Povežimo se

Bez kategorije

Sve je spremno za ljetni ugođaj doma

Prenesite čari sunčane sezone  u svoj dom uz moderne ljetne detalje

Foto: DOMnaKVADRAT

Ljeto je idealno razdoblje ako se želimo poigrati intenzivnim i živahnim bojama u prostoru, te naglasiti detalje i motive koji asociraju na ljeto i more, poput kamenčića, školjki, brodova, svjetionika i sl….

dekorativni jastucic 39 90 kn lesnina dom2

dekorativni jastučić 39,90 kn

kupaonski tepih 49 00 kn lesnina dom2

kupaonski tepih 49,00 kn

Trendi ljetni detalji osvježit će interijer i prenijeti ugođaj ljetne opuštenosti, a dodatno će ih naglasiti egzotični oblici, lagani materijali tkanina, te vedre boje poput žute, plave, narančaste, zelene, zlatne i boje lavande. S obzirom da se uz čari sunčane sezone često povezuje morski ugođaj, dekorativni mornarski i morski motivi u potpunosti će ispuniti prostor i dati mu novi izgled.

stolic 299 00 kn tabure 149 00 kn dom2 lesnina

stolić 299,00 kn tabure 149,00 kn

U Lesnini XXXL sve je spremno za ljetni makeover interijera. Očekuje vas veliki broj trendi detalja i dekorativnih predmeta u bijelo-plavim bojama, te ljetni prugasti, cvjetni i apstraktni motivi.  Ponuda novih trendi predmeta za dom obuhvaća razne morske dekoracije za stol, od tanjura, keramičkih zdjela i pribora za jelo, stolnjaka šarenih i veselih uzoraka, do raznobojnih čaša sa ili bez otisaka.

Set ruksak i rucnik za plazu 149 00 kn dom2 lesnina

set ruksak i ručnik za plažu 149,00 kn

Promjenu u prostoru učinit će i dekorativni jastučići, lagana posteljina s motivima ljeta, razne prostirke, zastori i trendi tepisi. Duh Mediterana i ljetnih večeri nezamisliv je bez dekorativnih mirisnih svijeća i svijećnjaka, koji će ugodnu i opuštenu atmosferu nagraditi  dozom romantike.

tanjur za tjesteninu od 19 90 kn dom2 lesnina

tanjur za tjesteninu od 19,90 kn

Bez obzira na dekoraciju ili igru boja, oblika i materijala, dozvolite vašoj mašti slobodu i uživajte u svojoj ljetnoj oazi mira i opuštanja. Nove trendi proizvode za dom potražite u svim Lesnina XXXL prodavaonicama i putem web shopa Lesnine.

kombinirani servis za jelo 30 komada lesnina dom2

kombinirani servis za jelo 30 komada 899,00 kn

Katalog „More trendova“ aktualan je do 11.07.2016., pa se i cijene iz fotografija odnose na to razdoblje.

lesnina xxxl
Oglas
Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Bez kategorije

Studenti Tekstilno-tehnološkog fakulteta osmislili novi proizvod

Kad se mladi kreativci udruže!

Dodijeljene nagrade i priznanja najboljim studentima

Svjesnost o očuvanju okoliša danas je nezaobilazna tema u svakom procesu poslovanja i života. Kontinuiranim i raznolikim aktivnostima pitanja održivosti, kao sastavnog dijela brenda i poslovanja, nastoje se implementirati u proizvodnje procese, ideje i novacije, a u konačnici i u ponudu klimatski prihvatljivih proizvoda. Vođeni misijom da održive prakse budu što prisutnije u kompaniji, te da se sve veća pažnja posvećuje očuvanju planeta i poticanju pozitivnih promjena u okolišu, Lesnina XXXL je u suradnji s Teksitlno-tehnološkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu organizirala jedan zanimljiv eko natječaj za studente.
U okviru natječaja mladi studenti dizajneri imali su priliku predstaviti se sa svojim idejama za najbolje dizajnersko i idejno rješenje za promo torbu Lesnine. Naglasak zadatka bio je na tome da buduća Lesnina promo torba bude višekratna, funkcionalna i nosiva u raznim prigodama, ne samo za kupovinu, da bude praktična i izrađena od ekološki održivih materijala.

Stručni žiri iz Lesnine XXXL odabrao je najbolje radove, a studentima čiji su radovi proglašeni najboljima uručena su priznanja i nagrade. Svim ostalim studentima koji su sudjelovali u natječaju za najbolje dizajnersko i idejno rješenje za promo torbu, Lesnina je također uručila utješne novčane nagrade.

Od ukupno 20 pristiglih radova, odabrane su 4 najbolje ideje, pri čemu je najboljim proglašeno
rješenje Laure – Ane Zdunić, studentice 4. godine, smjer kostimografija. Drugo mjesto dijele Klara Ergović (1. godina diplomskog, smjer industrijski dizajn odjeće) i Klaudia Curman (4. godina, smjer modni dizajn), dok je treće mjesto osvojila Magdalena Juričić (1. godina diplomskog, smjer modni dizajn).

Osnovni cilj Lesnininog nagradnog natječaja bio je promicanje mladih dizajnera i poticanje studenata na kreativnost te uključivanje u cjelokupni proces izrade proizvoda – od ideje do izlaganja proizvoda na policama.


„Iako tema dizajnerskog rješenja nije bila zadana, već smo ostavili prostor studentima i dali im
slobodu u kreiranju što inovativnijih prijedloga, kod prezentacije pristiglih radova oduševile su nas i ideje i odaziv studenata, stoga je odabir najboljih radova bio iznimno težak zadatak. Našu odluku o pobjednicima natječaja donijeli smo uzimajući u obzir prijedloge materijala za izradu torbi i njihovu dostupnost, zatim ideje za vizualna rješenja i načine na koje su studenti u dizajn torbe implementirali grafičke elemente Lesnine, kao i izvedivost cijelog kreativnog procesa s proizvodnjom budućih promo torbi.“
, izjavio je prigodom uručenja nagrada studentima Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnina Hrvatska.


„Drago nam je da su studenti Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta mogli sudjelovati u ovakvom natječaju i ponuditi svoja kreativna i inovativna rješenja te pokazati da već tijekom studija stečena znanja o dizajnu, materijalima i tehnologijama izrade mogu povezati i primijeniti u realizaciji cjelovitog rješenja prema zahtjevima naručitelja (Lesnine XXXL). Iznimna mi je čast da su naši studenti pokazali svoju kreativnost, inovativnost i da su se njihove ideje i mape sa radovima svidjele stručnom žiriju iz Lesnine XXXL. Hvala Lesnini Hrvatska što je za ovaj natječaj odabrala upravo studente Tekstilno-tehnološkog fakulteta i za njihov trud ih nagradila.“, izjavila je dekanica Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta prof. dr. sc. Anica Hursa Šajatović.

Vraćamo prirodi što smo joj oduzeli! Torbe će uskoro biti u prodaji!

Do kraja ove godine Lesnina promo torbe trebale bi biti dostupne kao limitirano izdanje u svim
Lesnina prodajnim centrima u Hrvatskoj . Nastavno na ideju da vraćamo prirodi ono što smo joj oduzeli, dio iznosa od prodaje promo torbi Lesnina XXXL će izdvajati za daljnje ulaganje u zajednicu u okviru projekata zaštite okoliša.

Nastavite čitati

Bez kategorije

Lesnina Hrvatska pridružuje se akciji „Sat za planet Zemlju“

U subotu 25.ožujka 2023. sve Lesnina trgovine na sat vremena će ugasiti
svjetla u svim svojim trgovinama #XXXLIGHTSOFF

Lesnina Hrvatska od ove se godine pridružuje globalno poznatoj i jednoj od najvećih svjetskih
građanskih inicijativa za okoliš „Sat za planet Zemlju“ (Earth Hour).

Lesnina je članica XXXLutz grupacije, druge najveće trgovačke mreže namještaja u svijetu, koja se ove godine po prvi puta pridružuje inicijativi pod nazivom #XXXLIGHTSOFF i to na način da će sve trgovine iz grupacije na svim lokacijama diljem Europe ugasiti svjetla na svim vanjskim i unutrašnjim prostorima svojih trgovina.

Stoga će sve Lesnina trgovine u Hrvatskoj u subotu 25.ožujka u vremenu od 20.30 do 21.30 sati biti u mraku, a sve s ciljem podizanja svijesti o potrebi mijenjanja štetnih navika i poduzimanja određenih akcija za ublažavanje klimatskih promjena.

Osim što se simboličnim gašenjem svjetla želi ukazati na potrebu zaštite okoliša, ovogodišnjem cilju pridružuje i stvaranje svijesti o potrebi očuvanja mira u svijetu.

„Briga svakog od nas kao pojedinca je svojim promišljenim svakodnevnim djelovanjem pridonijeti očuvanju planeta i izgradnji održive budućnosti. Slijedeći primjer mnogih svjetskih gradova koji su se do sada već priključili ovoj akciji, izuzetna nam je čast biti dijelom ove priče. Naš cilj nije ušteda električne energije kroz taj jedan sat isključivanja struje, već upozorenje na štetnost klimatskih promjena i naglasak da svi zajedno možemo i moramo bolje brinuti o našoj planeti, te razmišljati o optimalnoj iskoristivosti njenih resura.“, naglašavaju iz Lesnine.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice