Povežimo se

Događanja

Sajam za ljubitelje svijeta interijera – Family Mall

Ljubitelji svijeta interijera u rujnu su mogli posjetiti sajam namještaja i dekora, koji je okupio čak 100 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Srbije te BiH. Bili smo ondje i saznali koji nas trendovi čekaju ove jeseni.

Ljubitelji svijeta interijera u rujnu su mogli posjetiti sajam namještaja i dekora, koji je okupio čak 100 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Srbije te BiH. Bili smo ondje i saznali koji nas trendovi čekaju ove jeseni.

Razne dekoracije, biljke, rasvjetu, namještaj pa čak i parkete, moglo se pronaći na sajmu namještaja i dekora Story home koji je sredinom rujna održan u Zagrebu.

Sajam koji broji preko 100 izlagača

‘Radi se o sajmu namještaja i dekora koji broji čak 100 izlagača. Izlagači, znači mali i veliki proizvođači i namještaja i dekoracija dolaze nam čak iz susjednih zemalja, tako da smo ugostili brendove iz Slovenije, iz Italije, iz Srbije i Bosne i Hercegovine. Htjeli smo im osigurati jednu kartu prema direktnoj prodaji i direktnoj promociji zato što se s vremenom i zadnjih godina izgubio taj jedan direktni ‘touch’ između kupca i prodavatelja’, kaže Anela Conary, organizatorica.

‘Ovaj sajam je super i očekujemo puno posjetitelja, da se možemo predstaviti i da ljudima možemo pokazat zapravo s čime se bavimo jel sam ja ovaj posao iz hobija stvorila’, kaže Ivona Vukasović, izlagačica.

Osim svojih proizvoda, izlagači su predstavili i nove trendove.

Parketi Sever – obiteljska tradicija

‘Zapravo je novo staro, vraćaju nam se naši hrastovi podovi, u natur izvedbi. Tu nam dolaze i neki novi trendovi, neki novi dizajni kao što su 3D podovi, domino kocke, inspiracija valovima, raznoraznim, beskrajnim mogućnostima slaganja’, kaže Eduard Sever, izlagač.

Tradicionalno ili retro, uklopljeno u modernu priču bilo je vidljivo u gotovo svakom kutku sajma. Mi smo zastali i kod štanda arhitektice iz Srbije, koja je u svom dizajnu spojila masivno drvo i čelik.

Bullet – ručno rađeni namještaj

‘Smatram da je to sada apsolutni trend, odnosno, već neko vrijeme, a osim što je trend, mi smatramo da je to stvar koja nije prolazna ako se dizajnira na pravi način i uklopi na pravi način, mislim da je generacijska stvar’, kaže Ivana Nenadović, izlagačica.

Corda.lightingrasvjeta u stilu 80-ih

Upravo je rasvjeta kakvu su poznavale starije generacije sada opet hit.

‘Dosta se vraćamo u retro stil, 80-ih godina, imamo tu nešto i industrijskog stila, tražene su filmament žarulje i imamo malo mesinganih zglobova, aluminij.  Najtraženije su staklene kugle radi lakšeg održavanja, estetski su jednostavnije, a i daju dovoljno svjetlosti’, kaže Dorotea Njokoš, izglagačica.

Plantmania – jedinstveni biljni terarij i rijetke biljke

U svijetu biljaka, u trendu su rijetke vrste.

‘Još uvijek su jako popularne biljke koje su varigirane, tj. koje imaju razno-razne oblike bijelog, rozog, drugačijih boja na sebi, ali isto tako su dosta popularne neke biljke koje su trenutno novo otkrivene’, kaže Mateja Majić,  izlagačica.

Među njima su se našle neke vrste begonija, od kojih jedna još nema ni ime, a vodi se pod brojem U614.

‘Pošto živi na Himalajama, jako dobro podnosi sve moguće uvjete tko da ljudi lagano prepoznaju kao nešto drugačije egzotično, a podnosi sve’, kaže.

Popularno je i stabilizirano cvijeće.

‘To cvijeće traje 4-5 godina. Znači to je buket koji vi imate i imate. Miriši, izgleda kao pravo cvijeće, i je pravo cvijeće, ali se ne suši i ne umire’, kaže.

Interijeri budućnosti

Na sajmu su predstavljeni i proizvodi kakve bi trebali imati moderni interijeri budućnosti. Za oko nam je zapela crno bijela garnitura izlagača iz Slovenije.

‘ Sjedište mora biti čvrsto, da se ne ulegne. Mora biti kvalitetno napravljena. Izgled sjedeće garniture mora biti poseban. Zato su u nju ugrađena svjetla, kao i posebna svjetla za čitanje knjiga, ali i ugrađeni zvučnici kako bi slušali glazbu i tako se umirili’, kaže Natalija Kreos, izlagačica.

Kad malo bolje sagledamo stvari, upravo je što veća ugoda u interijeru, opuštanje i smiraj trend koji će vladati i ove jeseni.

Oglas

Događanja

Studijo & Hrvoje Dumančić: Zajednička strast prema umjetnosti i životnim vrijednostima

U mirnom ambijentu zagrebačke šume, daleko od gradske vreve, okupili su se ljudi koji stvaraju umjetnost.

Povod susreta bila je kiparska radionica kojom je Josipa Maras, u suradnji s akademskim kiparom Hrvojem Dumančićem, okupila snažne i inspirativne žene iz svijeta dizajna s ciljem slavljenja umjetnosti. Kreativna radionica nastavak je seta događanja koji tvrtka Studijo, dobitnik priznanja za najljepše tapeta svijeta, već tradicionalno organizira kako bi razmijenili dobru praksu, znanje i iskustvo u uređenju interijera. Ovog puta susret je prvenstveno bio usmjeren na slobodu izričaja i poticanje mašte.

Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, osvojile su prestižne nagrade za dizajn, a ove godine njihov iskorak na američko tržište potvrdio je dominaciju hrvatskog brenda na vrhu međunarodne dizajnerske industrije. Na jučerašnjoj radionici okupilo se 30-ak arhitektica i dizajnerica interijera koje svojim radom i kreativnošću svakodnevno obogaćuju hrvatsku dizajnersku industriju.

“Volim okupljati ljude oko sebe, prvenstveno kako bih im ukazala zahvalnost što su tu. U poslovnom okruženju rijetko imamo priliku susreti se van projekata i gradilišta, stoga kroz naše Studijo susrete želim nas svako malo okupiti i uživati u umjetnosti koju svakodnevno stvaramo. Već dugo sam znala da je Hrvoje taj s kojim želim stvarati zajedničku priču. Njegovi konji me vraćaju u djetinjstvo kada sam na platnu iscrtavala dimenziju misterije i divlje ljepote tog neukrotivog bića. On je to uspio svojim izvanrednim umjetničkim skulpturama i apsolutno mu se divim. Drago mi je što nam je danas dopustio da uđemo u njegov svijet i otkrijemo tajne kiparstva.” – izdvojila je Josipa Maras, osnivačica tvrtke Studijo Wallart.

Akademski kipar Hrvoje Dumančić, poznat po svom iznimnom talentu i jedinstvenom umjetničkom izričaju, potvrdio je izvrsnost svoga rada brojnim međunarodnim priznanjima. Ono što ga čini posebnim je njegov pristup umjetnosti koji gradi isključivo kroz skulpture konja kao centralnog motiva, njegove vječne inspiracije. Dumančićeve skulpture, izložene diljem svijeta, prenose duboku emociju ovih snažnih i plemenitih životinja. Osim doprinosa umjetnosti, ovaj nagrađeni kipar je i kroz svoju disertaciju znanstveno potvrdio duboku emocionalnu povezanost između konja i čovjeka te pozitivne emocije koje ove životinje donose u živote ljudi.

“Josipa me prvenstveno osvojila svojom energijom kojom jednostavno zrači. Već prilikom njenog prvog posjeta radionici shvatio sam da ispred sebe imam umjetnicu koja svoj talent iskazuje na bilo što što njena ruka dotakne i odluči stvarati, bilo na platnu, tapeti ili glini. Naše zajedničke vrijednosti očituju se upravo na emociji koju kroz umjetnost volimo prenositi ljudima. Veseli me biti dio susreta koji okuplja žene iz industrije dizajna kako bismo im prenijeli našu zajedničku viziju umjetnosti. Ova radionica je samo potvrda našeg dugogodišnjeg prijateljstva i podržavanja na kojoj smo odlučili slaviti – umjetnost.” – izjavio je proslavljeni hrvatski kipar, Hrvoje Dumančić.

Nastavak suradnje ovog umjetničkog dvojca zasad ostaje nepoznanica, no uvjereni smo da će i dalje Hrvatskoj na ponos rado svijetom pronositi svoju umjetnost.

Nastavite čitati

Događanja

Novi lider na čelu tvrtke Baumit Hrvatska

Tvrtka Baumit Hrvatska, tržišni lider na području proizvodnje fasadnih sustava, objavljuje imenovanje novog lidera s kojim planira učvrstiti svoju poziciju na čelu industrije. Siniša Komnenović preuzima ulogu novog CEO-a tvrtke Baumit Hrvatska od 1.ožujka ove godine. S iznimnim iskustvom stečenim u vodećim naftnim kompanijama i kompanijama robe široke potrošnje (FMCG), Siniša Komnenović donosi sa sobom duboki uvid u različita tržišta, potrošačke navike i poslovne strategije koje obećavaju nastavak uspješnosti poslovanja tvrtke Baumit.

Svoju karijeru započeo je u uglednoj međunarodnoj tvrtki Procter & Gamble, gdje je kroz niz komercijalnih pozicija stekao temeljno razumijevanje tržišnih dinamika i potrošačkih trendova. Nakon toga, kao Direktor prodaje za Hrvatsku i Sloveniju u tvrtki Pernod Ricard, Siniša Komnenović je uspješno vođenje timova i postizanje prodajnih ciljeva pretvorio u svoj zaštitni znak.

Posljednjih sedam godina proveo je na poziciji Predsjednika Uprave tvrtke Tifon članici MOL Grupe, gdje je, osim ostvarivanja izvrsnih ekonomskih rezultata, pokazao iznimnu vještinu u upravljanju ljudskim resursima, potvrđujući tezu da su zadovoljni djelatnici ključ održivog uspjeha poslovanja. Njegovo iskustvo u razvoju poslovanja, kao i akademsko obrazovanje, čine ga iznimno kvalificiranim za vođenje tvrtke Baumit Hrvatska.

Dosadašnji direktor tvrtke Baumit Hrvatska Dorijan Rajković preuzeo je ulogu CEO-a Baumit Grupe. 

Gospodin Rajković, čija je karijera protekla kroz različite sektore građevinske industrije, svojim impresivnim rezultatima u vođenju tvrtke Baumit u Hrvatskoj u posljednjih pet godina, jasno je pokazao svoju stručnost i liderstvo.

Njegovo bogato iskustvo tijekom 15-godišnjeg poslovnog boravka u Schmid Industrie Holdingu, uključujući ulogu Direktora tvrtke I.T.V. Murexin, pruža mu jedinstvenu perspektivu i strateški uvid u industriju. Vjerujemo da će gospodin Rajković, svojom stručnošću i vizijom, uspješno voditi Baumit Grupu u njezinih 23 zemlje diljem Europe.“, naglašavaju iz Baumit Grupe.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice