Povežimo se

Događanja

GROHE svečano dodijelio diplome polaznicima GIVE škole

Bila je ovo tek druga dodjela diploma GIVE škole u Europi

Split, 15. lipnja – Vodeća sanitarna tvrtka GROHE u Splitu je održala svečanu dodjelu diploma učenicima svoje strukovne GIVE škole. Ovaj značajan događaj okupio je 18 učenika strukovnih škola iz Siska i Splita, njihove profesore, predstavnike GROHE-a u Hrvatskoj, voditelja GIVE programa te njihove partnere.

GROHE-ova GIVE škola pruža mladim talentima priliku da steknu stručno znanje i vještine iz područja vodoinstalaterske struke. Svečana dodjela diploma označava veliki trenutak za GROHE u Hrvatskoj jer je ovo tek drugi put u Europi da se organizirala svečana dodjela diploma, odnosno školovanje u GROHE
GIVE strukovnoj školi.

„Izuzetno smo ponosni na sve učenike koji su uspješno završili GROHE-ovu GIVE školu. Njihova predanost i rad su primjer kako se stručnost i talent mogu spojiti. Čestitam im na postignućima i želim im svu sreću
u njihovim budućim karijerama“- izjavila je Martina Džoja Barišić, generalna direktorica GROHE za tržišta Hrvatske i Slovenije.

Svečana dodjela diploma GROHE-ove GIVE škole ostavila je snažan dojam na sve prisutne. Ova važna prekretnica u razvoju vodoinstalaterske struke u Hrvatskoj svjedoči o kontinuiranom ulaganju GROHE-a u obrazovanje i podršku mladim talentima.
“GIVE škola pruža mladim ljudima izvrsnu priliku za stjecanje specijaliziranog znanja iz područja vodoinstalaterstva. Vjerujemo da su naši diplomanti spremni za izazove koje im donosi budućnost i vjerujemo da će ostvariti uspjehe u svojim karijerama.”- rekao je Goran Vidović, marketing menadžer za tržišta Hrvatske i Slovenije.

Učenici su izrazili zahvalnost svojim profesorima i GROHE-u na pruženoj prilici i podršci tijekom školovanja. Istaknuli su kako su sada spremni za ulazak u profesionalni svijet i izazove koji ih čekaju. Osim profesora, ponosan je bio i voditelj GIVE škole.
“Ova svečana dodjela diploma predstavlja ključni trenutak za GROHE i Hrvatsku. Naša misija je poticati stručnost i razvoj talenata, a ova je generacija diplomanta GIVE škole svijetli primjer toga. Ponosni smo na njihove uspjehe i radujemo se njihovima budućim dostignućima.”- dodao je Chris Penney ,voditelj GIVE programa.

Atmosfera na svečanoj dodjeli diploma GIVE škole bila je dodatno zagrijana nastupom pjevačice Lidije Bačić, koja se još jednom okušala i u voditeljskoj ulozi. Svojim iznimnim glasom, stasom i karizmom, Lidija je uveličala ovaj poseban trenutak i pružila svim prisutnima nezaboravno iskustvo.

O GIVE programu

GROHE je 2021. godine pokrenuo svoj GIVE (engl. GROHE Installer Vocational Training and Education) program s ciljem pružanja dobre osnove za uspješan početak profesionalnih karijera učenicima srednjih strukovnih škola. Dosad je ostvarena suradnja sa 64 škole diljem Europe, Bliskog istoka i Afrike, a kad govorimo o Hrvatskoj, to su Obrtno tehnička škola u Splitu i Industrijsko-obrtnička škola u Sisku. GROHE programom želi se omogućiti pristup edukaciji o suvremenim sanitarnim rješenjima za čak 5 tisuća učenika diljem svijeta. GIVE program je dio nastojanja tvrtke GROHE, kao dijela LIXIL grupe, da kroz zajedničku strategiju održivosti poboljšaju život 100 milijuna ljudi kroz sanitarne i higijenske inicijative do 2025. godine.

Događanja

LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.

Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“

Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.

O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution

LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.

LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama

LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/

Nastavite čitati

Događanja

Hisense predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu: Tehnološka izvrsnost u velikom formatu

Hisense, jedan od vodećih globalnih proizvođača potrošačke elektronike, spektakularno je predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu na događanju u Zagrebu. Pred partnerima, novinarima i tehnološkim entuzijastima, otkriveno je nekoliko novih modela velikih dijagonala, uključujući televizore do čak 116 inča, čime Hisense odgovara na sve veću potražnju za uređajima koji nude više – veću sliku, naprednije performanse i vrhunsko korisničko iskustvo.

Dosad najširu i najnapredniju ponudu Hisense televizora – od UHD, QLED, OLED, ULED MiniLED, RGB-MiniLED do MicroLED modela prezentirao je Denis Oštir iz VIDAA-e. Dodatno je istaknuo da je Hisense ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025™, a svi pametni TV uređaji s VIDAA OS-om dolaze s besplatnim pristupom DAZN aplikaciji – jednom od vodećih sportskih streaming servisa. Korisnici mogu pratiti sve utakmice FIFA Club World Cupa izravno na svom Hisense televizoru, u visokoj kvaliteti i bez dodatnih troškova.

Posebno se istaknula nova RGB MiniLED tehnologija, kojom je Hisense još jednom pomaknuo granice u kvaliteti prikaza slike. „Ponosno ističemo kako smo prvi brend koji je tržištu predstavio novu RGB MiniLED tehnologiju, čime postavljamo nove standarde u kvaliteti slike. Naši premium modeli – U7 PRO, U8 i flagship UX – dolaze s brzinom osvježavanja do impresivnih 165Hz, što će posebno razveseliti gaming entuzijaste i sve ljubitelje dinamičnog sadržaja,“ istaknuo je Patrik Primorac, regionalni produktni manager za Hisense televizore.

Gaming bez kompromisa

Za ljubitelje videoigara, nova linija nudi impresivne performanse kroz 165Hz Game Mode Ultra, AMD FreeSync Premium Pro, Full HDMI 2.1, ALLM, HDR10+ Gaming i Gaming in Dolby. Ove funkcionalnosti jamče vrhunski doživljaj igre bez kašnjenja i zastajkivanja, s glatkim prikazom i preciznim odzivom.

Vrhunska slika i zvuk

Bez kompromisa kada je u pitanju kvaliteta slike – Hisense televizori koriste tehnologije poput MicroLED, RGB-MiniLED, Quantum Dot Colour, Dolby Vision i Total HDR, uz Dynamic X Display i Anti-Reflection PRO. Zvuk je jednako impresivan: CineStage X Surround (do 6.2.2), Dolby Atmos, sustavi Tuned by Devialet, ugrađeni subwooferi i Front-Firing zvučnici te novi inteligentni sustav za analizu prostorije koji automatski optimizira akustiku prostora.

Dizajn, fleksibilnost i pametni sustav

Hisense televizori odlikuju se elegantnim i funkcionalnim dizajnom: bez rubova (bezelless), Uni-Body estetika i Swivel Stand koji omogućuje rotaciju ekrana prema korisničkim potrebama. Svi modeli dolaze s unaprijeđenim i intuitivnim VIDAA operativnim sustavom, koji omogućuje hands-free glasovno upravljanje i pristup lokalnim i globalnim sadržajima izravno iz pakiranja – bez dodatnih instalacija.

Hisense TV linija za 2025. godinu donosi snažne performanse, najnaprednije tehnologije i izuzetnu vrijednost za novac. Bilo da ste ljubitelj filmova, gaminga ili sportskih događanja – Hisense ima televizor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice