratak staklenih blokova u interijere: Moderna interpretacija klasičnog elementa

Ladice imaju dekor betona i crne ručke koje su istodobno neupadljive, ali i zgodan detalj koji zaokružuje čitav dizajn ormarića. Atraktivan umivaonik posebno se ističe u kupaonici. Poput ploče, izrađen je od lijevanog mramora čiji je gornji sloj prekriven otpornim Gelcoat® materijalom koji površinu čini posebno sjajnom, ali i otpornom na ogrebotine.

S bazom je potpuno kompatibilna kolona GRANDE također s crnim ručkicama koja je odličan dodatak kupaonici jer svojim uskim dizajnom ne zauzima mnogo mjesta, a odlična je za pohranu ručnika ili drugih kupaonskih stvari. Izrađen je od iverala, ima pet polica i mehanizam za meko zatvaranje. Investitori su i za ovaj ormarić odabrali dekor betona zbog čega se toliko stopio s uređenjem da je gotovo neprimjetan.

Moderno ogledalo plijeni pažnju

Iznad umivaonika pažnju plijeni ogledalo JAZZ promjera 90 cm s metalnim okvirom. Ogledalo je posebno zbog crnog ruba s LED rasvjetom i paljenja na touch tipku. Investitori su smatrali da će se svojim velikim i okruglim dizajnom odlično uklopiti u stil uređenja i nisu bili u krivu. Namijenjeno je da se koristi kao sekundarni izvor svjetlosti i zadovoljni su atmosferom koju unosi u prostor.

Tuš kada od lijevanog mramora s reljefnom površinom

S obzirom na to da su htjeli da nova kupaonica bude mnogo funkcionalnija u odnosu na staru odlučili su da će klasičnu kadu zamijeniti tuš kadom i kabinom. U Aquaestilu su pronašli tuš kadu STONE koja ima blago reljefnu površinu s efektom prirodnog kamena i time što je vrlo ugodna na dodir. Izrađena je od lijevanog mramora što im jamči dugi vijek trajanja. Model STONE dolazi u više od 20 standardnih dimenzija i u 3 boje – bijela, crna i cementno siva. Investitori su odabrali bijelu boju kako bi se zbog sivih tonova koji prevladavaju ipak unijela doza prozračnosti u prostor.

Tri mala stana kao odličan primjer pametnog i kreativnog uređenja

S tuš kadom se odlično uklopio luksuzni paravan iz linije ARTEGO sa zatamnjenim staklom za veću privatnost, crnim profilima, soft-close sistemom otvaranja i zatvaranja i držačem za ručnike. Izrađen je od 8 mm kaljenog stakla koje je tretirano nano premazom protiv kamenca.
Investitorima se kod Aquaestila najviše svidjela upravo ta sloboda dizajniranja prilikom kombinacije namještaja, odabira boja i funkcija. Uz spomenute mogućnosti uspjeli su od kupaonice stvoriti jednu zaokruženu cjelinu.

Nakon što je uređenje kupaonice završilo, investitori su bili oduševljeni time koliko se stvarno stanje poklopilo s vizualizacijom.

Oglas

Dizajn i trendovi

Upoznajte arhitekticu Sandru Meštrović, zaljubljenicu u visoku modu i interijere

Arhitektica čiji dizajn oduševljava

Za Sandru Meštrović, dipl. ing. arh., i dizajnericu interijera kažu da je vizionarka čiji dizajn priča posebnu priču. Što nije niti čudno jer studij scenografije koji je, između ostalog, završila, pomaže joj kreirati različite scene u interijeru i ostaviti posjetitelje bez daha…

Sandra, kako je arhitektura pronašla put u vaš život?

Pa mislim da sam s njom rođena. Jer nekako već kao dijete sam pokazivala sklonosti prema likovnom izričaju i oblikovanju i mislim da je arhitektura pronašla mene jer sam već u petom osnovne znala da ću ja biti arhitektica i da ću raditi ljudima kuće i domove.

Sandra Meštrović

Arhitekturu ste diplomirali u Zagrebu, studij ste nastavili u Firenci, a zatim u Milanu

Tako je. U Firencu sam zapravo došla po neko novo radno iskustvo i krenulo je ta profesionalna karijera u Firenci i zbog dozvole boravka sam odlučila upisati likovnu akademiju.

Svakako oduvijek sam željela upisat likovnu akademiju barem jednu godinu da se malo oslobodim tih okova u koje nas studij arhitekture ipak smješta. I na kraj, ne samo da sam upisala nego sam uz rad i završila sve četiri godine i to s izvrsnim rezultatima, moram se pohvalit.

Koliko je taj studij scenografije zapravo utjecao na vas kasnije i na vaš dizajn interijera?

Pa jako puno. Najviše na razmišljanje o svjetlu. Jer kroz, u scenografiji je svjetlo važno, a i zapravo svi prostori u kojima boravimo i privatni i poslovni, imaju više dnevnih scenografija, noćnih, večernjih i dosta na tome radim kao ugođaj ali isto tako i kao oblikovanje prostora. Svjetlo jako puno može oblikovat prostor. Tako da onda u svojim projektima, ne samo da se bavim opremanjem namještaja, nego sa tim svjetlom, baš idem onako do kraja, svaku lampu pomno odaberem, iako se kod mene lampe baš puno ni ne vide, više se vidi svjetlo. I što radi.

Što ste donijeli iz Italije sa sobom, iz tog radnog iskustva u Italiji u Zagreb?

Sad bi prvo rekla način života i spajanje ono ugodnog i korisnog, šta Talijani odlično rade, to mi prvo pada na pamet, ali da i u poslu isto tako, pokušavam cijelo vrijeme spojit to ugodno i korisno, uživat u procesu, radujem se svemu, radujem se svakoj fazi, a mislim da sam u Italiji jezik koji sam govorila koji je taj nekakav profinjeni, da sam ga tamo onako naučila perfektno, mislim na jezik u arhitekturi u interijerima specijalno.

I ta visoka moda, koja je stvarno vrlo specifična za Italiju i da ste se našli u središtu te mode, kakav je to zapravo bio osjećaj, pogotovo za jednu mladu ženu?

Meni je to bila onako najviša stepenica u interijerima za ono što sam ja još htjela naučiti i savladat. Visoka moda traži, ima određena pravila, izlaganje jako malo komada odjeće na policama tako da taj dizajn interijera tu stvarno dolazi do vrhunskog izražaja. Uz to rasvjeta mora biti savršena, točno pozicije na kojima se postavlja rasvjeta, da ne radite sjenu, da je dobro osvjetljeno, da u garderobi gdje će vam biti svjetlo, da se ne predomislite kad nešto probate i tako ima puno tih štoseva sitnih i to je jednostavno meni postao moj jezik, više o tome ne razmišljam nego jednostavno znam kako ću neke stvari raditi, to je velika škola.

Kad sami sebi uređujete nešto, kako to izgleda, koliko se to razlikuje?

To je najteže. Zato što je moj budžet u pitanju. A kriteriji su mi visoki ali budžet ne prati moje kriterije tako da tu sam baš na mukama. Evo sad sam imala situaciju da sam pokušavala napravit nešto kao ekonomično, ali sam zaključila da ja to neću moći gledat i onda sam sve mijenjala tako da sam napravila dupli trošak. Dobra škola, neću više tako.

Što je najveća inspiracija u vašem životu?

Trenutačno moja kćer. Ali, oduvijek je bila moja obitelj, otok Drvenik Veli, zajednička ljeta i slobodni trenutci na Drveniku i djedovina neka tamo koja je potpuno odvojena od civilizacije, malo robinzonska i to mi je moj zen.

Čisto more i taj poseban miris zraka na Drveniku. Da, da, i zvukovi i na proljeće miris cvijeta naranče, pa cvjetovi kad procvjetaju mendule pa kad su onako cijela stabla ta, ljeto opet ima druge svoje, samo cvrčke čuješ ali toliko da ih više ne čuješ, onda ta noć, dočekaš noć sa onom tišinom, gledaš zvjezdano nebo kakvog ovdje nema tako da to su meni neke moje onako zvijezde vodilje.

Vide li se te zvijezde vodilje u vašim interijerima?

Ja vjerujem da se vide. Jer to bi ja svakom htjela priuštit.

Jako mi se sviđa energija kojom vi zapravo pristupate svojim interijerima i sve one interijere koje ste vi radili, koje znam, svi baš odišu nekom posebnošću, što to zapravo unosite u prostor?

Mislim da jesam vizionar, kako većina i kaže za mene i ta strast nekako prema tom da to ispadne stvarno tako dobro kao što ja to vidim odmah u glavi i s tim valjda zarazim često i cijeli tim i same izvođače, nikom na početku nije jasno šta rade i nekad mi kažu, e mislio sam da si ovaj put pogriješila, ali na kraju, sad mi je tek jasno, uvijek ono do kraja treba doći da vide da je to kao dio neke cjeline i da ima svoju priču. Sve mora imati svoju priču.

Postoji li neki projekt koji niste radili, a da bi ga baš voljeli raditi?

Pa zapravo, svjetionik mi je uvijek bio pojam. Radila sam jedan workshop na temu baš sa Talijanima u Hrvatskoj u Splitu smo ga organizirali, na temu svjetionik kao oaza za bijeg od buke, od civilizacije, ne za bijeg stalni bijeg, nego bijeg u smislu da to je ono što meni moj Drvenik služi, da tamo dođem i uvijek posložim kockice na tvorničke postavke, da me ništa u životu ne može izbacit iz takta, promijenit, da znam tko sam i to se svaki put tamo složi. Mislim da svak treba tako neki svjetionik.

Intervju vodila: Jasmina Franjić

Nastavite čitati

Gradnja

Akustična zidna rješenja od reciklirane plastike – dizajnom nikoga ne ostavljaju ravnodušnim

Održiva i svestrana akustična rješenja iz daleke Australije uselila u Iverpanov Izlog ideja

Kad govorimo o akustičnim rješenjima, prva pomisao su akustične letvice i paneli. No, iz Australije stižu posebna rješenja vizualno privlačna, ekološki prihvatljiva i vrlo učinkovita.

Održiva i svestrana akustična rješenja iz daleke Australije uselila su se u Iverpanov Izlog ideja, a svojim dizajnom oduševljavaju već na prvi pogled.

Zintra su ploče dimenzija 280 x 122,5 i 12 milimetara debele koje se dobivaju; 65 posto od plastičnih boca iz mora, do 85, 95 posto od ostataka reciklirane plastike i otprilike 5 posto je PET iz bio izvora. Izgleda kao filc, na dodir ugodne, vizualno dojmljive, a dolazi u temeljne 24 boje. Zintra akustični paneli nisu namijenjeni izolaciji zvuka već njihova isprepletena vlakna smanjuju odjek i pozadinsku buku čineći prostor ugodnijim.

Direktor Iverpana, Mladen Jambrović ističe kako oni ovisno o načinu postavljanja imaju jako dobru apsorpciju zvuka.

“Dakle, alfa vrijednost od 0 do 30, ako je zalijepljena za čvrstu podlogu do 0,95 što znači da od 30 posto do 95 posto zvučnih valova Zintra upije, što znači čišći i bolji zvuk jer to je ono što ljudi često zanemaruju, u prostoru govore o ekologiji i svemu tome, a zanemaruju buku. Buka uvelike umanjuje i radnu sposobnost i osjećaj ugode, tako da je Zintra idealan materijal koji omogućava da se to osjetno poboljša. Kad Zintra je odmaknuta od zida, onda se ta alfa ili NFC vrijednost se poboljšava, što znači da jednostavno se stvara nekakav zračni džep unutar kojeg zvučni valovi opet ostaju zarobljeni na kvalitetniji način, a način postavljanja ovisi o željama dizajnera, odnosno investitora i jednostavno funkcionira super jednostavno, dakle, može postavit Zintru bilo tko.

Imali smo slučajeva gdje smo ju lijepili na panele za knauf, znači ove nosače za knauf, ima varijanti gdje je sa vlastitom konstrukcijom pa se ovjesi na sajle ili opet vlastita konstrukcija koja se ubušit, profili se ubuše u zid, a Zintra se samo umetne u sve to, dakle, prilično jednostavno, treba vam malo znanja, bušilica, nivelirka i to je to. “, pojasnio je.

Materijal identičan u svom cijelom presjeku daje mogućnost personalizacije i jednostavno prilagođavanje svakom prostoru.

“Može se printat po njemu, bilo koji otisak ili fotografiju postaviti na zid i usput dobiti i akustična svojstva, kažete dimenzije zida, oni isprintaju na određen broj panela koliko je potrebno da se pokrije ta površina zida i na to rasporede fotografiju. Neki vole industrijski dizajn, ciglu i beton, i ne žele napustiti taj stil i onda jednostavno se snimi ta cigla, taj beton i printa se na Zintru i imate akustični puno bolji prostor, a vizualno isti onakav kakav ste imali i prije. “, navodi Jambrović.

Zintra akustični paneli idealno su rješenje za prostore koji traže dobre akustičke i estetske performanse. To mogu biti rezidencijalni ali i komercijalni prostori.

“Kao i kod većine naših specijalnih materijala, mašta je apsolutno jedino ograničenje. S tim da kod Zintre akustični inženjeri i tehničari su surađivali i već su unaprijed pripremili vrlo bogat katalog gotovih proizvoda koji se onda dodatno mogu prilagoditi svakome prostoru. Još jedna zgodna stvar kod Zintre kad se uzimaju gotovi predlošci je mogućnost da se i velike površine i veliki zidovi opreme na način da se ne vidi ponavljajući uzorak. Dakle, vidi se samo jedan kontinuitet na tome istome zidu. Budući da su paneli napravljeni tako kad se okrenu jedan uz drugi čine jedinstvenu strukturu.”

Zintru oblikuje bogatstvo boja, uzoraka i tekstura što omogućava kreativna dizajnerska rješenja uz ekološku prihvatljivost i učinkovitu kontrolu buke.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice