Povežimo se

garden

Događanja

ChalLEANge 2025 oborio sve rekorde – Kad hrvatska proizvodnja pokaže što zna

Hrvatska proizvodnja oborila sve rekorde – ChalLEANge konferencija okupila stručnjake i važna imena hrvatske proizvodnje

ChalLEANge 2025

Konferencija ChalLEANge 2025 , održana 13. studenoga u CineStaru, Z Centar Zagreb, ponovno je dokazala zašto nosi titulu najvažnijeg poslovnog događaja godine u području hrvatske proizvodnje.

U organizaciji tvrtke Culmena, ovogodišnje izdanje okupilo je više od 600 sudionika i 50 vrhunskih govornika: lidere, direktore, članove uprava, poduzetnike i inovatore koji svakodnevno oblikuju poslovnu scenu Hrvatske i regije.

Tijekom više od 25 sati paralelnog programa u pet dvorana: Lean & Green, Digital, Money, Leadership i Competition raspravljalo se o najaktualnijim temama koje definiraju budućnost poslovanja.

ChalLEANge 2025

Nemojte da vas zaigrani naslovi panela zavaraju: ChalLEANge 2025 možda ima smisla za humor, ali s poslom se ne šali

Novi paneli, svježe perspektive

Ovogodišnji ChalLEANge donio je niz novih panela koji su privukli veliku pozornost.

Tako je na panelu ‘3.2.1. Polijećemo’ pokrenuta inspirativna rasprava o tome koliko su procedure važne za spašavanje ljudskih života. A tko bi o ovoj temi mogao bolje govoriti nego upravo okupljen tim stručnjaka: ravnatelj bolnice Sv.Duh uz govornike iz tvrtke Pastor TVA i Međunarodne Zračne Luke Zagreb.

Toyotin panel ‘Samuraji biznisa’ otkrio nam je kako japanske vrijednosti oblikuju globalni uspjeh i zašto kompanije koje ih slijede pobjeđuju. Toyoti su se priključili govornici iz tvrtke Culmena i JGL, a poštovanje, preciznost i strpljenje bile su ključne riječi i ideje oko kojih se je nadograđivala rasprava.

Na panelu ‘Ja bih bio Vuk s Wall Streeta’ doslovno se je tražilo mjesto više. Od prilika za ‘vukove’ na tržištu pa sve do realnih i stvarnih savjeta kako ‘loviti’ profit i preživjeti u financijskoj džungli, odlična kombinacija panelista govorila je o svemu što treba znati prije
nego što ozbiljnije zakoračimo u svijet velikih brojki, kriptovaluta, dionica, te smislenih ulaganja i nekretnina.

Razgovarali smo s organizatorima

Naime, dio s izlagačima vrvio je sudionicima konferencije, sponzorima i govornicima koji su
networkali između brojnih štandova. Tako su se tamo našli AD Plastik, Calsberg, Ledo, Connekt, Nestiom, Toyota, Fasek, Biepe, Barcaffe, Mlinar, Pastor, LiderDent, INNOM
savjetovanje, BNI, OPG Rossi, Meneghetti, Badurini, Red AI Solution i Probotica.

“Ove godine posebno smo ponosni na panele i govornike, ali i na izlagače. Naime, ove godine imali smo toliki interes za izlagačkim prostorom da smo morali iskoristiti doslovno svaki dostupni centimetar, a već imamo i izlagače za 2026.!”, istaknula je Anja Štefanić, COO Culmene.

Anja Štefanić, COO Culmene
ChalLEANge 2025

Kad lideri progovore: ‘chalLEANge 2025 stvarno nije još jedna konferencija u nizu

Partneri koji grade iskustvo

ChalLEANge 2025 nije mogao ovako sjajno funkcionirati bez brojnih partnera i sponzora koji su se odlučili na razne načine priključiti konferenciji. Zlatni sponzori bili su Barcaffè, Pastor TVA, INNOM savjetovanje, Fasek i BIEPE.

Sponzori su bili Petrokov, Končar, Hrvatska Kovnica novca, Mlinar, Borotalco i Chilly, ORKA, Lean Scheduling Europe i Centar za vozila Hrvatske, Tinktura, Smash, Marles i Ringeis. Svoje vlastite panele odlučili su se imati Toyota i LiderDent.

Prijatelji konferencije su Boombox, Lasta, Violeta, Cockta, Lacalut, Kim Natura, Rowspirit by Martin Sinković, Jana, Sanytol, Iroha, Lactourea, FABU spot, ETC Adriatic, Brigljević destilerija i Kliker Enigmatika, a upravo ovi brandovi ’napunili’ su goodie bagove za sve sudionike svojim proizvodima.

Posebno nas je oduševio kutak za osvježenje, koji je posjetiteljima nudio odličan izbor: od najfinije Barcaffe kave, Ledo sladoleda, Mlinarove bogate ponude slanih i slatkih zalogaja, zdravih hladno prešanih sokova OPG-a Rossi, a nakon programa brojni gosti počastili su se
i Carslbergovom Blanc pivom. Organizatori su se tako u zahvalnom govoru zahvalili i sponzoru pauze Mlinaru i Barcaffeu te ANTE., partnerskoj agenciji za Marketing i PR konferencije.

ChalLEANge 2025

Zaključak koji traje

ChalLEANge 2025 još je jednom dokazao da nije samo konferencija već prostor gdje se susreću znanje, iskustvo i energija ljudi koji mijenjaju način poslovanja.

“Iznimno mi je drago vidjeti kako ChalLEANge značajno raste iz godine u godinu, ali i da okuplja baš one koji ne čekaju promjene, nego ih vode.“, nadodala je A.Štefanić.

Organizatori iz Culmene već su najavili veliki novitet za ChalLEANge 2026: ‘NOVE NADE BIZNISA’ kao dio programa.

Jedva čekamo!

Nastavite čitati

Predstavljamo dom

Transformacija gradskog stana u dizajnerski dom s dušom

Najzanimljiviji dio priče možda je onaj koji svaki dizajner razumije: biti sam sebi najteži klijent

dizajnerski stan

Kad je dizajnerica interijera Ivona Kalapač kupila svoj stan u starogradnji, znala je da ga želi pretvoriti u topao, karakteran i potpuno osoban dizajnerski stan. No ono što nije mogla predvidjeti bili su brojni problemi skriveni ispod slojeva vremena.
Iako je stan na prvu izgledao uredno, svaki zahvat otkrivao je novi izazov.

„Mislila sam da ću malo promijeniti parket, srušiti zid i pomaknuti pokoju utičnicu. Na kraju su radovi potrajali više od godinu dana“, prisjeća se Ivona. U starim zgradama, kaže, nikada ne znaš što te čeka ispod poda ili iza zida.

No, unatoč neplaniranim troškovima i rokovima koji su se protegli, krajnji rezultat potvrđuje da se strpljenje uvijek isplati: mali gradski stan pretvoren je u komforan, luksuzan i funkcionalan dizajnerski stan koji odiše toplinom.

Kreativna rješenja u 55 kvadrata: Adaptacija stana za obitelj glazbenika

Dizajnerski stan koji je rastao iz izazova

U procesu renovacije, svaki je problem Ivonu natjerao da preispita prvotni plan. Podno grijanje — koje je jako željela — morala je izostaviti zbog konstrukcije starih greda. Kuhinja, prvotno zamišljena potpuno drugačije, prilagodila se kosinama.
No, kako kaže, ništa od toga nije kompromitiralo konačan dojam:

„Ovo možda nije bila početna vizija, ali ispalo je bolje nego što sam zamislila.“

Tamni tonovi u kuhinji i boravku daju prostoru profinjenost, dok barski stolci i sofa u boji unose dozu razigranosti. Sve zajedno čini stan vizualno izbalansiranim, a svaki detalj doprinosi dojmu da se radi o pažljivo promišljenom dizajnerskom stanu.

dizajnerski stan

Fotelje kao potpis dizajnerskog stila

Jedan od upečatljivijih trenutaka u prostoru su dvije male fotelje — nimalo slučajan izbor.
Ivona objašnjava:

„Fotelje nikad ne radim iste kao kauč. To mi je kao nakit prostora.“

U ovom dizajnerskom stanu one stvaraju simetriju i dinamiku, i to zato što su rađene po mjeri — nijedan gotovi model nije odgovarao njenoj viziji.

dizajnerski stan

Kuhinjski otok kao skulptura

Poseban dojam ostavlja otok od ploče velikog formata.
Rezanje materijala zahtijevalo je preciznost i iskustvo, ali Ivoni je bilo jasno da želi skulpturalni element u prostoru.
Otok je postao centralna točka stana — praktična, ali istovremeno dekorativna, što je obilježje svakog dobrog dizajnerskog stana.

U kupaonici se na prvi pogled čini da su korištene iste pločice, no zapravo se radi o drugoj, pažljivo odabranoj keramici koja se tonalno savršeno nadovezuje na otok. Zlatni detalji dodatno naglašavaju luksuz.

dizajnerski stan

Pametna rješenja pod kosinama i spavaća soba s karakterom

Stan od 55 kvadrata u starogradnji često znači borbu s kosinama, ali one su postale prednost.
Ispod krova Ivona je kreirala praktične elemente za pohranu, a nekadašnju kuhinju pretvorila u spavaću sobu.

Mini walk-in ormar nastao je od stare ostave, maksimalno iskorišten za police i vješanje.
„Koliko god je soba velika, nije bilo prostora za velike ormare. Zato sam sve izvela u nišama i pod kosinama“, kaže.

Umjesto tapete, jedan zid krasi ručno oslikano umjetničko djelo — detalj koji dodatno naglašava identitet ovog dizajnerskog stana. Stara peć, koju je odlučila zadržati, danas je jedan od najatraktivnijih elemenata prostora.

Kad je dizajnerica sama sebi klijent

Najzanimljiviji dio priče možda je onaj koji svaki dizajner razumije: biti sam sebi najteži klijent.

„Sve ono što ne volim kod svojih klijenata — radila sam sama sebi“, govori Ivona uz smijeh.
Zbog posla je u stan navraćala usput, između projekata, što je dovelo do grešaka, izmjena i novih rješenja.
Ali kao i svaki dizajnerski stan koji nastaje iz izazova, i ovaj je dobio poseban karakter baš zahvaljujući tim procesima.

Renovacija stana – izbjegnite najčešće greške

Kad dizajnerski stan postane odraz osobnosti

Ivonina priča pokazuje da dizajnerski stan nije definiran kvadraturom, već pristupom.
Radovi mogu potrajati, problemi se gotovo uvijek pojave, ali kada se svaki izazov pretvori u promišljeno rješenje — rezultat je dom koji izgleda kao cjelina, a osjeća se kao osobna priča.

Ovaj stan dokaz je da starogradnja, uz dobar dizajn, može postati jedno od najinspirativnijih platna za stvaranje doma.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice