Povežimo se

Događanja

Gospodarski Centar u Osijeku nominiran za prestižnu nagradu Baumit LifeChallenge 2024 za najljepšu fasadu u Europi

Veliko međunarodno priznanje – Hrvatska u finalu Baumit Life Challenge 2024.

Veliko međunarodno priznanje Hrvatska u finalu Baumit Life Challenge 2024.

Gospodarski Centar u Osijeku hrvatski je finalist međunarodnog arhitektonskog natjecanja Baumit LifeChallenge 2024 za najljepšu fasadu u Europi u kategoriji “Zapanjujuća struktura”. 

Osječki Gospodarski Centar plasirao se u finale u žustroj konkurenciji između čak 300 nevjerojatnih projekata prijavljenih iz cijele Europe, a u kategoriji ,,Zapanjujuća struktura“ natječe se za pobjedu s preko 1.000 m2 beton kreativne tehnike izrađene s Baumit CreativTop Silk završnom žbukom.

Nominacija ovog projekta na Baumit LifeChallenge 2024 dodatno potvrđuje izvanrednost arhitektonskog dizajna i angažmana svih sudionika. 

Gospodarski Centar u Osijeku predstavlja jedan od najvažnijih projekata u regiji, a glavni akteri ovog ambicioznog poduhvata – arhitekt Mislav Salitrežić iz arhitektonskog ureda Sirrah Projekt i predstavnica investitora Nataša Tramišak iz Osječko-Baranjske županije – nedavno su otkrili pozadinu i viziju koja stoji iza ovog monumentalnog projekta.

Mislav Salitrežić, čiji je dizajn postavio temelje ovog izvanrednog arhitektonskog pothvata, izrazio je svoje promišljanje o izazovima s kojima su se suočili tijekom realizacije projekta. 

“Naš cilj bio je stvoriti prostor koji ne samo da zadovoljava funkcionalne potrebe, već postavlja standarde u održivosti, estetici i fleksibilnosti. U potrazi za idealnim načinom poboljšanja završnog izgleda Baumit se istaknuo kao optimalan izbor zbog izvanrednog omjera cijene i kvalitete, uz neprocjenjivu tehničku podršku koja je uključivala korisne savjete i pravilan pristup tretiranju površina.” istaknuo je Salitrežić.

S druge strane, Nataša Tramišak je podijelila perspektivu investitora, naglašavajući važnost suradnje, predanosti i inovacije u ostvarenju vizije Gospodarskog Centra. 

” Prioritet je bio stvaranje energetski učinkovite zgrade s modernom tehnologijom i materijalima koji čine objekt atraktivnim vizualno, ugodnim oku te što je više moguće povezanim s prirodom, uključujući elemente poput drva i zelenih zidova. Ovaj projekt predstavlja srce poslovnih aktivnosti u Slavoniji i Baranji. Suradnja s partnerima poput Baumita igrala je ključnu ulogu u postizanju visokih standarda kvalitete.” dodala je Tramišak.

Gospodarski Centar u Osijeku ne samo da obećava biti centralno mjesto poslovnih aktivnosti u regiji, već i primjer izvrsnosti u arhitektonskom svijetu.

Ovogodišnja svečana dodjela nagrada Baumit Life Challenge 2024. održat će se krajem svibnja u Ljubljani. Više informacija dostupno je i na web stranici.

O projektu:

Baumit Life Challenge je natjecanje posvećeno arhitektonskoj izvrsnosti i inovativnom dizajnu kojim se odaje priznanje najizuzetnijim fasadama diljem Europe. Cijela priča je pokrenuta 2012. godine kada je Baumit predstavio “Life” – revolucionarnu liniju boja za fasade, najveću takve vrste u Europi. S preko oko 500 sudionika iz svih Baumit zemalja diljem Europe, događaj okuplja najbolje Baumit arhitekate, investitore i partnere. 

Događanja

LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.

Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“

Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.

O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution

LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.

LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama

LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/

Nastavite čitati

Događanja

Hisense predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu: Tehnološka izvrsnost u velikom formatu

Hisense, jedan od vodećih globalnih proizvođača potrošačke elektronike, spektakularno je predstavio novu liniju televizora za 2025. godinu na događanju u Zagrebu. Pred partnerima, novinarima i tehnološkim entuzijastima, otkriveno je nekoliko novih modela velikih dijagonala, uključujući televizore do čak 116 inča, čime Hisense odgovara na sve veću potražnju za uređajima koji nude više – veću sliku, naprednije performanse i vrhunsko korisničko iskustvo.

Dosad najširu i najnapredniju ponudu Hisense televizora – od UHD, QLED, OLED, ULED MiniLED, RGB-MiniLED do MicroLED modela prezentirao je Denis Oštir iz VIDAA-e. Dodatno je istaknuo da je Hisense ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025™, a svi pametni TV uređaji s VIDAA OS-om dolaze s besplatnim pristupom DAZN aplikaciji – jednom od vodećih sportskih streaming servisa. Korisnici mogu pratiti sve utakmice FIFA Club World Cupa izravno na svom Hisense televizoru, u visokoj kvaliteti i bez dodatnih troškova.

Posebno se istaknula nova RGB MiniLED tehnologija, kojom je Hisense još jednom pomaknuo granice u kvaliteti prikaza slike. „Ponosno ističemo kako smo prvi brend koji je tržištu predstavio novu RGB MiniLED tehnologiju, čime postavljamo nove standarde u kvaliteti slike. Naši premium modeli – U7 PRO, U8 i flagship UX – dolaze s brzinom osvježavanja do impresivnih 165Hz, što će posebno razveseliti gaming entuzijaste i sve ljubitelje dinamičnog sadržaja,“ istaknuo je Patrik Primorac, regionalni produktni manager za Hisense televizore.

Gaming bez kompromisa

Za ljubitelje videoigara, nova linija nudi impresivne performanse kroz 165Hz Game Mode Ultra, AMD FreeSync Premium Pro, Full HDMI 2.1, ALLM, HDR10+ Gaming i Gaming in Dolby. Ove funkcionalnosti jamče vrhunski doživljaj igre bez kašnjenja i zastajkivanja, s glatkim prikazom i preciznim odzivom.

Vrhunska slika i zvuk

Bez kompromisa kada je u pitanju kvaliteta slike – Hisense televizori koriste tehnologije poput MicroLED, RGB-MiniLED, Quantum Dot Colour, Dolby Vision i Total HDR, uz Dynamic X Display i Anti-Reflection PRO. Zvuk je jednako impresivan: CineStage X Surround (do 6.2.2), Dolby Atmos, sustavi Tuned by Devialet, ugrađeni subwooferi i Front-Firing zvučnici te novi inteligentni sustav za analizu prostorije koji automatski optimizira akustiku prostora.

Dizajn, fleksibilnost i pametni sustav

Hisense televizori odlikuju se elegantnim i funkcionalnim dizajnom: bez rubova (bezelless), Uni-Body estetika i Swivel Stand koji omogućuje rotaciju ekrana prema korisničkim potrebama. Svi modeli dolaze s unaprijeđenim i intuitivnim VIDAA operativnim sustavom, koji omogućuje hands-free glasovno upravljanje i pristup lokalnim i globalnim sadržajima izravno iz pakiranja – bez dodatnih instalacija.

Hisense TV linija za 2025. godinu donosi snažne performanse, najnaprednije tehnologije i izuzetnu vrijednost za novac. Bilo da ste ljubitelj filmova, gaminga ili sportskih događanja – Hisense ima televizor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice