Povežimo se
Adventski kviz

Uređenje interijera

Ako tražite posebno finu posteljinu koja će trajati generacijama, provjerite što nudi hrvatski brend Moel

A nakon uživanja u tuširanju, vrijeme je za leći u krevet. Da biste uronili u najljepše snove pobrinula se Mia Antunović, vlasnica tvrtke Moel, kreirajući vrlo posebnu posteljinu i mirisne svijeće.

Mia, Moel već treći put na Indizajnu, što ove godine predstavljate?

Svake godine su nam uglavnom ključne posteljine i to je naša, hajdemo reći, nekakav core business. Ove godine smo se odlučili za plavu jer nekako ima osjećaj da je ono vrijeme minimalizma, nekakvih neutralnih tonova, da je sve neutralno bijelo ili bež prošlo, polako se vraćaju boje ustvari u spavaću sobu, pa smo ove godine predstavili ovu našu navy blue posteljinu.

Koja je posebnost ove navy blue posteljine? Na dodir je prekrasna.

Općenito, posebnost svake naše posteljine što se one rade iz bala dugog konca, što znači da su puno izdržljivije. Njihova obrada je po svojoj vokaciji satenski pamuk ali su sto posto pamučne, samo imaju tu takozvanu satensku obradu, zato su tako glatke i ono što je najvažnije, da se peru na 95 stupnjeva sve naše posteljine, ne samo bijela nego i bojane. Izuzev maslina, koje su 3D printane, one se peru na 60, ali to je i dalje puno puno više nego što nude drugi proizvođači koji su maksimalno na 30.

Što se tiče plahti za madrac, ono što je posebno da imamo gumice na kutevima, a bokove imamo slobodne tako da recimo ako netko ima boxspring krevet da si može navući i sve naše plahte jer imaju 30 centimetara sa svih strana dodatno pa se sve može pokriti.

Ja sam veliki fan mirisnih svijeća, ako možemo pomirisati ove godine što imate.

Ove godine imamo naša glavna 4 mirisa u ponudi. Oni su uglavnom raspoređeni po varijacijama – po jačini. Neki ljudi vole jako neutralne mirise, blage mirise, čiste, neki vole jake mirise, tako da mi imamo japansku trešnju sa šljivom, što je onako najjači miris, možda najpopularniji kod ovih što vole da im se puno osjeti, a imamo s druge strane kontra tome nekakav pamuk koji miriši kao svježe oprana posteljina i on je recimo najneutralniji i najčešće se bira za poklone. Svijeće dolaze u dvije dimenzije, ovoj velikoj od skoro 600 grama i 200 gramskoj standardnoj.

Jako su posebne vaše svijeće, imaju baš lijepi onaj miris, kako je to postignuto?

Pa prvo mi koristimo prirodni sojin vosak, koji onda nije štetan za zdravlje, mirise bez ftalata, odnosno koji su zaslužni za jako veliku većinu bolesti, od hiperaktivnosti do problema s plodnošću i razno raznih drugih… Dosta velika zasluga za njihov predivan miris je koncentracija mirisa koji mi koristimo jer je u pitanju duplo veća koncentraciju od drugih proizvođača što naravno iziskuje i puno veću cijenu ali je naš ključ bio da Moel svijeća može stajat i neupaljena i da obujmi prostoriju s mirisom neovisno.

Dizajn prostora, namještaja i dekoracija

Izlog, restoran ili hotel: Pravila dizajnerice za blagdansko uređenje poslovnog prostora

Kako postići da prostor ostane funkcionalan i profesionalan, a ipak svečan, otkriva nam dizajnerica evenata…

blagdansko uređenje poslovnog prostora

Blagdani unose poseban ritam i u naše domove, ali i u radne i javne ambijente, a advent u uredu, recepciji, salonu, hotelu ili restoranu ne bi djelovao autentično bez barem jednog pažljivo odabranog blagdanskog detalja.

Kako postići da prostor ostane funkcionalan i profesionalan, a ipak svečan, otkriva dizajnerica evenata i maloprodajnih prostora Manuela Javor, koja savjetuje kako pristupiti božićnom uređenju poslovnog prostora na način koji poštuje identitet brenda, dinamiku rada i doživljaj korisnika.

Manuela Javor vodi nas korak po korak do izrade vlastitog adventskog vjenčića

Dobro osmišljena dekoracija pritom ne samo da uljepšava prostor, nego i stvara ugodniji ambijent u kojem se blagdanska atmosfera prirodno osjeća.

Funkcionalnost i sigurnost kao ključna pravila

Manuela naglašava da je polazišna točka svakog blagdanskog uređenja poslovnog prostora razumijevanje načina na koji se on svakodnevno koristi. Prostor mora ostati prohodan, siguran i jednostavan za rad i kretanje.
„U javnom prostoru moramo voditi računa o sigurnosti i funkcionalnosti. Ne možemo se voditi samo osobnim stilom, nego sve moramo prilagoditi prostoru i ne pretjerivati. Uređenje uvijek mora biti u skladu s onim što se u tom prostoru zaista događa.“

Damjan Geber otkriva: Intuicija i analiza ponašanja oblikuju suvremeni prostorni dizajn

Takav pristup osigurava da se blagdanski duh osjeti, ali da prostor ostane praktičan i organiziran.

Trendovi koji obilježavaju božićno i blagdansko uređenje poslovnog prostora

Ovogodišnji trendovi posebno su prilagođeni poslovnim ambijentima jer naglasak stavljaju na jednostavnost, prirodne materijale i dugotrajnost dekoracija. Suptilne boje, prirodne teksture i elementi inspirirani zimom stvaraju atmosferu koja izgleda svečano, ali ne dominira prostorom.

Sve je popularniji monokromatski pristup – odabir jedne dominantne palete koja se lako uklapa u različite stilove interijera, od modernih ureda do toplih restorana i profinjenih hotelskih recepcija. Umjesto naglašene raskoši, naglasak je na detaljima koji stvaraju doživljaj i daju prostoru karakter.

Najveći trend, navodi Manuela, nije u određenoj dekoraciji, već u emociji koju prostor prenosi. Blagdansko uređenje poslovnog prostora treba pružiti suptilan “wow” trenutak – detalj koji posjetitelj primijeti odmah, ali koji ne narušava profesionalni dojam.

Kako uklopiti blagdanske dekoracije u identitet poslovnog prostora

Dekoracija poslovnog prostora treba biti u skladu s njegovim interijerom i identitetom brenda. Moderni prostori bolje podnose minimalističke dekoracije, dok prostori s toplijim ili razigranijim interijerom mogu nositi retro ili klasične naglaske.

Manuela pokazuje primjer jednog restorana uređenog u estetici pedesetih godina. Dekoracija je pažljivo usklađena s umjetničkim djelima u prostoru, čime je postignuta ravnoteža između vintage inspiracije i suvremene interpretacije.

Blagdanski ugođaj kroz jednostavne, ali promišljene elemente

Blagdanski ugođaj u poslovnim prostorima najlakše se postiže kroz nekoliko promišljenih dekorativnih elemenata. Suptilne lampice toplog tona, borove grančice, stakleni ornamenti i tekstilni detalji mogu uvesti blagdanski duh bez vizualnog prenatrpavanja. Materijali poput drva, papira, stakla i tekstila naglašavaju prirodnost i nenametljivu eleganciju, što je idealno za profesionalne prostore.

Kada se dekoracija uskladi s arhitekturom i vizualnim identitetom brenda, božićno uređenje poslovnog prostora postaje dio cjelokupnog korisničkog iskustva. U takvom prostoru blagdanska druženja, sastanci i svakodnevne interakcije dobivaju posebno ugodan ton, a prostor odiše toplinom i svečanošću.

Nastavite čitati

Kreirajmo dom zajedno

Više je premalo! Kada uređujete dom za blagdane, dozvolite si kič – savjetuje glumac

„Božić ti dopušta da pretjeraš, da se igraš, da uživaš. To je vrijeme kada se sve smije.“ poručuje glumac 

božićno uređenje doma by Karlo Mlinar

Nakon što nam je glumac Karlo Mlinar pokazao kako uz nekoliko jednostavnih detalja stvoriti savršenu jesensku atmosferu u blagovaonici, ovog puta otkrio nam je kako pristupa božićnom uređenju doma. A tko bi mogao biti bolji vodič kroz blagdansku čaroliju od nekoga tko – kako sam priznaje – Božić voli više nego bilo koje drugo doba godine?

Za Karla, blagdani nisu samo dekorativni dodatak prosincu, nego osjećaj koji počinje već pri prvim lampicama u gradu. „Božić je jedno vrijeme lijepog kiča, kad uživamo u svim aspektima života. Od poklona, hrane, ukrasa… sve je nekako tematski uokvireno. Obožavam Božić otkad znam za sebe“, kaže.

Klasične boje kao temelj božićnog uređenja doma

Iako tijekom ostatka godine njegov interijer prati minimalizam, kada dođe prosinac, pravila se mijenjaju. „Moj stan kroz godinu je manje je više, a kad dođe Božić – više je premalo“, govori kroz smijeh.

Za Karla, božićno uređenje doma uvijek počinje bojama. I dok suvremeni trendovi donose palete poput zlatne, srebrne, plave ili roze, on ostaje vjeran klasici: crvenoj i zelenoj. „To su boje Božića. Sve ostalo je lijepo, ali meni Božić uvijek ostaje u crvenoj i zelenoj.”

božićno uređenje doma by Dom na kvadrat

Dječji duh kao najvažniji detalj

Karlo vjeruje da je pravi smisao blagdana upravo u emociji koju nose. Uz boje, u njegovom domu najvažniju ulogu imaju motivi povezani s djetinjstvom.
„Svi smo Božić najviše iščekivali kao djeca. Taj dječji duh zapravo čini Božić posebnim. Zato apsolutno odobravam sve te dječje ornamente.“

U njegovom stanu tako se nalaze figurice Djeda Mraza, gingerbread čovječuljci, lizalice s prugama, Snješko Bijelić, sobovi, pa čak i Orašar. Sve ono što budi nostalgiju prirodno se uklapa u božićno uređenje doma.

Izlog, restoran ili hotel: Pravila dizajnerice za blagdansko uređenje poslovnog prostora

Teksture, toplina i cozy atmosfera

Uz ukrase, Karlu je važno stvoriti atmosferu koja poziva na odmor. Dekice, jastuci, plišanci i mekane tkanine doprinose osjećaju topline, dok lampice daju potrebnu dozu blagdanske mekoće.

„Božić je vrijeme kada uđeš u kuću i više si doma nego vani. Gledaš serije, piješ kuhano vino, jedeš kolače i tražiš cozy vibe“, objašnjava.

božićno uređenje doma lesnina

Najljepši trenutak Božića događa se kod kuće

Karlo vjeruje da je prava čarolija u jednostavnim trenucima:
„Mislim da svi jedva čekamo onaj trenutak kad se nakon Badnje večeri vratimo kući, stavimo dekicu preko nogu, izvadimo kolače iz frižidera, upalimo Sam u kući i okruženi lampicama zapravo uživamo s najbližima.“

Top 10 božićnih filmova by Karlo Mlinar

To je, kaže, najčišći oblik blagdanskog duha – kada dom postane utočište, mjesto odmora i sreće. Upravo zato božićno uređenje doma ne treba biti savršeno, nego osobno. Treba odražavati emociju, uspomene i ono što Božić znači svakome od nas.

Božićno uređenje doma kao prostor slobode i igre

Kroz razgovor postaje jasno: za Karla je Božić vrijeme kada ne postoje pravila. Nema pogrešnih kombinacija, nema „previše“ ukrasa – sve što donosi radost dobro je došlo. „Božić ti dopušta da pretjeraš, da se igraš, da uživaš. To je vrijeme kada se sve smije.“

Njegov pristup podsjeća nas da blagdanska čarolija ne mora izgledati trendovski ni savršeno. Ono što je važno jest emocija koju prostor prenosi – toplina, zajedništvo i osjećaj da smo kod kuće.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama