Događanja
Doživi nogometni trenutak uz Hisense: Hisense cup 2025
Tko je sve slavio na Hisense cupu?

Hisense, globalni predvodnik u potrošačkoj elektronici i kućanskim uređajima, 21. svibnja 2025 organizirao je nogometni turnir, drugi po redu Hisense cup u Hrvatskoj, pod sloganom „Doživi trenutak“, kojim obilježava sponzorstvo nadolazećeg FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™. Na ovaj način Hisense slavi zajedništvo i uzbuđenje koje nogomet donosi milijunima navijača diljem svijeta, a prati misiju pružanja vrhunskih tehnologija koje obogaćuju svakodnevni život.
Kao službeni partner ovog prestižnog natjecanja, Hisense potvrđuje svoju globalnu prisutnost i strast prema najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu. Dugogodišnja suradnja s FIFA-om i UEFA-om, uključujući sponzorstva na dva posljednja FIFA Svjetska prvenstva te tri UEFA Europska prvenstva, svrstava Hisense među najvažnije tehnološke partnere u svijetu sporta.

Hisense cup 2025
Kako bi dodatno približio duh turnira hrvatskom tržištu, Hisense Hrvatska organizira vlastito nogometno natjecanje – Hisense cup 2025. Riječ je o sportskom događaju u kojem sudjeluje 10 timova sastavljenih od prodajnih predstavnika i partnera iz sektora bijele tehnike i potrošačke elektronike. Turnir je osmišljen kao simbol zajedništva, natjecateljskog duha i strasti prema sportu – vrijednosti koje dijele Hisense i njegovi partneri.
Na Hisense cupu 2025 okupljeni su mogli vidjeti najbolje od službenih proizvoda FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™, odnosno Hisense hladnjake, televizore i klima uređaje, kao i nekoliko drugih uređaja.
Inovativni uređaji Hisense dodatno obogaćuju navijačko iskustvo, osiguravaju kućnu udobnost gledanja utakmica kao da ste na stadionu. Uz 100-inčni U7 televizor i C2 projektor, korisnici mogu doživjeti živopisne boje, vrhunsku kvalitetu slike i impresivni zvuk, gotovo kao da su na tribinama. Za potpuni komfor tu su i PureFit, FreshFit i PureFlat hladnjaci – idealani za druženja uz utakmice. Hisense hladnjaci spajaju suvremeni dizajn i naprednu tehnologiju. Osim što se savršeno uklapaju u svaki prostor, ovi hladnjaci donose vrhunske funkcionalnosti koje olakšavaju svakodnevicu. Predstavljena je i Energy Pro serija klima uređaja koje automatski prilagođavaju uvjete u prostoru zahvaljujući naprednim senzorima pokreta. Osim što učinkovito čisti i pročišćava zrak, Hisense klima uređaj ima i pametnu stranu. Zahvaljujući suvremenoj AI Smart funkciji, automatski prilagođava temperaturu, brzinu puhanja i vlažnost zraka prema vašim potrebama i aktivnostima.

Sportski spektakli na dlanu – potpuno besplatno
Kao ponosni sponzor FIFA Club World Cupa 2025., Hisense dodatno obogaćuje korisničko iskustvo na svojim pametnim televizorima. Svi korisnici Hisense TV-a s VIDAA platformom imaju besplatan pristup DAZN aplikaciji, jednom od najvažnijih sportskih streaming servisa na svijetu.
Prema istraživanju Ampere Analysis, DAZN predvodi globalno tržište sportskog sadržaja zahvaljujući ekskluzivnim pravima na prijenose FIFA CWC-a i brojnih europskih liga. Hisense omogućuje gledanje svih utakmica FIFA Club World Cupa 2025. bez dodatnih troškova – izravno s vašeg TV-a.
Hisense cup 2025 – sportski dan za pamćenje
Pred brojnom publikom u Sport Factory-u više od 100 igrača uključujući i domaćine, Hisense ekipu, pokazalo je zavidno nogometno umijeće i majstorstvo.
Uz odličnu atmosferu i u sportskom duhu, bila je ovo uistinu izvrsna prilika za najavu FIFA CWC 2025™.



Nakon službenog ždrijeba i odigranih 14 utakmica finalistima i pobjednicima dodijeljene su vrlo vrijedne nagrade – Hisense televizori, soundbarovi i usisavači. Veselo je bilo i u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira koja je dodatno zabavila brojne navijače izvrsnim ritmovima DJ-a, slasnim zalogajima, stolnim nogometom i posebno kreiranim Hisense koktelima. Nagrade dobili su i najbolji golman, najbolji strijelac i najbolji navijač, više nego zasluženo.
Pobjednik Hisense turnira za 2025. godinu je momčad Emmezete drugu godinu za redom. Drugo je mjesto osvojila ekipa Ekupi, a treće Lesnina.
Posebna atrakcija bila je finalna utakmica između Emmezete i Ekupi. Utakmica je pokazala da predstavnici ovih tvrtki, osim što odlično prodaju uređaje, znaju i igrati nogomet! Momčad u dresu Emmezete je slavila je pobjedu nakon penala.
Nogometno zagrijavanje za EURO 2024 uz Hisense
Hisense i ovog puta dokazuje da se izvanredni trenuci stvaraju kada se tehnologija i emocije spoje – na terenu, pred ekranom ili kroz timski duh lokalnih partnera.
Događanja
PromoArh 2025: Uživo pratite kako nastaje održiva kuća i postavite pitanja najboljim građevinskim stručnjacima
Prvi specijalizirani sajam gradnje, opremanja i uređenja u Istri, PromoArh ove godine uvodi novi dio programa. Na otvorenom dijelu sajma posjetitelji će moći iz prve ruke vidjeti kako nastaje održiva kuća i tijekom gradnje postaviti pitanja najboljim stručnjacima u svom području.

U porečkoj dvorani Žatika od 17. do 19. rujna i ove godine okupit će se najvažniji predstavnici građevinske industrije i opremanja na sajmu PromoArh. Peto izdanje ove međunarodne manifestacije okuplja vodeće strane i domaće brendove iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Češke i Danske, a zbog velikog interesa izlagača sajam se ove godine proširuje na dodatni prostor. U velikom asortimanu naći će se sve od skela, građevinskih strojeva, preko solarnih elektrana, energetskih i klimatizacijskih sustava do usluga agencija za apartmane i kuće za odmor. Sajam time još jednom potvrđuje status jednog od vodećih događanja u sektoru graditeljstva u regiji i pokazuje da se ne moraju sve manifestacije odvijati u velikim gradovima.

“Još od organizacije prvog sajma, vodili smo se željom da Istra i Poreč postanu mjesto susreta i okupljanja vodećih aktera građevinske industrije, koje povezuje projektante, građevinske inženjere, vlasnike nekretnina ili one koji tek kreću s gradnjom te nudi stručnost, inspiraciju i poticaj za bolja inovativna rješenja. Po kontinuiranom rastu i broju izlagača, ponosni smo što je PromoArh u samo nekoliko godina ostvario taj cilj. No još važnije, što naši posjetitelji svake godine imaju sve kvalitetniji pregled trendova, noviteta i u konačnici, usporedbe dostupnih cijena i tehnologija”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.
Veliku pozornost ove godine već je izazvala gradnja održive kuće koja će se odvijati uživo na vanjskom dijelu sajma. Posjetitelji će na licu mjesta moći pratiti napredak i educirati se o strukturi, elementima i čimbenicima na koje treba paziti prilikom gradnje. Stručnjaci iz svih segmenata gradnje nekretnina, u organizaciji Klastera nZEB.hr tijekom ovog projekta prikazat će konkretna rješenja kroz niz demonstracija: od ugradnje energetski učinkovitih prozora i balkonskih vrata, izolacijskih sustava i prekida toplinskih mostova, do montaže krovnih prozora i unutarnje izolacije.

“U vrijeme kad su gotovo sve informacije dostupne online, važno nam je osigurati i izravnu komunikaciju sa stručnjacima, jer puno toga se kvalitetnije dozna u dvosmjernom razgovoru. Zato je PromoArh izvrstan format za posjetitelje, ali i brendove, jer ‘iz prve ruke’ imaju mogućnost dobiti sve informacije o trendovima, budžetima i očekivanjima. Gradnja održive kuće zasigurno je jedinstvena prilika za posjetitelje da uživo dobiju odgovore na sva svoja pitanja. Generalno se edukativni program na PromoArhu pokazao kao bitan element sajma – lani smo za Education Point morali dodavati i dodatne stolice radi broja zainteresiranih”, izjavila je direktorica PromoArha Ivana Štiković.
O važnosti sajma najviše govore rezultati ankete među posjetiteljima – čak 80 posto ovu vrstu događanja smatra ključnim izvorom za otkrivanje novih proizvoda i usluga, dok 60 posto njih navodi kako su demonstracije i prezentacije izlagača uživo presudni čimbenici pri donošenju odluka o kupnji. Uz Klaster nZEB.hr koji stoji iza cjelodnevnog stručnog programa, edukacije i radionice održavat će se tijekom cijelog trajanja PromoArha. Posjetitelji će u srijedu doznati kako pomiriti umjetnu inteligenciju s pravnim okvirom u svijetu koji se ubrzano digitalizira dok će se društvo arhitekata Istre pak vratiti u prošlost i istražiti pristupe oblikovanju kroz povijest. Naposljetku će se održati prezentacije izlagača o sustavima za trajnu zaštitu balkona i terasa. Prezentacije će izlagači održati i u četvrtak i to o važnosti pravilnog projektiranja i izvedbe dilatacijskih naprava u građevinskim objektima, kao i o učinkovitosti sustava klimatizacije i dizalica topline.

Sponzor sajma je grad Poreč-Parenzo, uz brojne pokrovitelje, a organizator Studio 053 iz Poreča koji od svog osnutka 1989., sudjeluje u organizaciji mnogobrojnih sajamskih, kulturno-zabavnih, sportskih te kongresnih manifestacija na području Istre. Za sve dodatne informacije posjetite službenu web stranicu PromoArha.
Događanja
LG i Sanda Anderlon: Platforma za digitalnu umjetnost

U srijedu, 25. lipnja, održana je pop-up izložba zagrebačke umjetnice Sande Anderlon u jedinstvenom formatu: njezini radovi prikazani su na LG OLED televizorima. Izložba je održana u prostoru Holographik Space, a organizator događaja bio je LG Electronics Hrvatska. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i prikazu punog spektra boja, LG OLED televizori poslužili su kao inovativan medij za digitalne kolaže i animacije.
Radovi Sande Anderlon prepoznatljivi su po bogatstvu detalja, živim bojama i slojevitim prizorima – elementi koji su u punoj mjeri došli do izražaja upravo na OLED ekranima. Značajke poput beskonačnog kontrasta, duboke crne i vrhunske kvalitete prikaza čine LG OLED idealnom platformom za prikaz suvremene digitalne umjetnosti. Iz LG-ja ističu kako izložba spaja svijet umjetnosti i tehnologije na nov i dojmljiv način.

„Pametni televizori mogu biti mnogo više od klasičnih uređaja. OLED zasloni ne ističu se samo kvalitetom slike, već se u potpunosti mogu uklopiti u životni prostor. U načinu mirovanja, primjerice kroz Gallery Mode, mogu služiti kao okvir za obiteljske fotografije ili omiljena umjetnička djela“, istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. „Suradnja sa Sandom Anderlon dogodila se spontano. Danas smo naviknuti gledati umjetnička djela na mobitelima i laptopima, no OLED omogućuje da ih vidimo u formi koja više odgovara viziji autora.“
Sanda Anderlon također je izrazila zadovoljstvo suradnjom: „Tehnologije poput OLED-a danas mogu redefinirati izložbeni prostor. Omogućuju veću fleksibilnost – lakše mijenjam radove, nema potrebe za transportom ili postavljanjem fizičkih instalacija. Uzbudljivo je što se umjetnička djela mogu prikazivati izvan klasičnih galerijskih prostora – primjerice, kao screensaver – i tako doprijeti do šire publike.“

Ova pop-up izložba još je jedan primjer kako inovacije u tehnologiji otvaraju nove mogućnosti prezentacije i doživljaja umjetnosti. LG Hrvatska najavljuje nastavak inicijativa koje povezuju kreativnost, tehnologiju i svakodnevni život.
O LG-jevom odjelu Media Entertainment Solution
LG-jev odjel Media Entertainment Solution Company (MS) prepoznat je kao inovator u području televizora, audio sustava, zaslona i pametnih TV platformi. MS odjel unapređuje iskustvo medijske zabave zahvaljujući OLED televizorima poznatima po savršenoj crnoj i savršenim bojama, kao i vrhunskim LCD QNED televizorima – svi su pokretani personaliziranom webOS pametnom TV platformom.

MS odjel također nudi IT rješenja (gaming monitori, poslovni monitori, prijenosna računala, projektori, cloud uređaji i medicinski zasloni) te Signage rješenja (Micro LED zasloni, digitalni zasloni, zasloni za hotele i softverska rješenja za digitalno oglašavanje) – sve s ciljem povećanja radne učinkovitosti korisnika i pružanja dodatne vrijednosti. Za više vijesti o LG-ju posjetite: www.LGnewsroom.com.
LG OLED: Godine vodstva temeljene na vrhunskoj izvrsnosti i inovacijama
LG OLED televizori predvodnici su i pioniri premium TV tržišta te su osvojili brojne nagrade novinara i stručnjaka iz industrije. LG OLED sinonim je za izvanrednu kvalitetu slike, živopisne i precizne boje te duboke crne tonove koji omogućuju izuzetno realističan prikaz. Zbog toga su LG OLED televizori postali prvi izbor brojnih kreativaca i filmskih studija.

S 12 godina iskustva i neprekidnih inovacija, kompanija ostaje posvećena istraživanju širokih mogućnosti napretka u kvaliteti slike, zvuku i korisnički prilagođenim AI rješenjima. Više informacija o LG OLED tehnologiji dostupno je na: https://www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled-innovation/