Povežimo se

Događanja

GROHE svečano dodijelio diplome polaznicima GIVE škole

Bila je ovo tek druga dodjela diploma GIVE škole u Europi

Split, 15. lipnja – Vodeća sanitarna tvrtka GROHE u Splitu je održala svečanu dodjelu diploma učenicima svoje strukovne GIVE škole. Ovaj značajan događaj okupio je 18 učenika strukovnih škola iz Siska i Splita, njihove profesore, predstavnike GROHE-a u Hrvatskoj, voditelja GIVE programa te njihove partnere.

GROHE-ova GIVE škola pruža mladim talentima priliku da steknu stručno znanje i vještine iz područja vodoinstalaterske struke. Svečana dodjela diploma označava veliki trenutak za GROHE u Hrvatskoj jer je ovo tek drugi put u Europi da se organizirala svečana dodjela diploma, odnosno školovanje u GROHE
GIVE strukovnoj školi.

„Izuzetno smo ponosni na sve učenike koji su uspješno završili GROHE-ovu GIVE školu. Njihova predanost i rad su primjer kako se stručnost i talent mogu spojiti. Čestitam im na postignućima i želim im svu sreću
u njihovim budućim karijerama“- izjavila je Martina Džoja Barišić, generalna direktorica GROHE za tržišta Hrvatske i Slovenije.

Svečana dodjela diploma GROHE-ove GIVE škole ostavila je snažan dojam na sve prisutne. Ova važna prekretnica u razvoju vodoinstalaterske struke u Hrvatskoj svjedoči o kontinuiranom ulaganju GROHE-a u obrazovanje i podršku mladim talentima.
“GIVE škola pruža mladim ljudima izvrsnu priliku za stjecanje specijaliziranog znanja iz područja vodoinstalaterstva. Vjerujemo da su naši diplomanti spremni za izazove koje im donosi budućnost i vjerujemo da će ostvariti uspjehe u svojim karijerama.”- rekao je Goran Vidović, marketing menadžer za tržišta Hrvatske i Slovenije.

Učenici su izrazili zahvalnost svojim profesorima i GROHE-u na pruženoj prilici i podršci tijekom školovanja. Istaknuli su kako su sada spremni za ulazak u profesionalni svijet i izazove koji ih čekaju. Osim profesora, ponosan je bio i voditelj GIVE škole.
“Ova svečana dodjela diploma predstavlja ključni trenutak za GROHE i Hrvatsku. Naša misija je poticati stručnost i razvoj talenata, a ova je generacija diplomanta GIVE škole svijetli primjer toga. Ponosni smo na njihove uspjehe i radujemo se njihovima budućim dostignućima.”- dodao je Chris Penney ,voditelj GIVE programa.

Atmosfera na svečanoj dodjeli diploma GIVE škole bila je dodatno zagrijana nastupom pjevačice Lidije Bačić, koja se još jednom okušala i u voditeljskoj ulozi. Svojim iznimnim glasom, stasom i karizmom, Lidija je uveličala ovaj poseban trenutak i pružila svim prisutnima nezaboravno iskustvo.

O GIVE programu

GROHE je 2021. godine pokrenuo svoj GIVE (engl. GROHE Installer Vocational Training and Education) program s ciljem pružanja dobre osnove za uspješan početak profesionalnih karijera učenicima srednjih strukovnih škola. Dosad je ostvarena suradnja sa 64 škole diljem Europe, Bliskog istoka i Afrike, a kad govorimo o Hrvatskoj, to su Obrtno tehnička škola u Splitu i Industrijsko-obrtnička škola u Sisku. GROHE programom želi se omogućiti pristup edukaciji o suvremenim sanitarnim rješenjima za čak 5 tisuća učenika diljem svijeta. GIVE program je dio nastojanja tvrtke GROHE, kao dijela LIXIL grupe, da kroz zajedničku strategiju održivosti poboljšaju život 100 milijuna ljudi kroz sanitarne i higijenske inicijative do 2025. godine.

Oglas

Događanja

GREEN4DAZ – uloga i značaj zelene tranzicije u procesu projektiranja

Društvo arhitekata Zagreba (DAZ) u suradnji s Green HQ Knowledge Hub-om – edukacijskom platformom i centrom znanja za zelenu i digitalnu tranziciju, od 28.05. do 17.06.2024. godine, provodi program edukacije s ciljem podizanja razumijevanja i znanja arhitekata i pripadnika drugih inženjerskih struka, investitora, voditelja projekata i konzultanata, kako bi u svojem radu primijenili najnovija znanja i odgovorili na zahtjeve u procesu pripreme investicijskih – infrastrukturnih i ostalih građevinskih projekata – u skladu sa zahtjevima zelene i digitalne tranzicije.

Edukativni program GREEN4DAZ temeljen je na sveobuhvatnom Zelenom europskom planu, EU taksonomiji te se provodi s ciljem prilagodbe i ublažavanja klimatskih promjena.

Uz teorijsku i praktičnu zanimljivu interakciju predavača i polaznika edukacije, u ukupno 6 modula koji se provode u 6 dana kroz mjesec dana, sa po 4 školska sata edukacije po modulu, polaznici će dobiti stručna znanja iz područja zelene i digitalne tranzicije u okviru investicijskih projekata izgradnje, rekonstrukcije i obnove s određenim specifičnim detaljima i primjerima iz prakse. Moduli po temama su: Uvod u edukativni program/Zakonska regulativa i trendovi, Dekarbonizacija i klimatski rizici; Otpornost i ESG (Environmental & Social & Governance); Certifikati i dokazivanje održivosti; Financiranje i kretanja na tržištu nekretnina; Zajednička proaktivna radionica/pitanja i odgovori.

Program edukacije provode osnivačice Green HQ – Snježana Turalija, Vedrana Likan, Monika Kordić i doc. dr. sc Vlasta Zanki sa suradnicima.

Edukacija se odvija uživo, u prostorijama Društva arhitekata Zagreba, Trg Bana Josipa Jelačića 3/1, a boduje se kao program Stalnog stručnog usavršavanja preko bodova Hrvatske komore arhitekata koji su važeći za članove svih komora (ukupno 21 sat).

Prije početka edukacije donosimo izjave predsjednika Društva arhitekata Zagreba Ivana Križića i Vedrane Likan, predavačice i osnivačice Green HQ.
⦁ Ivan Križić: „Zelena i digitalna tranzicija nije više izbor, već obaveza, zato je važno da svi zajedno naučimo kako regulatorne zahtjeve provesti u praksi i budemo promjena koju želimo vidjeti!“
⦁ Vedrana Likan: „Već danas, jedan od glavnih rizika pri odlučivanju banaka i fondova o investiranju i financiranju projekata temelji se na odgovornosti prema okolišu i utjecaju na klimatske promjene! Nema smisla projektirati građevine koje će biti skoro pa nemoguće financirati, a u konačnici neće imati značajnu vrijednost za sve dionike!“

Više informacija o prijavi i kotizacijama možete pronaći na stranicama Društva arhitekata Zagreba.

Nastavite čitati

Događanja

Nogometno zagrijavanje za EURO 2024 uz Hisense

Ususret 17. izdanju Europskog prvenstva u nogometu, tvrtka Hisense organizirala je nogometni turnir Hisense kup 2024 na kojem su sudjelovale ekipe prodajnih partnera ovog prestižnog tehnološkog brenda i ekipa medija. Pred brojnom publikom u Sport Factory-u više od 100 igrača uključujući i domaćine, Hisense ekipu, pokazalo je zavidno nogometno umijeće i majstorstvo kao pravi profesionalci. Uz odličnu atmosferu i u sportskom duhu, bila je ovo uistinu izvrsna prilika za najavu UEFA EURO 2024™, čiji je Hisense globalni partner, već treći put zaredom.

Sportski marketing je ključni element u globalnom rastu Hisense-a te izgradnji prepoznatljivosti brenda diljem svijeta. Hisense je zabilježio gotovo udvostručene brojke u kategoriji ‘’svijest o robnoj marki’’ u proteklih pet godina, pri čemu su sponzorstva i povezanost s turnirima značajno pridonijeli toj brojci.

Na Hisense kupu 2024 okupljeni su mogli vidjeti najbolje od službenih proizvoda Europskog nogometnog prvenstva UEFA EURO 2024™, odnosno Hisense hladnjake, televizore, perilice rublja, male kućanske uređaje i klima uređaje.

Iskustvo stadiona u vašem domu

Hisense, podržava mnoge sportske priče visokog profila, svakodnevno oduševljavajući milijune obožavatelja diljem svijeta, pružajući im ultimativno iskustvo gledanja raznih utakmica. Nije drugačije ni s UEFA EURO 2024™, čiji su službeni televizori – Hisense televizori.

Ako ne možemo biti u Njemačkoj, možemo dočarati iskustvo stadiona izravno u dnevnoj sobi uz Hisense televizore. Mnogi pogledi su bili upereni u TV iz nove serije uređaja za 2024. godinu. Posebno se istaknuo 85E7NQ PRO, iznimne veličine i kvalitete slike koja je rezultat inovativne tehnologije pozadinskog osvjetljenja uparenog s QLED tehnologijom.
Hisense hladnjaci – pobjednici na svakom stadionu

Osim nove serije TV-a, Hisense je također prezentirao svoje hladnjake kojima je cilj poboljšati svakodnevno životno iskustvo i pružiti osvježenje u svakom trenu. Najviše pažnje je ukrao prostran, energetski učinkovit, dobro organiziran hladnjak izuzetno elegantnog dizajna – model RQ760N4IFE iz serije Pureflat. Krasi ga veliki zaslon od 21 inča na vratima hladnjaka, a to znači da se kuhanje i gledanje utakmice mogu odvijati istovremeno!

Savršena temperatura za ugodnije navijanje

Hisense klima uređaji su također službeni uređaji prvenstva. Uz Hisense klime ste samo jedan klik udaljeni od savršene temperature u svom domu, ali i svježeg te zdravog zraka – kao u prirodi. Štetni virusi i bakterije mogu na različite načine ući u vaš dom, ali uz pomoć Hisense klima možete održavati svoj zrak čistim i zdravim.

Perilice za svaki dres

Nježno, ali učinkovito pranje rublja, čak i onog uprljano tvrdokornim mrljama, zemljom i travom, pronašle su svoje mjesto u asortimanu službenih uređaja prvenstva. Istaknuo se predivan model WF5S1045BW koji ima inovativni dizajn, Auto Dosing, kapacitet od čak 10,5 kilograma, te opciju pametnog povezivanja putem aplikacije ConnectLife.

Hisense kup 2024 – sportski dan za pamćenje

Nakon službenog ždrijeba i odigranih 14 utakmica na natjecanju Hisense kup 2024 finalistima i pobjednicima dodijeljene su vrlo vrijedne nagrade – Hisense televizori, soundbarovi i ledomati, a veselo je bilo i u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira koja je dodatno zabavila brojne navijače izvrsnim ritmovima DJ-a, slasnim zalogajima, stolnim nogometom i posebno kreiranim Hisense koktelima. Nagrade su dobili i najbolji golman, najbolji strijelac i najbolji navijač, više nego zasluženo.

Pobjednik Hisense turnira za 2024. godinu je Emmezete, dok je drugo mjesto osvojila ekipa Maxmart, a treće Sancta Domenica. Usprkos neizvjesnosti na terenu, momčadi su nam uvjerljivo pokazale da prodajni predstavnici, osim što odlično prodaju uređaje, znaju i igrati nogomet!

Hisense kup postaje regionalna tradicija tvrtke Hisense koja i na ovaj način pokazuje svoju odlučnost da podrži lokalna tržišta u razvoju zdravijih navika i bolje kvalitete života.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice